بازدید 27735
خوانده می‌شوید؛

آیا «کارلوس کی‌روش» به «علی کریمی» توهین کرده است؟

آیا علی کریمی توانست به عنوان یک مطالبه کننده و چالشگر، مسئولان فدراسیون فوتبال را ناگزیر به پاسخگویی کند؟ آیا ساکت توانست مستدل و منطقی، پاسخ سؤالات علی کریمی را بدهد؟ واکنش کارلوس کیروش به اتهامات مطرح توسط علی کریمی علیه او را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا صفتی را که او به علی کریمی نسبت داد، توهین به وی تلقی یا تصور می کنید رد و بدل شدن چنین الفاظی در یک مناظره طبیعی است؟
کد خبر: ۷۷۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 14 February 2018

سرانجام علی کریمی پس از چند هفته جنجالی به برنامه نود رفت تا سرانجام انتقاداتش را از دریچه تلویزیون بیان کند. هرچند مخاطب اصلی او در این مجادله، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال بود، به دلیل سفر تاج، او در برابر محمدرضا ساکت، دبیر فدراسیون فوتبال قرار گرفت. احتمالا تا الان دیگر حرف‌های جنجالی کریمی و ویدئوهای این برنامه را دیده‌اید.

اما این برنامه چنان دچار حواشی متعددی شد که چند روز پس از پایان آن هم پس‌لرزه هایش ادامه دارد. ورود کارلوس کی‌روش به این مجادله و دادن صفت «بزدل» به یکی از اسطوره‌های محبوب فوتبال ایران، موجب شد تا شمار بسیاری از شخصیت‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی به حمایت از کریمی برخیزند و کارلوس کی‌روش ـ که تا پیش از این از محبوبیت خاصی در فوتبال ایران برخوردار بود ـ به چهره‌ای مغضوب در میان کاربران تبدیل شود.

اکنون می‌خواهیم نظر شما را در باره مناظره کریمی و ساکت در برنامه نود بدانیم؛

* نظر شما درباره آن مناظره و سخنان مطرح توسط طرفین چیست؟ آیا علی کریمی توانست به عنوان یک مطالبه کننده و چالشگر، مسئولان فدراسیون فوتبال را ناگزیز به پاسخگویی کند؟


* آیا ساکت توانست مستدل و منطقی، پاسخ سؤالات علی کریمی را بدهد؟شما به عنوان یک مخاطب از پاسخ های ساکت قانع شدید؟


واکنش کارلوس کیروش به اتهامات مطرح از سوی علی کریمی علیه او را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا صفتی را که او به علی کریمی نسبت داد، توهین به وی تلقی می کنید یا تصور می کنید رد و بدل شدن چنین الفاطی در یک مناظره طبیعی است؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۶۳
سوال من اینه :
علی کریمی برای فوتبال این مملکت چی کار کرده ؟
کی روش چی کار کرده ؟
فکر میکنم خیلی جوابش روشنه
پاسخ ها
maahdii
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
سوال این نبود کی چیکار کرده !سوالاین بود توهین شده

کریمی حتی تنها کاری هم کرده باشه اینکه به فساد سیستمی تو ایران اعتراض کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
کیروش هم پولش رو گرفته و مجانی و فی سبیل الله کار نکرده. کریمی هم میگه یه عده میخوان پشت کی روش قایم بشن و به فسادشون ادامه بدهند و از این وضعیت سوء استفاده کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
یکی داخل زمین گل میزده و اون یکی از بیرون زمین هدایت میکنه. خب که چی؟ از این شما چیزی میفهمید که بقیه نمیفهمن؟
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
پاسخ شما اینه؟
علی کریمی برای فوتبال ایران چه کرده؟
کی روش چه کردی؟
و اصل کاری فردوسی پور چه کرده؟
در آستانه جام جهانی قشنگ حاشیه سازی کرده فقط می خنده...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
مردم هزار گرفتاری دارن دو نفر وقت همه رو دارن هدر میدن! کریمی کیلو چند؟ کیروش به چند من؟
کاش در فوتبال تخته میشد! تا حالا چه گلی به سرمون زدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
درسته کیروش پولشو گرفته اما مگه کریمی مفت یه شوت به توپ زده؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
تو چیکار کردی؟؟؟ که از آمریکا پیام دادی؟ البته فکر کنم فیلترشکنت نوشته آمریکا
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
مسئله اصلی توهین تاج و اطرافیانش بود بااین دزدیهاشون...
سینا
| Canada |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
ببخشید من یک سوال دارم؟ این افراد که میان پست می گذارند که چرا شما از فلان کشور پیام گذاشتید منظورشون چی هست؟ اگر کسی خارج از کشور داره تحصیل یا زندگی می کنه نباید ایران براش مهم باشه؟ باید قید ایران رو بزنه؟ از تابناک بعیده که این طور نظرات رو منتشر می کنه. فکر کنم اگر پیام ناشناس اخر رو گذاشتید باید پیام من رو هم بگذارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
باید از علی کریمی بعنوان ویروس فوتبال ایران نام برد
ناشناس
| United Arab Emirates |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
آقای علی کریمی اظلاعات و اخباری در اختیارش قرار گرفته که نیمه درست و نیمه غلظ هستند و خود اقای کریمی اشرافی به جرییات و حرفهایی که میزنند ندارند.
ارتباط با تلفن همراه وسط گفتگو در هنگام پخش همزمان تلویزیونی موید این نکته هست که پاسخهای اقای ساکت دست ایشان را بسته. به همین دلیل بدون نتیجه گیری از سوال و عدم موفقیت در به گوشه راندن حریف سوال بعدی را بی مقدمه اغاز میکردند.
باختن اقای کریمی در این مناظره به معنی عدم وجود رانت و فساد در فوتبال نیست ولی مشخصا کسانی که اقای کریمی را تحریک به ایجاد تنش در جامعه فوتبالی کردند قطعا کسانی هستند که ار موقعیت فعلی فوتبال ایران خوشحال نیستند و به دنبال بار پس گیری اقتداراز دست رفته خود هستند.
متاسفانه اقای کریمی از سواذ و اظلاعات پایه مدیریتی و حتی ساده ترین و بدیهی ترین اخلاق گفتگو نه فقط در این مناظره بلکه در کلیه مصاحبه های با خبرنگاران و رسانه ها برخوردار نیستند و لحن پرخاشگر ایشان نشان از علامت های خوبی در روش پرداختن ایشان به مسایل عمومی نیست.
رانده شدن بحث به سمت تیم ملی نیز راهکار برون رفت از
تنگنای ایجاد شده برای اقای کریمی بود.
متاسفانه و باز هم متاسفانه اقای کریمی از جایگاه مردمی خودشون خیلی خرج میکنند. به درستی اقای کیروش تشخیص دادند که خرج کردن از سابقه بازیهای ملی به اعتبار ایشان لظمه خواهد زد، و گدشته ایشان ارتباطی به وضع حال و رفتار امروز اقای کریمی نحواهد داشتکما اینکه در مورد خیلی از هنرمندان و ورزشکاران و سیاست مداران تا کنون اتفاق افتاده و ایشان هم هر ان خودشان را در لبه پرتگاه قرار دادند .
خیلی از هموطنان با بکار بردن کلمات "یک ایرانی" و
اجنبی" تفکیک ملیتی برای شناخت حرف حق و ناحق بکار میبرند که این درست نیست.
بنا بر همان تفکر ایرانی اصیل محلی برای تفکیک ملیت وجود ندارد و آیران خو در بر گیرنده اقوام مختلف از مرز چین
تا قلب اروپای فعلی بوده و فعلا نیز در برگیرنده طیف . گسترده ای ار گویش ها و اقوام و مذاهب هست به همین دلیل استدلال "توهین به یک ایرانی" برای رفع مسیولیت و فرار از واقعیت است.
قبل از پیام اقای کیروش بارها اقای کریمی سر مربی تیم ملی را به موارد متعدد خلاف متهم کردند و هیچ کس از مخاطبین این صفحه اشاهره ای به انها نمیکنند.
و میشنویم که اقای کریمی میفرمایند من توهینی به اقای
کی روش نکردم!برای من ناظر که هم اقای کریمی را به
خاطر خاطرات بازی ملی و هم اقای کیروش را محترم میدونم ، متاسفانه نمیتونم حقی برای اقای کریمی قایل باشم. پوزخند به گفتار مخاطب و بین حرف پریدن و نقس مدعی العوم بازی کردن برای ایشان سمی بود به کالبد ایشان تزریق شد و به درستی پیش بینی کردند که ار فردا روز در فوتبال نخواهند بود.
هر کس که برنامه ریزی برای بهم ریختن فضای تیم داشت موفق شد با به مسلخ بردن حیثیت علی کریمی التهاب کافی برای عدم نتیجه گرفتن تیم ملی و تضعیف حس وطن پرستی و مباهات در عرصه بزرگترین رویداد
ورزشی که هر فدم پیشرفت در ان با سرمایه فرد فرد ایرانیان با پول و اعصاب و پشتیبانی فراهم شده در لحظه اخر ناکام شود.
فرهنگ ما برای این نوع دوستی تعبیر جالبی دارد: دوستی خاله خرسه.
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
بياييد منطقي و بدون تعصب به قضيه نگاه كنيم ، كيروش و علي كريمي براي فوتبال ايران زحمت زياد كشيدن ولي مطلبي رو كه كمتر كسي شايد به اون توجه كردهه و دنبالش نرفته عدم موفقيت ما در جام ملت هاي آسيا و باشگاه هاي آسيا اززمان حضور آقاي كيروش مي باشد ، ايشان با تضعيف باشگاه ها و تخريب آنها موفقيت خود را به رخ ما كشانده است ، دعوت از بازيكنان تيم هاي باشگاه هي درست در زماني كه تيم ها نياز به استراحت و تمركز و تمرين باهم دارند در كجاي دنيا مد است ، مرجعه كنيد به فيفا دي ها ، چند سال پيش كه استقلال در اوج بود ايشان با دعوت بازيكنان حتي نچندان كليدي استقلال در زمان قلعه نوعي كه به اردو هاي طولاني مدت تيم ملي اعتراض داشت ايشان وتيمش را به زمين زد ، در دوسال قبل نيز شمشير را براي پرسپوليس از رو بسته و با دعوت از بازيكنان حاشيه ساز و تعداد زياد از پرسپوليس قصد زمين زدن اين تيم را دارد كه با توجه به بينش آقاي برانكو كمتر در اين امر موفق بوده است ، تيم ملي ايشان بيشتر تشكيل شده از بازيكنان شاغل در خارج از كشور ، ولي چه معني دارد اين همه بازيكن را از دوتيم محبوب ايران دعوت كند و ترفند جديد ريكاوري را رو كند ، تا بازيهاي جام جهاني وقت جهت ريكاوري زياد است و اين را هر مربي بدن سازي مي داند كه بازيكنان ايران با پايان ليگ وقت زيادي براي ريكاوري خواهند داشت ، فوتبال فقط در تيم ملي آن هم حضور هر چهار ساله در جام جهاني خلاصه نمي شود اگر غير از اين بود كشور ها اين همه هزينه بابت باشگاه ها نمي كردند ، زيرا مي دانند مردم هر هفته نياز به شادي و سرگرمي دارند ، انگليس از لحاظ افتخارات تيم ملي تقريبا جايگاه ويژهاي ندارد ولي بيشترين هزينه را براي باشگاه ها انجام مي دهد ، اگر غير از اين بود فقط به دنبال تيم ملي ميرفت ، مثال هاي ديگري همچون هلند ، با اين پيشينه فوتبال و غيره وجود دارد ، آقاي كيروش با سياست هاي خود فوتبال باشگاهي ما را در سطح آسيا نابود كرد تا خود را فرد موفقي نشان دهد و مربيان داخلي و شاغل در ليگ را ناكارآمد
کی روش انقد پر رو و وقیح شده که تو برنامه زنده به یه ایرانی اینطور توهین میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
ایرانی باید ادب ایرانی داشته باشه والا...!؟
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
جواب های، هوی است. وقتی یکی یه کته میشنه جلو بیننده ها و هر دو دقیقه یه بار تو حرف طرفش می پره می گه ...بخوای بزنی اونوری من خیلی بیشتر بلدم بزنم اونوری! این آدم ادب ایرانی نداره. چاله میدون که نیست. برنامه زنده است. پول یامفت فوتبال یه عده رو از دروازه غار رسونده به بالاشهر ولی شعورشون همون دروازه غار مونده
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
الان خود جنابعالی به صورت خیلی شرم آوری توهین کردی. آقای کیروش هزاران بیشتر امثال شما در خدمت مردم ایرانه
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
کیروش 100 میلیارد تومن تو دو قرارداد هاپولی کردی .
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
یه خارجی حق نداره توهین کنه
ولی یه ایرانی حق داره هر چی دلش خواست بگه تو نحوه
مدیریت و مربی گری دخالت کنه برا تیم بدنساز تعیین کنه
ولی یه نفر به خودش بگه تیمت رو بد مربی گری کردی قهر کنه . جالب اینه اگه کیروش به حرف تو گوش کنه و ببازه تو میایی مسئولیت قبول کنی ؟
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
خیلی جالب کریمی مثل دادستان عمل میکرد وفدراسیون باید محاکمه میشد برعکس کیروش با یک پیام فدر فدراسیون رو مخفی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
دوست عزیز جواب های، هوی است
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
اونهایی که منفی دادند کیروش شوهر یکی از اعضای فامیلشان است؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
الان شما توهین کردید.معلومه خیلی آدم پررو و وقیح هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
تعصب ملیتی در شناخت حق و باطل اشتباهه
فقط خوشا به غیرت ما و مسئولین فدراسیون که یه اجنبی میاد خروار خروار پول مملکتو میزنه به جیب و به اسطوره مملکت توهین میکنه آخه به چه قیمتی؟ قراره لابد قهرمان جام جهانی بشیم دیگه!! باز هم نمی ارزه والله
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
اسطوره مملکت شهدا هستند ، عسلک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
کریمی اسطوره است؟؟؟ تو را خود جلوی افکار نزادپرستانه تون بایستید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
درود بر علی کریمی اسطوره فوتبال ایران
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
گیرم پدر تو بود مرشد / از رشد پدر تو را چه حاصل؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
به اجنبی بیخودی پول نمی دهند این مربی دوبار پشت سرهم تیم ملی را به جام جهانی هدایت کرده اگر هرچقدر هم بدهند بازهم کمه
آرش
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
به اجنبی آمد بعد نزدیک به 40 سال تیم ملی ایران رو شکل وشمایل داد . هر چقدر گرفته کم گرفته . مگر مربی ایرانی که
. آمدند تیم رو به فلاکت کشاندن خروار خروار پول نگرفتند ش
علی عباس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
چقدر ما نمک نشناسیم.اگر کیروش ایران را قهرمان جهان کنه تمام مشکلات مملکت برطرف میشه.کاری که هیچ ایرانی تا بحال انجام نداده
به نظر من اصلا نباید دو نفر که محبوب مردم هستند حالا یا به عمد یا غیرعمد اتفاقاتی بیفته که رو در روی هم قرار بگیرند. خیلی وقت بود ارامشی برقرار بود در فوتبال و هواداران به صورت کلی و ای کاش دو نفرشون رو به روی هم به صورت زنده مناظره کنند دو سه ساعت تا بهتر بشه قضاوت کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
مشکل کریمی اینه که سخنور خوبی نیست نمیتونه درست حرفشو بگه باید خونسرد و یرنده باشه
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
خب مشکل از مردمه که به اینا میگن محبوب. یک لحظه
فوتبالو از این کشور حذف کنین. چه خللی تو زندگیمون
می بینیم ؟ حالا ی لحظه نانوا رو حذف کنین ؟ حالا چی ؟
ناشناس
| Cyprus |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
بله این رو هم کاملا موافقم. اگر تعطیل شه و پولش صرف خدمت رسانی به مردم شه بسیار امر مبارکی هست.
شادمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
نه عزیزم پولش رو با روش های پیچیده میکشن بالا و میرن کانادا
بدونید داره چی به سرمون میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
کیروش محبوب مردم ایران نیست
بی خیال کی روش و کریمی ، دلار 5000 تومان شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
داداش بخش خصوصی و پیمانکاران دولتی کلی مطالبه معوقه دارند و دولت هم کلی کسری بودجه داره. تو رو خدا هیچی نگو دولت بتونه با این قیمت دلار، کسریشو جبران کنه و حق و حقوق ما را بدهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
دلار با حمله امثال جنابعالی برا خرید شده 4800 و گرنه قطعا قیمتش پایین تر از این خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
حالا با حمله یا بی حمله ذلیل شدن اقتصاد کشور مهمه که شده
یک سوژه داغ برای مطبوعات و رسانه ها و بخصوص فردوسی پور و داغی که بعد از اون برای فوتبال می مونه. بحثی مشابه بگم بگم های ۸۸ و فقط مصیبت برای این ملت و مملکت داشت
نظری ندارم.
پاسخ ها
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
نه بابا
M
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
چ بد
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
ببینید من شب خوابم نبرد و آمدم که اصرار کنم شما نظر خودتون رو بدید لطفا"
اول اینکه فوتبال ما کثیفه و مافیا داره توش هیچی شکی نیست اما
طرف نه مربی خوبیه نه تونسته تیم یا هر تیمی که این فصل داشته رو جمع کنه
بعد میخواد فضا رو بهم بزنه به نفع خودش
حداقل کیروش 4 تا چیز یاد فوتبال ما داد
بازیکن سالاری رو حذف کرد از فوتبال ملی
پیراهن تیم ملی حالا برای بازیکنان و بدست اوردنش ارزشمند شده
حداقل 2 بار هم مستقیم ما رو برد جام جهانی
و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
زرشک جوون، اول مطلب رو دقیق بخون بعد نظر بده اگه اینجوری باشه خب از نظر فوتبالی هم کریمی و کیروش با هم قابل مقایسه نیستن کریمی مثل مارادونا می مونه کیروش مثل غضنفر
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
بله برد جام جهانی ولی به چه قیمتی؟
به قیمت توهین به شخصیت ایرانی و دریافت میلیاردها تومان پول ملت برای خودش و اطرافیان وابسته اش
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
بله اقا سینا راست میگه
کاپلو و ونگر مفتی مربی گری میکنن خود کریمی هم فی سبیل الله کار میکنه
فقط این کیروش اجنبی پول میگیره اخرش هم همش میبازه
کوروش بزرگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
به نظر من علی کریمی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان هستش که متاسفانه توی فوتبال هم قدر خودشو ندونست و میتونست بجای بازی کردن توی تیم هایی که رد سطح اون نبودن در بارسلون و رئال مادرید بازی کنه
ولی به نظر من توی مملکتی که هیچی جای خودش نیست نباید مساله کی روش رو زیاد بزرگ می کرد ، به هر حال کی روش پول زیادی گرفته یا هرچیزی دیگه ، باید این مساله رو در نظر گرفت که تیم رو بدون دغدغه به جام جهانی برده ، دوره قبل یادتون نره که به چه بدبختی تیم رو تحویل گرفت و بردش جام جهانی ، ، توی شرایطی که مردم کره جنوبی توی ورزشگاه پرچم و سرود ملی مارو به تمسخر گرفتن و توهین کردن ، کی روش مثل یک ایرانی عمل کرد و خدایی باید بگم که موفقیت و نظم فوتبال ملی ایران در رده بزرگسالان مدیون شخص کی روش هستش ، ولی خب حالا نباید کی روش هم به علی کریمی می گفت بزدل چونکه از کی روش بعیده ، حالا هر چقدرم حرف علی کریمی اشتباه بوده باشه
آقای کریمی خیلی بهتر از این می تونست ساکت و دارو دستشو به چالش بکشونه ولی خودتون بهتر می دونید کسی که حرف حق میزنه و در جواب پرت و پلا میشنوه نمی تونه براحتی خودشو کنترل کنه بخاطر همین هم بود که علی آقا نتونست بیشتر از این رسواشون کنه در مورد کیروش هم که باید بگم که شعور خودشو نشون داد البته اگه داشته باشه که بعید هستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
نه فقط تو شعور داری
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
انگار خیلی بی آقایی کشیدی که اق داود؟ گ
نباید این حرف رو میزد چون تو شرایط کریمی نبود

کریمی حداقل بزدل نبود پای حرفش ایستاد اومد نود حرفش رو زد

و کیروش پای حرفش ن ایستاد سر قضیه شجاعی
پاسخ ها
آیمان
| United States of America |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
اگر منصفانه و با هیچ تعصب رنگی به این مناظره نگاه
کنید که البته برای خیلی ها سخته، کسی که به حرف و کار خودش مطمعن نباشه با استرس و فشار زیاد مطالبشرو بیان میکنه نه با اعتماد به نفس و اطمینان خاطر
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
بهتر بود اول املای مطمئن را یاد می گرفتی ببم
سمته علی کریمی دقیقا چیه؟ غیر از اینه گنده اش کردن! به نظرم کیروش خوب کار کرده چون هرکس باید جای خودش باشه. چون سیستم خودش مشکل داره برای کشف فساد نمیشه علی کریمی بیاد بشه قهرمان اونم یه تنه! این وضع حسین قلی خانی و احساساتی مفرط این کشور حالا حالا ها ادامه داره
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
اگه وقت كردي ببين خيلي از ورزشي ها و غير ورزشي ها توانستن وضعيت مملكتشون را تغيير بدهند ، نمونش دكتر سوراتس ، نلسون ماندلا ، گاندي و غيره ، پس يك نفر هم مي تواند ، مشكل ما اين است كه فكر مي كنيم شخص خاصي و يا پيامبري بايد ما رو از بدبختي و فساد نجات دهد ، ولي در آيين زرتشت آمده است كه هر كسي مسئول اصلاح خود و جامعه اي كه در آن زندگي مي كند مي باشد ، از هر شغل و كسب و با هر سطح سوادي
سلام،مربی تیم ملی بدون دخالت در بارور شدن استعدادهای فوتبالیست هاست و از نتیجه زحمات سایر مربیان تیم های باشگاهی بهره گیری میکند ، البته این کار توانایی مدیریت می خواهد ولی این توانایی دلیل براین نمیشود که یک بازیکن با استعداد که برای تیم های باشگاهی و تیم ملی زحمات بسیاری را متحمل شده و یقینا آماده سازی بدنی و دوری از خانواده و محروم کردن خویش از خیلی از لذات مادی زندگی و بخصوص انسانی که همیشه در مورد آلودگی های فوتبال ما ایستاده است را با کلام های ناخوشایند که گفتن آن هادر شان یک مربی تیم ملی نیست مورد اهانت قراردهد ،من فکر میکنم آقای کی روش باید از آقای کریمی عذرخواهی کند والا رفتن به مرحله بعد جام جهانی با این حرکت ایشان حداقل برای من لذتی نخوتهد داشت.
سلام
به نظرم علی کریمی فوتبالیست بزرگی بوده ولی دلیلی نداره که تصور کنه در همه عرصه ها می تونه همان درخشش رو داشته باشه، شاید مطالبی هم که میگفت درست باشه ولی نه روشش برای مطالبه گری درست بود نه فنون مطالبه و حتی مناظره رو بلد بود. در مقابل هم آقای ساکت توان و اطلاعات کافی برای پاسخ به شبهات مطرح شده رو نداشت به نظر من فردوسی پور بجای دعوت از کریمی یکی از مدیران هم نظر کریمی رو در مقابل ساکت قرار می داد که بتونه از اتلاف نزدیک به دو ساعت از وقت مردم در ساعات پایانی شب جلوگیری و نتیجه مثبتی هم در شفاف سازی و هم فساد زدایی فوتبال بدست بیاره.
قطعا توهین کرد و واکنش نشون ندادن فدراسیون به این توهین تنها بابت اینه که از کنار کیروش می خورن و نفع می برن
جواب سوال اول : واقعا متاسفم برای آقای کریمی - البته ایشون رو به عنوان فوتبالیست و پرسپولیسی قبول دارم - ولی ایشون نقشی در فوتبال نداشتن و ندارن و نباید خودشون رو در مقام یک فرد قضایی ببینن و یک مسئول دورلتی رو اینطوری مورد خطاب قرار بدن .
آقای ساکت قطعا برای تمامی کارهای خودشون یک استدلالی دارن و شاید هم یکسری حرفها مگو باشه بالاخره در این کشور همه چیز انبوهی مسایل پشت پرده داره و یک مسئل ممکنه خودش آخرین حرف و نزنه ( با خوب و بدش کاری ندارم )..من از ایشون دفاع نمی کنم ولی بنظرم خود آقای کریمی هم نمیدونست دنبال چی می گرده و مشخص نبود بالاخره چه جوابی ایشون رو قانع میکنه مدام هم توپ رو مینداخت زمین مردم و آقای ساکت رو در مقابل مردم قرار می داد . این کار هم صحیح نیست .
در خصوص آقای کیروش هم به جرات می شه گفت ایشون بهترین تیم تاریخ ایران رو جمع کرده و باید از زحماتشون قدردانی کرد . حتی اگر خود آقای کریمی هم مربی تیم ملی بود 100 سال دیگه نمیتونست همچین تیمی جمع کنه.. این و در دایی و قلعه نویی و .. همه دیدن که فوتبال فقط هارت و پورت نیست باید چیزی هم برای ارائه داشته باشی.

سوال دوم ) از نظر من آقای ساکت در مقام یک فرد دولتی در مقابل یک فردی قرار گرفت که چیزی برای از دست دادن نداره و هر حرفی رو به زبون میاره بسیار خوب عمل کردن . آقای کریمی واقعا در مقام یک ادم کوچه بازاری ظاهر شد. اگر راست میگی خودت چرا اون برخورد رو با میکروفون 90 کردی .. حتما برای این کار هم دلیل منطقی داری

سوال سوم ) به نظر من کسی که دیگران رو در مقابل مردم قرار میده و خودش چیزی برای دفاع نداره بزدله .. اگر ایشون واقعا خیرخواه بود یک جلسه خصوصی با آای کیروش میگذاشت و سوالاتش رو مطرح می کرد . یار گیری از احساسات مردم که همه چیز رو نمیدونن صحیح نیست و کار بزدلانه ایه ..ضمنا ایشون حق دخالت در کار سرمربی رو نداره .. این مملکت فدراسیون داره مسئول داره و تاحالا هم نتیجه خوبی گرفته شده

ممنو از شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
افرین بسیار جواب خوب و منطقی بود.خراب کردن همیشه اسون هستش ولی این ساختن هست که هنر میخواد
آسمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
قشنگ معلومه که از طرف فدراسیون اومدی اینجا
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
یا خود ساکتی به نظر من یا ابدارچی فدراسیون فوتبال . تو مطمئنا خودت هم هر کی هستی و هر کاری میکنی فساد تو اون کار هست با این طرز فکرت . میشه بگی تو کار فوتبال چه چیز پنهانیو و به قول
شما مگو و پشت پرده ای وجود داره ؟مگه داریم در مورد مسایل امنیت ملی صحبت میکنیم داداش؟ خیلی انگار فیلم تخیلی میبینی؟
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
در تأیید حرف شما: کیروش اگه همین سطح کیفیت رو در تیم ملی حفظ کنه، پسرخاله که سهله، همه اقوامش رو هم بیاره تو ملی، مورد تأییده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
رفتار پرخاشگرنه کریمی عادت ذاتی وی است موقعی که میکروفن برنامه نود را پرت کرد ازچشمم افتاد
حق با کیروش هست،البته علی کریمی هم قابل احترامه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
بهترین کامنت بود.
ایمان
| United States of America |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
کاملا با نظر شما موافقم، آقای علی کریمی بدون هیچ برنامه ای و بدون هیچ منطقی حرفاشرو میخواست به مردم تحمیل بکنه و خوشبختانه نتونست
علی کریمی باید احترام به بزرگتر را یاد بگیرد، کریمی در مناظره با ساکت گفت اگر آقای تاج اینجا بود زیر سرم رفته بود که نشان دهنده بیسوادی و بی جنبه بودنش می باشد ، اگر تاج هر اشتباهی که مرتکب شده ، علی کریمی حق نداشت در غیاب تاج به وی اهانت کند
مردم ایران بزدل خوب می شناسند
این لکه ننگ هم بعد از دلالیهایی که کرده از ایران میره
بعد از جام جهانی هم مشخص میشه کدوم تیم حاضره با این دلال قرارداد ببنده
کریمی تو دل مردم ایران جا داره
پاسخ ها
تهمتن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
مثل برانکو که بعد از جام جهانی 2006 بدوبیراه نثارش میکردید الان شده قهرمان؟
دلتون تنگ شده با بحرین و قطر و عمان دلهره و استرس داشته باشید؟
کی جرات میکرد رحمتی و عقیلی که دو زار پیرهن ملی براشون ارزش نداشت رو با شجاعت خط بزنه ؟
کی جرات کرد قوچان نزاد رو با اون همه مخالفت بیاره فیکس بزاره دو تا گل قطر و کره رو هم اون زد؟
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
آره دقیقا بعد از جام جهانی مشخص میشه چه تیمهایی میخوان با کی روش قرارداد ببندن . اونوقت که قلعه نویی و مایلی مهن و ابراهیم زاده برگشتن تیم ملی ، امثال شما باید چراغ به دست دنبال یه مربی مثل کیروش بگردید.
علی کریمی به لحاظ فنی بازیکن خیلی خوب بود اما حالا دیگر در نقش مربی در رده مربیان ضعیف محسوب می شود و از این ناراحت است که دیگه چرا دیده نمی شود. در برنامه 90 هم به طور ناخودآگاه این را داشت نشان می داد. و نکته جالب اینه که اخیرا اتفاق خاصی نیفتاده بود که با این شدت اعتراض به همه چیز و همه کس بکند! ایشان به طور کاملا ناخودآگاه داشت می گفت چرا من در هر تیمی مربی بودم نا موفق کار را رها کردم! و حالا مرخصی های سر مربی تیم ملی، مبلغ قرارداد و ده ها چیز دیگر را بهانه خوبی قرار داد و البته واضح نشان داد که از صعود تیم ملی به جام جهانی زیاد خوشحال نیست! طوری به صعود تیم ملی تبریک گفت که انگار مربی تیم مقابل که باخته داره به حریف تبریک می گه! به هرحال ضربه بزرگی به تیم ملی در آستانه جام جهانی زد!
یاد عبداله ویسی افتادم که این جوان بی ادعای خوزستانی چگونه تیم استقلال خوزستان را با همه ی مشکلات قهرمان لیگ برتر کرد!
معنی کلمات در فرهنگهای مختلف فرق میکنه
کلمه بزدل در فرهنگ ما توهین تلقی میشه ولی در فرهنگ اونور ابیها کلمه تند وتیز محسوب میش مثل به توچه در فرهنگ ما
کیروش اونقدر نادان نیست که توهین بکنه ولی این کلمه را پاسخ تند میداند
سلام.
اصلا دقت کردید که مناظره ای که ربطی به کیروش نداشت و مخاطبش نبود واکنش اینچنینی از طرف کیروش داشت برای چه بود؟ به نظر من یه چیز دیگه پشت پرده هست. بنظر من شخصیت صادق و روراستی مثل کیروش رو کوکش کردند تا آب گل آلود بشه وگرنه اون حرف اصلا هیچ ربطی نداشت. من احساس می کنم یه عده از تقابل این دو عزیز سود میبرند و ما هم عاشق جو تا دری به تخته میخوره جو زده میشیم و ای وای فلان شد.
زمانی که مربی کره به ایران و ایرانی و تیم ملی ما توهین کرد، کیروش یه تنه جلوش وایستاد و درس درست و حسابی و ایرانی پسندی بهش داد. و به نظر من از خیلی از ایرانیهای امروز و بعضی از مسئولین ایرانی تر بود. یاد مرحوم قایقران و علی آقای پروین و مرحوم ناصر حجازی افتادم که اینجور توهینها را هیچوقت تحمل نکردند.
و علی آقای کریمی هم همینطوره. پس این وسط داره یه اتفاقای دیگه میافته که افکار عمومی از اتفاق اصلی دور بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
علی کریمی نصف وقت رو داشت به کیروش می پرید! شما اصلا مناظره رو دیدی؟
یاسر
| Germany |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
دوست ناشناس درست حدس زدی من این مناظره را کامل ندیدم. ولی بیشتر از اون مناظره مطلب و کلیپ و جبهه گیریهای مختلف را خواندم و برداشتم اینطور بوده. این اتفاقات مرا یاد اتفاقات جام جهانی بعد از برد استرالیا انداخت که یه همچین دعواهایی راه افتاد و رئیس فدراسیون عوض شد مربی کاربلدی مثل ایویچ که هنوزم که هنوزه بازیکنان آن دوره به نیکی ازش یاد میکنند برکنار شد و کی مربی شد؟
الان وقت این دعواها نبود... این اتفاقات همیشه درحال افتادن بوده پس چرا الان بحثش پیش اومد؟
سلام . الان زمان درگیر شدن با کیروش نیست . علی کریمی باید سعه صدر به خرج می داد و بخاطر موفقیت تیم ملی در جام جهانی فعلا در مورد کیروش صحبت نمی کرد. به هر حال کیروش مربی باهوشی هستش و فهمیده که باید با ایرانی ها چطوری رفتار کنه. علی کریمی یا ستاره هایی نظیر کریمی باید به این آگاهی برسند که کیروش همانند برانکو یا وینگو بگوویچ نیست. خیلی از آنها زرنگ تر و دقیق تر و باهوش تر هستش.
سلام
آقای استعفا، اخلاق و اعصاب به خاطر نتیجه نگرفتن توی لیگ از داوری شروع کرد و به هر چیزی که رسید، گیر داد.
خیلی دوست دارم جناب کیروش همین امروز بره. اون موقع علی میمونه و حوضش ...
سطح ما همینه که از زمان شعبون بی مخ همیشه دنبال هوچی گری راه میافتیم. ما همینیم و همین هم میمونیم.
کی روش و کریمی هر دو تا شون محبوبن بنظرم نباید این دوتا به هم بپرند و یا دیگران اونها را تحریک کنند .باید فقط رو فساد تمرکز شود علی کریمی بحث فساد تو فوتبالو مطرح میکرد و چطور دیگران از کیروش سو استفاده میکنند
با سلام در ارتباط با سئوالات شما از خوانندگان نظر بنده این است
1- مناظره خود فرصت و میدان مناشبی است برای مطرح شدن نظرات و اعقاید و ارائه راه حل برای مشکلات موجود در موضوع (موضوع بحث ما فوتیال بود)مناظره به نظر من اقای غلی کریمی با تمام احترام به شخصیت ورزشی و اجنماعی ایشان مشکلات موجود در فوتبال را بصورت فهرست وار و جمع اوری شده از منابع مختلف و شاید بعضا مورد های غیر معتبر که اشخاص مختلف در اخیار ایشان قرار داده بودند را مطرح نمودند و پاسخگویی اقای ساکت به عنوان نماینده فدراسیون بعضا با اسناد و ادله معتبر و بدون ارایه راه حل و پیشنهاد بهتر از سوی اقای کریمی ختم و مورد بعدی از فهرست روی کاغذ مطرح میگردید ک ه این روند به نظر بنده از محتوای مناظره و ذات مناظره کم میکرد
اخراج یا استخدام نیرو در هر ارگان و اداره ای جزء امورات اداری میباشد و ارائه دلایل و مستندات بعضا به صلاح نباشد
چه شاید عنوان دلایل گاها باعث هتک حرمت شخص باشد

2- اقای ساکت به سیوالات با سند و گویش خاص که شاید یکی از خصوصیات ایشان میباشد پاسخ دادن که در بعضی موارد شاید صلاح به باز شدن موضوع نداشتند و جواب های کلی دادند با عنایت به اینکه طرف مقابل اطلاعات و اگاهی زیادی از محتوی و ریز قرار دادها و مورد های سئوال نداشتند و گاها اطلاعات بصورت اس ام اس به ایشان منتقل میشد

3- اولا بنده ترجمه کامل سخنان ایشان را از سوی اقای فردوسی پور اشتباه دانسته چرا که با علم به درک و فهم اقای فردوسی پور به شرایط خاص تیم ملی بهتر میبود ان جمله را ترجمه نمیکردند هر چند رسالت بدنامه چنین چیزی را قبول نمیکرده چرا که ایشان در موارد خاص سکوت کرده اند
ولی با تمام اینها جناب کیروش به نظر من میتوانستند با لحنی بهتر جوابگویه سئوالات ایشان ر مورد تیم ملی باشند و بکار گیری ان جملات را قبول نداشته و در شان سر مربی تیم ملی نمیدانم
بزدل دیگه آیا قهرمانی فوتسال به مسخره نگرفت آیا به فدراسیون فوتبال توهین نکرد تو همین فوتبال کسی شدی بی فرهنگ فوتبالیستها قشر بسیار بی فرهنگی هستند
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
احسنت درست زدی به هدف ای ول
در این وانفسای گرانی و بی ارزش شدن پول ملی ، چه لزومی دارد تا نیمه شب وقت مردم را برای حرفهای خاله زنکی و مطالب بی ارزش بگیرند؟ علی کریمی هم مدعی العموم نیست ، چون نه سواد دارد نه تجربه
منتظر نظر من نباشید. من آمریکام و الانم نصف شبه می خواهم بخوابم.
پاسخ ها
اصفهانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
خوابی غفلتس دادا
آقای کریمی بازیکن بزرگی بوده و از طرفی مبارزه با فساد و سومدیریت فدراسیون هم لازمه، ولی اولا کریمی مستندات دقیق و نه تبحر لازم برای دنبال کردن دقیق این مطالب را ندارد و ثانیا این سوال در مورد خود ایشون مطرحه که اگر ایشون ادعای قانون مداری داره، چطور بدون هیچ دانش و تجربه مربیگری، دعوت برای مربیگری تیم ملی را پذیرفت؟ بماند که این دعوت از بازیکنان بدون تجربه مربیگری تنها به ایشون برنمی گردد، ولی به هرحال روش برخورد ایشون با دعوت آن زمان جای سوال دارد؟
با اينكه كي روش رو دوست دارم ولي ايشون حق توهين به علي كريمي رو ندارد
در فوتبال ایران اسطوره های زیادی داریم که هم منطقی هستند و هم وقت شناس. بایستی دید آقای علی کریمی خودشان چه گلی به سر فوتبال ایران زده اند که امروز طلبکار آن شده اند. سال 2002 در پلی آف با ایرلند و موقعیت های زیادی که به خاطر نمایشی بازی کردن از دست رفت و بعد از آن هم عدم صعود به جام جهانی. سال 2006 ایجاد آشوب و دو دستگی در تیم ملی و آن اتفاقاتی که همه دیدیند و شنیدند. از بین بردن اعتباری که بازیکنان ایرانی قبل از آن در آلمان با درخشش بدست آورده بودند از جمله در بایرن مونیخ که حتما دلیل عدم موفقیت ایشان را میدانید بی نظمی و در گیری با کادر فنی. کارنامه بعدی ایشان هم که پر است از درگیری های متعدد با سرمربی ها و دیگر بازیکنان. حالا هم که بدون مدرک مربی گری در باشگاهی مشغول هستند همان رویه ادامه دارد. این یعنی انسان همیشه ناراضی. اما ممکن است دیگران هم اعتراضاتی داشته باشند. شاید در این فاصله مانده تا جام جهانی موقعیت را بشناسند و بیان نکنند. بیان اعتراض بیانیه خواندن نیست در برنامه 90 آنچه مشاهده شد این بود که پشت سر هم پرسش های متعدد و بی ارتباط با هم بیان کردند. از یک شاخه به شاخه دیگر پریدن چه مشکلی را رفع کرد جز اینکه در جامعه فوتبالی سردرگمی ایجاد کرد
پاسخ ها
solitude
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
احسنت که تاریخو خوب مرور کردید
هیچ موقع یادم نمیره 5 روز قبل از جام جهانی 2006 علی کریمی تو یک مصاحبه تلوزیونی گفت که جام جهان مربی بزرگ میخواد( یعنی برانکوویچ کشک) و کلا کارش ایجاد تشنج قبل بازیهای بزرگه
یکی نیست بگه تو بازیکنی در چارچوب بازی کن بودنت صحبت کن و الانم که مربی هستی نشو رییس فدراسیون
کریمی یک آدم هرج ومرج طلبه در دوران بازیگریش هم همینطور بود با همه دعوا داشت رزومه مربیگریشم که مشخصه. کیروش موفق عمل کرده تاج هم سعی در مدیریت درست مجموعه خودش و کیروش تا تیم ملی به اهدافش برسه. بالا گود نشستن و لنگش کن که نشد روشنگری و اعتراض.آقای کریمی تو اگر بیل زنی باغچه خودتو بیل بزن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
چقدر پول گرفتی اینها رو بنویسی؟!
آرش
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
منطقیه ما باید تیم و فدراسیون رو حمایت کنیم توی جام جها آبرومون نره آ
1-خوش استقبالهای بد بدرقه ایم! دلتون واسه تیم زمان بعد از برانکو تنگ شده؟
2-بی معرفتم! امروز به کیروش فحش می دیم که چرا به کریمی گفت ترسو فردا یه کریمی که چرا به قلعه نویی گفت فلان!
3-فوتبال ما کثیفه علی کریمی تمیزه اون آدمایی که مدارک به علی کریمی میدنم تمیزن؟
4-الانم فدراسیون کیروشو انداخت جلو رفت پشتش قایم شد! خودشونم دارن رسیدگی می کنن هیچکی اینشو گوش نکرد کی روششو الان شده حرف اصلی؟
5-نکنید! فقط ماها چیزی از دست میدیم! کی روش کی ره! تاج و ساکت می گن به خواست مردم بوده هیچکسی این روزا یادش نمیاد اون موقع کما اینکه بعد از برانکو کسی یادش نیومد!
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
ایول آقا متین .کاملا درست گفتی . یادمون رفته تا دیروز قربون صدقه کبروش میرفتیم . حالا داریم بهش فوش میدیم . آخه ما کلا حد وسط نداریم یا صفریم یا صد ، چه تو ورزش چه سیاست و ... ،آخه مهم نیست که تیم ملی بدون باخت به عنوان تیم اول رفته جام جهانی ، باید حتما بعد از 8تا پلی اف و بازی با تیم ششم دارقوزآباد با سلام و صلوات بریم جام جهانی
علی کریمی محبوب بود ول با توهین به کیروش از محبوبیتش کاسته شد مگر یادمان رفته چقدر دق دل میکشیدیم تا به جام جهانی برویم به نظر من عرق کیروش به ایران بالاتر ازان است که بعضی ایرانیها دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
دقیقا برعکس. کیروش با توهین به علی کریمی محبوبیت خود را از دست داد ....
رضا از اهواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
ناشناس 17:11، یه نگاه به مثبت و منفی های نظرات بنداز، متوجه میشی که این کریمی بوده که خودشو خراب کرد، نه کی روش
فقط یه سوال
کی روش چی به فوتبال ما اضافه کرده ..... ؟
علی کریمی چی ...؟
اگه همه جا همچین مدیرایی میداشت خیلی خوب میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
اشتباه منفی دادم
سلام
این یک روش اشتباه است که متاسفانه ۹۰ در پیش گرفته و فکر میکند ببینده دارد هر دو نفر در حد مناظره نبودنند مگر کشور قانون ندارد اگر کریمی سند دارد برود رو کند و شکایت کند . فردوشی پور فقط به درست و یا اشتباه مسیولین صدا و سیما دارد خودش را بزرگ میکند در صورتیکه ایشان حتی اگر کی روش توهین هم کرده بود نباید انرا بیان میکرد به خدا در دادگاهها هم اینطوری مردم را بدون سند محاکمه نمی کنند امیدوادم که سریع ایشان و یا کل برنامه نود را حذف کنند.
واقعا اقای کریمی هم اشتباه کردنند که در جلسه حضور پیدا کردنند و نباید در چالش فردوسی پور دچار می شد .
علی آقا کریمی اسطوره خواهد ماند در قلب ما در یاد ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
درود بر علی کریمی بزرگ
سلام دوستان،
مرحوم حجازی را نمیشناسم خوب ولی در یکی از برنامه های نود حرف خوبی زد: مگه بقیه چیزهامون خوبه که فوتبالمون هم خوب باشه و بدون فساد!

حرف کیروش به آقای کریمی اصلا درست نبود و بی احترامی است و باید عذرخواهی کند
ولی آقای کریمی هم مثل خیلی های دیگه است و نباید فکر کنه که تافته جدا بافته ای است. او هم در زمان خودش به اندازه کافی کم کاری کرده هم نسبت به خودش و هم تیم ملی. یادمون نرفته که اول جوونی یکسال مرحوم شد بخاط رفتار غیر ورزشی. اینقدر آدمهای در قید حیات مهم و ارزشمند تر داریم که نیاز به معرفی به جامعه دارند ولی یا خودشون نمی خواهند معرفی شوند ویا ما برامون مهم نیستند اونها که آقای کریمی محلی از اعراب پیدا نمیکنه.
بعضی وقتها ما آدمها را الکی بزرگ می کنیم که اصولا هیچ الگوی مناسبی هم برای جامعه نیستند

اما آقای کیروش با وجود اینکه اشتباه کرد در بکار بردن آن کلمه، باید قبول کنیم به تیم ایران شخصیت دوباره بخشید و اعتماد به نفس و مهارت که الان ما بیش از یک تیم ملی می توانیم داشته باشیم. چیزی که سابقه ندارد. بیایید قبول کنیم دیگر امثال آقای کریمی که بازیکن سالاری می کردند در تیم ملی ف جایی در تیم ملی کنونی ندارند
اول باید ببینیم این قضیه از کجا شروع شد. مربی در جایگاه سرمربی یک تیم لیگ برتری نشسته و در چند هفته ای که مربیگری تیم را در جایگاه سرمربی انجام داده، نتایج خوبی نگرفته است. این مربی به اذعان مکرر در برنامه 90 تحت فشار سنگینی قرار گرفته و در جلسه با اصحاب رسانه اقدام به انجام اعمالی مینماید که هیچ مربی و سرمربی در دنیا اجازه اخلاقی و قانونی اینکار رو ندارند و این مربی چندین بار در اواخر برنامه بخاطر بخشی از توهینی که به برنامه 0 انجام داده عذرخواهی میکند. در جلسه با اصحاب رسانه مربی اقدام به اعتراض خارج از ضوابط و نزاکت به برنامه 90 و فدراسیون میکنه و سپس از طریق فشار فضای مجازی و غیرمجازی موفق به گرفتن تریبون برنامه 90 برای مناظره با فدراسیون مینماید ولی در روز مناظره اقدام به حمله به کارلوس کیروش و تیم ملی مینماید. کسی که هیچ گونه سابقه مربیگری ندارد و حتی مدارک اینکار را در سطح لازم ندیده در برنامه 90 اقدام به تخطئه سرمربی تیم ملی میکنه؛ مربی که سوابق روشنی از مربیگری در سطح بالای دنیا و سابقه روشن مربیگری در تیم ملی فوتبال داره. آقای مربی اقدام به حمله به تیم مربیگری تیم ملی میکنه و انتظار داره مربی تیم ملی باید نحوه انتخاب کمکهای خودش و نوع کمکهاش رو از علی کریمی استعلام بگیره؛ علی کریمی که از فشار 7 هفته مربیگری به اذعان خودش تحت بزرگترین فشار زندگیش قرار گرفته، ادعا مینماید که سرمربی موفق تیم ملی باید نحوه چینش مربی و کمک مربیان رو باید از ایشان استعلام بگیره و یا ایراد داره که چرا کمکهای ایرانی برکنار شدند؟ این در حالی است که خود ایشان باید پاسخگو باشند که چرا وقتی مربی تیم ملی بود بدون اطلاع قبلی از تیم کنار کشید و حتی اینکار رو در موقعی انجام نداد که شخص دیگری جایگزین ایشان شود. این اتفاق زمانی انجام گرفت که کیروش اصرار بر حضور کریمی در تیم ملی داشت و شاید اگر کریمی بموقع استعفا میداد، در انزمان یک ایرانی دیگر جایگزین ایشان میشد. آقای کریمی باید پاسخگوی این سوالات باشد که چرا تیم ملی و شخص سرمربی موفق ان باید تاوان بی دانشی اقای کریمی را بدهند؟ آقای کریمی باید به این سوال پاسخ دهند که باخت سپیدرود که به دلیل ضعف مربیگری ایشان و سایر ضعفهای این تیم بوده چرا باید تغییر جهت داده بشه به سمت تیم ملی که تا چند هفته دیگه باید در بزرگترین صحنه جهانی فوتبال حاضر بشه؟ چرا مردم که سرشار از نشاط حاصل از موفقیت تیم ملی هستند قربانی کینه و بغض علی کریمی شده و نگران آینده تیم ملی و جام جهانی باشند؟ ایشان باید پاسخوگی ضعف مفرط تیم سپید رود باشند که وظیفه هدایت ان را برعهده دارند؟ اگر تیم سپیدرود به لیگ پایینتر سقوط کنه چه کسی پاسخگوی سرمایه گذاران این تیم و مردم منطقه و بازیکنان تیم سپیدرود و فوتبال ایران خواهد بود؟ آیا کسی که مدعی اخلاق و جوانمردیه با مربی سابق خود اینگونه برخورد میکنه؟ آیا سرمربی تیم ملی باید مطیع دستورات علی کریمی باشه؟ در کدام برنامه تلویزیونی باید عواقب تخلفات آقای کریمی در تیم ملی رو به تصویر بکشه تا مردم بدونند آقای کریمی زمانی که عضو تیم ملی بود چگونه با باندبازی و دسته بازی باعث ناکامی تیم ملی اون زمان شد؟ آیا اقای کریمی معصومند؟ فساد برخی از افراد در فدراسیون فوتبال چه ربطی به کیروش داره؟ آیا اینان برنامه ریزی شده موفقیت تیم ملی رانشانه نگرفته اند؟ یادمان باشد حضور تیم ملی فوتبال در آوردگاه جام جهانی تنها بازی فوتبال نیست و فوتبال الان غرور ملی و جنگ بدون گلوله است و هرگونه ناکامی این تیم در این بازیها بر عهده علی کریمی و مدعیانی خواهد بود که بجز عقیده خود عقیده و تفکر دیگری را برنمیتابند.
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
چه تحلیل زیبایی، بسیار عالی
بنظرم علی کریمی عقده گشایی می کرد. در شرایط فعلی درگیری ایجاد کردن برای تیم ملی خیانت است. حالا شما اسطوره باشی یا نه!... در ضمن ما متن اصلی (انگلیسی) پیامک کیروش رو که ندیدیم. اینطور که من از برنامه متوجه شدم عادل داشت متن انگلیسی پیامک رو ترجمه همزمان می کرد و می خوند. در ثانی ورود کریمی به مسئله تیم ملی جایی نداشت!؟ خوب الان فاز مدعی العموم گرفته؟ قلدرمعابی علی کریمی زیبنده یک برنامه تلویزیونی نبود. همیشه هم سر بالا گرفتن و سینه جلو دادن نشانه درستی و حق گفتن نیست. شاید همه حرف های کریمی درست بود ولی واقعا بسیاری از مسائلی که می گفت در ید اختیار فدراسیون به تنهایی نیست. مثل داستان پول دادن به افرادی در خارج... بالاخره این یه واقعیت بوده که در زمان تحریم ها ما پول نفت رو هم از طریق اشخاص حقیقی جابجا می کردیم! پول فوتبال که جای خود!...بنظرم علی کریمی گاهی از باغ مملکت خارج می شد و خیلی کودکانه مسائل رو مطرح می کرد! ... اینکه یک خانمی اخراج شده! یه نفر پول گرفته! فلانی فامیلش رو آورده سر کار ... اینا مسائل کودکانه و دقیقا مسائل همون جو استادیومی و تخمه شکوندن است. علی کریمی مناظره نمی کرد، تو تاکسی نشسته بود یا یکی از مخالفاش جر و بحث می کرد! وقتی در جواب ساکت که داشت پاسخ سوالش رو می داد هربار چاله میدونی می گفت اگر بخوای بزنی اونوری منم بلدم می زنم اونوری! معلوم بود از حق و حق ستانی فقط قلدری رو یاد گرفته! یاد دعواهای کوچه و خیابون مینداختم! علی کریمی حتی نمی فهمید که یه وری لم دادن جلوی دوربین تلویزون که میلیون ها آدم در حال تماشا هستند نشانه تسلط و حق گفتن که نیست نشانه بی ادبی و توهین به بیننده است! علی کریمی با اسطوره بودن فاصله اش باندازه فوتبال ما تا قهرمانی جام جهانی است. ... متاسفانه بعضی ها رو انقدر غول می کنیم که بعدا خودمون تو همون مرحله ازشون شکست می خوریم! سنوات بازی علی کریمی با همه افتخاراتش و سوابق ضعیف مربی گریش نشون می ده ایشون بیشتر از خودش عصبانی است و این نمایش ها رو راهی برای پرچم کردن خودش دیده! فدراسیون فوتبال ما سر تا پا ایراد است اما علی کریمی بیشتر.
اسطوره روازكجاتون دراورديد!!!!!! اينقدربيخودي كسي رو بزرگ نكنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
از طرزف تماشاگران آماتور وغیرحرفه ای
واقعا نمی فهمم این لگد زدن به توپ مگه چه کار مهمیه که برنامه میذارنو دو نفر به جون هم میفتن.

بابا جمع کنین این کار مهم لگد زدن به توپو با این همه فساد و پول های نجومی که توش هست و خاصیتی که نداره.

به جای ورزش قهرمانی، به ورزش همگانی برسید.
ولمون کنین بابا حوصله دارین ..

کیروش کیه علی کریمی کیلو چنده ؟؟؟

دلار ۵۰۰۰ تومنی ملت رو له کرد .. مردم زیر فشار تورم و تزویر و فساد و اختلاس و .... ، نابود شدن اونوقت حالا بیایم ذهنمونو درگیر به مشت شوتبالیست بی هنر کنیم که سالهاست عرضه نکردن یک جام ملت ها برای این ملت بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
با وجود اینکه حق با علی کریمی است حرف شما دوست عزیز درست تر است
با سلام
نمونه ای را مثال میزنم از آقای کنراد آدنائر پرسیدند بعد از 16 سال صدراعظمی آلمان غربی عملکرد تو چه بود ؟ خیلی زیبا گفت 16 سال قبل حتی آلمانیهای خیلی خوش بین هم به طرحها و برنامه های من میخندید و آنها را باور نداشتند اما الان حتی بدبین ترین آلمانیها (اصطلاحا گلامها در گالیور) هم در قلب خود باور دارند که چه معجزه و رنسانسی در آلمان فدرال رخ داده است. آنها در عمل خودشان را اثبات میکنند نه در حرف نمونه آن مربی بایرن مونیخ هاینکس بود که بهش گفتن در آخر فصل پپ جای تو می آید و او با کسب سه گانه عملکرد خود را نشان داد ولی اگه ایران بود میگفت من که فصل بعد نیستم تیم بره دسته2
1- مطالبات، خواسته ها و اطلاعات علی کریمی از موارد فوتبال مملکت و فدراسیون درست بود
2- نحوه بیان و استدلال علی کریمی محکم و مستدل نبود و برای همین نتیجه مطلوب اخذ نشد
3- شاید کم تجربگی در صحبتهای دو طرفه و عدم تحصیلات عالیه و عدم خونسردی علی کریمی باعث این موضوع شده باشه
4- ساکت با تجربه فراوان مدیریتی و مذاکراتی و ... به خوبی از جوابهای سر راست فرار کرد و مسیر را به جهتهای دلخواه خود میبرد و به این جهت نتیجه مناسب از حرفهای درست علی کریمی اخذ نشد
5- علی کریمی و کارلوس کیروش هر دو محبوبیت فراوانی دارند و خوب بود این صحبتها انجام نمیشد
6- نه حرفهای علی کریمی لازم بود در خصوص کیروش زده شود که به خاطر هیجانی بودن علی کریمی زده شد و نه پاسخ کیروش با اون لحن درست بود که اون هم به خاطر هیجانی بودن کارلوس کیروش زده شد
7- حدس میزنم حرفهای علی کریمی درست به کارلوس کیروش منتقل نشده و منظور اون رو بدتر از آنچه بوده بهش رسوندن
این دو نفر چقدر کامنت درست کردند!!
اولا بله، کی روش توهین کرده و آنقدر جری شده که بعنوان یکی از گرانقیمت ترین مربیهای فوتبال جهان، از میلیاردها پول مردم ما، ثروت بزرگی بدست آورده و توهین او به آقای کریمی، توهین به مردم ایران است. کسی که نخبه بزرگ ما این رفتار زشت را دارد، معلوم است در ته ذهنش درباره مردم ما چقدر بدتر فکر میکند و ارزشی قائل نیست. به نظر من ضمنا کی روش را زیاده از حد بزرگ کرده‌ایم. صحبت های آقای علی کریمی ضمنا، درد دلها و نقدهایی شجاعانه و صحیح بوده. باید باد کی روش را بگیریم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
بیچاره نخبه های مملکت که با امثال علی کریمی در یک گروه قرار می گیرند! دوست عزیز یا نخبه رو نمی دونی چیه یا نمی دونی ظرفیت مملکت ما در نخبه پروری چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
آقای کریمی اگه مدرکی داره رو کنه مگرنه به کیروش چیکار داره کار خودشو بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
کاملا موافق هستم. کیروش و فدراسیون هر دو ناکارامد هستند
کی روش هم علی کریمی رو شناخته. علی کریمی تعادل روانی نداره. رفتارهاش لحظه ای هست. نمیتونه رفتارشو کنترل کنه. مثل یه پسر بچه ده ساله عکس العمل نشون میده. خیلی خواست به جایگاه علی دایی برسه، اما نه سوادشو داره، نه شخصیت و منش علی دایی رو داره. بخاطر همین به علی دایی حسادت میکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
ممنون به خاطر این کامنت بعضیها اصلا حافظه خوبی ندارن من همیشه سالها که اقای کریمی بازی میکرد و بندرت توانست در بازیهای حساس گره تیم ملی رو باز کنه یادم نمی ره ولی دایی کاملا بر عکس بود متاسفانه ما شاهد بودیم که سالها اقای کریمی به پرو بال دایی پیچید و اذیتش کرد ما اسطوره های خیلی بهتر از کریمی داریم مثل باقری مهدوی کیا گل محمدی خاکپور و افراد دیگر که نقششان خیلی مهمتر و پررنگتر از کریمی است ایشون فقط به خاطر دریبل و اخرش لو دادن توپ معروف و محبوب شدن غیر از اینه؟ یعنی محبوبیت به خاطر یه کار اغلب بی نتیجه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
کریمی نباید به تیم ملی ضربه میزد، این کارش در این مقطع زمانی یعنی نمیخواد تیم ملی موفق بشه، متاسفم واقعا
کیروش در قلب ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
تعادل روانی کیروش رو هم دیدیم تو بازی با کره و اون آبرو ریزی فرهنگی
علی کریمی یک قهرمان ملی است که مورد اقبال بسیاری از ایرانیان قرار دارد،در خصوص اعتراض ایشان به عملکرد فدراسیون او به رسالت واقعی یک قهرمان ملی در بازتاب نظرات مردم و دفاع از حقوق آنان عمل نموده است.
در مناظره برنامه ۹۰ مخاطب آقای علی کریمی فدارسیون فوتبال بوده و نه کارلوس کی روش و به همین دلیل ورود آقای کی روش به مناظره کاری آنهم با چنان ادبیات سخیفی ناشایست و به دور از وظیفه و شان و ادب کسی که هدایت تیم ملی را بر عهده دارد بوده است.
متاسفانه در این مورد بخصوص احساسات رقیق ما ایرانی ها موجب سوء استفاده آقای کی روش قرار گرفته و موجب این توهم در ذهن ایشان شده که او در سمت رئیس و کار فرما و فدراسیون و باقی ملت در سمت کارمند و خدمتکار قرار دارند.
وضعیت مطلوب کنونی تیم ملی ایران (اگر بشود آن را مطلوب خواند) نه فقط نتیجه عملیات محیر القول آقای کی روش بلکه بواسطه ارتقاء سطح فوتبال ملی و بازیکنان و مربیان نیز بوده است.
کما اینکه باعث و بانی دوران ناکامی های تیم ملی سوء مدیریت مسئولان فدراسیون فوتبال بوده و نه کاهش سطح بازیکنان.
آقای کی روش بایستی توجیه شوند که همانگونه که او بازیکن سالاری را ناپسند می دانند ما نیز بعنوان کارفرمای او اجازه نخواهیم داد که ایشان از حدود وظایف خود خارج شده و برای ارکان کشور ما تعین تکلیف نماید به او اجازه نخواهیم داد نه به قهرمان ملی مان بلکه حتی به کوچکترین عضوی از خانواده ملت توهین کند.
ایشان پیمانکار استخدام شده ما برای هدایت تیم ملی فوتبال است برای اینکار هم پول خوبی می گیرد و مسلما نیز بایستی فعالیتش در حد پولی که می گیرد باشد.
تشکرات مودبانه ملت ما از او نبایستی این تصور را در وی ایجاد کند می تواند هر گونه خواست رفتار کند.
متاسفانه مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برای فرافکنی و پنهان نمودن حقایق مسئول وظعیت پیش آمده و جسارت و گستاخی یک مستخدم خود در توهین به یکی از آحاد ملت گردیده اند.
در پاسخ دعوت به سکوت آقای ساکت برای حفظ آرامش پیش از جام جهانی بایستی اظهار نمود که این ترفندی قدیمی و بهانه ای برای فرار از پاسخگویی است .
زیرا بدین منوال بعد از جام جهانی نیز بایستی سکوت کرد زیرا موقعیت حساس جام ملت ها است و بعد از آن هم بازی های آسیایی و بعد از آن هم المپیک و بعد دوباره جام جهانی.
یعنی به روایت آقای ساکت ملت همواره بایستی از سوال خود نسبت به عملکرد فدراسیون به لحاظ شرایط حساس خودداری نمایند.
متاسفانه در بد ترین زمان که تیم ملی نیاز به آرامش دارد تمرکز تیم ملی توسط آقایان علی کریمی و عادل فردوسی پور بهم میریزد ! من پرسپولیسی و طرفدار آقای کریمی یک سوال از آقای کریمی دارم که بحث باز کردن موضوع فساد خوبست ولی باز کردن پای مدیر تیم ملی و تیم ملی به موضوع فساد آیا صحیح میباشد ؟! گیریم که یکی از فامیل هایش را نیز بکار گرفته باشد که این نیز در همه جای دنیا مرسوم میباشد ؟ در این زمان حساس بایستی ملی فکر کرد و پشتیبان تیم ملی بود نه اینکه تمرکز تیم را در این برهه زمان حساس بهم ریخت ! من اگر مربی تیمی باشم و تیم من ببازد چه ارتباطی با فساد دارد ؟!
آقای کیروش شما مربی بزرگ و با درایتی هستید پیشنهاد میکنم جهت آرامش خودتان و تیم و مردمی که شما را دوست دارند و حمایتتان میکنند لطفا در این برهه از زمان سکوت فرمایید . آقای کریمی مردم از شما هم چنین درخواستی را دارند و این اشتباه ترجمه لغوی توسط عادل فردوسی پور را اینقدر ادامه ندهید که آنهایی که میخواهند تیم ملی نتیجه نگیرد اینقدر خوشحال نکنید و آنها از آب گل آلود ماهی نگیرند ؟! لطفا ملی فکر کنید .
این ها همه نمایشه ! یک برنامه و نمایش تماشایی راه می اندازند تا برنامه هاشون و ........ از رونق نیفته !!!
کی روش به کریمی نگفته بزدل، رفتار اون رو بزدلانه خطاب کرده. میان این دو مفهوم فرق بسیار است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
شما متخصص فن ترجمه هستی دوست عزیز؟
مربی تیم ملی ایران هست . مردم هم ازش راضی هستند . انصافا خوب کارکرده همه هم دوسش دارند .
علی کریمی اسطوره فوتبال کشور همه مردم دوسش دارند . کار عادل فردوسی پور بسیار زشت و زننده بود که از تریبون ملی چنین جنگی را راه انداخت و دوستاران فوتبال ملی و فوتبال باشگاهی ایران را به جان هم انداخته . به راستی آیا فردوسی پور در این زمینه به نفع فوتبال ایران اقدام کرد . . چرا عادل جنگ را راه انداخته و خودش را کنار کشیده . آیا میدانید عادل فردوسی پور واقعا برای کی کار میکند ؟
ملت باشرف وفهیم ایران برخلاف امثال تاج وساکت یک موی گندیده قهرمان ملی علی کریمی رابا هزار کی روش بداخلاق وبی شخصیت عوض نمیکند کی روش اگر شجاع است وبزدل نیست پس چرا باتیمهای ضعیف درجه چندم مسابقه میدهد برخلاف ژاپن که با آلمان بازی تدارکاتی انجام میدهد پس بزدل واقعی کی روش است نه علی کریمی شجاع که مکنونات قلبی ملت ایران رابیان نمود
پاسخ ها
بهروز
| Netherlands |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
دوست گرامی
شما شخصیت رو چی معنی میکنید؟
مثلا رفتارها و گفتارهای علی کریمی عزیز، مصداق شخصیته؟
حداقل از نظر شخصیت این دو رو مقایسه نکنید چون به ضرر علی کریمی میشه
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
نمی دونم چرا ادم یاد طرفداران احمدی نژاد میفته عینا مثل تو متعصب و بی منطق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
من که با تو موافق نیستم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
بازی با تیمهای درجه اول به پول زیادی نیاز داره!
بنازم سیاست بازی رو که با فوتبال چند میلیون ایرانی را سر کار گذاشته به جای احداث زمین فوتبال اگر سیب زمینی
بکارند منفعتش برای مملکت بیشتره
یا علی -
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
علی یارت.... کیلو چند حالا؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
داداش
شما چرا اینجا وقت میگذرونی؟
بهتره بری سیب زمینی بکاری تا منفعتت برای مملکت بیشتر باشه
مطمین باشید اگر این فوتبال پر هزینه که فقط برای سرگرم کردن جوانان نبود تا حال درش را گل گرفته بودند.... اگر کی روش به هموطن ما توهین کرده باید در اسرع وقت ضمن توقیف اموالش اخراج شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
نخیر توهین نکرده، بد ترجمه شده
یک جمله بگم و خلاص.
هممون سر کاریم. شدیداً سر کاریم.
کریمی کلا حرف زدن بلد نیست. فدراسیون فوتبال هم وضعیتش مشخصه و اصلا قابل دفاع نیست. اما کیروش انسان بسیار محترمی هست. بزدل گفتن کیروش به کریمی اصلا توهین نیست. اکثر خارجیها خیلی راحت حرف می زنند ولی ایرانی ها عادت دارن از کاه کوه بسازند. ترسو گفتن به کسی که اصلا نمی تونه آدم شجاعی باشه توهین نیست. آقای کیروش قطعا این صفت رو در کریمی دیده و خیلی صریح و بی پرده این رو به کریمی گوشزد کرده. کریمی تو دوره فوتبالش هم جنجالی بود و دوست نداشت به دیگران احترام بگذاره. قطعا آدمی که احترام نمی گذاره ترسوست. محترم شمردن مخالفان خود نشانه شجاعت و اعتماد به نفس است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
با استدلال جناب عالی،متوجه شدم که کیروش هم بسیار ترسو و بزدل است زیرا مخالف خود (کریمی) را محترم نشمرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
پس یکی هم به پدر شما بگه بزدل حتما میپری بقلش می کنی؟!!! بیگانه پرست !!!
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
بقلش چیه؟ املای بغلش صحیح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
متاسفانه آقای فردوسی پور به اشتباه یا عمدی متن انگلیسی را بد ترجمه کرده. در متن اومده کار و عملش بز دلانه است.نه اینکه بزدل و ترسو باشد. بنظرم فردوسی پور شیطنت کرده!
بگم بگم که میکرد این بود؟؟

اقای کریمی شما فقط از اونجا میسوزی که کیروش حسابت نکرد تمام
در جواب کسایی که میگن کریمی چی به فوتبال داده و کیروش چی ؟
کریمی یه اسطوره فوتباله که خیلی جوان های با استعداد اون رو الگو قرار می دهند تا به علی کریمی شدن برسند .کریمی و دایی و مجیدی و باقری و کلا نسل طلایی فوتبال ایران این رو به کشور هدیه دادند .
با اینکه خودم از علاقه مندان کیروش هستم ولی کیروش رو چند درصد جوان ها الگوی خودشون قرار دادند ؟ چقدر بار معلومات و مربی گری خودش رو انتقال داده .
ولی مرحوم ناصر خان حجاری و سلطان علی پروین با هرچیزی که دارند و ندارند برای این مملکت با همه مشکلاتش الگو هستند. مشکل از فدراسیونه که از کسی مثل کیروش در حد مربی فوتبال داخل مستطیل سبز انتظار داره و در این حد بهش باج میده.
1- اول اینکه فوتبال ما دچار فساد سیستمی است و کسی هم از پسش بر نماید
2- آقای کریمی نه مربی خوبیه نه مدیر خوبیه ، بی دانش هم است لذا به این ترتیب می خواهد میدان را شلوغ کند که ضعفش پوشش داده بشه .
3- مقایسه کریمی با کی روش مقایسه کارگر با مهندس است .
4- لطفا ارزش علم و تجربه را با لومپانیسم پایین نیاورید.
5- یک ایراد بزرگ به آقای فردوسی پور که به هیچ وجه انتظار همچین برنامه ای را از ایشان نداشتم لذا دیگ برنامه 90 را نگاه نمیکنم .
6- اقای کریمی بازیکن خوبی بوده و تنها تفاوتش با دیگر بازیکنان نخبه در ایران شانس دیده شدن داشته است و گر نه مثل ایشان توی ایران زیاد است .
این اقا اگه دلش برا فوتبال ایران میسوخت توی این شرایط این حاشیه ها رو بوجود نمی آورد.
فکرت دنیا غلط ، اندیشه عقبی غلط / کار ما بیچارگان اینجا غلط ، انجا غلط .
ما کتاب جنگ هفتاد و دو ملت خوانده ایم / خط غلط ، معنا غلط ، املا غلط ، انشا غلط .
اگر کریمی یک صدم استعدادش در فوتبال نمایشی را در درس و مشق داشت ، بجای پروفسور ، خالی فسور نمی شد!
متاسفانه خیلی اوضاع بدی درست کردن اقای کریمی .. چون الان این همه هزینه شدن تا الان برای تیم ملی چه خوب چه بد تا این جای کار ما اومدیم حداقا این صحبت هارو میزاشتن بعد از مسابقات نه الان فعلا سکوت میکردن با ارامش کار انجام بشه فقط الان بهانه دادن همین بنظرم خیلی غیر حرفه ای عمل شده تمام اینها سازمان دهی شده هست و فقط برای جلب توجه خودشون حالا همه مشکلات حل شده اومدن گیر دادن اخر راه فریاد میزنند جنجال بپا میکنند متاسفم
علی کریمی میخاس دیده بشه با این حرفاش.طرز صحبت کردن علی و آقای ساکت را با خودتون مرور کنین .میبینید که اصلا حرف زدن بلده یا ن.به قول آقای ساکت اطلاعات کامل بهت ندادن .به نظرم یه عده ای از کریمی سواستفاده کردن که به اهدافشون برسن.بنده خدا کریمی هم توی دام اونا افتاده
ترجمه پيام كيروش هم دقيق نبود
باید به حال فوتبالی گریست که علی کریمی اسطوره آن باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
و همچنین به حال کشوری که تو بتوانی کامنت بزاری برای آن
حقیقت کمی پیچیده هست

نکته اول: نیت علی کریمی بی همتاست، یعنی در حوزه خیرخواهی بی رقیب هست. در مورد خیرخواهی جناب کیروش همین بس که این فدراسیون بال بال زد تا امروز و این همه رسانه و ملت داد و بیداد که جناب کیروش عزیز، لطفا اگر فوتبال ایران برات مهمه (نه فقط زمانی که در ایران هستید!!) پس با به کارگیری مربیان ایرانی و برگزاری کلاسها و کارگاه های آموزش و هز ابزار دیگه ای، به پیشرفت پایدار و عمیق این فوتبال کمک کن (نه فقط به پیشرفت تیمی که سر مربی اش خودت هستی!!) بنابراین مقایسه نیت خیرخواهانه علی کریمی با کیروش شبیه به یه شوخی میمونه
نکته دوم: کیروش انقلابی در تیم ملی به پا کرده و این تیم رو باید ستایش کرد و هیچ حرفی توش نیست. درواقع در ماموریت محوله ایشون کاملا موفق بوده و باید گفت عالی هستن
نکته سوم: اینکه جناب کیروش به خودش جسارت توهین به افسانه ی فوتبال ایران رو میده، فقط یه دلیل داره و اون ناکارامدی ساختاری فدراسیون فوتبال ما هست. واقعا از کیروش متنفر شدم وقتی دیدم انقدر راحت به اسطوره ورزشی مملکت توهین میکنه و این تنفر امروز من و خیلی های دیگه به خاطر فدراسیون هست که چنین جسارتی به این مرد داده.
نکته چهارم: علی کریمی حق نداشت اتهاماتی که مسلم نشده رو در مقابل دوربین اعلام کنه و این اشتباه بزرگه اونه
نکته پنجم: اتهام بزدل هیچ ربطی به این اشتباه کریمی نداره و کلا وقتی کیروش میخواست توهین کنه، باید با صفت دیگه ای توهین میکرد
نکته ششم: اگر قبول کنیم که حرف کیروش درسته، (نمیشه شخصیت رو خرید و استعداد خریدنی هست) باید بگم که ایشون با توهین نامربوط به کریمی نشون داد که خودش هم هنوز صاحب شخصیت کاملی نیستند
نکته هفتم: فردوسی پور عزیز، تو که میبینی علی کریمی نمیتونه خوب مطلب اصلی رو بیان کنه چرا کمک نکردی؟ مشکل کریمی که کیروش نیست، هیچ وقت هم در مورد کارنامه کیروش ایرادی نگرفته، مشکلش نحوه برخورد فدراسیون با کیروش هست و فدراسیون ذلیل ما هم خوب راهشو بلد شده و خودشو پشت موفقیت کیروش پنهان میکنه.
من اگر جای تاج بودم
سریعا
کیروش را تعویض می کردم
احمقانه هست که یک اسطوره ملی را
فدای
تاریخ کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
خوبه که جای تاج نیستی
ugd
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
اسطوره؟!!! چطو شد؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
درود بر کریمی و کیروش هم به زودی به تاریخ سپرده خواهد شد
واقعا متاسفم برای فوتبال این کشور و مسوولان ورزشی اش و شخص عادل فردوسی پور که جز پول به هیچ چیز دیگه ای فکر نمیکنه فقط دنبال ایجاد تنش در فوتبال و به قول خودش جذاب کردن برنامش هست
واقعا الان وقت ایجاد همچین تنشی در فوتبال هست، نشستیم نشستیم الان داریم دنبال فساد در فوتبال و ریشه های اون هستیم
چه دوری هم گرفتن اون هایی که کارنامه سیاه مربی گریشون برا هر ایرانی روشن هست، دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن
یکی نیست بگه آقای مایلی کهن شما خودشووو ناراحت نکن
کریمی یه بار زد تو گوش داور تیمو بدبخت کرد حالا هم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
خوب کاری کرد زد! گاهی باید زد
کی روش به فوتبال ما خدمت کرد شکی در این نیست
اما حق نداشت به یک هموطن توهین بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
تو معنی توهین رو نمی دونی بزدل تو هین محسوب نمیشه اینجوری حساب کنی کریمی میشه توهین الدوله اصل مقدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
توهین نکرد که
سلام. متاسفانه مشکل ما اینه که جایگاه افراد در ایران اصلا مشخص نیست و هر کس بر اساس موجی که بوجود آمده و بر اساس هیجان کاذب نظرات رو مطرح میکنه و مردم هم مثل همیشه تحت تاثیر این فضا قرار می گیرند. کسی در شجاع و جسور بودن علی کریمی شک نداره اما فقط شجاعت و جسارت کافیه؟ خیلی ببخشید همه می گفتند دکتر احمدی نژاد هم ادم شجاعیه، اخرش چی شد. پس شجاعت شرط لازمه اما کافی نیست. کی روش هم اگر به خودش اجازه داد همچین صفتی رو به کریمی نسبت بده دلیلش اینکه یا واقعا کریمی بهش اتهامی وارد کرده و اون عصبانی شده (هر چند اعتقاد دارم که در این صورت هم نباید این موضع عجولانه رو می گرفت) و یا اینکه اون نابسامانی ها و ناکارامدی های مدیران ما رو دیده و به خودش این اجازه و مصونیت رو میده که هرچیزی رو در رسانه ها مطرح کنه.
ترجمه دقیق کلمه کی روش ترسو هست یا بزدل؟
علی کریمی شاگرد کیروش بوده و هست . شاگرد گستاخ و بی ادب رو باید گوشش رو کشید . که بفهمه با معلمش باید درست صحبت کنه . این معلم چه خارجی و چه وطنی باشه . معلم ، معلمه یکی باید به کریمی ادب رو آموزش بده

که جلوی 80 میلیون ببینده ادب رو رعایت کنه ، و حتی درست نشستن را هم یاد نگرفته،
قبلا خیلی دوستش داشتم ، ولی خیلی از رفتارهای بی ادبانه اش ناراحت شدم . مگه میشه یه اسطوره اینقدر بی ادب باشه
بنظر من آقای کریمی می تونست خیلی آرام تر و متین تر و بصورت کلاسه بندی شده ، اعتراضات خودشه را بگه

ولی فرودسی پور می خواست بنفع خودش و نود یه جوری دل کریمی را بدست بیاره تا کریمی دیگه لوگوی 90 را پرت نکنه

پاسخ های اقای ساکت همه منطقی بود.


بنظر من کریمی فوتبالبیست خیلی خوب است ولی مربی و سرمربی و مدیر خوبی نیست .
پاسخ ها
ال بی ال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
الاهواز چیه ، الحمار؟
فردوسی پور با این برنامش به نوعی از کریمی بخاطر حرکتش در کنفرانس خبری انتقام گرفت اون خوب می دونست که کریمی در این مورد از پیش بازندس و متاسفانه کریمی در دام فردوسی پور افتاد و بازهم متاسفانه فردوسی پور در حال حاضر صرفا به دنبال منافع و حب و بغض های شخصی و داره به فوتبال کشور اسیب می زنه
آقای تابناک یا هر کی هستی
بجای این مزخرفات که انتشار دادی صفحه با بینندگانت رو آپدیت کن
الان من یکماهه پیام فرستادم و از یک ارگان دولتی شکایت کردم به موضوع رسیدگی نکردید این به درک چرا صفحه اتون به روز نمیشه
الان یکماه که چندتا گزارش گذاشتی و دریغ از آپدیت
من مشکل دارم میفهمی
گوربابای فوتبال ...
چرا اگر واقعا خبرگزاری شریفی هستی به درد مردم رسیدگی نمی کنی...
موضوع اصلی برنامه فدراسیون ایران بود. چرا شما به نقد دعوای کیروش و کریمی پرداختید ؟ اون پول ها و اون نفراتی که دارند به هرشکل ممکن از اونها استفاده می کنند کجای نقد شما قرار دارند ؟؟؟
اندر حکایات شوتبال ایران :

هر سال صدها میلیارد تومان پول ملت خرج این شوتبال میشه و هیچ‌ خروجی ای هم نداره

سالهاست در حسرت یک جام معتبر آسیایی موندیم



اکثر شوتبالیست ها جز بدآموزی چیزی برای بچه های این ملت ندارن .. اون از تیپشون اون از خودنمایی هاشون در شبکه های مجازی با پول مردم ، اون هم از قلیون‌کشیدناشون ...

یارانه شیر حذف شد ، دامدارها ورشکست شدند و مردم پوکی استخوان گرفتند در حالیکه یارانه شیر به اندازه ی نصف پولی نبود که هر سال در شوتبال ایران ، هپل هپو میشه

همه جای دنیا ، دولت ها از فوتبال مالیات میگیرن و خرج مردم میکنن ولی اینجا پول ملت گرسنه خرج ریخت و پاش شوتبالیست ها و دلال ها و مدیران ناکارامد میشه و در اصل مردم به شوتبال مالیات میدن

فردوسی پور هم مامور شده سر ملت رو گرم کنه

و این حکایت همچنان ادامه دارد ...
زنده باد علی کریمی
کریمی لیاقت این همه بحث را نداره، حاشیه ساز پر هزینه برای تیم ملی بوده و هنوز هم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
پ ن پ تو داری!!!
تا جاییکه یادم میاد کریمی همیشه بازیکن خاطی بود
در تیم جوانان ملی جوانان هم چند سالی محروم شد
در جام جهانی آلمان هم سر یک تعویض عصبانی شد
الان هم بیشتر عصبانی هست تا معترض
یعنی اعتراض کریمی به شخصیت و کاراکترش برمیگرده از روی تعقل نیست
و چندان ارزشی ندارد
1 - علی کریمی کاری کرد که باید خبرنگاران و رسانه ها و مراجع نظارتی انجام می دادند و همین که سر نخ به جامعه داد که چه اتفاقات تلخی در فدراسیون می افتد وظایفش رو انجام داد ، دقیقا برخلاف علی دایی که چند ساعت وقت نود رو گرفت فقط برای اثبات طلبکاری خودش ، علی کریمی طلب جامعه رو از فدراسیون خواست. با این که فن بیان و غیره نداشت ، ولی پرسش های بسیار مهمی را مطرح کرد و به نوعی از خودش در این جریان مایه گذاشت.

2 - آقای ساکت پاسخ های حرفه ای می داد ، ولی اصلا قانع کننده نبود و کاملا مشخص بود که در تله سختی گیر کرده که می خواد با فن بیان و لبخند مثلا رامش خودش رو نجات بده. فدراسیون در تمامی موارد مطروحه از سوی علی کریمی کوتاهی کرده بود.

3 - در مورد انتخاب مربی و دستیار و ... حق با کیروش هست ، ولی ایشون حق بی ادبی نداره
اقا چند هزار تومنم اين اقايون صحبت ميليارد ميكنن يعني چي اينهمه پول اونجاستً بعد صنعت گرسنه است
بیطرف قضاوت میکنم . فردوسی پور خیلی بد عمل کرد . کریمی رو سیبل کرد . نشون به اون نشون که گذاشت دقیقا آخر برنامه موضوع لوگو رو مطرح کرد و طوری حرف زد که کریمی وادار به عذرخواهی بشه و همچنین به کریمی توصیه کرد که سعی کنه با مدرک حرف بزنه !!!!! فردوسی پور قبل از آغاز برنامه همه مطالب آماده شده کریمی رو میدونست .
او سوار بر موج احساسات کریمی شد و به شدت اونو تخریب کرد . هیچکس به این موضوع دقت نکرد . تخریب فردوسی پور خیلی بیشتر از کی روش بود . برای فردوسی پور متاسفم و از دیدگاه من ارزش برنامش افت کرد.
خجالت بکش تابناک بجای چرت و پرت حرف درددل مردم را چاپ کن
البته تو دنبال چیزی دیگه هستی
وگرنه الان چندماهه که قسمت با بینندگانت تغییری نکرده
اگر مردی این رو منتشر کن ترسو
. علی کریمی به عنوان نمادی برای مبارزه با فساد مورد حمایت اکثریت مردم و فوتبالی ها قرارگرفته و از طرفی بخاطر چهره مردمی و حمایت ایشان از مردم در سال های نه چندان دور , بیشتر از آنکه اصل موضوع و جزییات بحث مورد توجه قرار بگیرد نیت گوینده مورد توجه بوده است ... آقای ساکت نماینده مسئولین و آقای کریمی نماینده مردم ..اگر بحث برنامه نود دقیق موشکافی شود حرف های علی کریمی عدله پسند نبود با اینکه درست بود اما دقیق بیان نمی شد و ناقص بود ... در مورد آقای کی روش هم به نظر میاد ایشان از روی عصبانیت پیام داده بودند , کمی تدبیر نیاز بود برای فهمیدن اینکه گفتن آن حرفها اصلا به صلاح نیست ... قبل از سال نو همه این دعواها تمام می شود ...
همه اونایی که میگن تو این شرایط نزدیک جام جهانی نباید چیزی گفت تا توی عملکرد تیم ملی تاثیر نداشته باشه ادم یه لحظه فکر میکنه داریم واسه قهرمانی میریم :))
بابا یگه یه مساوی ایین حرفارو نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
ایول خوب گفتی
به نظر من مربی که بازیهای لیگ رونمیبنه وتوی تبلیغات بانک شرکت میکنه، علیپور روبعد ازاین همه وقت خوب کارکردن وفقط به خاطرانتقادهادعوت میکنه خودش کارسرپرستی روانجام میده وقرارداد کمپ های تیم ملی رومیبنده وقراردادبا ال اشپورت وجیووا روفقط به خاطراونکه بهش پورسانت نمیدادن رولغومیکنه به بازیکنی که توی بزرگترین تیم اروپایی بازی کرده توهین میکنه باید نه الان ولی بعدازجام جهانی اخراج کرد
کریمی با کیروش کاری نداشت که از وقتی کیروش اومده شده همه کاره فدراسیون و به هرچیزی نظر میده و تو هر کاری دخالت میکنه کریمی گفت فدراسیون ناکارامده که مربی همچین کاری میتونه بکنه بعد کی روش گفت تو بزدلی
علی کریمی فقط به ایشان انتقاد وارد کرد. اما کیروس به ایشان توهین کرد. توهین به یک ایرانی. کسانی که دارند از عمب کیروس حمایت میکنند در اصل در تویهن ایشان به یک هموطن ما شریک هستند.
دوستانی که به زبان انگلیسی تسلط دارند منظورم کسانی که تو غرب زندگی کرده اند و با فرهنگ اونا انگلیسی بلدند جواب بدن آیا بزدل و بازی کثیف همون چیزی است که ما برداشت کرده ایم یا مفهوم دیگری دارد؟
رفتار علی کریمی حرفه ای نبود
البته کارلوس کیروش هم انسان خوش اخلاقی نیست

به علی کریمی چه ربطی داره که کیروش از 16 تا بدنساز استفاده می کنه یا از یکی؟ کارلوس کیروش باید پاسخگوی نتیجه باشه همین.
چرا به برانکو گیر نمی ده که چرا برادرش رو آورده تو پرسپولیس!

یادتون نره زمانی که کره شمالی به جام جهانی رفت و ما تو گروهمون از 5 تیم، چهارم شدیم
سال 2008 و 2009 یادتون نرفته که علی دایی چه ضربه ای به تیم ملی زد و علی کریمی رو با خودخواهی دعوت نکرد.

یادتون نرفته که بعد از نسل طلایی کریمی و هاشمیان و مهدوی کیا و ... یک دونه ليیونر تو اروپا نداشتیم

کارلوس کیروش خیلی برای تیم زحمت کشیده

کسی تو ایران نمی دونست لیگ زدگی یعنی چی!
ضربه ای که رحمتی در دیدار با تراکتورسازی به استقلال زد و استقلال قهرمان نشد رو یادتون نره! واسه این دعوتش نکرد.

کارلوس کیروش، فلسفه فوتبال مدرن رو به کشور ما تزریق کرد.
پاسخ ها
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
لییونر چیه ببم؟ حتما منظورت لژیونر بوده
یادش به خیر حدود 20 سال پیش استادی داشتم که می گفت رواج فوتبال نقشه است که گندش در می آید .از آن روز به بعد هر وقت دقت کردم دیدم حرفش تایید شد.
درود بر علی کریمی عزیز و وای بر کیروش و فدراسیون
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
درود بر علی کریمی که بدون مدرک مربی گری داره لیگ برتر مربی گری میکنه و تازه از همه هم ایراد میگیره اگه آدم درستیه اول بره خودش رو اصلاح کنه و اخلاق حرفه ای بلد باشه بعد بیاد از همه انتقاد کنه
آقاي فردوسي پور ميخواي شما هم مثل برنامه هاي تلويزيوني اپرا ركورد بيشترين بيننده را بزني عزيزمن كي روش مربي موفق وبزرگي است اين را آمار ميگويد مطلب بدي اينكه اكر به گفته آقاي كريمي ، آقاي كي روش سوء استفاده كرده اين از نبود دقت عمل مديران ماست نه كي روش مطلب بعدي اينكه شما آقايان گذاشتيد دم بازيهاي جام جهاني بجاي روحيه دادن به تيم ملي وانرژي دادن به اين تيم حاشيه بوجود مياوريد شما فكر ميكنيد از اين حاشيه ها چه كسي ضرر ميكند كي روش و... بله تيم ملي ما وموفقيتهاي آينده اين تيم كه نهايتا به فوتبال اين كشور وهزينه هايي كه براي آن شده واستعداد جوانان ما لطمه ميخوره شما با توجه به جايگاهتون وحاشيه هاييكه ميتونه حرفاتون بوجود بياره بيشتر دقت كنين به اميد موفقيت براي تيم ملي و آنهاييكه براي اين تيم زحمت ميكشند
علی کریمی کمی هیجانی انتقاد کرد. اما شجاعانه بود و قابل تحسین.
اکثر پاسخ های آقای ساکت قانع کننده بود و علی کریمی به دلیل فقدان اطلاعات دچار اشتباه شده بود.
کارلوس کی روش باید احترام بیشتری به مربیان ایرانی بگذارد.
آقای کیروش مربی و انسان بسیار فهمیده ای است. ایشان در فوتبال ایران که بازیگر سالار است تربیت نشده اند بلکه در فوتبال اروپا که شایسته سالار است رشد کرده اند و به این مقام رسیده اند. تا اینجا که عملکرد ایشان در تیم ملی فوق العاده بوده. جوابی هم که به آقای کریمی دادند با حفظ احترام کریمی بود وگرنه خیلی بیشتر از اینها باید جواب می داد. کار ما به کجا رسیده که یک بچه مربی که تیم دسته دوم شهرستان را هم بلد نیست بگرداند می خواهد از یک مربی کار بلد بین المللی با سواد با تجربه که باعث موفقیت تیم ملی ایران شده انتقاد کند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
با نظرت در مورد کی روش موافقم اما کریمی رو هم دوست دارم. باید با بزرگ منشی این سوءتفاهم رفع بشه آلان که تیم ملی در آستانه جام جهانی است جای این تشنجات نیست.
در ۹۰ درصد مواردی که دوستان نظراتشون رو نوشتن , پرسشهای ۳ گانه تابناک فراموش شده بود و بحث ازاد در نظرات و پاسخها جریان داشت. تحلیل درست از یک رخداد , بدون انایز دقیق جزییات ممکن نیست و به نظرمیرسه تابناک با شیوه طرح پرسش به دنبال ساختارمند کردن بحث بود که موفق نشد... در مورد اول: شفاف شدن ضعف فدراسیون در عقد قراردادها که در تمام موارد مشهود بود و در حال حاضر نیز ادامه دارد دستاورد مناظره بود ..... , علی کریمی به دلیل ضعفش در فن بیان در مدیریت بحث چندان موفق نبود ......اما حساس کردن رسانه ها و افکار عمومی نسبت به موضوع حاصل این چالش بود....و در صورت استمرار می تواند در اصلاح ساختار فدراسیون تاثیر داشته باشد. در مورد دوم : پاسخهای ساکت به نظرتوجیه اشتباهات مکرر فدراسیون در حوزه تنظیم قراردادها بود... اما به دلیل تسلط بر فن بیان ...با مطرح کردن نقاط قوت فدراسیون و بسط موضوعات ,از پاسخ مستقیم به انتقادات و شبهات شانه خالی میکرد.... در مورد سوم : بخشی از انتقادات کریمی به نحوه عقد قرارداد کیروش و خطاب به فدراسیون بود که ازنظر من با توجه به کارنامه ضعیف فدراسیون در عقد تمامی قراردادها, قابل تامل بود... و نقد مستقیم کیروش نبود...در بخش دیگری نیز کریمی به نقدعملکرد فنی و مدیریتی کیروش میپرداخت که از نظر من انتقاد درستی نبود.... با ادبیات و لحن مناسبی هم همراه نبود... اما بدون تردید ادبیات کیروش در پاسخ به این موارد توهین شدیدی بود.....و کریمی را به واکنش واداشت... در مجموع این موج اگر به شکل گیری نظارت افکار عمومی و رسانه ها به عملکرد فدراسیون ختم شود ,عالیست..... و اگر در گرداب فحاشی موافقین کیروش و کریمی... به ارامی محو شود, باعث تاسف است... و اگر برای تیم ملی حاشیه موثری ایجاد کند,باعث تاسف بیشتر است....
علی کریمی دنیای حرفه ای فوتبالش به پایان رسیده و مربی خوب و نامدار و کارامدی هم نیست او ناچار برای حفظ مشهوریت باید در راس خبر ها باشند ابتدا اعتراض ایشان به برنامه نود عادل فردوسی پور بود که با پرت کردن میکروفن برنامه نود در نشست خبری اعتراض خود را اعلام کرد عادل فردوسی پور هم که نخواست با کریمی درگیری داشته باشه در سیاستی هماهنگ یک وقت کامل را در برنامه به کریمی داد تا از ورزش فوتبال و کارهایی در پشت پرده انتقاد کند و خود از رویارویی مستقیم با اقای کریمی کنار کشید
در ضمن چرا اقای کریمی انتقاد میکند مگر ایشان نماینده مدعی العموم جامعه ورزشی هستند فساد روی داده به ایشان چه ربطی داره مگر ایشان کارشناس مرتبط هستند ابعاد یک فساد را مشخص کنند اگر فسادی یا باند بازی باشد توسط فدراسیون باید رسیدگی شود نه ایشان اگر حقی از ایشان ضایع شده میتوانند با اسنادی که در دست دارند علیه اقای تاج و کی روش شکایت کنند
تیم ملی به ارامش نیاز دارد اقای کریمی شما همیشه در جامهای جهانی برای تیم ملی ایران حاشیه ساز بودید و جانماز اب می کشیدید
به قول اقای کی روش استعداد خریدنی نیست
سلام
یادمون نرفته آقای کریمی چطور آبروی فوتبال ایران رو با عصبانی شدن و توهین به داور در یک بازی ملی لکه دار کرد.و همینطور یادمون نمیره اعتباری که آقای کیروش برای فوتبال ما به وجود آورده.یکی از این مربیان اخلاق مدار که همیشه طلبکاره هم به اجداد آقای کی روش توهین کرده واقعا شرم آوره که اسم این افراد معلمه.
هر دو طرف این دعوا افرادی هستند که برای چندتا توپ زدن میلیاردها تومان پول گرفتند
بنده هم یک دکتری بیکار هستم که برای ده هزارتومان کار یدی انجام میدم چون هرجا میرم درخواست میدم
میگن بودجه نیست. اگر کشورهای اروپایی میلیاردها تومان خرج فوتبال می کنن کارهای علمی و دانشگاهی اشون ده برابر فوتبال بودجه داره ولی اینجا علم بی ارزشه.
تابناک عزیز بنده چند سال زحمت کشیدم و حتی در فراخوان مقالات برتر شرکت کردم ولی آنجا هم برای پسا دکتری و هزینه مقالات مثل فوتبال رانت و پارتی بازی بود که گزارشش رو برای شما فرستادم ولی تابناک جان تو نه رسیدگی کردی نه منتشر کردی.
ورزش برای جامعه لازمه ولی توجه به شان علم هم لازمه. لطفا به قسمت بینندگانت مراجعه ای کن اگر واقعا ادعای حمایت از مردم را داری.
پاسخ ها
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
از نظر مسئولان و خیلی از مردم، صنعت و علوم پایه
و علوم انسانی و پژوهش چه ارزشی داره ؟ مهم اینه که
برنامه بذاریم که تو فلان بازی کی پیرهن کیو کشید
من به طور کلی نه موافق فوتبالم نه مخالف به این نحو
اما یک اجنبی که هرساله میلیارد میلیارد پول مملکت میره توجیبش اونم به امضا رسمی اقایون چطور به خودش جرات میده اینطور برخورد کنه
البته ما ایرانیا حقمونه.دارن یادمون میدن تو همه چی وابسته باشیم اینم از هزینه هاشه.تحقیر میکنن بعدشم باید بگی حتما ما غلط کردیم اونم پولشو بخوره
آخه چقدر ما ایرانی ها غیر منطقی هستیم به خدا!!!! بابا وقتی حق با کیروشه، دیگه خارجیه یعنی چی؟!!! به ایرانی توهین دشده؟!! خب ایرانی بی ادب مطمئناً بهش توهین هم می شه!

علی کریمی توی چاله میدون انگاری بوده، هی می گه من قانع نشدم شاید مردم قانع شده باشند! خب نشده باشی، اصلاً کی گفته تو باید قانع بشی؟!!! کجای فوتبال قرار داری؟!! اصلاً به شما چه که چقدر می ره مرخصی یا چند تا کمک مربی و بدنساز داره؟!! اگه کی روش مربیه خودش می دونه جندتا بذاره!! و مطمئناً مسئولیتش با خودشه. مطمئناً فردا جنابعالی و امثال شما که نمیان بگن کم گذاشت یا اون نمی تونه بگه علی کریمی گفت دو تا بذار!! اونوقت بهش همین تو نمی گی علی کریمی کیه؟!!! مگه تو مربی نبودی!!؟؟

خیلی حرفهای بچگانه می زد علی کریمی و به نظرم آقای ساکت عالی بود (اصرار دارم در این مورد بگم آقای ساکت!! چون حتی اگه از روی زرنگی هم بود خیلی مودبانه و هوشمندانه حرف می زد که این اصل اول برای مدریته از نظرم)
پاسخ ها
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
ببخشید سکوت در برابر فساد و جواب این همه تخلف رو
با مهربانی دادن، اصل اول مدیریته ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
مسلماً مودب بودن شرط عقله، اصولاً اگه بی ادبی از کسی دیدی بدون از روی عقل حرف نمی زنه، پس هر جوابی بده هم نافذ نیست. ترجیح می دم سکوت ببینم ولی بی ادبی و کوچه بازاری و قلدار مآبانه چیزی نشنوم. به هر حال ایرونی هستیم، فرهنگ ما اینه. درست گفت "نه هر که سر بتراشد قلندری داند ..."
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
متاسفانه بیخودی این بازیکن را یزرگ کردند
برادران عزيز خوشحالي مردم آنقدر مي ارزد كه براي ان مبلغي تعيين نمي توان كرد.با رفتن تيم به جام جهاني از محل ترانسفر بازيكن اهداي پاداش جام جهاني و افزايش حضور تماشاگردراستاديومها افزايش بازيكنان ملي و.......همه از ثمرات حضور كيروش است
پاسخ ها
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
ما با این همه تلاش تازه رفتیم جام جهانی ولی مثلا تو
کشتی قهرمان جهانیم. آیا کشتی گیران و مربیان آن ها
همچین دستمزدهای نجومی دارند با این که قهرمانند ؟
کلا هر کس خواسته به ایران خدمت کنه با مخ زدیمش زمین! چه ایرانی چه خارجی. اون از امیر کبیر و اونم از مورگان شوستر. مردم باید اونجایی ناراحت بشن که کریمی به موفقیت تیم ملی پوز خند زد و تبریک گفت. میتونن فیلم و دوباره ببینن. انگار نه انگار بازیکن ملی بوده و اینم تیم ملی کشورش هستش. واقعا لقب بهتری میشه به کریمی داد؟! کریمی داره همون راه مایلی کهن رو میره. فساد وجود داره و این و همه بهش واقف اند ولی با امثال کریمی ها و مایلی کهن ها و احمدی نژاد ها ما نمیتونیم بریم به جنگ فساد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
دقیقا...عین واقعیت را فرمودید
هر چقدر فک میکنم یادم نمیاد که علی کریمی چه افتخاری واسه فوتبال ما بدست آورده؟آیا تیم باشگاهیش رو قهرمان آسیا کرده تیم ملی رو قهرمان جام ملت ها کرده؟؟!!! تو جام جهانی که بازی می کرده ستاره بوده ؟؟!!کلا میگم چیکار کرده ؟؟!!!! اگه کسی میدونه بفرمایند ما هم بدونیم،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
بازیکن نمایش بود وبخاطر آن تماشگران آماتور از اون خوششون می اومد.در حالی اگر در اروپا بود اصلن اجازه نمی دادنددر باشگاههای دسته سوم هم به علت اخلاقش بازی بدند
البته بنظر من علیرغم اینکه کاملا حق با آقای کریمی بوده و هست ولی میبایستی بجای خودش وکیلش یا کسی که فن سخنوری را بهتر بلد بود می فرستاد برنامه.
دوم اینکه آقای کیروش بعنوان سر مربی تیم ملی افتخار آفرینی زیادی برای ایران داشته و وقتی او سر مربی ایران است خیالمون از بابت صعود به جام جهانی راحته کما اینکه بی دردسرترین صعود در تاریخ تیم ملی متعلق به ایشان است
اما مطلب سوم که خیلی هم مهم است اینست که اساسا موضوع برنامه دعوای کریمی و کیروش نبود. بحث فساد در فوتبال و فدراسیون فوتبال به سر کردگی تاج و اعوان و انصارش یا همان باند اصفهانیهای فدراسیون بود که بنظرم فردوسی پور با تبحر خاص همراه شیطنت و نشان دادن پیامک کیروش مسیر مناظره را عوض کرد در حال که اصلا در اون زمان و شرایط نیازی به نشان دادن پیامک اقای سر مربی نبود
مطلب چهارم هم اینکه علیرغم نتایج خیره کننده اقی کیروش در فوتبال واقعیت اینست که دستمزد خیره کننده هم میگیرد و انقدری که فدراسیون ما از ایشان حساب می برد ایشان از هیچ احدی حساب نمی برد و اینهم یکی دیگر از دلایل فساد ریشه ای در فدراسیون ماست و اقای کیروش هم حتی گوشه هایی از این فساد را میداند و از این اهرم برای تهدید رییس فدراسیون و لایه های دیگر استفاده میکند.وگرنه ایشان مستخدم فدراسیون هستند ولی عملا همه کاره اند.
مردم شریف ایران تماشاگرا ن خوبی هستند .بدون توجه به هر مطلبی که گفته میشود شروع به تشویق یک نفر وتکفیر نفر بعدی میکنند . کسی ازاقای کریمی پرسیده رقم قراردادهایت چه اقتصادی چه فوتبالی را اعلام کن که این اقا توقع دارد که سازمان های ورزشی یا غیره اعلام کنند .قانون دیگی که برای ما نجوشد بگذار سرسگ دران بجوشد حکایت بیکاران واززده خارج های فوتبال ایران است تا به نوایی برسند.
اولا کجای ایران باندهای فساد حاکم نیستند ؟ فوتبال استثنا نیست !
ثانیا علی کریمی از بزرگترین و بهترین و محبوبترین فوتبالیست های ایران بوده ولی سطح سواد و اطلاعاتش از قوانین چقدر است ؟
سوم اینکه چه باند و جریانی این اطلاعات را جمع آوری کرده و به کریمی داده ؟
آدمهای سالم مثل صفائی فراهانی و دادکان دیگر خودشان را قاطی فوتبال ایران نمی کنند ! چرا؟
باز هم میگویم مگر یادتان رفته برای رفتن به جام جهانی چه خون دلی میخوردیم با مربیهای بیدانش حالا که دوبار پشت سر هم به جام جهانی میرویم ودل مردم شاد میشود قدرش را نمی دانیم من شخصا بخاطر شاد کردن مردم از اقای کیروش هم تشکر میکنم هم از طرف کریمی عذر خواهی میکنم واطمینان دارم که این تیم به مرحله بالاتر در جام جهانی میرود به دانش کیروش واین بازیکنان تیم ملی افتخار میکنم
نمیدونم علی کریمی چه کرده که یه عده چشم بسته بهش بد میگن ایا اینکه یکی محافظه کاری وتظاهر رو کنار میذاره و میاد فساد یه سازمان رو سعی میکنه افشا کنه این کجاش بدهست که به بعضیا برمیخوره؟شایدم کینه مربوط به یه جای دیگه س!.
علی کریمی یک فوتبالیست نبود یک روانپریش خودخواه بود که پاس دادن بلد نبود و به بایرمونیخ هم تا رفت و دیدند بازی بلد نیست نیمکت نشین شد و بعد از چند ماه اخراج شد . نه شخصیت دارد و نه ادب ، در ماه رمصان در استیل آذین و در جلوی دید همگان روزه خواری مرد و از استیل آذین اخراج شد ، این بابا و امثال این چون مایلی کهن ، باید تحت درمان قرار بگیرند و در فوتبال ایران اجازه کار نداشته باشند چون به هیچ قانون و آدابی پایند نیستند و ولنگار هستند .
گویا کی روش لقمه بزرگی برای فوتبال ماست. که هنوز نمیتوانیم مزه بزرگی او را بچشیم. طوری به کی روش میتازیم که انگار سرمربیان قبلی تیم ملی از او بزرگتر بودند و او در این 7 سال فوتبال ما رو به عقب برده. یک روزنامه اومده با 15 تیتر در صفحه اول به کی روش حمله کرده، آیا این انصاف هست آیا این حرفه ای گری هست؛ باید قبول کنیم آمدن کی روش به فوتبال ما معجزه بود. چرا از گذشته عبرت نمیگیریم. بعد از جام جهانی 2006 فوتبال ایران 5 سال در سقوط بود. کی روش بود که فوتبال ایران را زنده کرد. دست از صحبتهای غیر حرفه ای و احساسی برداریم، در دنیای حرفه ای فوتبال این بگو مگو ها جایی ندارد، اگر سوءتفاهمی با کریمی پیش آمده باید با بزرگ منشی رفع بشه. رئیس فدراسیون باید با قدرت جو را آرام کند.تیم ملی در آستانه جام جهانی است نباید تمرکز و روحیه تیم را خراب کرد. کی روش باید تمام تمرکز و انگیزه اش را روی برنامه های تیم ملی بگذارد، نباید انرژی فکری و جسمی کی روش را با این حاشیه های بچه گانه درگیر کرد، ما ملتی هستیم که ادعای فرهنگی و اخلاق داریم. اگر کی روش حرفی هم زده خب ما باید ما سعه صدر و نشان دادن فرهنگ غنی و اخلاقی خودمان او را آرام کنیم و بیشتر به خودمان جذب کنیم نه اینکه او را که یک خارجی و مهمان ما است از خودمان برانیم. نمک نشناس نباشیم کی روش برای فوتبال ایران زحمت کشیده.ما باید او را در جام ملتهای 2019 امارات داشته باشیم.
وضعیت فرهنگ مملکت اینه .. توقع دارین یه خارجی چه جوری باهامون حرف بزنه

ویدیویی از کابین خلبان هواپیمای مسافربری هنگام فرود در فرودگاه مشهد ببینید که برخی در سطح شهر کوشش می‌کنند در چشم خلبان نیز لیزر بیاندازند!
همه میدونیم که تو جهان فوتبال ایران رو با علی کریمی وعلی دایی میشناسند. کسانی که میگن کریمی برا فوتبال چیکار کرده معلومه که بویی از فوتبال نبردند. کریمی مارادونای اسیاست که محبوبترین بازیکن تاریخ کشورهست.با پولی که کیروش میگیره باید تیم ملی رو جز هشت تیم ببره. ولی همه میدونیم که از گروه هم بالا نمیریم.کار کیروش نشان دهنده فرهنگ پایینش بود.
با سلام جناب اقای علی کریمی باید به استحظار برسانم قبل از اینگه شما متولد بشی من یه جواان پرسپولیسی بودم ودر پرسپولیس یاد گرفتم که احترام پیشکسوت و مربی را داشته باشم
وباید عرض کنم شما را صمیمانه دوست دارم وخاطره بازی خوب شما مقابل کره جنوبی فراموش نا شدنی است اما همه این موارد سبب نمیشود که مربی موفق سالهای اخیر فوتبال ایران را در مضان اتهام قرار دهیدخود بهتر از هرکس میدانیدانتخاب کادر فنی حق مسلم هر مربی است پس ضرورتی نداشت شما به این مسئله ورود کنیدتا شاهد عکس اتعمل سر مربی تیم ملی باشید برایتان ارزوی سلامتی دارم موفق باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
باستحضار شما برسانم ...بابا کریمی اصن به کیروش کاری نداشت اون طرف حرفش سازمان فوتبال و رییسش اقای تاج بود.بیخودی کیروش خودشو انداخت وسط،یه عده هم بدشون نیومد از این اتفاق!من نمیفهمم مقابله با دزدی و فساد چه مشکلی برای یه عده داره که دارن خودشونو به در و دیوار میکوبن.!
با سلام
اول بگم که من خودم یه پرسپولیسی هستم اما آدم باید منطقی و منصف باشه . وقتی منظره رو میدیدم تا آخرش حرص میخوردم و تاسف . آقای کریمی بازیکن خوبی بوده درست اما دلیل نمیشه تو هر زمینه ای با اطلاعات ناقص صحبت کنه . حتی صحبت کردنش هم مناسب نبود.آقای ساکت انصافا با سعه صدر صحبت کرد و همه جوابها رو هم داد و عصبانی نشد . من اصلا شخصیت آقای ساکت رو نمیشناسم اما واقعا ازش خوشم اومد .متاسفانه برخی بازیکنان با پول من و شما به یه جایی میرسن که نه سواد و نه هوش آنچنانی دارند . اسطوره هم تعریف خودش رو داره . تماشاگران پرسپولیس هم که کریمی رو تشویق کردند یه کار احساسی کردند .منطقی نبود . ضمنا از اون قسمت بیشتر ناراحت شدم که کریمی هر جا حرفی برای گفتن نداشت و کم می آورد ساکت رو در مقابل مردم قرار میداد . شاید دلیل بزدل خطاب کردن کیروش به کریمی هم همین بوده . ممکنه ایراداتی که کریمی گرفت درست باشه اما نه درست مطرح کرد نه ادبیاتش خوب بود نه فنون صحبت کردن رو بلد بود عصبانیت تو چهرش کاملا مشهود بود .
کریمی داری سواد، تجربه تخصصی نیست که بتونه از کیروس ایراد بگیره. کسی که داشت انارهاشو از گوشی میگرفت و هیچ ارزشی به مخاطب و ادمای دور و ورش قایل نبود..برای یک بارم ک شده منطقی فکر کنید....کریمی بازیکن با استعدادی بوده ولی هم تو المان و هم تو روسیه با حاشیه هاش ناخواسته ب تیم ملی ضربه زده..کریمی صلاحیت انتقاد نداره اقایون...
بعضی ها طوری به کی روش حمله میکنند که انگار او در این 7 سال فوتبال ما رو به عقب برده. آیا این انصاف هست آیا این حرفه ای گری هست؛ چرا از گذشته عبرت نمیگیریم. بعد از جام جهانی 2006 فوتبال ایران 5 سال در سقوط بود. کی روش بود که فوتبال ایران را زنده کرد. دست از صحبتهای غیر حرفه ای و احساسی برداریم، در دنیای حرفه ای فوتبال این بگو مگو ها جایی ندارد، رئیس فدراسیون باید با قدرت جو را آرام کند.تیم ملی در آستانه جام جهانی است نباید تمرکز و روحیه تیم را خراب کرد. کی روش باید تمام تمرکز و انگیزه اش را روی برنامه های تیم ملی بگذارد، نباید انرژی فکری و جسمی کی روش با این حاشیه ها درگیر کرد، اگر کی روش و کریمی حرفی هم زده اند باید با سعه صدر آنها را آرام و توجیه کنیم، نمک نشناس نباشیم کی روش برای فوتبال ایران زحمت کشیده.ما باید کی روش را در جام ملتهای 2019 امارات داشته باشیم.
علی کریمی یکی از بازیکنان بد اخلاق فوتبال کشورمان می باشد. ماجراي مشت سنگينش روي سينه داور ژاپني بازي با ويتنام،محروميتي يك ساله را براي او در پي آورد.بعدها وقوع حوادثي مثل لگد زدن به ساك پزشكي تيم ملي و چند نوبت اخراج از تيم‌هاي باشگاهي و ملي،علي كريمي هرگز يك ستاره محبوب و مقبول نبوده ....یادم میاد در یکی از مصاحبه های خود گفته بود که حتی از پدرم هم نمی ترسم یعنی علی کریمی متاسفانه به پدر خود هم احترام نمی گذارد.متاسفانه نوع باری علی کریمی بازی نمایشی بود ونحوه دریب کردنش مورد خوشایند تماشاگران غیرحرفه ای فوتبال می شد.به همین علت در باشگاههای حرفه ای اروپاهم ناموفق بود.بعنوان مثال در بایرمونیخ آلمان بعداز ش ماه عذرش را خواستند.
سلام
اگر آقای کریمی الان ذر لیست مربی ها تیم ملی بود و برایش بلیط هواپیما بیزنس یا فرست می گرفتند آنوقت آقای کیروش مربی خوبی بود ؟
دوست عزیز، خود من فردی آکادمیک هستم و از ظر من هم "نخبه" واقعی، نخبگان علمی یا فرهنگی هستند، منتها "نخبه" فقط به افراد علمی اطلاق نمی‌شود، بلکه نخبه ورزشی، نخبه سیاسی، نخبه هنری و غیره هم داریم و آقای علی کریمی، هرچند شاید بنده صد درصد با تمام کارهایشان موافق نباشم و نیستم، بی‌شک از نخبگان فوتبال ما هستند. مشکل اصلی ما این است که بُت می‌سازیم، یک روز از علی کریمی، یک روز از کی روش و یک روز از فردی دیگر. امروز نوبت بُت شدن کی روش است و اگر هرکس و حتی علی کریمی، حرف درستی بزند و کی روش، به او توهین کند، کسی حق ندارد به کی روش (بُت امروز) بگوید بالای چشمت ابروست. من به شما اطمینان می‌دهم، کی روش بجز دلارها و میلیاردها پول ما، کوچکترین احترام و ارزشی برای ایران و ایرانی قائل نیست. پس شما بیخود خودتان را ناراحت نکن، برای کسی که ذره‌ای علاقه و احترام برای شما و ما قائل نیست
پاسخ ها
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
آفرین و احسنت به شما که درک و قضاوت درستی کردین..بهترین نظرو شما دادین.. غیر از نکته شما من با خوندن کامنتا یچیزی متوجه شدم اینه که از طرف فدراسیون و دارودسته آاقایون بخوربخور ریختن اینجا و کامنت میزارن و ..منفی میدن و... این برام محرز شد!
حرکات و تیک های علی کریمی کاملاً نشان از دستپاچگی، ایراد اتهام های رایج در فضای مجازی و بی سند (البته شاید تعدادی از آنها مستند هم باشند اما ایشان مدرکی نداشت) بود که ایشان با عقده هایی که علیه کی روش و موفقیتش در رساندن ایران به جام جهانی داشت، نتوانست آن را مخفی کند و در جایی هم گفت "رفتن به جام جهانی مبارکشون باشه"!!! انگار خودشو ایرانی نمیدونه! و فِکر کرده که فقط اونا میتونستن یک بار در سال 76 بروند جام جهانی و هیچکس نمیتواند و نباید بدون اجازه آنها از این خط قرمز عبور کند! پیامکِ آن شبِ کی روش باید رنگ رخسار علی کریمی رو عوض می کرد که یک (داره به یک ایرانی، افتخاراتش و حرمت نگه داشتنِ اون افتخارات رو یادآوری میکنه. چهره کاملاً عصبی علی کریمی خیلی ضایع بود اون شب... فشردن دندان ها به همدیگه، نگاه نکردنِ متعارف و پشت کردن به آقای ساکت (که طرف مقابل مناظره اش بود) پریدن وسط حرف های ساکت... طرح عجولانه سولات دیگر در حالی که ساکت داشت جوابِ سوال قبلی رو می داد... و بسیاری از صحبت های وی نشان از عدم اطلاعش از ریشه این اتهامات و شایعات داشت که فقط به خاطر عدم موفقیتش با توپ پُر آمده بود اما می خواست فساد در فوتبال را بهانه ای برای درگیری با فدراسیون قرار دهد. یادِ یه مسئولی افتادم که تا زمانی که خودش همه کاره مملکت بود، سایر قوا مشکلی نداشتند اما (حالا که اونو به عالم سیاست راه نمیدند) در ماههای اخیر شروع به ایرادگیری کرده....!
علی کریمی در حد اندازه کی روش نیست بخواهد اظهار نظر کند
اولا دانش و اطلاعات کریمی در حد یک بی خبر از قوانین و مقررات است متاسفم که دو ساعت برای این مجموعه وقت گذاشتم
ثانیا این مملکت صاحب نداره که کریمی شده مدعی العموم ، با اطلاعات صفر
ثالثا فدراسیون چقدر بدبخته که کارکنانش این اطلاعات سوخته و بی ارزش رو به کریمی داده
رابعا زمانی که کریمی خودش بازیکن بود و دستمزدهای میلیاردی می گرفت چرا افشاگری نمی کرد الان که تاریخ مصرفش گذشته و دستش کوتاه شده از پول مفت به فکر افشا گری افتاده
خامساً یکم به کریمی باید ادب و اصول معاشرت یادداده شود متاسفم که الگوی بچه های این مملکت افرادی مثل کریمی باشد.
اقاى كريمى كم مونده بود يه قليون دوسيب نعنا هم بگيره دستش در حين سخنرانى ! بسامد تپقشون هم كه سه تپق در ثانيه بود . يه كتى هم نشته بود ! اعصاب هم كه خراب ! خوب با اين اوضاع اگه حرف منطقى هم بزنى غير منطقى به نظر مى رسه ! توصيه من به جناب كريمى ، چون احتمالا تمام اين كامنت ها رو مى خونه اينه كه ، برادر جان حتما به فكر دانشگاه باش . براى ايشون تحصيلات اكيدا توصيه مى شه . چون ايشون تجربيات خيلى خوبى دارند ؛ افتخارات خيلى خوبى دارند و محبوبيت هم همچنين . اما اگه به فكر آينده هستند حتما و حتما و حتما نياز هست كه تحصيلات آكادميك رو در دانشگاه شروع كنند و يا ادامه دهند . چون با اين وضعيت درسته ايشون در زمين فوتبال همه رو دريبل مى زد اما تو زمين بحث و كلام لايى مى خورد . فكر كن روش !
متن پیام آقای کیروش به فارس. هیچ نوع بی احترامی مشاهده نشد.
متعأسفانه باور من به اینکه استعداد رو میشه خرید اما شخصیت را نه به حقیقت پیوست.
من در زمان و مکان مناسب جواب آقایی که از زیر مسعولیت شانه خالی کرد و ما رو قال گذاشت را خواهم داد.
کاملأ روشنه که اقای ًقال گذارً نمایش بهتری با سر و پاهیش داشته تا با زبان و فکرش.
ایشان با سخنانی جعلی٬ غیر محترمانه٬ دروغین و اتهامات بزدلانه موقعیت خود را تضعیف و باعث از دست دادن احترام و شرمندگی برای ۱۲۴ بازی ملی٬ همبازیهایش و فوتبال خواهد بود.
شکی نیست که ایشان به کمک نیاز دارند.
در اینکه فساد در فوتبال و بالاخص فدراسیون هست که شکی وجود ندارد.
اینکه اجازه داده شده در برنامه زنده تلویزیونی فدراسیون فوتبال به چالش فساد کشیده شود، قابل تقدیر است و کار عادل فردوسی پور خوب بود.
برای شکست این تابو و برگزاری مناظره زنده که یک بدعت خوب برای کل مسایل کشور میتواند باشد، انتخاب و نقش علی کریمی عالی یود. علی کریمی گرچه تسلط کافی برای اینگونه مناظرات را ندازد ولی از آنجا که با معرفت و محبوب و مردمی است و مغرور است و باج بده نیست ، بهترین گزینه و شاید تنهاترین گزینه بود.
تنها اشتباه علی کریمی ورود به بحث کیروش و تیم ملی بود.
در چند سال گذشته، تنها بخشی که درست و با برنامه و حرفه ای کار کرده ، همین کیروش بوده. مربی حرفه ای و کار بلد که روح کار تیمی را در تیم ملی ایجاد کرد و از قضا ایشان هم مغرور است و باج بده نیست.
شخصیت تیمی و کار تیمی و اقتدار این تیم ملی بینظیر است و حتی در تیم ایویچ هم که علی کریمی در آن بود هم وجود نداشت.
تنها شیوه ای که میشد در ایران یک تیم ملی با این شکل ایجاد کرد ، همین شیوه کیروش بود. بنابراین نباید به او ایرادی گرفت.
تقابل یک اسطوره با مربی یک تیم ملی موفق انهم در یک فدراسیونی که همه دنبال منافع شخصی هستند کار خوبی نبود.
قطعأ علی کریمی خیلی مسایل دیگر میتوانست مطرح کند که فدراسیون را با خاک یکسان کند. کاش استفاده بهتری از این فرصت میکرد.
امیدوارم این تقابل فروکش کند.
مربی بایرن در مورد کریمی گفته بود : بازیکنی با استعداد اما بی نظم و عصبی و بی اخلاق که در اروپا آینده ای نخواهد داشت

علی کریمی نه از نظر فنی و نه از نطر اخلاقی اصلا در سطح اسطوره هایی مثل دایی ، عزیزی ، باقری ، مهدوی کیا ، عابدزاده و نکونام و قدیمی ترهایی مثل پروین و‌ حجازی و ... نبود و تاثیری که این بازکنان در تیم ملی داشتند را هم نداشت که حالا بخواهیم او را با یک چهره ی بین المللی مثل کیروش هم ردیف قرار دهیم و به چرندیاتش توجه کنیم
اقای کیروش اگرتیم رابه جام جهانی بردبایدپرسیدباچه هزینه وامکانات واختیارتی؟اختیاراتی تحقیرکننده درحدکاپیتولاسیون فوتبالی ماننددخالت درامرسربازی بازیکنان تعویض مقام ورزشی ونگاه تحقیرامیزبه مربیان وبازیکنان ایرانی ومرخصی های دلبخواهی ومسایل دیگروهزاران پدیده های پنهان که بقول حافظ حالی درون پرده بسی فتنه میرود تاان زمان که پرده برافتدچهاکنند
علی کریمی ممکنه نتونه شیک و با آرامش انتقاد کنه ولی در صداقت و دلسوزی و مردم دوستی او هیچ شکی نیست. مهم نیست که او چطور صحبت میکنه مهم اینه که او هم میتواند مثل خیلیها عافیت طلبی پیشه کند و به بخور و بچاپ ادامه دهد. کیروش هر چی باشه باز هم یک خارجیه و بابت پولی که بهش میدن اینجا کار میکنه و خیلی دلش به حال مملکت و کشور نسوخته. شاید فساد در فدراسیون فوتبال یا هر جای دیگری برای او اهمیت خاصی نداشته باشد بنابراین حق ندارد به علی کریمی به عنوان یک ایرانی حق طلب و دلسوز و نه به عنوان یک فوتبالیست محبوب و اسطوره توهین کند.
علی کریمی هرکه باشد " به هر جا وصل باشد یا نباشد ... نه من شیرش را به یک لگد می ریزد چه ان زمان که در فوتبال ایران پسر بچه ای بود و چه امروز که متاسفانه مربی است و یا احتمالا در اینده سر مربی... فرقی نمی کند ... از اخلاق و فن بیان هیچ چیز نیاموخته ...با توهین و یقه کشی و و و که نمی شود احقاق حق کرد.
((آیا صفتی را که او به علی کریمی نسبت داد، توهین به وی تلقی می کنید یا تصور می کنید رد و بدل شدن چنین الفاطی در یک مناظره طبیعی است؟))
تابناک عزیز...یهو بگو کی روش خوب کاری کرد اون حرفو زد و خلاص!
علی کریمی کار اشتباهی را انجام داده این شخص در تیم ملی بیشتر از کیروش موثر بوده و همچنین چقدر پول دریافت کرده از این همین فوتبال آیا منشا پول های که دریافت کرده مشخص می باشد
علی کریمی اگر در این کشور پست بالایی داشت مطمئن باشید که خیلی کارها به نفع خودش میگرد نه من شما که برایش دعوا میکنیم حالا که مدرکی ندارد اینقدر ادعا دارد وای به روزی که مدرک محکمی داشت چه کار می گرد در منازره آدم که خودش هم بازجو و هم قاضی نمیشود
ماهیت صحبت های علی کریمی همه درست و مستند بود. اما علی کریمی در قدرت بیان و سخنوری، ضعیف بود و عصبانیت و خشم او نیز این ضعف را مضاعف نموده بود.
اصلا بحث کریمی و کیروش نبود، آقای ساکت و فدراسیون به رندی تخلفات فراوان رو به نزاع بین دو اسطوره فوتبال ایران کانالیزه کردند و الان دارن از آب گل آلود بهره میبرند. در این بین آقای کریمی به درستی به موضوع دستیار و مرخصیهای زیاد کیروش اشاره کرد، که فقط این بخش یک دهم کل مشکلات، مثل اساسنامه، قراردادها، اخراجها و ... هم نبود. الان تمام آن نقاط از یادها رفته و فقط دعوای کیروش و کریمی بزرگنمایی شده. آقای کیروش در برنامه کریمی را بزدل خواند که کار درستی نبود، حداقل کریمی در این مورد بسیار محترمانه تر عمل کرد. آقای ساکت، وقتی شفافیت نیست، سوال پیش میاد، جواب سوالات را بدهید. کریمی از فدراسیون سوال داشت. فقط مطالبه گری کرد.
من یه پرسپولیسی هستم،علی کریمی فوتبالیست بزرگی بود ولی آدم بزرگی نیست.امیدوارم مردم زیاد تحویلش نگیرن وبره به وظیفه اصلیش که نجات سپید رود هست برسه وکی روش رو هم بذاره برای بعد جام جهانی،امیدوارم علی کریمی متوجه باشه که اگه تیم ملی نتایج خوبی تو جام جهانی نگیره اونوقت این حاشیه سازیها کار دستش میده.تا حالا به کی روش اعتماد کردیم این ۵ ماهم اعتماد داریم امیدوارم تیم ملی در جام جهانی موفق باشد.
بنظر من همه محبوبیت علی کریمی بخاطر اون مچ بندهای سبز رنگ هست و یه عده ای هم کورکورانه ایشون رو دوست دارند
اما باید توجه کرد که ایشون متاسفانه از داشتن آداب برای حرف زدن معمولی محروم هستند و وقتی یه صحبت عادی میخواد بکنه چشمهاش از حدقه در میاد و اشیا رو پرت میکنه!!
واقعا" اینها نیاز به محیطهای آکادمیک و برخورد با افراد فرهیخته هستند تا کمی از نظر معنوی و فرهنگی رشد کنند
تا اونجا که من شنیدم ایشون زمانی هم که تیم ملی بودند از بلیط پرواز جداگانه فرست کلاس استفاده میکردند و همراه واقعی تیم ملی نبودند..
متاسفم که ایشون شدند نماینده معترضین
کریمی هرجابوده وباهرمربی کارکرده جز حاشیه ودرگیری وضرربه اون تیم کاردیگه ای نکرده؟
آقا دست از سر کی روش بردارید. کدام اسطوره چرا الکی دوست دارید سر به سر کی روش بگذارید. دوست دارید تیم ملی کشور به حاشیهرود و شکست بخورد؟ من با دخالت های کریمی مخالفم و کی روش هم بخاطر موفقیت هایش دوست دارم.
آقای کریمی با این اعصاب و عدم اعتمادبه نفسش میخواد اعاده حیثیت کنه از این فوتبال .براستی چرا بزرگان فوتبال ما اعصاب ندارند و حرف زدن بلد نیستند .یعنی اینا تو خونه هاشون هم همینجوری رفتار میکنن .با اینکه از ساکت بیزارم ولی متاسفانه باید بگم با همون آرامش وعدم عصبانیتش جنگ و به نفع فدراسیون اصفهانی ها برد .
چیزی که برای من جالب بودو هست اینکه آقای کریمی با اینکه لحنش شاید خوب نبود ولی واقعا چند جا قشنگ به هدف زد و واقعا موندم چطور رسانه ای یا حتی کسی اینجا بش اشاره نکرد...
اولا چرا هر قراردادی که فدراسیون بسته قرارداد بدی بوده؟ کی مسئولشه؟
دوما مشخص شد آیین نامه ای که آقای تاج خیلی بش مینازید و به آقای کریمی میگفت اطلاع نداره، پس از 6 سال به تایید فیفا نرسیده و طبق همون مفاد آیین نامه بدون تایید نامه اساس فدراسیون بی اعتبارو در نتیجه غیر قانونیه
سوما آقا کریمی به نکته بسیار خوبی توی بخش مفاد آیین نامه اشاره کرد که برای رسیدن به هیئت مدیره مجمع کافیه 10 سال مدیر صوری شرکتی باشی ولی اگه ورزشی باشی نمیتونی به اون مرحله برسی... واقعا جای سوال دارد که آقای کفاشیانو تاج بعد از ده سال ریاست بر فدراسیون چطور فدراسیون رو به مرحله ای رسوندند که هیچیک از اسطوره های ورزشی در مدیریت و فوتبال آن نقشی ندارند، علی کریمی، علی دایی، وحید هاشمیان، مهدی مهدویکیا و ... چرا نباید در جایگاهی برای خدمت به فوتبال کشور باشند؟
دود دورو درود کریمی !!!!!!
نخست آنکه نمی خواهم خدمات علی کریمی به فوتبال ایران نادیده گرفته شود، اما ادعاهای امروز ایشان پاسخ داده شد و به نظرم عصبانیت آقای کریمی از جای دیگری آب می خورد و آن عدم موفقیت ایشان بعد از کنار نهادن بازی است و در مربیگری متاسفانه موفق عمل نکرده است. او نیاز دوباره ای به محبوبیت دارد و چون دوران خود را سپری کرده به هر چیزی دست می آویزد تا بتواند موفقیتی کسب کند. لذا عصبانی عمل می کند.
البته توضیحات ساکت کاملا مورد قبول نیست و انتقادات اساسی به فدراسیون ئارد است اما علی کریمی نه اسناد لازم را دارد و نه توان بیان و انتقاد اصولی را.
اما آقای کی روش غلط می کند که به علی کریمی توهین کند. اینهم یکی از نقاط ضعف فدراسیون است.
سلام گذشت خصلت بزرگان است پیاز داغ اختلافات را زیاد نکنید به ضرر فوتبال تیم ملی تمام می شود آتش را با آب خاموش می کنند نه با بنزین شخصیت کریمی و کیروش خیلی بزرگ است چوب لای چرخ نگذارید پس آشتی بدهید آتشی نکنید
اونهایی که مظلومن نمیتونن خوب صحبت کنن
کیروش هر کاری هم برا فوتبال انجام داده با هزینه رشوه رانت وپولشویی بوده که اینا گردن یه عده رو تو فوتبال کلفت میکنه
تیم ملی نره جام جهانی اتفاق خاصی نمیفته
اما فساد اداری ومافیا همه کشور رو به لجن کشیده
امثال کیروش هم از آب گل آلود ماهی میگیرن
اصلا به علی کریمی چه ربطی داره در مورد دستیاران سرمربی تیم ملی نظر بده. اون فقط میتونه در مورد سپید رود رشت حرف بزنه.. حد و مرز آدما باید مشخص بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر