tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
tabnak-adv
۱۶۱۳۱بازدید
تأملی بر راهکار عجیب بالاترین مقام اجرایی استان تهران برای کاهش مهاجرت به پایتخت؛
به این سخنان دقت کنید: «امکان ایجاد ممنوعیت برای مهاجرت به تهران سخت است و باید همچون سایر کشورهای پیشرفته، هزینه زندگی در شهرهای بزرگ را بالا برد تا از ورود جمعیت کم کرد»؛ این سخنان را کسی بیان کرده که حل مشکلات ساکنان تهران و تسهیل شرایط زندگی برای ایشان، یکی از کلیدی ترین مسئولیت های وی است!
کد خبر: ۶۸۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱ 17 April 2017
امتیاز خبر: 98 از 100 تعداد رای دهندگان 16131
آیا تا کنون این ضرب‌المثل به گوشتان خورده که «برعکس نهند نام زنگی کافور»؟ اگر نه این ضرب‌المثل به گوشتان خورده و نه مفهوم آن را می‌دانید، سخنان امروز استاندار تهران و راه حلی که برای رهایی تهران از یکی از مشکلاتش ارائه می‌دهد را مرور کنید تا دریابید، چگونه می‌توان مسئول بود و مسئولیت رفع مشکلات را داشت؛ اما نسخه افزودن بر همه مشکلات برای حل یک مشکل را تجویز کرد!
 
به گزارش «تابناک»؛ از جمله مشکلاتی که از دیرباز جامعه ایرانی با آن روبه رو بوده و تلاش‌های صورت گرفته برای رفع آن با توفیقی همراه نشده، مهاجرت است. مهاجرت از روستاها به شهرها و از شهرها به کلانشهرها که به مرور موجب خالی شدن روستاها از سکنه و پدید آمدن مشکلاتی فراوانی در شهرها، از جمله گسترش حاشیه نشینی و مشکلات همراه با آن شده است.

روند ادامه‌دار مهاجرت که تقریبا همگی هم با عوامل شکل گیری آن آشنایی داریم و هم اشکالات و آفات سنجاق شده به آن را می‌شناسیم اما گاه با اظهار نظرهایی از جانب مسئولان در خصوص آن مواجه می‌شویم که شگفت زده مان می‌کند. آنقدر که به نظر می‌رسد، مسئولان به اندازه عموم مردم از دلایل مهاجرت آگاهی ندارند.

به این سخنان دقت کنید: به این سخنان دقت کنید: «امکان ایجاد ممنوعیت برای مهاجرت به تهران سخت است و باید همچون سایر کشورهای پیشرفته، هزینه زندگی در شهرهای بزرگ را بالا برد تا از ورود جمعیت کم کرد»؛ این سخنان را کسی بیان کرده که حل مشکلات ساکنان تهران و تسهیل شرایط زندگی برای ایشان، یکی از کلیدی ترین مسئولیت های وی است؛ استاندار تهران!
 
استاندار تهران: باید هزینه‌های زندگی در تهران را بالا ببریم! 
اظهار نظر عجیب سیدحسین هاشمی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در حاشیه نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که اگر به ضرورت افزودن بر مشکلات ساکنان پرشمار پایتخت تعبیر شود، عجیب نیست؛ راهکاری شبیه به تلاش برای فراری دادن مردم از تهرانِ آلوده، همراه با ترافیک گره خورده، گران و عجین شده با مشکلات فراوان دیگر.

این در حالی است که می‌دانیم مشکلات فراوان موجود در پایتخت، آنقدر بی حساب و کتاب و غیر قابل حل به نظر رسیده و می‌رسد که از گذشته های دور تا کنون، بارها بحث تغییر پایتخت و انتقال آن به شهرهای کشورمان مطرح شده و برخی مدافعان این انتقال، تغییر پایتخت را تنها راه رهایی ساکنان پرشمار آن از مشکلاتی که با آنها دست به گریبان هستند، می‌دانند.

با این ملاحظه، افزودن بر هزینه های زندگی در تهران، معنایی نخواهد داشت، جز تلاش برای افزودن مشکلات مالی و جانی که ساکنان تهران با آنها درگیرند. از آلودگی هوا گرفته که به گواه بسیاری از کارشناسان مستقیم جان شهروندان تهرانی را می‌گیرد تا ترافیک، کمبود وسایل حمل و نقل، کمبود و گرانی مسکن، شمار بالای سرقت، خفت گیری و موارد مشابه، هزینه‌های سرسام آور زندگی در تهران و ده ها مشکل ریز و درشت دیگر که به تدریج و غیر مستقیم جان تهران نشینان را می‌گیرد.

بماند که نسخه ارائه شده توسط استاندار یک اشکال اساسی دیگر هم دارد که متوجه آنهایی است که تهرانی هستند یا چاره ای جز سکونت در این شهر و استان ندارند. افرادی که ارائه نسخه افزایش هزینه زندگی برایشان، حکم جنگی علنی با معیشت ایشان را دارد و به نوعی ظلم در حقشان به شمار می‌آید!

اینجاست که باید بگوییم آقای استاندار، با آلودگی هوا، ترافیک، مشکلات مسکن، گرانی و ده‌ها مشکل دیگر، هزینه‌های زندگی در تهران به قدر کافی بالا هست؛ کاش برای انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی می‌کردید و برنامه‌ای ارائه می‌دادید که در صورت پیروزی، با اجرای آن، مردم در شهرهای دیگر در تأمین معاش به مشکل نمی‌خورند و مهاجرت به تهران گزینه شان برای ادامه حیات نمی‌بود!
tabnak-adv
tabnak-adv
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۶۰
انتشار یافته: ۲۶۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
آنوقت این آقا خودش هزینه زندگی اش را از کجا تامین می کنه از جیب من یا بیت المال؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
او هزینه ی زندگیش را از جیب مردم تامین میکنند که با اعتماد به نفس تمام اینگونه فرمایشات میفرمایند
محمدرضا نقوي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
برادر مشغولين
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
در ضمن، میدونی اگر تهران خلوت بشه چه اتفاقی می افته؟ خیلی از واحدهای تجاری ورشکست میشن! چون در این شهر اینقدر مغازه و فروشگاه ساخته شده که نگو! وقتی جمعیت کم باشده یعنی مشتری کم میشه یعنی درآمد اینها کم میشه و.. این آقا چون نونش از جای دیگری در میاد از این حرفها میزنه! کرباسچی در بیشت و چند سال پیش هم همین ایده را داد ولی ناکام موند. تازگیها ابتکار هم همین حرف را زده بود و این نشان میدهد که این گروه اشرافی تازه به دوران رسیده میخواهند به جای حل مشکلات و مسائل، صورت مسئله را کلا پاک کنند!!!
شهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
بیراه نفرمودن تهران باید جوری باشه که فقط باحقوقهای نجومی بشه درش زندگی کرد الحمدا....زیربنای کار رو قبلا فراهم کردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
که هزينه زندگي شما رو در تهران تامين کنند
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
دیگه ماندگار نیستی که بخوای هزینه ها رو بالا ببری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
معلومه دلت به تقلب گرمه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
واقعاً ؟
soroush
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
ایشان تشریف می برند و یکی بدتر می آید !
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
ان شاء االله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
نکنه بازم قراره مهندسی بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
،خوب است جناب استاندار توضیح بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
واقعا باعث تاسفه جناب استاندار
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
به شهر دیگه انتقال بدن خوبه نبرن یه کشور دیگه یه دفعه
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
به شهر دیگه انتقال بدن خوبه نبرن یه کشور دیگه یه دفعه
ناشناس
|
China
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
واقعا که نوبره!
به جای اینکه بگن از تهران تمرکز زدایی کنیم و در شهرستانها مشوق ایجاد کنیم که مردم خودشون زندگی در شهرستان رو ترجیح بدن، میگن تهران و گران کنیم که مردم این شهر و واسه زندگی انتخاب نکنن. یعنی همه مدیران شهری باید جلوی ایشان لنگ پهن کنن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
ایشون خودشون سالها نماینده میانه از آذربایجان شرقی بودن که تهران رو برای زندگی انتخاب کردن!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
بله..مرگ خوبه برا همسایه...خود اقا از کدام روستا به تهران تشریف ارده اند؟؟
حجت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
اگه قرار باشه خرج کنن بچه تحفه شون از کجا فراغتشو سپری کنه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
تنها روش مديريت اينها همين افزايش هزينه مردمه اگر نه ديگه چي بلد هستن؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
مشکل تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور نظیر مشهد در گرو ثبات اجتماعی و اقتصادی روستاهاست، هر روستایی که به خاطر فقر و خشکسالی تخلیه میشه چند آلونک به حاشیه شهرها اضافه میشه، چندین کودک با آینده ای مجهول به جمعیت شهرها اضافه میشند، پس جناب آقای استاندار به جای پیدا کردن ساده ترین راه حل و چزوندن مردم بهتره بصورت اساسی وارد کار بشند و مشکل را ریشه ای حل کنند
ایرج
|
United States
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
آقا پیشنهاد بدید تعداد خفت گیر ها رو زیاد کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
مشکل تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور نظیر مشهد در گرو ثبات اجتماعی و اقتصادی روستاهاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
چه زيبا گفته است ابو سعيد ابوالخير:
جمعيت كفر از پريشاني ماست
آبادي بتخانه زويراني ماست
اسلام به ذات خود ندارد عيبي
هرعيب كه هست از مسلماني ماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
بسمه تعالی
بهتره به مشکلات زندگی مهاجرین رسیدگی شه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
این همین داره میگه وقتی جمعیت به حد انفجار رسیده این وضعیت هم پیش میاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
همه امکانات ایران رو توی تهران جمع کردن می خوان جمعیتش زیاد نشه
اگر در کلامشان صادق هستند حداقل چندتا از دانشگاه های درجه یک که در تهران واقع هستند رو به سایر شهر ها انتقال بدن و وزارت خانه ها رو در استان ها مرتبط با آن شاخه منتقل کنند
پاسخ ها
مریم کمال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
اختیار دارید...اونوقت آقایون نماینده مجلس و آقایون وزرای شهرستانی که پا شدن اومدن اینجا با فک و فامیل موندگار شدن چی میشن؟
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
جنابعالی دارید ماهیانه ۱۶۰۰۰ یورو حقرق میگیرید


به درآمد خودت نگاه نکن !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
هزینه ها باید منطقی باشه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
من در مورد این آقا تحقیق می کنم و به هر جناحی تعلق و یا مایل باشه آن جناح رای من را نخواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
نیازی به تحقیق نیست یه شهرداری قبلا بود که همچین نظری داشت و سالهای ابتدای دهه هفتاد گفته بود شهر تهران باید طوری باشد که هر کس
درآمدی کمتر از پانصد هزار تومان داره بزاره از تهران بره و این قضیه رو در نظر بگیرین که الان در آخرای دهه ، نود حداقل حقوق نهصد تومن تعیین شده.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
من این نظر رو دیشب گذاشتم و الان در مورد آقای هاشمی تحقیق کردم، بهتر است ایشان و دوستانشان بدانند ما گوسفند های رای دهنده نیستیم و اتفاقا گروه ما به هیچ وجه از روی تعصب و ... رای نمی دهد و در مقابل اعتماد خود موارد وعده داه شده را مطالبه می کند. من منطقه 1 زندگی می کنم ولی این موضع گیری آقای استاندار باعث شد جناح ایشان رای من را نداشته باشد و من رای سال 92 را تکرار نخواهم کرد
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
تابناک عزیز
این حرفها تازه نیست و اگر به آرشیو خبر مراجعه کنید در اواسط دهه هفتاد نیز این افاضان از زبان شهردار سابق آقای کرباسچی هم بیان شده بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
از قديم گفتن سير از گشنه خبر نداره آقاي استاندار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
سير از گشنه خبر نداره...استاندار از هر
!!دو...
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
همجوری بالا هست!جون داداش بیخیال شو!!!
پاسخ ها
م.پ
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
سلام
من و دخترم سال گذشته برای به دلیلی از کرج به تهران آمدیم
قیمت چیزایی نظیر کرایه ماشین و پیتزا در مقایسه با کرج خیلی بالاتر بود
پناه بر خدا یه لحظه فکر کردم از غار کهف بیدار شدم اومدم شهر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
ي راهش هم اينه امثال شما برن تو شهر خودشون زندگي کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
لااقل کارشناسان راهکار هایی برای جلوگیری از مهاجرت به تهران ارائه دهند . وضعیت تهران بحرانی است . ازدحام بیش از حد جمعیت و راه بندان های چند ساعته اعصاب مردم را به هم می ریزد . حاشیه نشینی در تهران روز به روز گسترده تر می شود و در نتیجه میزان جرم و جنایت هم افزایش پیدا می کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
کارشناسان رو ول کن. مسئله ی اصلی در خصوص جمعیت بالای تهران، تمرکز همه ی امکانات و خدمات در این کلانشهر است. حتی از شهارهای بزرگ دیگر استانها هم برای بسیاری از کارها می آیند تهران. به علاوه، وقتی شغل وجود ندارد، معلوم است که جمعیت به جاهایی مهاجرت میکند که احتمال اشتغال کمی بیشتر است.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
راهکار اینه که سهم بودجه شهرستان جنگ رده ی کرمانشاه رو ندن به کلان شهرهایی مانند تهران.تا امسال بنده مجبور نباشیم آوراه ی این بلاد فساد بشیم.مال بد بیخ ریش این استاندار فرهیخته تون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
تنها راهکار موجود که به ذهن من میرسه اینکه شما مالیات برتولید ومالیات ارزش افزوده نقاط محروم رو حذف کنید خواهید دید که سرمایه دارها سرمایشون رو منتقل به اون نقاط میکنن واونهایی که برای فرار از گرسنگی ویک لقمه نون به تهران مهاجرت میکنن دیگه اینکارو نمیکنن چون کارخونه دار وکار افرین میره پیش اونا.اینطوری الودگی هم کمتر میشه وحاشیه نشینی هم کمتردر عوض مناطق محروم هم توسعه یافته تر میشن واون وضع وحشتناک سیستان یا کردستان انشالله دیده نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
آفرین بر تو دوست عزیز این راه درستش هست. من با انتقال زورکی مخالفم عین تیم های فوتبالی میشه که دیدیم از بین رفتن مثل تیم قدیمی پاس . به جای انتقال مثلا دانشگاه بیایم یه دانشگاه جدید با امکانات خیلی خوب و سطح علمی بالا تو یه شهر که پتانسیلشو داره بزنیم نه تبریز و اصفهان و مشهد که خودشون درگیر مشکلات مشابه تهران هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
یعنی آفرین به این منطق که نمیگه چرا این مهاجرت ها صورت گرفته.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
تاسف برای خودم که مسئولین کشورم این افراد هستند هیچ کسی با رقص و پایکوبی و خوشحالی به تهران مهاجرت نمی کند همه از روی بدبختی و بی کاری به تهران می آیند.
مريم كمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
خود اين آقاي استاندار تهران أهل كجاست؟ مردم اصيل خود تهران بايد برن بميرن چون اينا بلد نيستن كارشون رو درست انجام بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
امیدوارم پایتخت زودتر جابه جا کنند این اصالت بره به یک شهر دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
اهل میانه س
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
اهله میانه است
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
شما تو شهرستان ها اشتغال ايجاد كن، كسي ديگه راه نمي افته بره تهران. با اون شهرشون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
ايشون راهکاري براي اشتغال ندارن ايشون فقط به بدبخت کردن مردم فکر ميکنن
سیمرغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
خرده نگیرید ازشون چون ایشون مثل خیلیا دیگه از جیب 80 درصد مردم با حقوق بخور نمیر خبر ندارن که
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
اینا واقعا کجا سیر می کنن...
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
چند ماه پیش این آقا خودش اعلام کرد که ماهی 17 میلیون تومن حقوق میگیره. از چنین کسی توقع خدمت نداشته باشید.
"امیدوار بود آدمی به خیر کسان مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان"
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
واه ! تو رو خدا نه! نه! بالا نبر ... بالانبر دکترجون !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
عزیزم به جای اینکه هزینه های زندگی در تهران را بالا ببرید به فکر کار آفرینی و سرمایه گذاری در همه استان ها باشید... مردم بیکار نیستند بلند شند بییان تهران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
من به شخصه اگر توی شهرستانی کاری پیدا میکردم حاضر نبودم حتی یک ساعت توی تهران بمونم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
من به شخصه اگر توی شهرستانی کتری پیدا میکردم حاضر نبودم حتی یک ساعت توی تهران بمونم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
مملکتی که مسئولش اینجوری فکر کنه از این بیشتر ازش انتظار نمیره ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
جناب آقاي سيدحسين هاشمي ، به جاي بالا بردن هزينه ها در تهران امكانات اوليه رفاهي رو در شهرهاي كوچك تامين كنيد ،من يك تهراني هستم كه هفت ساله در يكي ازشهرهاي استان زنجان زندگي مي كنم و واقعا علت مهاجرت ساكنان اين شهرهارو با تمام وجود دارم احساس مي كنم به همين سادگي ،واقعا نمي دونم چرا مسئولين ما لقمه رو دور سرشون مي چرخونن!!!
محمدرضا از تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
آقای استاندار مزاح فرموده اند.
برای جلوگیری از مهاجرت بی رویه به تهران بایستی:
۱- از این شهر تمرکز زدایی کرد.
۲- سطح امکانات در همه نقاط کشور را یکسان نمود.
۳- از ساخت و ساز های بی رویه جلوگیری نموده و به طرح های مصوب جامع شهری پایبد بود.

همین سه بند را رعایت کنید مردم در شهر های خود باقی مانده به تهران مهاجرت نخواهند کرد.
قلی
|
United Kingdom
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
یعنی چی؟ ما از بچگی تو تهران به دنیا اومدیم. همیشه هم وضع اقتصادی بدی داشتیم و کار نداشتیم حالا هم کار به جایی رسیده میخواهید بیرونمون کنید بریم دهات زندگی کنیم خودتون با ماشین های میلیارد تو تهران خلوت با هزینه های بالا زندگی کنید؟

عجب نامردهایی پیدا میشن.
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
بسیار حرف دقیقی است ولی تلخ مانند دارو که شفا بخش است ولی تلخ اما اگر زندکی در شهر های بزرگ ارزان باشد روستا ها بطور طبیعی خالی می شود لذا زندگی در روستا باید سهل تر وراحتتر وارزانتر باش که کاملا حرف معقولی است
پاسخ ها
زحمتکش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
اصلا هم اینطور نیست وقتی تو روستا امکانات نباشه و درآمد نباشه مردم میان تو شهر
و الا کسی عاشق دود و دم و ناهنجاری های شهر نیست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
آقا هاشمی شما با این فرمایشات خودتان نشان دادید که توانایی اداره یک کوچه را هم راندارید چه برسد به استان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
خودش و پدرش متولد کجاند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
داریوش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
دوست عزیز این آقا اولا که مهندسه دوما فرهیخته س سوما فقط و فقط برای خدمت به مردم عزیز تهران این حرف رو زده که مشکل نحوه خرج کردن پولشون رو دارن و ایشون راهکاری دادن برای این مورد
حالا در کنارش برای اینکه ریا نشه یکم از بدبختها و مشکلات هم گفتن
اصلا قیافه این آقا رو نگاه کن خدائیش فرهیختگی کاملا هویداس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
اگر اینجوری حساب کنیم که روحاین باید بره سمنان، خانواده هاشمی باید برن بهرمان، و...!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
اینا حرفای غیر اصولیه.الانم هزینه زندگی در تهران کم نیست.مردم تهران موش آزمایشگاهی نکنید لطفا.همین الان منه جوون با 8 سال سابقه کار نمیتونم زن بگیرم.حقوق که 1 تومنه.هزینه زندگی 5 تومن.یارانمونم قطع کردین.چی از جونمون میخوایی گردن کلفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
راه کار توزیع امکانات در کل کشور است وقتی همه امکانات تهران است مردم هم میان اونجا.
رضا تبریزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
فقط میتونم بگم : با وجود عزیزانی چون شما نیازی به دشمن نداریم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
توی روستا ها که کار و درامدی نیست مردم از بدبختی خودشون را اواره شهرهای بزرگ و تهران برای زنده ماندن می کنند حال این مسوول حرف بسیاری از مسوولان را علنی بیان می کند خدایا ما را از دست ظالمین نجات ده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
منم اگر حقوق اسمی ماهیانه ام (قابل بیان)شانزده میلیون تومن بود از این فرمایشات میفرمودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
قابل بیان را خوب امدی
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
بهتر نیست امکانات شهرستان را بالا ببرن تا مردم مهاجرت نکنن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
روحانی مچکریم!

رای من قالیباف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
روحانی مچکریم!

رای من قالیباف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
من موافقم به شرطیکه حقوق ایشان هم در حد کارمندی دو ملیون تومان باشد.
ادم خودخواه به این میگن
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
هي استاندار از اين بيشتر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
در مركز تهران هم أجاره كم است و هم قيمت اپارتمان پايينه بيشتر مهاجران تهراني هم در اين منطقه سكني ميگزينند
علی رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
روحانی مچکریم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
ایشون خودشون اصلیتشون مال کجاست؟ تهرانی الاصلند؟
مسعود
|
United States
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
من ساکن بوستون در آمریکا هستم.هزینه زندگی در این شهر دو برابر شهرهای نیو همپشایر است که با اینجا یک ساعت فاصله دارد.اگر این عامل نبود الان جمعیت بوستون ده برابر شده بود.چرا در برابر یک حرف صحیح جو منفی راه می اندازید.هر کس از مزیای تهران شامل بهترین امکانات فرهنگی هنری اموزشی بیمارستانی حمل و نقل دولتی و غیره استفاده میکند باید با مالیات بیشتر هزینه انرا هم بدهد . تهران حدود ده تا پانزده در صد جمعیت کشور را دارد اما نصف درامد کشور را میبلعد!آیا این عدالت است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
پس حتما خبر نداری که بیش
از نیمی از در آمد مالیاتی و .... از تهران است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
!!!!!!!شما از بوستون برای ما نسخه نپیچ لطفا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
درامد مردم ایران با درامد مردم بوستون قابل قیاس نیست آقا مسعود! مردم بوستون زیر خط فقر حقوق نمیگیرن اما مردم ایران میگیرن!حقوق کارمند تهرانی با حقوق کارمند چابهاری یکیه و اونم یک دهم حقوقه شماست... در همون بوستون لذت زندگیتو ببر به ایران کاری نداشته باش!...
ناشناس
| Canada |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
شما مثل اینکه نمی دونی همین الآن هزینه های ریالی تهران چند برابر شهرستان ها است به علاوه هزینه های غیر ریالی مثل ترافیک و آلودگی هوا و عدم امنیت و غیره
رضا
| Netherlands |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
اونا از 70 سال پیش رو شهر سازیشون
برنامه ریزی داشتن که الان به اینجا رسیدن ما هنوز شروع نکردیم به شهرسازی ! آخه تمام شهرستانها چشمشون به قیمتهای تهرانه اینجا زیاد بشه اونجا هم زیاد میکنن
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
از کوزه همان برون تراود که در اوست
منطقی‌
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
حرفه ایشان خیلی‌ هم منطقی‌ است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
جناب آقای هاشمی شما اهل میانه هستی و نماینده این شهر در مجلس بودی. بهتره به جای این ایده های درخشان از خودت شروع کنی و برگردی شهر خودت شاید برخی ازت یاد بگیرند به شهر های خودشون برگردند. قبل از ایجاد هزینه برای این مردم نجیب به خودت فکر کن که چی شده اداره تهران به دست یه میانه ای داده شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
هزاران لایک به این نظر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
خدا خیرت بده ...اگه بخوان فقط سیاست مدارا از تهران خارج بشن تهران هر چی کاندیدو غیر کاندیده باید بره.
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
عالی جناب:
از این بالاتر؟
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
مردم برای اشتغال و دسترسی به امکاناتی مانند بیمارستان های مجهز و استفاده از خدمات شهری بهتر که در شهر خودشون وجود نداره به پایتخت مهاجرت میکنند ، حالا وقتی میگویند گران تر کنیم ، یعنی بیاییم مشکل اینها رو حل نکنیم بلکه فراریشون بدیم، همین شهرک سازی های بی رویه و عریض کردن تهران رو پس برای چه انجام دادید ؟ برای فروش این شهرک ها به قیمت ارزان تر از وسط تهران و سود دیگه ؟؟ حالا دلتون رو زده ؟
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
حضرت عالی خودت از کجا آمدی استاندار تهران شدی؟ اگر یکی از تهران بره شهرستان شما همشهری های شما او را به شهر راه نمی دهند باز دم بچه های تهران گرم . که تو و اقوام شما را راه دادند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
از فندقلی شهرستان میانه
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
آلوچه خودت کجائی هستنی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
اره ديگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
اگر تهران بده اول خودت برو.
soroush
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
این تفکر نتیجه رجحان تعهد بر تخصص است ! چرا باید اقتصاد در تهران خلاصه بشود که مهاجرت اتفاق بیافتد ؟ بهتر است با وضع ساز و کارهای مناسب و شایسته مانند وضع قوانین مالیاتی تمرکز را از تهران حذف کنیم و توزیع مناسبی از شغل ها را در سطح کشور داشته باشیم تا مهاجرتی در کار نباشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
واسه همین که دولت نمی خواهد مشکلات شهر تهران را حل کند. میخواهد مردم از تهران فرار کنند
حافظ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
نه داش نصف مردمو قتل وعام کنی راهکار ساده تریه....واقعا با این راهکارت مواظب باش ژاپن ندزدتت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
همين مردم انقلاب كردند
جنگ رفتند
چرا همچين حرفي زده
آزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
بهتر نیست همان گونه که هدف انقلاب بود امکانات بیشتری را به نقاط صادر کننده مهاجر اختصاص بدهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
زرشگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
چون ایشان تصور میکنند همه تهران فقط مربوط به منطقه ای است که خودشان زندگی میکند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
اگر بدونم کدام راننده اتوبوسی تو را آورد تهران؟
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
انتظاري بيشتر از اين نيست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
باز دم بچه های تهران گرم که این همه مهمان نواز هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
نکته جالب ان است که احتمالا این اقا هم خود مهاجر هستند. دلیل مهاجرت همه این افراد به تهران چیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
نکته جالب ان است که احتمالا این اقا هم خود مهاجر هستند. دلیل مهاجرت همه این افراد به تهران چیست؟ چرا در سایر شهرهای کشور جذابیتی وجود ندارد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
آمدی آب تهران را خوردی نوش جونت حداقل معرفت داشته باش بچه های تهران را از شهر خودشون بیرون نکن .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
ایشان در جریان موضوع فیشهای نجومی اعلام کردند که سالها است ماهی 17 میلیون تومان درآمد دارند!
خوب معلومه که میتونه از پس هزینه های تهران(حالا هرهزینه ای) بر بیاد، به ما هم ماهی 17میلیون تومن بدید، بعد هزینه های زندگی رو در تهران بالا ببرید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
اول حقوق کارمندان استانداری را پرداخت کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
در واقع ایشان ناتوانی خود در ارائه برنامه و راه حل مشکلات را با این پیشنهاد میخواهند ماستمالی کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
خودت با کارشناسی صنایع آمدی استاندار تهران شدی حالا میگی برای بقیه جا نیست؟
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
اگه قرار باشه جلوی مهاجرت به تهران گرفته بشه اکثر مسئولینی که در سمتهای مختلف تهران هستند همگی مهاجر از نقاط دیگر هستند وباید به شهر های خود باز گردند اللخصوص همین آقای استاندار محترم.
بچه تهرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
از همه همشهری های عزیز از بابت این حرف معذرت میخواهم. فقط بدونم کدوم همشهری ایشون را استاندار کرد؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
تا مسئولین از این قشر هستند راه کارهایشان از این بهتر نمی شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
این آقا بچه ناف تهرونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
دیگه رمقی برای ما نگذاشتید فقط میتوانید براحتی جانمان را بگیرید ... مگر در کشورهای دیگر هم از این کارهای عجیب و غریب من درآوردی انجام میدهند که شبانه خواب نما میشوید و صبح با نهایت توهم راه حل ارائه میکنید؟
بچه تهرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
ما بچه تهرونی ها به اندازه تو ناراحت نیستیم
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
به این میگن مردم سالار؟
na
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
الان مگه تو تهران هزینه زندگی کمه از بیکاری همه حمله مبکنن میان تهران بیش از یک سوم درامد صرف مسکن میشه فقط تو تهرون
م.ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
واقعا جای تاسف داره
تهرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
بچه این محلی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
با هـــــــــــــــــــــــــوش
س.د.ف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
به نظر من
تنها راه حل اقتصاد کشور
بستن مالیات شدید به خانه های خالی داخل کل کشور هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
آیا همون یارانه ای که به حامل های انرژی در مناطق محروم میدهند باید در تهران هم داده بشه؟ پس ایشون بیراهم نگفته
يك مهاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
بازيه روش تازه براي پول درأوردن از اين مردم بدبخت كشف شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
این طرح در حال اجراست فقط این آقا زحمت کشیدن و رسانه ای کردن چند سال پیش هم همین موضوع توسط مسئولیت عالی رتبه اعلام شده بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
هزینه زندگی در تهران از لدن هم گرون تر هست عزیزم البته اگه نسبت درامد به هزینه ایران با کشورهای دیگر مقایسه کنیم باید گریه کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
خداوکیلی استاندار این مملکت را ببین فکرش را ببین مرد حسابی راه چاره این نیست ولی فکر کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
ايشون خودشون اصلاتا تهراني نيستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
نمونه ای بارز از دولتمردان ما و راه حل هایشان برای مشکلات پیش رو.
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
از ماست که بر تهران است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
یاد اون مثال افتادم که یه بنده خدایی تو بیابون بار شترش را برای اینکه مساوی کنه یه طرف گندم ریخته بود و یه طرف شن!!!
خوب چرا نمیگین هزینه زندگی و امکانات زندگی را در شهرستان ها و روستاها ببریم بالا؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
در شهرهای کوچک اشتغال ایجاد کنید که کسی برای کار مجبور نشه بره پایتخت!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
بیشتر مسولین درآمد بی حساب دارند و تخصص لازم را هم ندارند چاره ای جز پاک کردن صورت مساله برایشان باقی نمی ماند،،
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
چون مدیران و آقازاده ها تو تهران باید باشند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
باید هر کس که به تهران مهاجرت میکند تسهیلات هم دریافت کند چون از بدبختی و ناچاری به تهران مهاجرت میکنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
هزینه زندگی در تهران بیش از اندازه بالا است . باید اقتصاد بهبود یابد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
فقط بلدین صورت مسئله را پاک کنید .اگر در شهرهای دیگر مملکت کارودرآمد باشد مردم دیوانه نیستند بیان تهران هوای آلوده بخورند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
جناب استاندار اشتباه نکن باید هزینه زندگی در شهرستانها راپایین بیاورید تا مهاجرت معکوس شود.
ناشناس
|
Italy
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
وای
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
اينم برنامه دولت براي ٤ سال دوم
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
ببخشید شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
روحانی مچکریم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
این حرف یعنی جنگ علنی با ملت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
علت اصلی مهاجرت چیه؟؟؟
1-نبودن کار و درامد در شهر ها کشور
2-نبود امکانات رفاهی و تفریهی
شما این 2 تا مشکل رو حل کن کسی دوست نداری بیاد تهران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
همین آقا از شهرستان اومده تهران حالا مدعی هم شده
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
با این مدیران واقعا شاهکار وضعمون اینه دیگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
به خداوندی خدا قسم سه ساله دنبال انتقالی از تهرانم، مدیر قبول نمیکنه
تو مناطق دیگه شغل ایجاد کنید ببینم کدوم آدم عاقلی حاضر میشه بیاد تهران
ميثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
سحر نزديك است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
پيشنهاد بنده اينست كه:
ايشان به عنوان الگو و خط شكن در اولين فرصت و نه نمادين گونه،بلكه حقيقي به روستا و زادگاه خودش برگردد و مردم را نيز با ابن كار تشويق به مهاجرت معكوس نمايند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
حرف ... که کنتور نمیندازه
منصف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
آخه ایشان هم مثل سلف شان کرباسچی بچه ناف تهرانند.
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
خدايا يا مارا بكش يا اينا راحت بشيم
آمين
منم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
میشه امکانات رفاهی شهرستان و بالاتر برد نه اینکه هزینه رو بالا برد کجا فکر کرده نمیدونم!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
دولتی که تمام وزراش ولنجک زندگی میکنن بایدم همچین استانداری داشته باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
از نظر این دولت تمام مردم رعیتی بیش نیستن
ناشناس
|
Turkey
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
چقدر شجاعانه درج مطلب کردی تابناک ، بازم به جرم تشویش دادگاهی نشی ، مشکل ایران فقط دولت هاست که بیش از یک دهه است دارن با هم دوئل میکنن درست وسط ملت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
وقتی ندونی که تو خونه مردم چی میگذره و مردم تو چه فشاری هستن این حرفها از دهنشون در میاد. بهتر نیست برای افرادی که مهاجرت می کن تو شهرشون کار و زندگی ابرومند ردست کنید تا مهاجرت نکنن. تا کی میخواهید صورت مساله رو پاک کنید!!؟؟
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
دارم از خودم متنفر می شوم که چرا در مقابل این انسان های .... سکوت می کنم و جرات فریاد را ندارم
محمد فرج الهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
چقدر این جمله شباهت زیادی به جمله کرباسچی شهردار وقت تهران است آن زمان هم گفتند با افزایش هزینه زندگی در تهران جمعیت تهران کم خواهد شد و کف درآمد را 60000 تومان اعلام کردند.البته جمعیت کم نشد که هیچ اما افزایش هزینه کمری برای تحمل باقی نگذاشته است
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
کسی نیست به این اقا بگه که اگر هزینه زندگی در پایتخت کشورها گران است در عوض زندگی در خارج از پایتخت راحتر است د امکانات لازم را دارد . چرا همیشه نسئولین فقط دنبال پاک کردن صورت مسئله هستند .
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
امپریالیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
آقا شما که خودت اهل تهران نیستی برگرد به شهر خودت بعد برای مردم نسخه بپیچ
arash
|
United Kingdom
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
عجب اعجوبه هستش این آقا
ناشناس
|
United States
|
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
از اين بهتر نميشه
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
.نمیدنم مسابقه بی سوادی گذاشتن
محمود
|
Canada
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
اگه از زحمت و عرق جبين زنگيت تأمين بشه ازين فرمايشات نميكنى
ناشناس
|
China
|
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
درست ميگه
يه سري توي محله خاك سفيد تهرانپارس بزنيد تا معني حرف استاندار رو بفهميد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
برای ایجاد اشرافگری و فاصله طبقاتی در بین مردم....
ناشناس
|
Canada
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
عوض بالا بردن هزینه تا ۵ سال ۱/۱۰ بودجه تهران رو بده تا استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان و استان هایی که ۹۰٪ ایرونی ها نمی شناسنش رشد کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
آقای رفسنجانی در زمانی که رئیس جمهور بودند چنین صحبتی را مطرح کردن
ناشناس
|
United States
|
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
من نوشتم که هزینه زندگیش از کجا
اما تابناک سانسورش کرده
محمد صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
خسته نباشی دلاور قهرمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
اين چه طرز فكري است
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
با سلام
جناب استاندار شاید صحبت شما درست باشه ولی اینقدر وضع شهرهای دیگه خرابه که با این کار باز مهاجرت انجام میشود .جناب تابناک هم به دنبال سوژه است .
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
ما که توانایی از این بنده خدا ندیدیم ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
تمام این گفته ها را توجه کنید
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
چی فکر می کردیم چی شد!!؟؟
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
خوشحالم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
چرا همیشه به ضرر مردم چرا ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
مردم هم باید کاری کنند که هزینه مسئول شدن برای این اقایون زیاد بشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
عرصه چو ب تنگ آید ...
ناشناس
|
United States
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
حرفش کاملا درسته و اتفاقا در راستای حل مشکلات تهرانه! وقتش نشده کمی در مورد تصمیمات کلان عمیق تر فکر کنیم؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
با سطح نگرش چنین مدیرانی,وضعیت اسفناک فعلی طبیعی است
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
انتظار دیگری نیست
شهرام عباس پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
تاسف از این همه بی تدبیری به جای آنکه امکانات شهرستانها را افزایش دهیم تا شهرنشینان نیز به شهرستانها مهاجرت کنند بازهم مسئله را بدترین شکل ممکن می خواهیم حل کنیم
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
می خواهی مردم همه تهران را برای شما و امثال شما تخلیه کنند تعارف نکن ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
باید برای مردم در شهرهای دیگه و روستاها امکانات زندگی فراهم کرد نه اینکه هزینه تهران رو بالا ببری ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
مگر الان هزینه زندگی برای تهرانی های خط متوسط کم هزینه هست؟!!!
خود شما متوسط حقوق دریافتیت چقدر است؟!!!
میخوایی تلفن بدم ببینی من بچه تهران با 3 پشت شناسنامه تهرانی با ماهی یک میلیون و یکصد هزار تومان دارم از وسط نصف میشم؟!!!
شما ریشه را درست کن ، شاخه را قطع نکن
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
خیلی وقته که این اتفاق افتاده و سیسات ایشون نیتس. فقط باعث شده مردم تهران مردمی سرد و یخ و خشن بشن. و از خیابوناش بوی گند بیاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
سید حسین هاشمی (زاده ۱۳۳۲ در شهرستان میانه، آذربایجان شرقی) کارشناس صنایع و سیاست‌مدار اصلاح طلب ایرانی است که هم اکنون استاندار استان تهران می‌باشد. وی از دوره چهارم در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده شهرستان میانه حضور دارد[۲] که در دوره‌های پنجم، ششم، هفتم و هشتم به عنوان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بوده است.[۱][۳]
وی از سال ۱۳۷۴ به مدت ۱۰ سال رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران نیز بوده است.

او در انتخابات مجلس شورای اسلامی (۱۳۹۰) در دو لیست کاندیداهای اصلاح طلبان یعنی جبهه مردمی اصلاحات و حزب مردم سالاری و لیست ائتلاف صدای ملت که نزدیک به اصلاح طلبان است، حضور داشت اما موفق به کسب رأی مورد نیاز و حضور در مجلس نهم نشد.[۴]
===
نكتهجالب ان است كه نامبرده شهرستان باستاني ميانه را عملاً از رونق انداخت و به پاس آن به استانداري تهران رسيد؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
به ياد خنده بازار: مدير مديره
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
واقعا متاسفم از اظهار نظر این اقا.
آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و هر چه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند.
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
وقتی کارهای بزرگ را به آدمهای کوچک میسپارند همین میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
این آدم در حد استاندار نبوده ، نیست و هرگز هم نخواهد بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این شخص توان حل یک مشکل کوچک را در استان ندارد چه بسا که استاندارش کردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همه ی کامنت ها به حق بیان شده است........
برای شناخت بهتر از ناتوانایی های این آقا که مدعی است مهندس هم می باشد را از کارکنان استانداری مطلع گردید....
این شخص در محیط اداری خود هم فرق دوغ و دوشاب را نمی داند !!! چه برسد که استاندار باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با گرفتن یک گزارش از معیارهای انتصابات او در سطوح معاونین خود، فرمانداران، بخشداران و مدیران کل ستادی استانداری صرفاً بر محور احساس ، بی کفایتی و بی تدبیری دور می زند. در صورتی که استانداری دارای منابع انسانی لایق و با تجربه می باشد ..........................................................................................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
بجاي طرح موضوعات مسئله زا بهتره نسبت به جابجائي و انتقال پايتخت به منطقه ديگري از ايران كه از تراكم جمعيت برخوردار نيست اقدام شود
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
واقعا یک عده که مردم را بی سواد می خوانند، چطور این همه بی سوادی و بی کفایتی مدیرانشان را نمی بینند . یکی نیست از این استاندار بپرسند سند این گفته ات چیست و کدام شهر دنیا این چنین برنامه ای را اجرا کرده است؟ ( همچون سایر کشورهای پیشرفته، هزینه زندگی در شهرهای بزرگ را بالا برد تا از ورود جمعیت کم کرد)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
حداقل تو مرکز هر استانی یک بیمارستان خوب ساخته بشه کلی آدم به خاطر مریضی نمیاد تهران.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
حرف حق زده همه جای دنیا همینه، مسلما مالیات و سایر هزینه ها در نیویورک خیلی بالاتر از نیوجرسی هست، یا در پاریس هزینه ها خیلی بالاتر از نیس هست یا در لندن هزینه ها خیلی بالاتر از بیرمنگام هست، هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد
م .د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
ما که اهل تهرانیم ، در این شهر به دنیا اومدیم رشد کردیم تحصیل کردیم برای خودمون شغلی دست و پا کردیم تشکیل خانواده دادیم و الان عائله مند و آبرومند هستیم چه گناهی کردیم که باید تاوان بی تدبیریهای مسئولان دولتهای مختلف رو در طی سالیان گذشته تا به امروز بدهیم که وضع تهران اینطور شده.کاش این آقا شجاعت داشت و به جای راهکار دادن استعفا می داد.
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
مهم نیست، بالا ببرید، اگر می توانید مثل نیویورک هم هزینه ها تون رو بالا ببرید، آیا تا بحال یکی از این شهرها را دیده اید؟ دستمزد اهالی این شهرها را می دانید چقدر است؟ رقابت در پست های مدیریتی را می دانید چگونه است؟ آخر چه چیزتان را می توانید با آنها مقایسه کنید؟ فقط یک اسم از ما هست، در مقابل آنها.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
بسمه تعالی
شکی نیست که باید جمعیت و مهاجرت به کلان شهرها مدیریت بشود ولی آنچه برای من جالب است این هست که تفکر ایشان بر عکس جواب می دهد مثلا اگر هزینه حمل و نقل را افزایش دهند تعداد زیادی راقب می شوند از شهرستان بیایند تهران مسافر کشی و اگر مواد غذایی را گران کنند تعداد زیادی علاقه مند می شوند بیان تهران و سوپری بزنند و اگر مسکن را گران کنند بساز بفروش رونق می گیرد و باز یک عده مهاجرت می کنند به تهران برای کار .
واقعیت این هست که مهار مهاجرت به کلان شهرها نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و همه جانبه است و سطحی نگرنی در این خصوص مشکل را حل نکرده و پیچیده تر می کنند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
آقای محترم وسط شهر تهران کنار گوش میدان آزادی ۷ تا کارخانه تولید قطعات و تولید خودرو و کامیون داری.
برو اینها را درست کن از این شهر بفرستشان به شهر های کوچتکر تا هم تهران را خلوت کنی و هم کار و درامد را در یک شهرستان کوچک ایجاد نمایید.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
پس چرا مسکن مهر دور تا دور تهران ساختی و یا وام مسکن در تهران میدهید؟
فقط به شهرستانهای زیر ۵۰۰ هزار نفر بده و مسکن نهر را هم آنجا ایجاد کنید
محمدجواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
بنظر میرسه عاقلانه تر اینه که بجای بالابردن هرینه های کلان شهر نشینی:

بفکر تسهیل و ارتقا زندگی در شهرستان ها باشیم .... بفکر توسعه امکانات در روستا ها و شهرستان ها باشیم .... و یادمون نره که ساختن کلان شهر های جدید یک اشتباه بزرگه ٬ شهر ها باید طوری باشن که از اندازه استاندارد خارج نشند.... یک نگاهی به معنای بلد و قریه بندازیم... اگر شهرستان ها و روستاها و شهرک های صنعتی و کشاورزی اصولی و زیبا داشته باشیم کلان شهر ها نفس می کشند ... به مردم دوردست جنوبی و شرقی و غربی رسیدگی شود برکت به نیمه مرکزی و شمالی هم میرسد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
اگر توجه کرده باشید بالای 80 در صدر مسئولین بخصوص آنهایی که مانند این آقا نظر میدهند اهل تهران نیستن...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
برخورد احساسی و چپگرایانه نکنید. حرف استاندار حرف حسابه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
ایجاد رفاهیات نسبی و اشتغال= مهاجرت معکوس
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
از اونجایی که ما همه چیمون شبیه شهرهای پیشرفته دنیاس باید هزینه های مام مث اونا بالا باشه باید جایزه نوبل نبوغ در حل مشکلات رو به ایشون داد!!!!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
امکانات زندگی ورفاهی رادرسرتاسرکشورعادلانه تقسیم کنیدآن موقع خودمردم تصمیم خواهندگرفت کهچگونه مشکلشان رارفع کنند.
یک خانم فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
این استاندار تیز هوش ببین چه فکری به سرش زده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
مفید و مختصر آنکه بهتر است هزینه زندگی در روستا ها و شهرهای کوچک را ارزان کنید، چرا شیپور را از سر گشادش میزنید.
مهندس شهرسازي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
به نظر حرف درستي زده. كارشناسيه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
وقتی مسئولی اینگونه حرف میزند و اظهار نظر میکند معلومه که دیگه نباید انتظاری از او داشت
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
این حرف ابتدا کرباسچی در شهر داری گفته بودواقعا نمی دانند که شهرستانها از تهران تبعیت می کنند واقعا متاسفم چقدار نادانند . از ماست که بر ماست.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
كاشكي فقط كارخونجات اسلحه سازي هاي داخل شهر تهران رو , كلن از استان تهران بيرون ميبردند و در جايي به غير از استان هاي مجاور تهران نصب و راه اندازي مي كردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
پاسخ اینجانب در صورت صحت این خبر:
به جای آذار مردم از طریق بالا بردن هزینه زندگی در تهران، کیفیت و امکانات زندگی را در شهرستان ها و روستاها را بهتر نمایید. فکر میکنم این کار با تقوای الهی که احتمالا ادعا دارید نزدیک تر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
جان مادرتان سانسور نکنید
نزدیک چند دهه میشه که مسولین کشور کسانی هستند که از مراجع 4 گانه تایید صلاحیت شدند. تو را به خدا یه دوره هم بدنش دست کسانی که رد صلاحیت شدند.
به خدا اوضاع از این بدتر نمیشه ....قول میدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
با سلام
بنظرم حرف درستی زده است ترافیک امروز تهران وشهرهای بزرگ را بررسی کنید ،
هر کسی با خرید یک ماشین وارد شهرها میشود وقتی ظرفیت نیست باید قسمتی را
برای رفاه عمومی هزینه کرد و مابقی را به قیمتی فروخت که بتوان برای بقیه که این امکانات
اختضاصی را ندارند هزینه رفاهی کرد. با این روش که الان وجود دارد کسی که بیشتر
پول دارد با هزینه کمتر از امکانات شهر و بیت المال بهره مند میشود .همه جا دارند اینکار را میکنند
به ما که میرسد اقدام دیگری انجام میشود . شما از راننده گی در تهران بهره مند میشوید یا
کسی که برای خودش و بچه اش و خانمش ماشین بالای 100 میلیون خریده و در خیابان های
شهر های بزرگ با همان هزننه ماشین 30 میلیونی میچرخد ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
بخاطر داشتن چنین مسئولانی به خود می بالیم!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
آقای محترم شما خودت از کدوم شهرستان اومدی؟!!
در ضمن اونایی که جد و آبادشون تهرانی بوده ولی فقیرند چه کنند؟!!!!!!!
حانیه مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
واقعا پیشنهاد کارشناسانه ای فرمودن ،از اونجایی که ایشون به دلار درآمد دارن هنوز خبر ندارن هزینه زندگی تو تهران کمر مردمو خم کرده ،شاید منظورشون اینه که فقط اشراف تو تهران زندگی کنن،الان حقوق ۲ میلیونی معلما و کارمندا خیلیه ؟این آقا فقط میخوان صورت مساله رو پاک کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
نمی توانیم هزينه زندگي رو تو شهرهاي ديگه پايين بياريد و براي جوان ها اشتغال ايجاد كنيد، راه ساده را پيشنهاد مي‌كنيد كه هزينه زندگي در تهران را افزايش دهيد. ما كه از نسلهاي قبل در تهران بوديم و شهري هم براي رفتن نداريم چجوري در شهرمون زندگي كنيم با اين هزينه‌هاي بالا.
شهروند تهرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
جناب اقای استاندار مزاح فرمودند شما زیاد جدی نگیرید شاید هم زیادی جدی شدند و جو نزدیک انتخابات گرفته بعدا حرفش را مثل دیگر مسئولین پس میگیره که همچین حرفی نزده و منظورش چیز دیگه ای بود
تا انروز زیاد دور نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
چرا مسئه رو می پیچونید شما اول برو تو شهرستان ها ایجاد اشتغال بکن بعد ببین دیگه کسی حاضر از خانواده ش دل بکنه و بیاد تو این شهر شلوغ و پر از مشکلات ترافیک و آلودگی و....
hse
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
اگه کارخونه جات و آموزشگاهها و بیمارستانها به عدالت توزیع میشد،اگه زیرساختهای حمل و نقلی رو خوب پیاده می کردید تا شهروند یکساعته از سمنان به تهران بیاد مطمئن باش هیچوقت اینجا سکونت نمیکرد و ملک گرون نمیشد و ...............وهای دیگر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
ان شاء الله زلزله که اومد خودبخود خلوت میشه، یهو دیدی کلاً غیرقابل سکونت شد. نه لازمه استاندار کاری بکنه نه اینکه شما حرص بخورین
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
زماني اعلام كردند با گران شدن بنزين مردم از وسيله نقليه شخصي استفاده نخواهند كرد اما وسيله نقليه عمومي باندازه كافي نبود و بناچار مردم از وسيله نقليه شخصي با بنزين گران استفاده كردند بنابراين نتيجه ميگيريم تا براي مردم در ساير نقاط شغل ايجاد نشود مردم تهران را به ساير نقاط ترجيح ميدهند
هژير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
متأسفم براي خودم و همه هموطنانم كه افراديچنين ديدگاههايي مسئول ،تصميم ساز ، تصميم گير هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
این مسئولین سابق و مقامات فعلی و احتمالا ارباب آینده، موقع تعیین حقوق و حداقل حقوق انگار از دوران قجر تا حالا شخصاً خریدی انجام ندادند که خیلی بعید نیست، اما موقع افزایش قبض و مالیات بر ارزش و جریمه رانندگی و ... انگار از آینده اینجا تشریف آوردند اون هم 2100 یا 2200 البته با تورم همیشه دو رقمی ایران
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
با سلام
١- ايشون خودشون كي مهاجرت كردن به شهر و به چه علت ؟
٢- چرا خود زعماي قوم اول از همه أين شهر را ترك نمي كنن تا الگويي برأي ديگران باشند .
٣- تهرون بدبخت عين فلسطين اشغالي توسط هموطنان محترم اشغال شد تمام
٤- تهروني ها قريب به اتفاق به خارج از كشور مهاجرت كردن از دست هموطنان مهاجم با فرهنگ
حالا دور همديگه سكته كنين و هوا بخورين
مریخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
بهترین راه جلوگیری از مهاجرت گران شدن محصولات تولیدی و دستی و سنتی روستاهاست تا روند مهاجرت معکوس شود تهران مرکز تجاری کل کشور برای ارتباط با دنیا باشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
بسمه تعالی
ایشان با این سخنان نشان داد که هنوز در کلاس اول مدیریت شهر ی است . حیف که این همه مدت در مجلس بود ویادنگرفت. ایشان که نماینده خوبی نبود وعملا برای حوزه انتخابیه اش کاری نکرد در مقام استانداری تهران هم ضعیف عمل کرده است .
محمد قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
ما بدین نه در پی حشمت و جاه آمده ایم
از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
من خودم الان سه 4 سالی هست که از شهرستان ازنای لرستان به تهران امدم واقعا درامد در تهران بیشتر از شهر خودم یا حتی از خرم آباد مرکز استان لرستان هست دلیلشم این هست که میزان سرمایه گذاری در تهران چندین هزار برابر خرم آباد است همین امر باعث شده که تهران رو برای زندگی به شهر اجدادیم ترجیح بدهم
عادلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
مهاجرت معکوس در ایران امکان پذیر نیست چون سطح کیفی زندگی در تهران و دیگر شهرهای ایران برابر نیست حتی سطح کیفی زندگی در تهران و مشهد که دومین شهر بزرگ ایران است برابر نیست و مشهد خیلی پایین تر از تهران است
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
درود بر استاندار دولت اشرافیت!
عليخاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
زماني كه كرباسچي شهردار تهران بود همين حرف رو زد ،اين همون پاك كردن مسئله به جاي حل مسئله است كه به تعبيري دايي من هم بلده اين كاررو بكنه . تدبيربراي مديران امروز ما يعني دقيقا همين .چه كسي مي تواند هزينه هاي تهران را بالا و شهرستان ها را پايين نگهدارد وچگونه ،جامعه مازنجيره اي بهم پيوسته است و اقتصاد يكي از المان هاي آن به حساب مياد.زماني كه كرباسچي داشت تهران رو به قول خودش مدرن و گران مي كرد يكي مثل او مثلا در استان كرمان به اين فكر افتاد كه توليد پسته را بالا ببرد و با اين تفكر امروز به جايي رسيديم كه آب هاي زيرزميني و چشمه ها وقنات هاي استان كاملا خشك شدند يكي ديگردراروميه به فكر ايجاد باغات افتاد و سال ها بعد درياچه اروميه خشك شد و اكوسيستم منطقه به هم ريخت . حرف من اين است سليقه جاي علم و تدبير را گرفت و نتيجه اش شد اين و اين قصه همچنان ادامه دارد .
وحید
|
-
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
حداقل به خاطر زلزله و.....باید تهران تمرکز زدائی شود . باید قدرت و رفاهیات و سایر امکانات بین استانها تقسیم شود . باید با واقعیات روبرو شد
شکور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
افرين براين پدر شهر تهران ايا ايشان مي دانند که زير کوچه منطقه ۱۲ تهران را واگذار شده است سرويس دستشويي مغازه ها شده دوطرف خيابان براي پارک خودرو واگذارشده قريب به اتفاق منازل مسکوني بصورت غير قانوني تبديل به گارگاه شده همان هزينه زياد شهر تهران باعث شده است

شما که از شهرستان زنجان هستيد اگر راست مي کويد در شهرتان امکانات است تشريف ببريد به زنجان بقيه نيز با شما همراه خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
الان استادان دانشگاه هایی مثل قزوین قریب به اتفاق در تهران منزل دارند. شما بیایید اتوبان درست کنید به موازی هم در شهر ها که فرد سریع برسد و ترافیک نباشد. بهتر است . اولین شرط استخدام در دانشگاه لندن بر اساس خبر موثق یکی از استادان شاغل در آنجا منزل استاد باید مسافتش کمتر از ده کیلومتر باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
تابناک لطفا پیاممرا بگرارید نظر اینکه باید تهران خلوت شود وجلومهاجرتهای بی رویه بهتهران گرفته شود باایشان هم عفیده ام ولی اول لای در شهرها کار ورفاه نسلی برای جوانان فراهم کردنه این.ه هی بساز وبندازها در تهران اپارتمان کاغذی بسازند واحتکار کنند تا به مردم بندازند وتهران را شلوغتر کنند ویک پیشنهاد مهم به اقاب استاندار دارم که خیلی مهم است اگر شجاعت وسهامت اجرای انرا داسته باشند هم به ایشان هم به وزارت کشور ومسئولین مربوطه شما اگر این جمعیت عظیم مهاجرین غیر قانونی افغان وپاکستانی وملیت های دیگر که روزانه گروه گروه به راحتی ؤاردکشور میشوندوتمام ایران از رویتا تاسهرهای بزذگ وکوچک را قبضهکرده وجمعیت انها از10 میلیون هم زده با لا خصوصا از استان تهران وخصوصا تهران مشاهده میکنید که حد اقل 3مبلیون از جمعیت تهران خالی میشود وهم بسیاری از جرم وجنایت وخلافهای دیگر جلوش گرفته شده وهم کارهاییرا از کارگری ساده تا تخصصی را که انها اشعال کرده ووادعای مالکبت ایران را مبکنند ازاد شده وجوانان جویای کار به گمارده شوند اگر نگویند که جوان ابرانی کار نمی کنند اگر نطارت مسیولین بذ کاذفرمایام جدی باشد وانها را بیمه کنند وفقز به فکر مال اندوزی نباشند جوان ایرانی بادلگرمی کارمیکند واحتیاج به مهاجرین عیر قانونی وبه طبع مشکلات امنیتب فرهنگی وبیکاری واجتماعی وسیاسی واعتیادنخواهیم داشت اگر گوش شنوایی باشد بهترین راهحل مهاجرت به تهران خواهد بود
مهدی
|
Germany
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
کاش به جای اين همه جلسه، فکر و .... در مورد اين جور تصميمات تنبیهی تو تمام مدت عمر نظام، مسئولين به روشهای تشويقی برای حل مشکلات مردم فکر می کردند.
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
با سلام
بهتر نیست فرصت هاو امکانات سایر نقاط کشور رو بجاش زیاد کنیم؟ این نوع مدیریت اشکال دارد....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
باید از تهران تمرکز زدایی شود چون خدایی نکرده زلزله ایی در تهران اتفاق بیفتد به جرات میتوانم بگم که کشور ایران ورشکست خواهد شد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
برای اینکه آمار طلاق رو بیاریم پایین باید ازدواج رو ممنوع کنم (استدلالی مشابه استدلال استاندار)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
نظر من براستی بسیار غیر قابل انتشار است !!!!
lpln
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
منظور این مسوول این است که مواردی از هرج و مرج ساماندهی شوند .مثلا اقدامی که هر که از خارج تهران امد نتواند به راحتی مسافرکشی کند یا پیک باشد یا انتقال کارمندان به تهران سخت شود و بدون مجوز کسب و کار نتوانند مغازه ای باز کنند و.........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
شاخص بورس ازدی ۹۲تاکنون بیش از۱۲هزارواحدسقوط کرده وبدترین بازدهی رابین بازارهای رقیب ازجمله مسکن داشته است دراین سه سال امسکن هرسال حداقل مطابق تورم هم افزایش قیمت داشته درحالیکه بورس بیش ارده درصدزیان داده !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
جناب فرماندار به جای افزایش هزینه‌های زندگی در تهران، کیفیت زندگی در شهرستان‌ها رو بالا ببر. همیشه راحت ترین کار رو انجام میدهند این مسئولان.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
یک راه دیگر هم وجود داره، گسترش طبقه متوسط و ارتقا زندگی و سطح امکانات در سراسر کشور بجای بدبخت کردن مردم. لطفا برگرد!!!!!!!
یک شیرازی!
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
سلام، خودشون بچه کجا هستند و از کی به تهران تشریف آورده اند؟ :)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: