بازدید 32646

چهار سؤال از نماینده‌ مجلسی که خیال می‌کند حقوقش کم است!

جعفرزاده، نماینده مجلس: «من نمی دانم چه کسی گفته است 7 تا 8 تومان حقوق می گیرم؛ اما من پنج میلیون و چهارصد هزار تومان حقوق می گیرم. قبلا در دانشگاه می‌خوابیدم و 8 میلیون تومان حقوق می گرفتم.» وی همچنین در توجیه ضرورت افزایش حقوق نمایندگان مجلس اظهار داشت: «به هر حال اگر ما می گوییم باید مراقب فساد باشیم، از سوی دیگر باید یک مدیر را تأمین کنیم که به سمت رانت نرود.»
کد خبر: ۷۵۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸ 26 December 2017

بیکاری و تنگنای معیشت، مشکل بسیاری از خانواده‌های ایرانی است. برای چنین خانواده‌هایی و فراتر از آن، هر که دلش برای آینده کشور می‌سوزد، اظهارات یک نماینده مجلس، که مدعی است حقوق نمایندگان مجلس کم است و برای جلوگیری از فساد مدیران و نمایندگان، باید حقوق آنان را افزایش داد، البته تلخ و دردآور است.

به گزارش «تابناک»؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در اوج جنجال‌ها در خصوص ادعای افزایش شدید حقوق و مزایای نمایندگان مجلس، با طرح ادعای این که حقوقی که در حال حاضر از مجلس می‌گیرد، کم است و قبلا با خوابیدن در دانشگاه حقوق بیشتری می‌گرفته، خبرساز شده است. در فایل صوتی که از گفت وگوی این نماینده مجلس شورای اسلامی با یک خبرگزاری منتشر شده، وی اظهار داشته است: «من نمی دانم چه کسی گفته است 7 تا 8 تومان حقوق می گیرم؛ اما من پنج میلیون و چهارصد هزار تومان حقوق می گیرم. قبلا در دانشگاه می‌خوابیدم و 8 میلیون تومان حقوق می گرفتم.»

جعفرزاده همچنین در توجیه ضرورت افزایش حقوق نمایندگان مجلس اظهار داشته: «به هر حال اگر ما می گوییم باید مراقب فساد باشیم، از سوی دیگر باید یک مدیر را تأمین کنیم که به سمت رانت نرود.»

موضوع حقوق و مزایای مقامات و مدیران ارشد نظام در کنار افزایش در حدود تورم حقوق کارکنان دولت از جمله دغدغه‌های افکار عمومی است که به ویژه در مقاطعی مانند زمان افشای فیش‌های حقوق نجومی تعدادی از مدیران دولتی و همچنین در زمان رسیدگی سالانه به لایحه بودجه مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد؛ هرچند درد پایین بودن دستمزدها و بدتر از آن معوق شدن گاه چند ماهه و پرداخت نشدن حقوق و دستمزدها، بسیاری از کارمندان و کارگران مظلوم ایرانی را آزار می‌دهد.

ظاهر سخنان نماینده رشت درباره ضرورت افزایش حقوق نمایندگان مجلس، ممکن است برای عده‌ای یک درخواست موجه صنفی! به نظر برسد، ولی برای آنهایی که از سخنان مقامات ارشد کشور در سالهای اخیر در خصوص حقوق و دستمزد کارکنان دولت و مسائل مختلف مجلس و نمایندگان آن در سالهای گذشته، عدد و رقم‌هایی در ذهن دارند، با ادعاهای جعفرزاده، ابهامات و سؤالاتی مطرح می‌شود که چهار مورد آن در ادامه و مختصر مرور خواهد شد؛

* رئیس جمهور روحانی کمتر از چهار ماه پیش و در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی، با انتقاد از اینکه برخی کارکنان، که این گونه عنوان می‌کنند، حقوق‌شان به نسبت کاری که انجام می‌دهند، کافی نیست، گفته است: اگر از کار خود رضایت ندارید، چرا آن را انتخاب کردید و اگر کسی راضی نیست می‌تواند برود و این حرف کاملاً غلط است که بگوید، حقوق من نسبت به کاری که انجام می‌دهم کم است.

آقای جعفرزاده چه پاسخی برای رئیس‌جمهور دارند؟ اگر حقوق‌شان کم است چرا استعفا نمی‌دهند؟

* آقای نماینده مدعی شده است که قبلا در دانشگاه می‌خوابیده و بیش از هشت میلیون حقوق می‌گرفته است.

از سوی دیگر می‌دانیم که آقای جعفرزاده متولد سال 1345 است و قبل از این که در 46 سالگی به عنوان نماینده رشت در مجلس انتخاب شود، سوابقی مانند مدیرکلی جانبازان استان گیلان، مسئولیت امور جانبازان شمال غرب تهران بزرگ و ریاست مرکز پشتیبانی سازمان جانبازان کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان را بر عهده داشته و با مدرک کارشناسی ارشد، عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان بوده است!

پرسش مهم این است که آیا حقوق هشت میلیونی برای یک عضو هیأت علمی با چنین شرایطی آن هم در سال 1390 بیش از حد معمول نیست؟ اگر فرض کنیم که حقوق هشت میلیونی آقای نماینده در آن سال با توجه به شرایط ایشان منطقی بوده است، آیا می‌شود دریافت چنین حقوقی وقتی که گیرنده آن در دانشگاه می‌خوابیده را شرعی و حلال دانست؟!

* حد کفایت حقوق نمایندگان مجلس از نظر آقای نماینده چقدر است؟

آقای جعفرزاده حقوق پنج تا هشت میلیونی که نمایندگان مجلس دریافت می‌کنند (جدای از مزایای قابل توجه نمایندگان در قالب هزینه مسکن، خودرو و اجاره دفاتر در شهرستان و تهران) را ناکافی می‌داند. وی البته بهتر از عامه مردم می‌داند، همان گونه که تعدادی از همکاران وی در مجالس گذشته و فعلی اقرار کرده‌اند، برخی برای نماینده مجلس شدن هزینه‌های میلیاردی هم کرده‌اند. اگر نماینده‌ای برای راهیابی به مجلس، یک میلیارد تومان هزینه کرده باشد، حتی اگر بیست میلیون تومان در ماه هم حقوق دریافت کند تازه خرج تبلیغات انتخاباتی‌اش را درآورده است.

* می‌شود باور کرد که چنین نماینده‌ای حتی به افزایش 70 درصدی افزایش ادعایی حقوق نمایندگان مجلس راضی باشد؟!

آقای جعفرزاده مدعی شده است که اگر می‌خواهید مدیران به فساد کشیده نشوند، باید آنها را تأمین کرده و به آنها حقوق بیشتر پرداخت. همه آنهایی که مکرر این نسخه مسموم را تجویز می‌کنند باید به این پرسش پاسخ دهند که برای فاسد نشدن کارگری که چندین ماه است، حداقل حقوق قانون کار وی نیز پرداخت نشده است، چه باید کرد؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۲۵۸
آقايون گير دادن به حقوق. فقط يک نمونه را شاهدم که برخی هفته پيش به ايرانخودرو رفتند و با گرفتن هديه هاي 80ميليوني و 50ميليوني (خوددرو با اين قيمتها) فرداش محصولات اين شرکت خودرويي به صورت رسمي گران شد. تابناک منتشر کن تا تکذيب کنند چون واقعيت دارد نمي توانند.
پاسخ ها
سیدحامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
یعنی این نماینده برا خودش ،مجلس ،دانشگاه ، رای دهندگانش یا هر جای دیگه که قدم گذاشته حیثیت نذاشت
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
این فرد نه برای خودش یکذره آبرو گذاشته نه برای مجلس
مگه دانشگاه جای خواب است یا رئس دانشگاه خواب بود که تو میخوابیدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
کسی که برای اینستاگرامش جشن تولد میگیرد و در دانشگاه به جای تدریس و پژوهش می خوابد ، باید تاسف خورد و متاسفتر برای مردمی که به این اشخاص رای می دهند که وارد مجلس شوند! امیداریم افاضات ایشان هیچ گاه فراموش نشود جهت انتخابات آتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
اينها در زمان تبليغات انتخاباتي صدها ميليون خرج ميكنن كه برن 5 ميليون در ماه حقوق بگيرن ؟من گوشام درازه
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
ناشناس 09:11

ما چاره ای جز رای دادن به ایشون نداشتیم

ما بین بد وبدتر انتخاب کردیم

برای اینکه بقیه که به نظر ما از ایشون بدتر بودند
به ایشون رای دادیم

ایا ما چاره دیگری داشتیم؟؟

اگر به ایشون رای نمی دادیم شخصی به مراتب بدتر وارد مجلس می شد
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
ذخائر دولت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
تومجلس نخوابه تا حقوقش بیشتر بشه مجلس دانشگاه نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
بابت اون نعره زدنها که و هنجره پاره کردنهای جناحی و سیاسی تو مجلس بالاخره باید یه حق الزحمه ای داشته باشند !
به ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
| United States of America |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
بدبختی اینه که میری رای میدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
آیا از بین 48 نامزد انتخابات رشت کسی بهتر از ایشون نبود! اگه نبود باید تاسف خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
با حقوق 5 میلیونی انهم در تهران و بدون رانت و ... یک فرد نماینده با اینهمه رفت و امد و انتظار و انهم روی ویلچر و..انهم جشن تولد اینستاگرامشان را هم میگیرند ...مگه میشه ....مطمئن باشید هزینه فقط لباس خودشان بیشتر از اینهاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
ایشان مدرکش در حال خواب گرفته
جناب اقای نماینده شما که میخوابیدید پس چگونه تدریس میکردید وچگونه پول حلال میگرفتید وباید خروجی دانشگاهها با خوابیدن شما این باشد که هست .ضمنا فقط باید مدیران تامین باشند تا دنبال رانت واختلاس نروند پس کارمندان وکارگران چی ؟
باید از مسولین پرسید، افزایش حقوق باعث افزایش کارایی شما می شود؟ اگر حقوق شما افزایش یابد می توانید تصمیمات بهتری بگیرید؟ شما کاری کنید رفاه جامعه افزایش یابد، آن وقت حقوق شما هم خودبخود افزایش می یابد.
بله؟! مگه دانشگاه جای خوابیدنه؟ امثال جنابعالی تو دانشگاه خوابیدند که به اینجا رسیدیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
دوستان این که گفتند در دانشگاه میخوابیدند درسته از این بالا تر اینکه اساتید هر وقت دلشون بخواد میان و هر وقت بخوان میرند و هیچ نظارتی بر حضور اونها نیست و بهش میگن ساعت کاری شناور که حلاله حلاله، جالبه که اگر یک ریال از حقوقشون کم بشه نمره های پایان ترم رو هم اعلام نمی کنند اینو از نزدیک دیدم(کارمند یکی از دانشگاه ها)
نماینده دلسوز محترم
یه سرچی تو اینترنت بکن عکس خوابیدن همکارانت را تو مجلس ببین بعد صفت خودت در دانشگاه را به همه تعمیم بده.
ميخوابيده پول ميگرفته،خواب مومن هم عبادته.اين حرف نماينده ثابت ميكنه كه برخی مسئولينمون خوابن
استادی که در دانشگاه می خوابد و هشت میلیون حقوق می گیرد باید با احترام هر چه تمام تر به مقام بازنشستگی نائل شود.
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
بازنشستگی نه...اخراج
ممنون نویسنده محترم ایشان نگران خودشان هستند برای رانت خواری یا برای دیگران
اینکه این بنده خدا از حقوق 5 میلیونی میناله معلومه کل درآمدش همین حقوقه. حداقل به صداقتش باید احترام گذاشت. بله درست وضع اقتصادی مردم وحشتناک رو به افوله ولی خیلی ها بالای 5 میلیون حقوق میگیرن و انصافا جواب نیازمندی ها نیست. خود حقیر حدود 7 میلیون میگیرم و بیشتر از نصف آن صرف اجاره میشه و مرتب تحت فشارم. سالی 1 بار یه مسافرت چند روزه میتونم برم و صدها مشکل دیگه.
از سال 90 که ارزش ریال ساقط شد وضع مردم به کلی دگرگون شد و درآمد های میلیونی معادل صدهزار تومانی قبل شد.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
من جوان متاهل مستاجر که درآمد ماهانه ام به یک میلیون هم نمیرسه باید چی بگم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
در بخش خصوصی ای که ما مشغولیم وضع رکود حکم فرماست.حقوق بسیار ناچیزی می گیریم چون درآمد شرکت از رکود اقتصادی آسیب دیده است.

چندین برابر بخش دولتی کار می کنیم و درآمدمان خیلی کمتر است.

این منصفانه نیست!هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
ببخشید شما کجا خونه دارید که سه چهار میلیون اجاره می دهید؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
کارگران بخش خصوصی که در همه ادارات و سازمانها مشغول بکارند بزور با یکماه تاخیر یک میلیون دویست میدهند . حتما در محل کارت به حقوق اینها نگاهی بینداز
مهدی م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
تو هم بدتر از اون نماینده. خوب خونه 3-4 ملیونی اجاره نشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
دریافتی اش شاید پنج میلیون باشه یعنی بعداز کسورات وام و......
بدبختی این مملکت اینه که به اسم عدم دریافت رشوه،رانت،کمیسیون و.... حقوقهای نجومی میگیرند کارایی که ندارند هیچ رانت و حق جلسه و... هم میگیرند
پاسخ ها
بردیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
و در ادامه کدام قانون یا تبصره ای گفته به مدیران حقوقهای بالا بدهید تا فاسد نشوند!!!!!مگر خاوری حقوق نجومی نمی گرفت و 3000میلیارد زد به جیب و فرار کرد؟؟؟
سئوالات خوبي است. البته كاش ايشان به آنها جواب بدهد.
بنده هم يه بار از يه منبع موثق شنيدم كه يكي از مديران ارشد دولتي كشور، در يكي از جلساتي كه در سازمان متبوعش داشته اظهار داشته كه در مقابل كار من، حقوق يك ميلياردي هم كم است.
اينها آنقدر خورده اند كه شكمشان قبل از دهانشان و زبانشان قبل از عقلشان تكلم مي كند ......
البته که واقعیت دانشگاه های ما نیز عمدتا چیزی جز این نیست!
از طرف هیات علمی ها عذر میخوام. ایشان احتمالن با توجه به سوابق نیازی به بیداری در محیط کار ندارند. من هیات علمی ام با 4 سال سابقه دریافتی من 4 و نیمه. و اینکه باور کنید نمیخوابم.
من قبول دارم که برای فاسد نشدن مدیران ( البته اگه سالمش هنوز باشه ) یکراهش اضافه کردن دستمزدشان است ولی این قانون برای همه از جمله کارمندان و کارگران هم مصداق دارد... مگر نمایندگان مجلس برای مردم کاری کرده اند که حقوقشان زیاد شود ؟ تا بحال قانون کاربردی تصویب شده که کارگر دغدغه شغل و حقوقش را نداشته باشد؟چرا نمایندگان مجلس ما مانند کارفرمایان مشاغل خصوصی عمل میکنند و یادشان رفته مردم به آنها رای داده اندو باید بفکر آنها باشند و یا شاید مردم اشتباه میکنند و آنها انتخاب شده بودند . متاسف هستم که نمایندگان مردم ما در مجلس درباره تنها چیزی که صحبت نمیکنند وضعیت شغلی و مالی و مسکن و تحصیل .... مردم ایران است
ناراحت نباش الآنم میخوابید 10 میلیون می گیرید .....
حقوق کارگر و کارمند رو هم 70 درصد اضافه کنید ... مال شما هم حلال بشه .....
احسنت : "برای فاسد نشدن کارگری که چندین ماه است حداقل حقوق قانون کار وی نیز پرداخت نشده است، چه باید کرد؟!"
با سلام آقای نماینده بخدا ما راضی نیستیم بخاطر ما این همه اذیت بشید حقوق هم کم بگیرید باز هم بخاطر ما مردم فداکاری کنید و نماینده بمونید لطفا" تشریف ببرید این کار خطیرو به یکی دیگه بسپارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
خوبه که این والا مقام میخوابه وحقوق هشت میلیونی میگیره اگر بیدار بشه چقدر میگیره ؟ بهتر است ....خفته را بیدار نکنیم
سلام ایا واقعا نگارنده مقاله با حقوق رسمی اداره کار زندگی میکند ایا واقعا همه ما ها با یک حقوق رسمی میتوانیم زندگی کنیم هر کس میگوید بله یک دروغگوی بزرگ است
این مدیران لایق و توانمند دولتی لطفا پستهای دولتی و عمومی را رها کنند و برن در بخش خصوصی فعالیت کنند تا استعداد و توانمندیشون تلف نشه.
همه اساتید داتشگاه بخشی از وقتشون برای تدریس و بخشی هم برای تحقیق و پژوهش اختصاص داره. حالا ایشون تحقیق و پژوهش در خوابیدن میدیده دیگه مشکل ماست.
مملکت را دادیم دست کیا . هر چی سرمون بیاد حقمونه .
امثال شما بجای درس دادن خوابیداید که کار مملکت به اینجا رسیده
حتی اگر بر فرض محال هم پنج میلیون و چهارصد هزار تومن حقوق میگرین و میترسن به سمت فساد برن!!!!! اون عزیزانی که حقوقشون تو محدوده یک یا دو میلیون تومنه که باید قطعا" به سمت فساد برن...... چرا برای اونها فکری نمیشه؟؟؟؟!!!!
آقای جعفر زاده نماینده محترم فرار روبه جلو شما در رابطه با حقوق ومزایا درحالی که بسیاری ازموکلین شما زیر خط فقر قرار دارند چه معنایی می تواند داشته باشد
حقوق کارمندها را هم 70 درصد اضافه کنید تا کم کاری نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
داداش دلت خوشه همشهری همین آقای نمینده تمام وقتش صرف بازی با اعداد ارقام است تا تورم را زیر ده نشان بدهد وحقوق کارمند را ده درصد به زور افزایش بدهد آقای دکتر نوبخت را عرض می کنم این قدر با اعداد ور رفته که در حد یک نابغه ریاضی ارتقا پیدا کرده است
«من نمی دانم چه کسی گفته است 7 الی 8 تومان حقوق می گیرم اما من پنج میلیون و چهارصد هزار تومان حقوق می گیرم. قبلا در دانشگاه می‌خوابیدم و 8 میلیون تومان حقوق می گرفتم.»
خیلی خیلی جالبه خودشون رو مدیر میدونن!!!! لطفا" بفرمایند تا بحال چی رو تونستن مدیرررررررررررررررررررریت بفرمایند؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
زمان خوابیدن را
همین دیگه کسی که با هزار تا مسوولیت و با یک مدرک فوق لیسانس بشود عضو هیات علمی دانشگاه آنوقت سطح توقعش هم به همین نسبت بالا میرود .در حالی که در حال حاضر چه بسیار دکتراها که به دانشگاه راه پیدا نمیکنن.
پس چرا اینهمه تبلیغات و هزینه و ........ میکنن که تشریف ببرن مجلس؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
مداخل را نگفتند صلاح نیست
سطح تحلیلهایتان به سطح آبکی تقلیل پیدا کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
تو تحلیل سطح بالا بده ما یاد بگیرم
ما شیفتگان خدمتیم... نه تشنگان قدرت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
اتفاقا همه شیفتگان قدرتند نه تشنگان خدمت
باید در اون دانشگاهی و که برای خوابیدن 8 میلیون حقوق بده گل گرفت.پس شما قبول دارید که برای خواب داشتید از دانشگاه حقوق می گرفتید در شرایطی که جوانان بسیار با استعدادی در پشت در کرسی های استادی همین دانشگاهها مانده اند
اگر حقیقت داشته باشد که ایشان همین پنج میلیون حقوق را می گیرد. این حقوق در مقایسه با مدیران سطوح پایین تر مخصوصا مدیران بیمه، نفت بسیار بسیار کمتر است.
حقوق مدیر عامل شرکت ما که کلا 9 نفر پرسنل داره و زیانده هم هست 8000000تومانه به همراه اتومبیل و راننده و وقت آزاد و بدون مخدودیت(هفته ای 2 روز را معمولا حضور ندارند)طبعا 5800000تومان برای یک نماینده مجلس حقوق زیادی نیست ضمنا حساسیت بیش از حد به دریافتی دیگران که ناشی از بخل وحسادت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
اسم شرکتتون رو بگو یه بررسی کنیم
یعقوب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
با این مدیر و پرداخت حقوق زیانده نبود جای سوال بود..والبته مشکل به صاحب شرکته بر میگرده
شما اگه ایمانت قوی باشه نمیری سمت فساد نماینده جان
اگر فکر میکنن دستمزدشون در برابر اقدامات خارق العاده و تلاشهاشون ناچیزه!!!!! بجای رفتن سمت فساد! به نظر میاد شایسته است که خودشون کنار بکشن و جاشون رو به مدیرهای !!! قانع بدن!
والله این نماینده ها اگه تو مجلس هم بخوابن هر حقوقی بگیرن ما راضی هستیم
خوابیدنشون خیلی از بیدار بودنشون مفیدتره لااقل کمتر خرابکاری میکنند و به مملکت و مردم آسیب میزنن
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی توی فامیلاتون کارگر فصلی و روز مزد دارید ؟ چقدر حقوق میگیره حتما به تو هم رای راده تا براش کاری کنی
نمایندگانی که احساس گرسنگی می کنند برای ما کارگرا می خوان کاری بکنن بپائید نون دستونو نقاپند
واویلا
برای نمایندگی چند صد میلیون باید خرج کنی بعدش باید کلی حامی و فک و فامیل تو سیستم داشته باشی اونوقت این همه هزینه میکنی و فک و فامیل بی توقع کمکت میکنند که 5 میلیون بگیری؟؟ اگر من مسول کشور بودم خقوق نمایندگان را میکردم 50 میلیون ولی همه زدوبندهای و رانت و سفارش بازی را قطع میکردم!!!
مشکل اینجاست که اغلب نماینده های مجلس یا قبل از رفتن به مجلس ،هیئت علمی هستن یا بلافاصله پس از رفتن به مجلس هیئت علمی میشن ، یک هیئت علمی هیچوقت درد مردم عادی رو نداره اگه میگن هم دروغ میگن ، مجلس هم که میرن فقط دغدغه افزایش حقوق و مزایای هیئت علمی ها که تافته جدا بافته هستن رو دارن ،در هیچ جای دنیا اینجور نیست مه استاد دانشگاه تافته جدا بافته باشه در اکثر نقاط دنیا حقوق یک استاد دانشگاه در حدود حقوق معمول جامعه است یا کمی بیشت یا حتی کمتر چون اونا به کار اهمیت میدن نه به مدرک و به صرف هیئت علمی بودن ،برای همینه که فاصله طبقاتی یه استاد با کارمند معمول در کشور ما اینقدر زیاده که کارمند میگیره 2 تا 2/5 و استاد میگیره 15 تا 20 میلیون بدون درنظر گرفتن حق التدریس ها و گرنت ها و .... لطفا نظرمو حذف نکن تا جامعه روشن بشن
پاسخ ها
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
برادر عزیز، قبل از آنکه به روشنگری برای جامعه اقدام کنی، بهتر است ابتدا به ساکن شخص شخیص شما روشن بشود تا بر اساس اطلاعات ناقص و تنها بر اساس مرزبندی ناشی از تعصب و جهالت، اقدام به قضاوت و نتیجه گیری ننمایید. با سپاس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
چرا مردم ایران فکر می کنند یک هیات علمی 15-20 میلیون حقوقشه! به یک هیات علمی وزرات علوم 4-5 میلیون بیشتر نمی دهند. انقدر شعارهای آبکی ندید بخدا ظلمه، بعدش یک هیات علمی اندازه 5 نفر باید کار کنه برای همین حقوق بعد از 35 سال در خوندن
هیات علمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
نظر دادن بدون داشتن اطلاعات و تخصص از ویژگیهای بسیاری از ما و مخصوصا شخص جناب عالی است. نه از حقوق استادان ایرانی اطلاعی دارید و نه از حقوق و مزایای استادان کشورهای دیگر. شما حتی نمی توانید حقوق و مزایای یک استاد را در این کشور با حقوق و مزایای کارمندان در ادارات و سازمانهایی چون مخابرات، نفت، گاز، بیمه ها و ...مقایسه کنید.
از غصه مردم و بی پولی پوست و استخون شده بنده خدا!!!!
برادر ما زن و شوهر کار میکنیم به اندازه شما حقوق نمی گیریم هر دو هم تحصیلات دانشگاهی داریم باز می گی کم گرفتم ماشین و خانه ای که بهتون دادن را هم حساب کن
تقصیرخودمونه که میریم به اینا رای میدیم . نرو عزیزم حقوقت کمه به شغل شریف دیگه ای بپرداز که حقوقش بیشتر باشه . چرا موقع انتخابات خودتونو میکشید که نماینده شید بعد میگین حقوقمون کمه . بانبودن شماها هیچ کاری لنگ نمی مونه .
شايد ايشون عملكردش تو خواب بهتر بوده كه حقوق بيشتري ميگرفته!.بعضي خواب باشن بهتر از بيدار بودنشونه.!
جالب است.
سه حالت وجود دارد:

1.مدیر بسیار توانمند و کار بلد و سالم :
هر چند حقوقش در بخش خصوصی بسیار بالاتر است با حقوق مثلا 5 میلیونی و بسیار سالم و زندگی بسیار معمولی (در حد مدیران) و قانع بخاطر تعهد و احساس وظیفه کار میکند..خوب است همه اینگونه باشند.
این بهترین و البته کمیاب ترین نوع مدیر است.

2.مدیر بی تخصص و سالم اما قانع به همین حقوق (چون جای دیگری نمیتواند این حقوق را بگیرد):
این مدیران سهوا میلیارها و یا هزاران میلیارد اموال بیت المال را بدلیل سوء مدیریت هدر میدهند و یا برخی بوسیله این مدیران و سوء استفاده از نابلد بودن آنان اقدام به سوء استفاده و اختلاص از بیت المال مینمایند.

3.مدیر کاربلد اما ناسالم:این مدیران هم خوب کار انجام میدهند و هم سوء استفاده میکنند.اینها هم زیاد نیستند.چون بلدند در بخش خصوصی چگونه پول درآورند.

4.افراد بی تخصص و ناسالم:این افراد حاضرند با حقوق بسیار پایین کار کنند(مثلا کار کنند) اما فقط برای سوء استفاده آمده اند.این افراد بسیار ظاهرسازی میکنند و پس از جلب اعتماد شروع به سوء استفاده های بسیار کلان میکنند.


جالب است ما حاضر نیستیم کمتر بدهیم اما ناخودآگاه حاضریم میلیارها تومان چپاول شود.بعد دلمان خوش باشد که کم حقوق دادیم و مدیر سالم کمیاب را با کارگر ساده مقایسه کنیم و انتظار داشته باشیم این مقایسه را هم بپذیرند.

بد نیست ببینیم کشورهایی که اقتصادی خوبی دارند و فساد بسیار پایین دارند هم همینگونه مقایسه میکردند.

اینکه همه مدیران با حقوقی که کفاف زندگی سطح خودشان را نمیدهد بیایند برای دوره ای طولانی عالی کار کنند ، پاسخگو باشند و مسولیت بپذیرند جزء رویاهای ماست.
با رویاهایمان زندگی فرزندانمان را فنا نکنیم.
اگه کسی اهل رانت باشه در هر صورت میره دنبالش چه حقوقش کم باشه چه زیاد.
یک سوال از نماینده محترم:چقدر حقوق را بالا ببرند نمایندگان و مدیران به سمت رانت نمیروند؟50میلیون 200میلیون یانه1000میلیارد!!!شما نماینده مردم نیستید؟شمانیامدید از حق مردم دفاع کنید؟شما نماینده شدید که عدالت را اجراکنید؟نه !!شما آمدید مجلس که فقط وفقط به فکر خودتان باشید،امثال شما را در شهر خود بسیار دیدم و میبینم ... همان هایی که شماها منصوبشان میکنید حقوقش بروز است وپاداش میگیرند اما به فکر کاگرشان نیستند که چندین ماه حقوقش عقب افتاده؟!
نکته جالب داستان اینجاست که چجور در دورانی که مردم حتی با مدارک دکتری و پست دکتری هم نمیتوانند استاد دانشگاه بشوند چجوری ایشون با مدرک فوق لیسانس شده استاد دانشگاه و ازون مهمتر شده هیئت علمی...
هر کسی شغلش تو دانشگاه هست میدونه من چی میگم...
من نمیدونم چجوریه واقعا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
برای خودشون نون دونی درست میکنند و ان وقت دایم دم ازعدالت و..... میزنند خیلی روشنه فقط از طریق باند بازی و پارتی بازی
به نظر بنده صحبت این آقا توهین به شان و منزلت دانشگاه و اعضای محترم علمی دانشگاه ها هست..... لطفا وزارت علوم پیگیری نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
چه توهینی؟ راست گفته دیگه دانشگاه بخور بخوابه و پول مفت میگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
البته اکثر اعضای هییت علمی از همین قشراند
به اين وبلاگ سربزنيد. http://hanjareguilan.blog.ir/
شعار نماينده در بالاي آن آورده شده است:
حنجره خستگي ناپذير مردم فهيم استان گيلان
متن ها را بخوانيم و واقعا فهيم باشيم
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
خوندم ...که چی؟؟؟ چه چیز فهم آوری درش نوشته شده؟
من هیات علمی دانشگاه دولتی هستم و با یازده سال سابقه کار به عنوان استادیار، حقوقم حدود شش و نیم میلیون است که با کسر مالیات و بیمه پنج میلیون دستم می رسد. توی دانشگاه هم نمی خوابم که برعکس حتی در منزل هم درگیر کار های دانشگاه هستم. حالا اینکه نماینده محترم به عنوان هیات علمی مربی در دانشگاه می خوابیده و حقوق هشت میلیونی می گرفته آن هم پنج - شش سال پیش، برایم جای سوال دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
اگر حق جلسات و مدیریت و چیزاهای دیگه هم اضافه بشه، به همین رقم می تونه برسه
راست میگی باید مدیر تامین باشه ولی اگه بقیه قشر جامعه تامین نبودند اشکال نداره آخه آقایون نماینده .........
از اینکه شجاعت راست گفتن را دارد قابل تحسین است خیای ها حقوفهای رانتی بیشتر از این میگیرن و دو ریال برای مردم هم دوهل نمیزنند اگر نماینده واقعی مردم باشند و نماینده ار با یک رقابت حزبی وارد مجلس شود در این وضعیت بیست میلیون هم حش است تا بجای گرفتن رانت با ارامش بدنبال کار مردم باشد
دادا اینجا هم بخور و بخواب حقوقتو بگیر.نمیخواد جلو رانت رو فسادو بگیری
سلام این اقا میگه حقوقش کم هست ولی نمیگه که به طور میانگین در ماه چقدر دریافتی داره ؟؟؟؟؟ که اگر بگویند در بین مردم ابرویشان میرود !!!!!!!این افراد فقط میخان واقعیت را پنهان میکنند و به مردم نمیگویند
ایشان برای این پست از هزارو یک فیلتر عبور کردن اگر ایشان به فساد مالی کشیده شود پس فرقش با دیگران در چیست
تابناک جان یه بار دیگه فایل رو گوش بده ایشون میگن من تو خونه میخوابیدم و دانشگاه نمیرفتم بازم حقوقم 8 میلیون میشد پس یه عده فکر نکنن ایشون تو دانشگاه میخوابیده بلکه ایشون اصلا قدم رنجه نفرموده و دانشگاه نمیرفتند البته خدا رو شکر که نمیرفتن چون استاد دانشگاه که این باشه وای به حال دانشجو ها
در ضمن شمایی که از حقوقت راضی نیستی چرا قبل از انتخاب شدنت این حرف رو نمیزنی تا مردم هم حق انتخاب داشته باشن؟!!!
جعفرزاده همچنین در توجیه ضرورت افزایش حقوق نمایندگان مجلس اظهار داشته است که «به هر حال اگر ما می گوییم باید مراقب فساد باشیم از سوی دیگر باید یک مدیر را تامین کنیم که به سمت رانت نرود.»
متاسفانه مطلب فوق رو در جامعه جا نداختند برای توجیه کارهاشون که هرکسی مدیر میشه باید تامین هم بشه تا جلوی رشوه و رانت بتونه دووم بیاره!!!!خب یکی به من بگه اومدیم ما 100 میلیون هم حقوق دادیم به این افراد بعد یه نفر اومد 2میلیارد رشوه خواست بده تا خرش از پل بگذره اونوقت چی؟!!! بازم حقوقش نسبت به رشوه کمه که!!! پس نتیجه میگیرم حقوق و مزایای مالی نیست که یک مسئول رو سالم نکه میداره بلکه وجدان اون مسئول هست که مانع از فساد میشه منتها من الان در مسئولین وجدان نمیبینم!!!!
اللهم عجل لولیک الفرج
با مدرک دکترا، کارمند قراردادی تبصره 3 ، ماهی یک میلیون و هفتصد و هشتاد هزار تومان حقوقم است و هیچ مزایایی هم ندارم. حالم از این نکبت هایی که از حقوق هشت میلیونی می نالند بهم می خورد..
باید تشکر ویژه از سایت تابناک کرد که جدا حق مطلب را ادا نموده است و به تفصیل سخنان نسنجیده آقای جعفرزاده را تحلیل نموده است . درو خدا بر شما که چنین مطلبی را با شجاعت منتشر کردید .
جالب اینجاست که آقای جعفر زاده از مدعیان مبارزه با فساد مالی می باشد و کسی که پرونده بنیاد شهید را به مجلس کشاند و حالا چه شده که به طبل کاستی حقوق خود و دوستان می زند؟
آیا دیگر حقوق بگیران نظام اداری به خاطر کمی حقوق به فساد نمی افتند؟؟آیا این مطلب فقط «به هر حال اگر ما می گوییم باید مراقب فساد باشیم از سوی دیگر باید یک مدیر را تامین کنیم که به سمت رانت نرود.»برای نمایندگان صادق است ؟
پیشنهاد
از دور بعدی مجلس اعلام نمایند که حقوق مشخص مجلس و عدم بهرمندی از دیگر مزایای برای نمایندگان منتخب اجرا خواهد شد حال خواهیم دید که دیگر هزینه های میلیاردی برای وردود به مجلس نخواهد شد .
وقتی هم ملت داشتن تو مجلس شهید می شدن تلویزیون داشت سلفی گرفتن ایشون رو نشون میداد با خندشون
اگه مجلس رو تعطیل کنند کلی از مشکلات حل میشه و کلی پول باقی می مونه این بندگان خدا هم بجای خوابیدن روی صندلی های ناراحت مجلس می تونند تو خونه های میلیاردیشون استراحت کنند.
شما اظهارات متعددی که این نماینده محترم در موضوعات مختلف (چه آنهایی که در تخصص ایشان بود و خیلی‌ها هم که نبود) بررسی کنید، از این سخنان اخیر ایشان نباید متعجب شوید!
در متن اشاره خوبی شده است. بهتر است ایشان که از مدافعان سرسخت آقای روحانی هستند حتما به توصیه ایشان توجه و عمل کنند:«اگر از کار خود رضایت ندارید، چرا آن را انتخاب کردید و اگر کسی راضی نیست می‌تواند برود و این حرف کاملاً غلط است که بگوید، حقوق من نسبت به کاری که انجام می‌دهم کم است.»
یک حرف راست زده باشه، همین است که تو دانشگاه و مراکز تحقیقاتی عمده اعضای هیات علمی هیچ کاری برای مملکت نمی کنند و بیشترین حقوق را هم دریافت می کنند و نتیجه آن بیکاری بالای فارغ التحصیلان بدون مهارت و دانش دانشگاهی ایران است. از طرف دیگر این افراد با رای اعتماد مردم داخل مجلس، داخل دولت با پست های مدیریتی بالا هم قرار دارند و هر سال به حقوق خود می افزایند و فاصله طبقاتی را بیشتر از قبل می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
متاسفانه مسولین به خاطر اینکه بودجه به دانشگاه ها ندهد، نظر منفی نسبت به حوجی دانشگاهیان در جامعه ایجاد کرده است و الان هم آن احترام که تحصیل کرده و دانشگاهی بین مردم داشت را با این کار از بین برده اند، اصلا کسی نمی پرسه چه شده ایران با این همه ثروت حقوق 5-8 میلیونی هم کفاف زندگی را به سختی می دهد و چرا سطح دریافت کارگر و کارمند را انقد پایین نگه داشته اند، چرا همه چی بی ارزش شده است. به جای اینکه از دانشگاهایان حمایت و قدردانی بشود که با دستهای خالی در عرصه علمی دارند تلاش میکنند، مدام توی سر آنها می زنند. آنقد بزنید تا همین ها هم بروند و دانشگاه های خالی بماند. اهستند کسانی که با 1-2 میلیون حقوق هم بیایند استاد دانشگاه بشوند، ولی ایا تجربه و سواد و توانمندی متناسب را خواهند داشت یا انگیزه خواهند داشت با 2 تومن حقوق کار سخت علمی را انجام بدهند؟
چرا عکس شفیعی جم را گزاشته اید!!!!!
این میشه نتیجه رد صلاحیت های گسترده
مرسی تابناک که حقایق را مستند میگی
استفاده ایشان از موقعیت جانبازی برای هیات علمی شدن با کارشناسی ارشد خودش رانت
البته باید دید مدارکشون از کدوم دانشگاه معتبری هست که هیات علمی شدن!!!
همسر من مدیر میانی وزارت نفت در تهران هستند 5و نیم صبح تا 9ونیم شب سر کارن به اضافه ی پنج شنبه و جمعه خوب به نظرتون ماهی 7 یا 8 میلیون ارزش اینجور زندگی رو داره اونهم برای کسایی که اهل هیچ گونه استفاده از رانت یا سیاسی کاری نیستند الان همه خانواده من ایشون رو برا بازنشستگی پیش از موعد تحت فشار قرار دادند چون شرکتهای خصوصی حداقل 20میلیون حقوق برای افرادی مثل ایشان میپردازند با کار خیلی کمتر
من راضیم این نماینده توی مجلس هم بخوابد وحقوقم رابهش تقدیم کنم ببینم پول قبض اب و برقش میشه
مشکل از مردم هست که به این جور اشخاص رای میدن پس اعتراض نکنید چون " سرنوشت هر قومی رو خودشون انتخاب میکنن "
نظام پرداخت حقوق در ایران بسیار نا عادلانه است در دانشگاه کافی هست هیات علمی باشی و به قول جناب نماینده بخوابی و حقوق ۱۰ میلیونی بگیری ولی اگر در همین دانشگاه با مدرک دکترا کارمند باشی یک پنجم هیات علمی که می خوابد حقوق نمی گیری .آیا در دانشگاه های خارج اعضای محترم هیات علمی حقوق ثابت می گیرند یا حقوق شون از محل طرح هایی است که انجام میدهند. براستی خروجی دانشگاههای ما چیه ؟آیا همه رشته ها کاربردی هستند و نیاز هست که چهار سال و یا بیشتر فرزندان این کشور رو درگیر تحصیل بی فایده نمود؟
دوست عزیز درسته که نماینده مجلسی ولی انگار خیلی زود فراموش کردی که با رای همون مردم کم درآمد بیچاره رفتی مجلس که به دادشون برسی نه اینکه بری اونجا بشینی و بگی مدیرم و حقوق خوب میخوام.پس کو اون شعارها؟ از ماست که بر ماست.اگر حقوق استاد دانشگاهیت خوب بوده پس چرا اومدی با شعار نماینده مجلس شدی؟پس اینجا 2 تا مشکل هست یا شما دروغ گفتی یا ملت توقعشون از ی نماینده انتخابیشون زیاده.
آقای نماینده . تویی که حقوق دهها میلیونی میگیری نگران اینی که مبادا بعلت کم بودن حقوقت راه کج بری اونوقت از مردم بینوا چه انتظاری داری که با شکم گرسنه جلوی استکبار و آمریکا و اسراعیل و انگلیس مبارزه کنه؟ مطمن باش ضرر میکنید
اگر حقوق شما نماینده که عصاره شورای نگهبان هستید کم هست می توانید استعفا بدهید و با استفاده از لیاقتی که دارید در بخش خصوصی درآمد بیشتری کسب کنید
یک کارمند هستم اگر حقوق امثال این آقا اضافه شود آنچنان کارشکنی می کنم در کارم که کیف کنند
مردم به تو رای دادن که حقوق 100 در صد بالا بره و من حقوقم 10 درصد این کمال بی عدالتی است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
شما اصلا کار نمیکنید که بخواهید کارشکنی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
احسنت به ناشناس 11:38
مشکل از نوع انتخابه
من ب شخصه از هیج نامزد انتخابات مجلسی شناخت کافی نداشتم
باید در خصوص شناخت کار بشه
سایتی ساخته بشه قبل انتخابات تا افراد رو بشناسیم
همینطور در زمان نمایندگی کلیه نماینده ها در این سایت گزارش داده بشه عملکردشون
واقعیت را در رابطه با دانشگاه های ایران گفتند. خیلی ها هستند که دوست دارند هیت علمی شوند زیرا هیت علمی را کاری پاره وقت میدانند با حقوقی بسیار خوب. حتی می تونند در دفتر خود بخوابند و همه ی روزهای هفته هم درگیر نیستند. ولی کسی نمی گوید که دانشگاه مغز کشور است و کشوری که مغزش خواب است وای به حال همه ما.
یک سری به گیلان زیبا بزنید که ۲۰ سال پیش بسیار خوب بود ولی الان بسیار کثیف واز نظر شهر نشینی کار نشده بطوریکه امسال در هنگام گذر گیلان متعجب شده که ناشی از مسولین ناکارمد میباشد
اگرایشان مانند 80درصد بازنشستگان که با همت آقای نوبخت رییس سازمان برنامه وبدجه دولت روحانی پس از5سال باافزایش پلکانی حقوقشان به یک ونیم میلیون یاحداکثر دومیلیون کرده که با خط فقر 3میلیون تومانی فاصله دارد چه میگفت ملت ایران واقعا خیلی شریف هستند که به خیابان نمیریزند واز بی عدالتی وتبعیض بین پرداختیهای وزرا ومعاونین ونمایندگان مجلس معترض نمیشوند
بنده به عنوان یک استادیار جوان و عضو هیأت علمی دانشگاه به شدت برای ایشان متاسفم. عضو هیأت علمی دانشگاه تحت شدیدترین ارزیابی های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی قرار دارد و علاوه بر زمان حضور در دانشگاه، تداوم مشغله های دانشگاهی را در خارج از ساعات اداری با خود به منزل خواهد برد. امیدوارم چنین تعبیری تنها به منظور تأکید بر حقوق کم مجلس بوده باشد و نه تأییدی بر خوابیدن اساتید دانشگاه و دریافت حقوق.
به هر ترتیب از نماینده مردم انتظار می رود که سنجیده تر صحبت کند و بر اساس دلایل منطقی، عقلانی و استنتاجی نظر کارشناسی خود را اعلام نماید.
ضمناً حقوق خالص دریافتی یک استادیار جوان با مدرک دکترای تخصصی در حال حاضر 3500000 تومان می باشد و این در حالیست که همه ما ساکنان در شهرهای بزرگ می دانیم که چنین حقوقی در بهترین حالت به معنای تساوی درآمد و هزینه خانوار 2 نفری می باشد، اگر تدبیر دولت عزیز، بیش از این ادامه نیابد.
لذا به این نماینده محترم توصیه می کنم، شما بهتر است به جای خواب خویش برگردید و با همان امتیازات که به شما 8 میلیون تومان حقوق پرداخت می کرده است، به زندگی ادامه دهید.. عرض خود می بری و زحمت ما میداری ...
به این نماینده محترم وجناب روحانی ونوبخت ریاست سازمان برنامه وبودجه بعنوان بازنشسته کارشناس ارشد توصیه میکنم صرفا یک ماه زندگی خودشان را باحقوق امثال من دومیلیون تومانی اداره نمایند تا حداقل متوجه شونداکثریت ملت ایران در چه وضعیت فلاکت باراقتصادی بسرمیبرند ودم نمی آورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
چقدر ما ساده ایم که فکر میکنیم این افرادی که نام میبریم اموراتشان با حقوق دریافت کردن میگذرد ... تقریبا اکثر این اقایان حقوق هم ندهید پست میگیرند ...
۵میلیون نسبت به حساسیت کاری که انجام میدن واقعا چیزی نیست.متاسفانه هموطنان من گاهی همه جوانب رو در بررسی مساله در نظر نمیگیرن.درسته که اهمیت وشان یک کارگر با نماینده مجلس وحتی رییس جمهور فرقی نداره ولی امکاناتی در اختیار نماینده هست وبا تصویب قوانین میتونه کل کشور رو دچار میلیاردها دلار ضرر کنه تابه نفع شخصی خودش برسه.چقدر در مجلس بازی استیضاح وزرا وپس گرفتن امضا راه افتاد؟چند بار علیه خودرو های بیکیفیت قانون مطرح ودوباره قبل از تصویب کنار گذاشته شد؟مربی فوتبالی که چند میلیارد میگیره چه گلی به اقتصاد مملکت میزنه؟صحبت یک تومن ودو تومن در جایی که میلیاردها دلار بودجه کشور تصویب میشه اصلا معنی داره؟والا اگر نماینده ادم کاربلدی باشه ودرست تصمیم بگیره حقوق اون کارگر باید مثل بقیه دنیا به ساعتی ۱۰دلار برسه.اینکه این نماینده ها ایا واقعا کاربلد هستن یا نه بحثی جداگانه است.
شما چه مسلمانی هستی که به جای کار در دانشگاه میخوابیدی و پول میگرفتی؟ پیشرفت ما ناشی از زحمات شبانه روزی شم است
جناب نماینده محترم اگر جای بازنشستگان بودید با دومیلیون تومان ویک ونیم میلیون تومان تعیین شده رییس سازمان برنامه وبودجه دکترروحانی چه اعتراضی میکردید واقعا ملت ایران خیلی شریف هستند که باتوجه به وضعیت وخیم اقتصادی وکفاف نبودن میزان دریافتی باهزینه های سرسام آورزندگی کاردبه استخوانشان نرسیده
نماینده خواب لطفا سریعا استعفا دهید
واقعا این نمایندگان بامشاهده حضوربازنشستگان در روبروی مجلس وریاست جمهوری وبرنامه وبودجه بخاطر مشکلات اقتصادی شرم نمیکنند با گرفتن چندبرابر حقوق در مقابل یک بازنشسته طلبکارهم هستند اگر حقوق حضرات کم است اکثریت کارمندان بادئریافتی دومکیلیون تومان چه عکس العملی نشان دهند
به نظرم کاملا متین فرمودن. در تکمیل فرمایشات استاد، برای اینکه مدیران، کارمندان و کارگران به فساد کشیده نشوند باید کاملا تامین باشند. نه اینکه تصمیم گرفته شود یک کارگر برای اینکه تامین باشد ۹۰۰ هزار پرداخت بشه و برای یک کارمند با مدرک ارشد و قرارداد کار معین با ۱۵ سال سابقه ۱/۷ و برای نماینده و وزیر و مدیر کل برای اینکه تامین باشه حقوق نجومی!!
نمایندگان مجلس بهتره یه کشور پیشرفته رو الگو قرار بدن و از خودشون قانون اختراع نکنن چون ما بلد نیستیم . این موضوع رو به سایر مسایل نیز تعمیم بدین. قیمت بنزین ، قیمت عوارض ، مالیات ، حقوق کارمند و کارگر و پزشک، قیمت نان و تخم مرغ و گوشت و اتومبیل و بلیط هواپیما و قیمت کلیه کالاها و خدمات...
اونوقت می تونن در خصوص مسایل مهم‌تر مملکت فکر کنن و تصمیم بگیرن.
اقای نماینده مجلس دانشگاه جای خواب نیست.اگر حقوقتان کم است پس چرا اینقدر تلاش میکنید برید مجلس ، اگر فکر میکنید کارتان زیاد است وحقوقتان کم بیا به جای من کارگر که زیر یک میلیون تومان میگیرم وکارم هم کم است!!!!!کارکن تا قدر عافیت را بدانی ،نماینده ای که فقط به فکر حقوق خودش است.نمی تواند یا نمی خواهد برای مردم کار کند.نگران نباش من هم کارشناسی ارشد دارم.
خدواند رحمت کند شهید مدرس را
با سلام و عرض ارادت به همه مسئولین و خصوصا نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی
یک سوال همیشه ذهن من را درگیر کرده و ان اینکه اگر دریافتی نمایندگان محترم فقط همین حقوق 5 تا 8 میلیونی است پس چرا این همه برای رسیدن به ان مکان مقدس هر کاری را میکنند و گاها حتی به تهمت و دروغ و... به طرف مقابل و رقیب خود میزنند و از طرف دیگر هزینه های چند ده میلیونی برای چاپ پوستر ، بنر و سفره پهن کردن و توزیع غذا و... میکنند
عزیزان من الان در قرن 21 هستیم و مردم دیگر خیلی چشم و گوش بسته نیستند و اگر حرفی نمیزنند به حساب حماقت انها نگذارید دلبستگی و علاقه انها به انقلاب و رهبری را نشان میدهد
بعضی از مسئولین جلوی دوربین گریه میکنید و با مردم احساس دردمندی اعلام میکنید و وقتی میخواهید از اداره بیرون بروید اول کنترل میکنید که اگر درمندی جلو درب خروج باشد از درب دیگر خارج میشوید که با مردم دردمند و گرفتار روبرو نشوید و... بعد هم به نیروها پرخاش میکنید که شما امار میدهید که من در ساختمان هستم و الی اخر...
در نهایت اینکه قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را
پاسخها احساسي است آقايان خودتونه مشغول نكنين هركس بايدبه نسبت مسئوليتش حقوق دريافت كنداگرمديران جامعه تامين نشوند مردم درعذاب خواهندبود عوض شعا ردادن ببينيدعلت رشدوتوسعه غرب وديدگاه آنهادرخصوص وضعيت كلي مديرانش چيست ؟چراخبرگان مابه غرب جذب ميشوند؟افرادداننده ودانشمندرادرراس امورمديريت جامعه بگماريدوبه علم وعملش زربدهيد كه اگرزرندهيدسربنهدبرعالم چوپان بايدازشيرگوسفندارتزاق كندتابتواندبنيه لازم رابراي اداره وحفظ گوسفندان داشته باشدقبل ازاظهارنظرببينيداگرجاي يك مديربوديد وضعي كه خودمدعي آن هستيدويالااقل شعارميدهيدقبول ميكرديد؟
آقای جعفرزاده و همکارانش در مجلس همین الانم در خواب هستن و مشکلات مردم و نمیبینن.پ ما چجوری با حقوق 1 تا 2 میلیونی زندگی میکنیم؟ حقوق ما کم نیست؟؟؟؟
خود ساز ی همین جاست دیگه اگه قرار باشه ده میلیون بگیری رانت نخوری هنر نکردی اگه به همون حقوق خودت قانع بود و دندان طمع را ریشه کن کردی و افسار نفس را کشیدی تا به سمت رانت نره هنر کردی اگر نه که در وسط کوهستان یکه تنها زندگی مرتاضی داشتن و کنترل نقس کردن که هنر نیست .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
اقا کجایید فقط خرج مهمانی ها و لباس این اقازاه ها ماهی ده میلیونه .... 10 میلیون پول تو جیبی بچه هاشون هم نمیشه
فکر میکنه ، فکر میکنه!
اینکه کشورمادرچنین جایگاهی است ناشی ازوجودچننین دیدگاهی میباشد انسانهای نخبه وبن بست شکن درچنین سیستمی نمی توانندبمانند ناچارکوچ میکنند ومدیریت میرسد به ادمهای متوسط وسطح پائین درهرمساله ای گیرمیکنند وراه حل کلیشه ای میدهند بجای افزایش درامد سعی برکاهش هزینه دارند سازمانرا انقباضی اداره میکنند ودرنهایت انرانابودمیکنند کارگران نمیدانندازکجاگزیده میشوند کسی که میتواند برای سازمان وکشورخلق ثروت لایق بهترین هاست وهمه زیرمجموعه هاومردم ازنبوغ او بهره مند میشوند درپایان میگویند شخص ناتوانی برای انجام کارهای خودازخداونددرخواست الاغی داشت درخواب دیدباوگفتندانچه خواستی به تودادیم وبه همسایه ات نیز گاوی دادیم بلافاصله گفت ازجاجتم منصرف شدم وچیزی نمیخواهم باونیزچیزی نده این چنین است روحیات ما
بی زحمت برای اینکه من به فساد نیفتم حقوق من را بیست میلیون تومن کنید. تا دنبال فساد نرم!!!
اقای نمایند کمی بفکر باز نشته باشحدا قل
با سلام خدمت همه دوستان عزيز اينجانب ٤٤ ساله دكتري مكانيك و بيكارم كه طبق قانون جديد كاهش سن ورودي هييت علمي حتي نميتوانم تا آخر عمر هم هييت علمي بشوم و در حال حاضر بيكارم و حتي حق بيمه ندارم رد كنم من اگر مردم شريف رشت صلاح بدونن حاضرم با يك چهارم حقوق اين آقا مجلس نوكري ملت رو انجام دهم به شرفم سوگند كه در حد دكترمصدق يا نزديك ايشون هم ظاهر ميشوم
من به عنوان کسیکه سالها در جامعه بودم و همچنین در دانشگاه درس خوندم بدترین قشر مردم اعضای هیئت علمی میدونم.
بخواهیم منصف باشیم حقوق 5-6 میلیون برای یک نماینده کم است. البته بعد از منطقی شدن حقوق کارگرها و کارمندها حقوقشان به نسبت افزایش پیدا کند.
با سلام مشکل از خود ماست از ماست که بر ماست اگه نرن و تو انتخابات شرکت نکنن و مسئولین بفهمن که مردم میفهمن این همه مشکل برای مردم پیش نمیاد که بیایم بگیم کی چقدر میگیره کی چقدر وقتی روحانی میاد گرفتن حقوق برای مدیران رو قانون میکنه چه انتظاری دارید باید حقوق ها یکسان بشه تا هرکس بر اساس علاقه خودش بره سرکار نه بر اساس پول و شان و منزلت فقط تو ایران هست که این همه تفاوت بین قشر ضعیف و پولدار هستش
اقا تو دانشگاه میخوابه بعد ما انتظار داریم دانشجوهامون باسواد در بیان.

واقعا که جای بسی تاسف است.
اینجا جاي خوابگاه و دانشگاه و اينا رو همه اشتباه ميگيرن.البته برخی سالهاست كه خوابن
چطور شما مینالی با این حقوق ولی مردم اعتراض کنن رئیس جمهور میگه هرکسی مشکلی دارد میتواند برود.اگر هست پس قبول کرده است...
افزايش حقوق كارمند و كارگر و نماينده مجلس يكي بايد باشه!

اگر فرق كنه مجلس شوراي اسلامي هم درباره اشرافيون ..... هست.
با سلام و احترام به همه مخاطبین سایت موقر تابناک
اگر به سابقه این نماینده دقت فرمایید ایشان دانشجوی دکترای دانشگاه گیلان هستند و هیچ استادی ایشان را جهت راهنمایی پایان نامه قبول نمیکردند. ایشان بدون آزمون وارد دانشگاه شدند و اکثر اقوام ایشان در مناصب دولتی در گیلان هستند.
از ماست که بر ماست.
اقا منم حقوقم کفاف زندگیمو نمیده با منطق این اقا باید برم دزدی کنم چون راه دیگه ای نیست
که اگر می‌خواهید مدیران به فساد کشیده نشوند، باید آنها را تأمین کرده و به آنها حقوق بیشتر پرداخت.
این نماینده محترم برای اینکه بازنشستگان و خانواده آنها به فساد که هیچ فقط زنده بمانند چه فکر کرده اند
2 آینها که موقع انتخابات و تبلیغات ( مچنین مدیران موقع انتخاب شدن ) میگویند احساس وظیفه کرده ایم
کاش در همان دانشگاه می‌خوابیدید!
آقای نماینده پولی که ازشما کم شده به خاطر این است که در مجلس هم می خوابی اگه بیدارباشی مطمعن باش حقوقت بیشتر میشه
این مسئولینی که فکر میکنند برای این مردم کار کردن وضعیت اقتصاد ومیشتی مردمو ببینن ارزش پول ملی را .
رنگ رخسار خبرمیدهد از سردرون .
ایشان در مورد اساتید دانشگاه حرف درستی زده اند اکثر ایشان یا خواب هستند یا در حال چای خورد و یا در حال توطئه و زیر آبی رفتن و ماهی 10 تا 18 میلیون تومن هم بسته به مرتبه حقوق میگیرند که این به جز دریافتی آنها از محل پایان نامه ها و حق تالیف مقاله هست که دانشجو آنها را از جیب خود میدهد و به جیب استاد میرود. دانشجویان بیچاره را هم به بیگاری میگیرند.
آقاي نماينده محترم و عزيز حرف شما درست ولي حقوق پتيين يك كارمند او را هم رشوه گير مي كند. و يك كارگر را ممكن است دزد كند. آيا رانت و رشوه فقط براي مديران است. چه انتظاري است كه شما با حقوق چند ميليوني باز هم امكان رانت خواري را براي مديران پيش بيني ميكني ولي يك حقوق شايد يك ميليوني را انتظار نداريد كه به خلاف برود؟
ای کاش ایکاش ایکاش تابناکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک دست ازسر اینها برنمیداشتی .یه تیتر زدی فردا یادتمیره .مردم نباید حرف این آدم را فراموش کنن.
کاش توی رای گیری یه گزینه بود به اسم اینکه هیچکدام که دیگه مجبور نشیم به این افراد رای بدیم
من با مدرک دکترای مهندسی و 17 سال سابقه کار در دانشگاه 5.5 میلیون میگیرم چطوری ایشون با ارشد 8 میلیون میگرفته؟
کسانی که میگن حقوق استادها 10-15 میلیونه، میشه اسم اون دانشگاه و استاد را بگویند
در ضمن حقوق قاضیان خیلی بیشتر از استادها است، چرا هیچکس صداش در نمیاد؟
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
شما اصلن ماهی 800 میگیری خودت رو نارات نکن بقیه غلط کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
دوست 13:54 شما انگار خیلی ناراحتی! اینقدر که ناراحت را نارات نوشتی. من فقط گفتم حقوق 10-15 میلیونی وجود ندارد و اگه براتون مهمه به حقوق قاضی ها هم گیر بدید
من بازنشسته اموزش و پرورش هستم و با مدرک فوق لیسانس با 31 سال سابقه و رنج و مرارت 2 میلیون و دویست هزار تومان می گیرم .به نظر شما ما باید چیکار کنیم ؟ چرا ایشان در دانشگاه با مدرک فوق لیسانش 8 میلیون می گرفته است آیا این عدالت است؟
شمابهتره همان دانشگاه برگردی وبخوابی البته بعید میدانم در مجلس هم کاری غیر از خوابیدن وسلفی گرفتن داشته باشی !!
البته الان فقط جای خواب ایشون عوض شده.با این تفاوت که در دانشگاه خواب ایشان خیلی آشکار نبود وکسی از آن اطلاع نداشت ولی در مجلس در ملا عام وصحن علنی یا گوشه وکنار مجلس جلوی دوربینها بدون ترس وآشکارا می خوابند.
! یعنی هر کس که فکر کنند حقوقش کم است باید رو به فساد بیاورد؟! یا باید مثل افراد شرافتمند رو به شغل دوم (ترجمه، تالیف کتاب و ...) بیاورد؟!
البته در جایی که یک کارگر یک میلیون حقوق می گیرد و نصفش هم می رود برای اجاره، 5.5 میلیون تومان حقوق صافی برای یک نماینده هرگز کم نیست.
.... افسوس
موقعی که مردم بدلیل رد صلاحیت نخبگان و نداشتن حق انتخاب مجبور می شوند به برخی افرادد رای بدهند.باید هم این افراد دانشگاه را جای خواب و در ازای خواب هم ماهی8میلیون پول بگیرند
شعاری با موضوعات برخورد نکنیم ... وقتی در اینجا حقوق یک مدیر میانی و یا هیات مدیره فقط یک تشکیلات نسبتا کوچک و بدون اختیار و.. بیش از 20 میلیون است چرا انتظار از حقوق نماینده اینه .. هر چند باید ریشه ای تر نگاه کرد که چطور یک نماینده ( البته نه همه) که کلا در طول 4 سال کمتر از 300 میلیون حقوق میگیره .. برای اوردن رای در عرض چند هفته بیش از 2 -3 میلیارد خرج میکنه .. البته انشاا... بدنبال اندوختن توشه اخروی هستند!!
من استاد دانشگاه هستم. در دانشگاه یک دفتر کار دارم که شامل میز کارم، یکی دو تا صندلی برای استفاده مراجعین و چند قفسه کتاب است و جایی برای خوابیدن ندارم. البته همه همکاران من در دانشگاه همین شرایط را دارند. متاسفم برای استادی که بازاء دریافت حقوق از خزانه کشور به جای آموزش و تحقیق می خوابیده. حتما دفتر کار ایشان هم به اندازه کافی بزرگه و تخت خواب هم داره.
به این نماینده دلسوز توصیه می کنم قرآن و نهج البلاغه را حتما مطالعه نمایند ضمن انکه به فکر افرادی که با یک میلیون پانصد هزارتومان زندگی میکنند هم باشد و .... افرادی مثل محیط بانان و جنگلبانان سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان جنگلها و مراتع کشور و یابازنشستگان همین سازمانها با 800 هزارتومان حقوق ماهیانه. نکند فکر می کنید این عزیزان نیازی به غذا و ... ندارند یا خانواده محترم این افراد با خانواده شما متفاوت هستند. ای کاش یک مقدار انصاف و عدل پیدا می شد و پولش را داشتم و برایتان می خریدم و می فرستادم. البته با هزینه آن مقدار ابی که مصرف می کردید و وقتی که می گذاشتید
با سلام
چون این برادر ارزشی نماینده مردم شریف رشت هستند بنظرم جز رشتیها نمیتونن د رمورد ایشون نظر بدن . لطفا نظر منو انتشار بدین اگه جرات دارین.
اینهمه دانشگاه در سطح کشور تاسیس شده چه گلی به سر ملت زدند . تعداد دانشگاهها و مهندسهاو کارشناسان ......خروجی انها هم سطح آمریکا و ........نیست در صورتی چه نه اپولو به فضا میفرستیم و نه خیلی چیزهای دیگر .تعداد زیاد دانشگاهها با اعضای هیئت علمی چه حقوق انچنانی نسبت به مردم عادی دارند .دانشگاه تبدیل به حیات خلوت و پول مفت گرفتن شده دکتر . استادیار . دانشیار .
اگر در دانشگاه می خوابیدید خدا دانشجوها را دوست داشته که رفتید مجلس.
دانشگاه چه بخش زیادی از پول مردم ایران را نابود میکنه و خروجی انهم تقریبا صفر هست . چقدر اعضای هیئت علمی هستند چه حقوقهای انچنانی دارند.
چراحقوق های بالای پزشکان رونمیبینیدکه خون تمام سیستم پزشکی روتوشیشه کردن وکسی نمیپرسه چرایکدفعه حقوق های بعضی پزشکان تواین سیستم ناقص بهداشتی ایران چندصدبرابرشد
اگر مدیران کشور در صورت تامین نشدن ممکن است به فساد کشیده شوند مردم عادی چه کنند؟ تقوی که اسلام می گوید یعنی چه؟
مجلس راحت تر می خوابی بغیر موقعی که موگرینی میاد
متاسفانه وضع خیلی بدتر از اینهاست حالا ایشان از سادگی یه چیزی گفته زبلها بی سر و صدا نمی دونید چه می کنند این نماینده خیلی خیلی سادگی کرده .
شما نماینده عزیز که تو دانشگاه می خوابیدین. اول بایستی بررسی بشه که اصلا شما از کجا و چگونه مدرک دکتری گرفتین و دوم اینکه کدوم دانشگاه بودین. بنده که هیأت علمی دانشگاه دولتی هستم بعضی وقتها فرصت ناهار خوردن هم کم میارم چه برسه به اینکه بخوابم.
اگه یه قانونی وضع می شد که هر کس حرف بی ربطی زد، بایستی جریمه بده خیلی از این حرفهای بی پایه و اساس زده نمی شد.
در ضمن دریافتی بنده با 4 سال سابقه کار حدود 4 میلیون است. بایستی بررسی بشه شما چه جوری 8-9 تومن می گرفتین
جایی که شما توش بودی خوابگاه بوده نه داشگاه. کسی که حرمت شغلش رو نگه نداره حرمت هیچ چیزه دیگه ای رو نگه نمیداره. ولی کلا از صداقتش خوشم اومد. میترسم بعدا بگه من تو مجلس همش دستم تو مماغم بود ۶ میلیون حقوق می گرفتم. فقط بعد مجلس حتما یه خوشخواب براش از طرف مجلس هدیه بگیرن میره دانشگاه بهش ....
برای جلوگیری از فساد مدیران و نمایندگان، باید حقوق آنان را افزایش داد، البته تلخ و دردآور است.عجب استدلالی واقعا 40 سال ما باحقوق کم کارکردیم حتی یک لحظه بفکر ما خطور نکرد برویم دنبال فساد و دزدی و....
به نظر من حرف کاملا درستی زده یک مدیر یا مسئول باید حقوق کافی داشته باشد تا به فساد آلوده نشود و در خصوص سوال آخر
(( برای فاسد نشدن کارگری که چندین ماه است، حداقل حقوق قانون کار وی نیز پرداخت نشده است، چه باید کرد؟! ))

****** باید مدیر متخصص و با لیاقت انتخاب کرد ******
نماینده مجلس نشد استاد دانشگاه نشد عضو هیا ت مدیره یک جایی میشه تا حقوق ش همیشه پابرجا باشه .
این نماینده فقط به درد خودش می خوره نه مردم وگرنه به جای درخواست اضافه حقوق دنبال راهکاری بود جهت ساماندهی قیمت ها.این آقا گویا معنی تورم را نمیداند وحجم بالای پول در اختیار را نشانه رفع مشکل می داند.
مملكتي كه استاد دانشگاهش مثل اين آقا بجاي توليد و پرورش نيروي ماهر و تحقيق و پژوهش برود و بخوابد و ماهي 8 ميليون حقوق بگيرد واي به حالش(بگذريم استاديد خداشناسي كه عمر شريف خود را در راه اعتلا تعليم و تربيت فدا مي كنند ) منظور افرادی مثل اين آقاست
من دانشیار دانشگاه هستم و از پرکاری و نداشتن وقت آزاد همه نزدیکانم از من همیشه رنجیده خاطرند. واقعیت نمیدانم ایشان هیات علمی کدام دانشگاه بوده اند که اینقدر خوابیده اند که خودشان اقرار میکنند! البته چنانچه ایشان در همان دانشگاه هم پست داشته اند جای حرفی باقی نمی ماند چرا که اغلب مدیریتها را در این مملکت دیده ایم. تاسف بار تر ایشان اکنون نماینده مجلس هستند و...
تشکر
ما عادت کردیم که همیشه صورت مسئله را پاک کنیم

بعله 8 میلیون حقوق برای یک مدیر کمه همنطور که 1.5 میلیون برای یک کارگر و کارمند کمه

درآمد و هزینه باید منطبق باشه ، حداقل به آمارهای ارائه شده از خود دولت مثل خط فقر و ... یک نگاهی بندازید
ببینید چه راحت این ملت را میتوان به هرطرف کشاند ۰ حقوقهای نجومی که مصطلح شد اولش ماهی دویست میلیون و صدوپنجاه میلیون تومان بود ۰ حالا حقوق نجومی شده شش هفت میلیون تومان ! بزنیم توسروکله همدیگر که هشت میلیون وده میلیون زیاده ! اصلا منظور ازبین بردن طبقه متوسطه ۰
قبلاً توی دانشگاه میخوابیدی ،الان توی مجلس میخوابی فرقی نکرده.
فقط مجلس ساعتی حساب میکنه برای همین ارزونتر میفته.
بعدش هم،نماینده ای که یک میلیارد خرج میکنه تا بره اون تو،معلومه با حقوق چهار سال نمایندگیش یه گوشه از هزینه هاش پر نمیشه.فقط هم میخوان به مردم خدمت کنند.
ولی نمیدونم چرا به یه سری ثروتمند و البته خانواده ی محترمشون احساس دین میکنند،و از بقیه ی مردم بد بخت ایران،خون باباشون رو طلب دارند؟
وقتی یک پزشک که هنوز مهر مدرکش خشک نشده می تونه دهها برابر دریافتی یک کارگر فقط کارانه بگیره. چرا نماینده باید حقوقش این باشه؟
تابناک عزیز واقعا از سوال اول شرمنده شدم چه جای طرحش بود بنده خدا مگه نمیدونی این اقا جانباز حالت اشتغال دانشگاه هستند یعنی شماها به این نتیجه رسیدید که حقوق جانبازان کارافتاده (حات اشتغال) حرامه؟یا نمیدانید که چنین جانبازانی بدون حضور یا همان خوابیدن به تعبیر ایشون حقوقشان را دریافت میکنند؟ با طرح باقی سوالات موافقم
سخن گفت و دشمن بدانست و دوست که در مصر نادان تر از وی هم اوست.... سعدی
موقعی که در دانشگاه 8میلیون می گرفتی.می خوابیدی!!!!!!جایی می گفتی میخوابی؟؟؟؟!!!!
اقای نماینده ضمن اینکه جنابالی همیشه موضع گیری مردمی داشته اید ولی این دفعه حرف درستی نزده اید توصیه من این است حرف خود را اصلاح کنید من هم فوق لیسانس باز نشسته در سال 84 هستم از دستکاه دولتی با گروه 11 اکنون دریافتی من دو ملیون ,سیصد هزار تومان است البته پست مدیریت هم داشتم
حقوق اساتید دانشگاه خیلی زیاده نسبت به کاری که میکنند
متاسفانه دولت به هر کسی که بیش از کارکردش حقوق بده وقیح تر میشه
امثال اینها میخوان به فکر حق و حقوق ما یپباشند
بلاخره نمایندگان مجلس نیزبراندازشدندوازکمی حقوق حرف می زنند به آرمانهایی انقلاب لطمه واردنکنید و به نمایندگی برسید صرف نمی کند برید.
ازاینهمه فعالیت وکاردرمجلس وهمین لبخند ملیح ایشان معلومه که حقوقش کمه.لطفا حقوقش رازیادتر کنید.
طبق اطلاعاتی که در مورد هزینه کرد چند صد میلیونی نمایند ها برای انتخاب شدن میکنند آیا واقعا دریافتی یک نماینده میتواند هشت میلیون باشد . شاید اون چیزی که به عنوان پایه حقوق میگیرند این مبلغ باشه و دریافتی اونها خیلی بیشتره. مردم بدونید این مبلغ 8 میلون هم فریبه
غیر ممکنه نماینده ها کمتر از 30 میلیون در ماه دریافتیشون باشه چون اصلا با هزینه کرد کاندیدا توری جور در نمیاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
دریافتی اینقدرا نیست ولی درامدها 30 میلیون باشه که 4 سال کار میکنن باید از جیب هم بزارند
چرا دانشگاه را ول کردی . حالا که ول کردی تو مجلس کمتر میخوابی کمتر می گیری . ضمنا شکر خدا مردم همه اگاه هستند صدها میلیون پول خرج کردین و رفتین مجلس ماهی برای 5-6 میلیون . خودتی داداش
قربون اون لپ های گل انداختت
نمایندگان آمدند نزد مدرس وگفتند ماهی ۱۰۰تومان کفاف نمیدهد، بشود ۲۰۰تومان فرمود: شما باحقوق ۱۰۰تومان رای گرفتید، اگر بیشتر میخواهید استعفا دهید وبگویید ۲۰۰تومان میخواهیم ودوباره رای بگیرید.
نحوهء صحبت اين نماينده حكايت از عدم هماهنگي و همفكري بين مسئولين ر دارد.
چطور مي شود يك نماينده در مجلس داده از حقوق هاي نجومي بزندوآبرو و حيثيت يك عده را به باد دهد و يك نماينده ديگر طرفدار افزايش حقوق مديران و نمايندگان باشد.
بقیه اساتید دانشگاه هم میخوابند و هشت میلیون میگیرند
یا بلیط مترو رِ ارزون میکنید یا بدون بلیط دزدکی میریم سوار میشیم . تهدید به سبک #جعفرزاده_ایمن_آبادی
خیلی اعتبار داشتی بااین بیانات عمق وجودت راهم به منصه ظهور رساندی وای به حال مردم به نما یندگگگگگگگگا نی چون شما افاده ها تبق تبق
چطور میخوابیدی که هشت میلیون بهت میدادند
تابناک جان یک مقاله ای هم نوشتی راجع به تخصص و تعهد. الان این دو تا رو به هم ربط بدی میبینی که کسانی که تعهد هم دارندبه فکر پول و قدرت هستند و نه خدمت. کجا رفت شعار شیفتگان خدمت؟! همه الان شدن تشنگان قدرت و پول!!!
جمهوری اسلامی من جاییست که رجایی با موتور محافظ اش می رفت سرکار و بازهم در برابر مردم احساس شرمندگی می کرد!
کارگر کار میکنه حقوقش یک میلیون استاد دانشگاه میخوابه هشت میلیون میگیره
همون بهتر که میخوابیدی این درس های بی ارزش چه بوده که به بچه ها بگی تو مجلس هم آسوده بخواب که قوانینش دردی دوا نمیکنه
با سلام اگر ایمان به خدا باشد نیازی به پول نیست اما وقتی ایمان به خدانباشد فقط مسلمان شناسنامه ای باشند دنیارا بدهید باز کم است واودزدی می کند
تقصیر ندارن برخی نمایندگان اشرافگرا هستند اکثر کلی خرج میکنن پست بگیرن چون در دوران مسئولیتشون چند برلبر از نون حلال چپاول کنن
از حال فقرا و جوونای بیکار مردم خبر ندارن خدا ما را دچار امتحان بی خیالی نکنه
بابا ناراحت نشدی ایشون بعد مدتها .... یه حقوق بخور و نمیر گیرش اومده ببینید میتونی با اعتراضتون این نون بخور نمیر ایشون و مابقی دوستانش را اجر کنید عجب مردمان قدر نشناسی هستیم ما این هم زحمت برا سلفی و خوابیدن تو جلسات میکشند ایشون من حاضرم حقوق 1350000 را نصفشو بریزم به حسابشون تا اروم بگیرند شماره کارت بده اخوی بزگورا
خودشم ناراحت نکن ما هستیم
دوره بعد هم هستیم
گلی به جمال ریس دانشگاهی که این آقا عضو هیات علمیش بوده.
ما که هیات علمی هستیم بعد ۸ سال از این خبرا نیست. و خانواده از دستمون شاکی هستن که تو خونه چرا باسه ما وقت نمیزاری و دائما درگیر کارهای پژوهشی هستی . چون اگه کار پژوهشی انجام ندیم چند سال درجا میزنیم بعد خداحافظ. یه استاد دانشگاه تو سن سی وچند سال بعد از سالها درس خواندن کارش رو تو دانشگاه شروع میکنه و در دانشگاه هم در یک جو رقابتی سنگین قرار میگیره که زندگی عادیش رو مختل میکنه. درآمد یک هیات علمی در مقایسه با بسیاری از شغلها متوسط و حتی کمه. آیا کسی میگه چرا ویزیت دکتر متخصص باید نزدیک ۷۰ هزار تومان باشه؟ در صورتیکه شاید کمتر از یک هیات علمی درس خونده باشن و زحمت کشیده باشن؟
با تشکر از مردم فهیم رشت برای انتخاب ایشون!!!!. علی برکت الله
گفتا ز که نالیم از ماست که بر ماست
بابا این بنده خدا حقوق نمایندگان رو با حقوق اونایی که سال گذشته مجلس براشون سقف گذاشتن ولی شورا نگهبان ان را رد کرد مقایسه می کنه
این نماینده ها صدقه سر مردم نماینده شدن ... حالا دو قورت و نیمشون هم باقیه ... بیچاره تازه به دوران رسیده
جالبه مسئولین این سیستم خودشان اقرار میکنند که فقط میخوابن و حقوق میگیرن
کارگر از ساعت 6صبح میره تا 8888شب اخرش می شه یک ملیون
بعد شما که فقط خوابیدن بلد هستی نه درس دادن معلوم نیست اصلا چیزیم بلدی یاد بدی 8ملیون
چرا مردم که شما را انتخاب کردن
من جای روحانی بودم کلا تعطیلت میکردم که خودت را تافته جدا بافته ندانی
من خودم فوق لیسانس کامپیوترم شب روز دارم برنامه می نویسم بیشتر 2ملیون نگرفتم
تو فقط کارهاتو تو یک ماه انجام می دی نام ببر
اسوده بخواب که همه خوابند
سور اسرافیل هم افاقه نمیکند این ملت خوابزده ما را
آقای نماینده بدان وقتی کسی فکرش فاسد باشه می ره به سمت فساد.
شما میگی حقوقم کمه واقعا کهبعدا انحا نشستین برای قبضها تبصره وبحران درست میکنید من مال رشتم بااین قبضی که اومد13خانوار راضی نیستن وحلال نمکنن حلا هی نقشه بکشید بگید که اینجوریه نه ماراضی نیستیم ازبنزین وحاملهت=ای انرژی بردارین برای اشتغال 2بارساز مان برنامه وبودجه هم نوشتم که کاری نداشته باشید ماهر چی میگیم شما انگار میگید ماآدم نیستیم باشه ظلم بزریگ وخدا نگاه میکنهحلوی گرانی رابگیری آقای تهران به رشت زیربار حرف زور نمیرویم
لطفا حقوق هایی که در زمان خوابیدن به حساب شما واریز شده را به صندوق دولت برگردانید. همین افرای مثل شما در دانشگاهها خواب هستند که هم جلوی فعالیت افراد بی خواب را می گیرند و هم ارزش و اعتبار علمی کشور و سطح آموزش را پایین می آورند.
با سلام و خسته نباشيد، آقاى به اصطلاح نماينده، از شمايي كه هيچ اطلاعى در مورد وضع معشيتى مردم نداريد سوالى دارم نماينده شده ايد كه چه كنيد؟ مرحوم مصدق در اسفند ١٣٢٩ در مجلس گفت به توپچى ارتش حقوق ميدهند تا به موقع جنگ توپ را درست شليك كند و اگر نكرد توپچى نيست، به نماينده هم مردم رأى ميدهند تا در موقع لزوم مدافع حقشان باشند و اگر نكرد نماينده نيست، بنده با حقوق و مزاياى به طبع عالى شما كارى ندارم ولى واقعا خجالت آور است با اين فضاحت و فساد ادارى و اقتصادى ايران به جاى بررسى و مبارزه با آن اينگونه صحبت فرماييد
بنده با بیش از 12 سال عضوی هیات علمی دانشگاه حقوق و مزایای دریافتی ام به 4 میلیون نمی رسد نه منزل دارم و نه ماشین.....صبح تا غروب دانشگاه هستم این نماینده محترم چطور با این وضعیت 8 میلیون حقوق می گرفته؟!!!!
ایشان کدوم دانشگاه بودند؟
وزارت علوم باید شفاف سازی کند.............................................
رای دهندگان به ایشان خجالت میکشن که همچین شخصی رو به خانه ملت فرستاده اند.
این نماینده یک حرف درست زده گفته تو دانشگاه می خوابیدم انصافا بعضی از این استادها در دانشگاه پول مدرکشان را می گیرند هیچ کاری هم نمی کنند
خدا این وکالی دل نازک را نگهدار
حقوق هاي ماهيانه:
نورچشمي ها: بي نهايت
ناشناسان: خيلي زياد
برخي پزشكان: تا ٥٠٠ ميليون
دندان پزشكان: تا ١٠٠ ميليون
اكثر پزشكان : تا ٥٠ ميليون
نمايندگان مجلس: امسال مستند ٣٢ ميليون
بساز بفروش( كه اكثر گروه هاي بالا رو شامل ميشود): نا مشخص
گروههاي نامعلوم داراي ملك و مغازه و...: تا ٥٠ ميليون
هيءت هاي علمي دانشگاه: ٥-١٥ ميليون
كارمندان رده بالا : تا ٢٠ ميليون
اكثر كارمندان: ٢-٣ ميليون
كارگر : تا ٢ ميليون
اكثر كارگران:١- ٢ ميليون
.
.
و خيلي ها زير ١ ميليون
پرسش مهم این است که آیا حقوق هشت میلیونی برای یک عضو هیأت علمی با چنین شرایطی آن هم در سال 1390 بیش از حد معمول نیست؟ اگر فرض کنیم که حقوق هشت میلیونی آقای نماینده در آن سال با توجه به شرایط ایشان منطقی بوده است، آیا می‌شود دریافت چنین حقوقی وقتی که گیرنده آن در دانشگاه می‌خوابیده را شرعی و حلال دانست؟!
باید به این پرسش پاسخ دهند که برای فاسد نشدن کارگری که چندین ماه است، حداقل حقوق قانون کار وی نیز پرداخت نشده است، چه باید کرد؟!
آدم عضو هم میشه باید عضو خوبی باشه.
اگر حقوقت کم است چرا موقع رای گیری خودتان را به آب و آتیش می زنید؟ برای پست و مقام یا برای پول ؟ یک کارمند
وابسته به مدیر عامل در سازمان ملی زمین 10میلیون تومان حقوق و مزایا داشت بعد جنابعالی حقوقت 5 میلیونه مارو
مسخره می کنی ؟
حال اساسی اینه که تهدید میکنه پولمو بیشتر کنید وگرنه فاسد میشم
خوب جزعه مزایا یک فریزر صنعتی هم بدن به نماینده ها تا توش بخوابن فاسد نشن
بعضی آدم ها با کینه نسبت به دلسوزان نظام به لیست امید و اصلاح طلبان رای دادن حالا هم نتیجه اش رو ببینید.
اینها برای ما مردم کاری نخواهند کرد چرا که درد مردم رو نمی دونن
کسی که می گوید یا پول مفت به من بدید یا من فاسد می شوم قطعا اشتهایش سیری ندارد هرچه بیشتر به بدهی عطش اشتهای فاسد شدنش بیشتر شعله ور می شود
متاسفم براى تابناك كه در مورد يك نماينده صادق اينطورى جوسازى ميكنه، من اهل قم هستم ولى براي آقاى جعفرزاده احترام زيادى قائل هستم، صحبت ايشون نشون ميده كه حلال خوره و دنبال رانت نيست
همیشه یک حقوق ثابت وجود دارد و یک مزایا که از حقوق بیشتر است. در ضمن برای یک نماینده حقوق ۵ یا ۶ میلیون اصلا پولی نیست. الان در برخی دستگاهها کارمندان حقوق ۶ میلیونی تا ۱۰ میلونی دارند. بی خود سر مردم را با این مسایل درد نیاورید
آقای نماینده شعور مردمی که ۲میلیون تومان درآمد داره را کی باید تامین کند تا بسمت رانت و فساد و کفر نرود؟ آیا از خود سئوال کرده ای؟
بسیار هستند مدیران لایق و با کفایت و با شرافت که دوران مدیریتشان بصورتی شفاف گویای خدمات آنهاست ، کارگران و کارمندانی که از دوره آنها با حسرت یاد می کنند ! اما حالا کجا هستند ؟ هر کدام با بهانه ای و با هزاران سنگ پیش پا خانه نشین شده اند !
نماینده قبل از خودش باید بفکر بدبختی و بیچارگی مردم باشه
بنده هم در دانشگاه تدریس می کنم. حتی شب ها هم وقت خوابیدن درست وحسابی ندارم. حقوقم به ۴ میلیون هم نمی رسه
خوش به حالشون که ماهی 5 تا 8 میلیون درآمد دارن بعضیا را میشناسم که کارشون آزاده و اغلب بیکار هستند و به زور سالی یک میلیون درآمد دارند اینا باید به کی اعتراض کنند
شما فکر کن 8/7میلین حقوق حلاله وقتی کارگر 1 میلیون رو بزور میگره سرتو شب راحت بزار زمین اون دنیا میبینمتون
باید به این پرسش پاسخ دهند که برای فاسد نشدن کارگری که چندین ماه است، حداقل حقوق قانون کار وی نیز پرداخت نشده است، چه باید کرد؟!
نتیجه میگیریم مدیر برای اینکه باشه باید باج بهش داد
متأسفانه متأسفانه متأسفانه این نیز بگذرد و به زودی زود فراموش خواهد شد
من کارمند دولتم با فوق لیسانس ماهی یک و هفتصد حقوق میگیرم ده ماه از سال میگذره ی قرون حق ماموریت و اضافه کار ندادن. به فکر زندگی فلاکت بار مردم که نیستن
سلام به تیشون بفرمایید مدیران حقوق بالا میگیرند ولی بازهم سوء استفاده میکنند . حتما ایشون شهر کوچصفهان رو شنیدند و مسائل رو میدونند . واقعا بسه بجای اینکه حاشیه توی این اوضاع درست کنید . باری از دوش ما بدبختها وردارید. اگه نمیصرفه براتون خواهش میکنم اونقدر هزینه نکنید برای نماینده شدن
کار برای خدا دلسردی ندارد (امام ره)واقعا اگراین فرد برای خدمت به دین ومملکت نماینده شده بود هیچ موقع سرگرفتن حفوف نجومی ادعایی مطرح نمیکرد ولی افسوس که به اطرافش نگاه نمیکند تا ببیند مردم چطوری زندگی میکنند.وای برما
یادش بخیر من در دهه 60 پنج هزارودویست تومان حقوق میگرفتم میگرفتم ورئیس بنده 7200تومان یعنی فقط 2000تومان حق مسئولیت ...باور کنید بنده خدا خونه هم نداشت در خونه خواهرش مستاجر بود. از دریافت زمین از طرف زمین شهری هم خوداری کرد. هیچوقت هم برای خودش اضافه کاری نمی نوشت .آدم خیلی درستکاری بود بعضی از کارمندان وهیت امناءکاری کردند که بنده خدا استعفاء داد ورفت .در این سی وچند سال همیشه دلم براش می سوزه
متاسفانه مشکل ما حقوق آنها نیست زیرا اگر همه مملکت را هم به اینها بدهند باز هم می نالند که کم است چرا دیگری بیشتر می گیرد گذشت زمانی که کسی برای خدا کار می کرد الان اینها به فکر قر وفر تجملات خانواده شان و همینطور سفرهای خارجی تامین همه امکانات برای فرزندانشان که تافته جدا بافته هستندمعلوم است که اوضاع کشور اینچنین بی ثبات می شود هر کس هر کاری می کند دیشب نماینده ایران خودرو از گرانی لوازم یدکی صحبت می کرد انگار با یه مشت ادم نفهم طرف است از اول سال تا به حال چندین بار قیمت خودرو گران شده چرا؟
این نماینده کدام شهر است که افتخار می کند در دانشگاه می خوابیدم وماهی ۸ میلیون تومان می گرفتم ببینید ایران به دست چه کسانی است جعفر زاده ابروی ایران را برد از مقام معظم رهبری در خواست دارم دستور لازم را جهت اخراج او از مجلس را بدهد
مشکل حقوق پنج تومنی یا هفت تومنی نماینده ها نیست. مشکل اینجاست که سی و سه درصد زیر خط فقر در جامعه زندگی می کنند و علی رغم تحصیلات عالی و تلاش فراوان نمی تونند قدری شرایط را تغییر بدند. من با خط و مشی سیاسی ایشون کار ندارم. این که چند تا چیز از ادم تیتر بشه و دیگران راه بیفتند و بدون مطالعه و بررسی دقیق به همین تیترها فحش بدند اصلاً اخلاقی نسیت. ایشون آدم صریحی هستند و راحت صحبت می کنند ولی حداقل صادق اند. در ضمن از نماینده های پر کار و متخصص هستند. چند نفر شما کارنامه کاری ایشون را تو کمیسیون ها و غیره دقیق بررسی کردید؟ ولی خیلی از شما برای تولد اینستاگرامی ایشون ناسزا نوشتید. ایشون توی یک جشن هواداران شرکت کردند که در اون جشن کیکی هم برای اینستاگرام ایشون اورده بودند و از ایشون کنار این کیک عکس گرفتند. خوب که چی؟ واقعاً که چی؟ حقوق پنج تومن و هفت تومن برای یک نماینده مجلس کمه و این را همه می دونیم ولی مشکل اینجاست که حقوق دو تومن هم برای یک کارمند کمه وقتی که سرانه خط فقر تو کلانشهرها بالاتر از این مبلغه. کمی از غر زدن سر زمین و اسمون و پولدار و مشهور و نماینده و ورزشکار و داخلی و خارجی و تاریخ و جغرافی و ....دست برداریم و به خودمون نگاه کنیم. ایا ما تمام ظرفیت های انسانیمون را به تکامل رسوندیم؟ چرا همیشه ریشه مشکلات دیگریه و ما نقش اول یک نمایش تراژیک هستیم. قطعاً به عملکرد دولت ها و مجلس و همه جا نقد وارده ولی ما از صبح که از خواب بلند می شیم فکر می کنیم زندگی یک نمایشنامه هملته و ما باید زودتر از چند نفر انتقام بگیریم.
اين آقا حقوق نمايندگيش كم نيست بلكه برعكس زماني كه در دانشگاه بوده و در حالت خوابيده (درحالت درازكش)بيش از8ميليون مي گرفته زياد بوده .
ما قبول داریم با این وضع تورم حقوق نماینده بیشتر شود اما به شرطی که حقوق حداقلی کارگر و کاسب هم برود بالای 7 میلیون. اگر نماینده نتواند بفهمد مردم در چه وضعی هستند چطور میتواند برایشان طرح طراحی کند!!!
ایشان هیات علمی هستند؟ کی با مدرک فوق لیسانس هیات علمی شده اند؟ بر اساس چه قانونی؟ وای از این مردم بدبخت ما که چه کسانی هیات علمی انها هستند و در دانشگاه هم می خوابیدند...........چون سواد و اطلاعات کار نداشتند و گر نه در دانشگاه امثال دانشمندان هسته ای ما علم خودشان را به رخ جهانیان کشیدندهمان بهتر که ایشان ترجیح دادند در مجلس بخوابند با حقوق بیشتر...کی ما می خواهیم آدم شویم؟
شش سال پیش تو امور مالی یه اداره دولتی کارمند بودم حقوق یکی از مدیران که پرونده پرداختش دستم بود ماهیانه بیست و پنج میلیون تومان بود، و پرداختی های اینجوری رو تو بایگانی نگهداری نمیکردن و تو اتاق مدیرکل امور مالی بود
الان چندین باره که نماینده میفرستیم مجلس تا کاری برای زندگی مردم انجام بدند اما اینه وضع الانمون
اگه اندازه یه تک ریالی از حقوق بیت المال حق داشته باشم همون رو هم حلال نمیکنیم انشاالله سکه داغ بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل