بازدید 30288

در شورای‌امنیت، ایران به جای عربستان محکوم شد

شورای امنیت سازمان ملل، حمله به سفارت عربستان سعودی در تهران از سوی معترضان خشمگین از اقدام ریاض در اعدام یک روحانی سرشناس شیعه را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۵۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 05 January 2016
شورای امنیت سازمان ملل، حمله به سفارت عربستان سعودی در تهران از سوی معترضان خشمگین از اقدام ریاض در اعدام یک روحانی سرشناس شیعه را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از نیویورک، در بیانیه 15 عضو شورای امنیت در محکومیت این حمله به اعدام شیخ نمر النمر اشاره ای نشده و تنها از ایران درخواست شده است از کارکنان و اموال دیپلماتیک حفاظت کند.

در بیانیه شورای امنیت که بامداد سه شنبه به وقت تهران انتشار یافت، آمده است :'اعضای شورا، حمله به سفارت پادشاهی عربستان در تهران و کنسولگریش در مشهد، در جمهوری اسلامی ایران را که منجر به تعرضاتی به ساختمان های دیپلماتیک و کنسولی شد و خساراتی جدی به بار آورد، به شدیدترین نحو محکوم می کند.'

شورای امنیت ضمن ابراز 'نگرانی شدید' از این حملات، از مقامات ایران خواست 'از اموال و کارکنان دیپلماتیک و کنسولی حفاظت کرده و به تعهدات بین المللی اش در این زمینه به طور کامل احترام بگذارد.'

اعضای شورا مصرانه از طرفین خواستند: 'با ادامه گفت وگو، گام هایی برای کاهش تنش ها در منطقه بردارند.'

نگرانی های بین المللی در مورد اینکه اختلاف عربستان و ایران تلاش های صلح سوریه و یمن را به انحراف بکشاند رو به افزایش است و دو نماینده سازمان ملل برای کسب دستاوردهای سیاسی به ریاض اعزام شده اند.

به درخواست روسیه، شورای امنیت قرار است روز سه شنبه در مورد مناقشه یمن تشکیل جلسه دهد. این جلسه به دنبال پایان آتش بس عربستان و متحدانش علیه یمن برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴۱
به سلامتي، مباركمون باشه
نامردا! ما سفارت رو آتيش زديم اونوقت ما رو محكوم ميكنن!
یک مشت لات بی سر و پا (شما بخونید شعبون بی مخ ها)
به سلامتي، مباركمون باشه
تبریک یه نتانیاهو و آقایون دهن گشاد های کوچک مغز.
دردسر پایداری ها برای مملکت!
تبریک به افرادی که همواره منافع شخصی را به منافع ملت ترجیح می دهند.احسنت به حس میهن پرستیتان
به سلامتي، مباركمون باشه
پاسخ ها
دلسوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
مبارکه گروه های خودسر و دلواپسها باشه که هیچ کسرا یارای مبارزه با آنها نیست
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
سلام. تابناک لطفا در موارد اینچنینی نظرسنجی برگزار کن تا حداقل بدونیم که با چی طرفیم. بدونیم چند نفر موافق این کارا هستن. این تب که گروه خود رو زیاد می بینن با نظرسنجی هاتون میتونه فروکش کنه و اینا انقدر به خودشون حق ندن. لطفا بررسی کنید. مرسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
خدا لعنت کنه این تندروها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
شورای امنیت کیلو چند؟شورای امنیت و سازمان ملل و...همانهایی هستند که از جنایات عربستان و صهیونیستها حمایت میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
این خدعه فرزندان معاویه و عمرو عاص هست
ر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
لابد انتظار داشتید جایزه نوبل صلح را برایتان بفرستند
علی
| Switzerland |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
نباید بگوئیم مبارکمون باشه بلکه باید 2 تا تسلیت بگیم یکی برای شهات نمر و دومی برای حمله به سفارت ، باید گفت که حمله به سفارت دقیقا بنفع عربستان شد چون تمام خبرگزاری های دنیا شهادت نمر را فراموش کردند و به خبر حمله به سفارت عربستان پرداختند و بجای اینکه اعدام را محکوم کنند ، حمله به سفارت را محکوم کردند
این شعبان بی مخ ها دقیقا به عربستان کمک کردند که از زیر فشار بین المللی بخاطر اعدام خارج شوند. واقعا عقل چیز خوبیه
عربستان جدای از درست یا غلط بودن، حداقل به ظاهر بر اساس قوانین داخلی خود آیت الله نمر را محاکمه کرد. ولی حمله به سفارت آن کشور در ایران بر خلاف قوانین داخلی و بین المللی است. ما باید زرنگ باشیم بهانه دست کسی ندیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
وقتی دولت در گرفتن حق ملت ضعیف و در شان آن عمل نمیکند مردم خود اقدام میکنند که نتیجه این میشود!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
هنوز از عواقب حمله به سفارت آمریکا و اشغال آن زیان میبینیم و باز این تجربه ها را تکرار میکنیم.
مگر مومن از یک سوراخ چند بار گزیده میشود؟
شاید ما مومن نیستیم و حواسمون به عواقب کارمون نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
زرنگ؟
بهونه؟؟؟؟
فكر كردي بار اولمونه!!!!!!!!!!!!
سفارت روسيه
سفارت آمريكا
سفارت انگليس
سفارت عربستان
تاحالا بخودمون گفتيم آيا تو بد بخت ترين كشورها و كم تمدن ترين كشورها اين اتفتقات رخ داده؟
بعد صحبت از 2500 سال قدمت فرهنگ بالا ميكنيم
جمع كن آقا اين حرف ها رو
هر بلايي سرمون بياد از افكارمونه
افكارمون خراب آقا خراب
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
باید به آن نادان هایی گفت که مدام در صحنه های مختلف یک عده ای را تحریک می کنند و آنها را به خیابان می کشانند تا دسته گل به آب بدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
کاملا با شما موافقم. کاری که در ایران انجام گرفت غیر قانونی و غیر انسانی بود. کارکنای سفارت چه گناهی داشتن؟
تا کی مردم باید تاوان این تندروهای جیره خوار رو بدن؟ یعنی چی هرسال مثل زامبی ها از یه دیوار میرن بالا ماسفانه خبرگزاری ها میزارن به پای مردم!
پاسخ ها
ابرار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
لطفا فهم داشته باش اگر کار انها اشباه بود حرفهای توبی ادبانه ودر خور یک ایرانی وطن پرست نیست
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
پلیس باید مواظب باشه که اجازه نداشته مواظب باشه یا کتک بزنه
خوب بیانیه شورای امنیت که بد نیست راست میگوید باید جان ومال سفارت را پلیس دیپلماتیک حفظ کند حرف زوری که شورای امنیت نزده است من نمیدانم این شعبان بی مخهارا چرا کسی جلودارشان نیست 70میلیون نفر باید عذاب ونابخردی2000نفر ازمردم خودسر و شعبان بیمخ را بکشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
خودسر کدومه؟
اینا همه دستور بگیر همونایی هستن که عاشق دولت ویرانگر قبل بودن
و ته اش معلوم میشه وابسته به کدوم کشور اجنبی بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
سلام دوست عزیز. اینها 2000 نفر نابخرد نیستند. اینها 2000 نفر حقوق بگیر هستند که به وظیفه خود عمل کردند تا حقوقشان حلال باشد. الحق که کم کاری نکردند. اربابانشان باید به داشتن چنین عمله هایی افتخار کنند.
PEYMAN
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
اینها خودسر نیستند همانطور که شعبان نبود.
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
اگرباغیرت هستید این حرفهارو نمی زنید انها در کشور خود صدها نفر را مظلومانه کشتند اما یک سعودی اعترض نکرد حالا دراینجا همه شدهاند سینه چاک عربهاودیپلمات یقه بسته
تبریک به همه عزیزانی که حتی به قیمت همراهی با آل سعود به دنبال ایجاد مشکل برای نظام و دولت هستند. آفرین بر شما که قرآن های سر نیزه را به آل سعود دادید و خاطره صفین را تکرار کردید. ظالم رابه مظلوم و مغلوب را به غالب بدل کردید.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
احسنت
آقایون دلواپس بفرمایید تحویل بگیرید ، اینهمه حاجی کشته شدند هیچ کاری نکردین بعد برای موضوع دیگه ای - طبق روش جاری - از درو ویوار بالا رفتین ، سفارت انگلستان بس نبود؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
آخه من نمی دونم. اینها همه جا فریاد و شعار پیروی از رهبری سر می دهند اما عملکردشان درست ضد توصیه های مقام معظم رهبری است. ایشان بارها بر جلوگیری از این بی نظمی ها و خودسری ها تأکید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
این گونه حرف زدن یعنی تسویه حساب جناحی. کی از در و دیوار سفارت رفت بالا؟؟ تو اونجا بودی؟؟ چطوری دلواپس ها رو از دیگران تشخیص دادی؟ اصلا دلواپس ها چه کسانی هستند؟؟ جنابعالی یا . . . ؟؟
باید قبول کنیم که حمله به سفارت عربستان یک گل به خودی بود و فقط و فقط افکار عمومی رو به نفع عربستان تغییر داد... یک روز باید جلوی خودسرها و تندروها که فقط فکر منافع گروهی و جناحی خود هستن رو گرفت
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
گل به خودی احمقانه
مگه ابنجاكسي اعدام نميشه؟وقتي احمدشهيدگزارش حقوق بشري منتشرميكنه ميگيم مداخله درامورداخلي اماخودمون سفارت كشورخارجي روآتيش ميزنيم ونبايدمحكوم بشيم؟چرابايدعربستان محكوم ميشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
مزدور عربستان. آنها که به سفارت عربستان حمله کردند امثال تو بودند. که بعد هم اینطوری تو سایت ها اظهار نظر کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
واقعا..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
آخه ما خودمون رو عقل کل ومدافع حقوق مردم ممالک دیگه میدونیم.ملت خودمون هم برن بمیرن.
یعنی چی، مگر عربستان در انزوا سیاسی نبود و از قطع روابط بیشتر ضرر نمی کرد پس چی شد!!!
این حکومت وهابی آل سقوط چند ماه که بر سر مردم یمن بمب می اندازد اما این شورای به اصطلاح امنیت سازمان ملل اینطوری به جدیت محکوم نکرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
خب شورای امنیت است دیگر!! امنیت گردن کلفت ها، زر و زور و تزویر دارها دیگر !! تعجبی نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
حکومت عربستان تعدادی منفی زن بنفع عربستان در پست های سایت های ایرانی استخدام میکند داوطلبان میتوانند با در دست داشتن غیرت نداشته خود به سفارت عربستان یا متحدین صهیونیست ایشان مراجعه کنند
حاصل بي تدبيري واحساساتي عمل كردن عده ايي كه موجب سوء استفاده دشمنان عليه ايران اسلامي شدآياواقعا مالايق اين اقدامات بي معني ومحكوم كردنهاي بامعني هستيم ؟وهابيون عربستان تحريك ميكنند وخودعده اي ساده راهدايت ميكنندوبعد مظلوم نمايي كرده وتمام كارهاي كثيفشان رابدست ماانجام وخودرا درلابلاي اخبارپنهان ميكنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
صد در صد بدانید حمله به سفارت سعودی ها برنامه ریزی خود شان بوده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
این نظر درسته. کار کار خود وهابی ها است.
عجب محبوبیتی داریم
به نظرتون مگه با رفتاری که از افراد به ظاهر خودسر سر زد و نوع واکنش و جریمه اونها باید اتفاقی غیر از این می افتاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
کدام افراد خود سر؟؟ کار کار وهابی ها است. برنامه ریزی شده بوده که بتوانند از شورای امنیت حکم محکومیت بگیرند. حالا هی بگو خودسر.
یعنی خدایی شما انتظار کار دیگری داشتید. ما تا حالا چند بار سفارتخانه ها را تسخیر کردیم و برایمان شده رویه عادی. من نمی دانم این توطئه از قبل قابل پیشبینی نبود. اگر مسئولش می گوید نه که نشان از عدم تشخیص درست به امور دارد و اگر بگوید آره به علت عدم مسئولیت پذیری باید محاکمه شود. یعنی واقعا باید برای عدم استفاده از تجارب به حال خودمان غبطه بخوریم!!!
واقعا می بایست عربستان بخاطر اینکه به سفارت و کنسولگری ان حمله شده بود محکوم میشد ،نه ما که به ان حمله کردیم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
عربستان باید به خاطر به شهادت رساندن یک عالم دینی محکوم می شد که نشد. چرا تو ایران یک قاچاقچی را اعدام می کنند صدای آنها در می آید ولی در عربستان و دیگر کشورهای دست نشانده استکبار گروه گروه مردم به شهادت می رسند صدایشان در نمی آید. در همین واقعه علاوه بر آیت الله نمر 47 نفر دیگر به شهادت رسیده اند. اینها محکومیت نداره؟ آنوقت اعدام قاچاقچی ها محکومیت داره؟ کمی هم چشم هاتون را باز کنید.
خب اين تاوان حمايت بعضي در حاكميت از عوامل افراطي مي باشد البته تاوان انرا كليه مردم ايران مي پردازند
پاسخ ها
PEYMAN
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
تاوانش را کلیه مردم ایران میدهند و حالش را حمله کنندگان میبرند که به انواع و اقسام پاداش میگیرند.
تاوان این محکومیت باید توسط مسببان این حادثه پرداخت شود و نه اینکه ملت ایران هزینه خسارات بار امده را بپردازد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
دلت خوشه این حضرات که در ناز و نعمتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
باید سر دمداران خودسر های که سر نخ را در دست دارند معرفی و مجازات بشن. مردم می دونن باید قانونا معرفی بشن. اینها دارندحرصشون را از نتیجه انتخابات از مردم و دولت می گیرند.
با سلام
واقعا نیروی انتظامی از قبل نمیتوانست برنامه ریزی کند و جلوی این برنامه از قبل پیش بینی شده را بگیرد
اگر جواب منفی باشدد که عدم کفایت نیروی انتظامی را میرساند و ....
پاسخ ها
عماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
اقا مهدی مگر نیروی انتظامی پشت گرمی لازم روداره که بخواد با یک عده عربده کش مورد حمایت برخورد جدی کنه خدا حفظشون کنه که همین قدر ایستادگی میکنند
خوش به حال تندرو ها و نیروی انتظامی که برگ برنده را تقدیم کردند و بازنده شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
بصیرت داشته باشید. مساله به این سادگی ها نیست
باید هم ما محکوم بشویم چون احمق های داریم که هنوز انقدر شعور شان رشد نکرده که نباید از سفارت خانه ها که نشانه دیپلماسی است بالا بروند....
بوی جنگ میاد
بوی منقرض شدن آل سعود میاد
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
بخواب بلکه خواب شو ببینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
بر عکس بوی منقرض شدن تند رو ها میاد.
میترا
| Germany |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
این منقرض بشه یکی دیگه میاد جاش
به تو چی می رسه این وسط؟
فکر کردی هر کی بیاد جای اینا از اینا بهتره؟
نه، هیچ بدی نرفته که خوب بیاد جاش، یه بدتر میاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
بشین سرجات بابا.بوی کباب نیست دارن خر داغ میکنن.
ایران به جای خودش محکوم شده است.
دلیلی ندارد به عناوین مختلف به سفارت کشورهای دیگر حمله می کنید
این کلاه گشاد بزرگ مجللی مبارک دلواپسان و ادم های متحجر بی قانون.
خب کاملا قابل پیش بینی بود که ایران محکوم میشه. اعدام شیخ نمر در عربستان، امری داخلیه (هرچند از نظر ما محکوم و مردوده) اما حمله و تعرض به سفارتخانه با هیچ توجیهی پذیرفتنی و قابل دفاع نیست. کسانی که این کارو میکنن اگه دشمنانِ دوست نما نباشن، دوستانِ احمق و جاهلن و دوستیشون دوستی خاله خرسه س.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
کار عوامل عربستان بوده. شک نکن
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
نخیر دیگه اون دوران گذشته که هر دولتی در داخل مرزهاش هرکاری دوست داشت بکنه. اعدام شیخ نمر یه مساله حقوق بشری و بین المللیه چون بدون علت بوده. هیچ جای دنیا به خاطر یه سخنرانی مخالف ، گردن طرفو نمیزنن. حالا هی شما بشین بگو داخلی بود. بعدشم چن بار دیپلماتای ما تو انگلیس و مزار شریف و لبنان کشته یا ربوده شدند. اون موقه قوانین بین المللی کجا بود؟
كاملا قانوني و منطقي هست به هر حال نمر نه شهروند ايران بود و نه سنخيتي با ايران داشت ولي حمله اوباشها به سفارت در سايه نيروي انتظامي جنبه بين المللي دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
مگه قاچاقچی ها که در ایران اعدام میشن شهروند دنیا هستند که سازمان ملل برای آنها اشک تمساح می ریزه؟
میترا
| Germany |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
نیروی انتظامی کلا فقط زورش به زنان و دختران می رسه
نه به اوباشی که از دیوار سفارت میرن بالا میتونه چیزی بگه
خودکرده را تدبیر نیست
چشم افراطيان روشن. مردماني كه اول عمل مي‌كنند و شايد هيچوقت فكر نكنند. اين مغاير با تعادل خواهي در دين اسلام و حتي مذهب تشيع نيست؟!!
اسلام ديني است كه با هر افراطي مخالف است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
تو که نمی توانی تحلیل کنی
خوب حکم درسته ایران برخلاف عرف جهانی عمل کرده نه عربستان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
بارک الله . نمیری یه وقت. مردم یمن و سوریه و عراق و . . . که این همه توسط داعش سربریده می شوند برابر عرف جهانی است دیگه؟؟!
بسیجی ها کجان الان؟
حق الناس به گردنشون هست؛ البته اگر تعصب شون اجازه فهم حق الناس رو بهشون بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
به ازای هر برگ کاغذی که از سفارت عربستان خراب شده , با ورق طلا تاوانش از کیسه این مردم بینوا داده می شود . نمی دانم چرا اینجا هیچکس فتوا نمی دهد و کفن نمی پوشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
کور بشه چشمت که نمی تونی بسیجی ها را ببینی.
پس کشور شریک ما روسیه نیز طبق معمول رای ضد ایرانی داده است.
پاسخ ها
غمخوار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
روسیه کدوم خری است؟
ترکمنچای و گلستان را یادتون رفته؟

به نظر من یکی از بزرگترین دشمنان ایران روسیه کثیف است.
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
چه انتظاری داشتید؟ چه کشوری می تواند از حمله به سفارتخانه ها حمایت کند؟ در صورت ایمن نبودن سفارت ها و دیپلماتها در روابط بین المللی سنگ روی سنگ بند نمی شود.
هبر عزیزمان در گذشته در سال های ریاست جمهوریشان به متعرضین به سفارت ها هشدار داد ه بودند و این عده قلیل خودسر قطعا از دشمنان مردم ونظام هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
بابا با گفتن این کلمه خودسر دیگه اینقدر خودمان را به کوچه علی چپ نزنیم.
خاک بر سر بی فکرانی که با آبروی ایران عزیز بازی می کنند
پ نـ پ میخواستی عربستان محکوم بشه .
با سرتیتری که زدی تابی جون نکنه انتظار تشویق ایران رو داشتی ؟!! راستی ما که اینقدر خوبیم چرا تشویقمون نمیکنن ؟ مگه از دیوار همسایه بالا رفتن جرمه ؟ اینجا همه از دیوار هم بالا میرن ، تازه تشویق هم میشن یا نهایتاً 200 هزارتومن جریمه میشن تازه اگه همسایه رو کشته باشن !!!
لعنت خدا بر این گروههای خود سر و از خدا بیخبر
کاری که اینها کردند مایه شرمساری دوباره ایران و محکومیت ایران بجای عربستان گردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
اینجور که بوش میاد مجلس آینده پر می‌شه از همینا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
جوش نزن شیرت خشک میشه. عربستان رسما اعلام می کند که آیت اله نمر و 47 نفر دیگر را یکجا اعدام کرده صدای سازمان ملل و حقوق بشر و شورای امنیت در نمیاد.
محکومیتی قانونی ومنطقی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
بارک الله به تو با این همه درک .
مهم نیست. باید عاقلانه عمل کنیم. شورای امنیت بر اساس یک سری قوانین صحبت می کند. اگر درگیر احساسات شویم باخته ایم. همین حمله فرهنگی و کلامی مردم به حکومت عربستان به اندازه کافی نظر جهان به نقض ازادی بیان در حکومت آل سعود را جلب می کرد اما این اوباش که شاید هم نوکر عربستان باشند سلاح ما را از دستمان گرفتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
شک نکن که به تحریک عوامل عربستان اینکار را کرده اند.
موضوع بیانیه حمله به سفارت عربستان بوده نه اعدام نمر. انتظار داشتین محکوم نشیم؟؟؟؟
حالا متوجه شدین در نظام بین المللی حرف ما هیچ جایگاهی نداره؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
ما از اول هم می دانستیم که حرف شما جایگاهی نداره.
بله . و این همه به لطف دوستان خودسر صورت گرفت.
خودسرها ما رو از یک طلبکار به یک بدهکار تبدیل کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
این کلمه خودسر را معلوم نیست از کجا می آورید. همینطوری یه چیزی میگی دیگه. خودسر
سفارت روسیه
لانه جاسوسیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
تو از کجا فهمیدی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
سريع بهش حمله كن...
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
اساس روسیه بر جاسوسی بنا نهاده شده حت دیپلماتهای روس هم جاسوس هستند
متاسفانه همین اشتباه را داریم در مورد فلسطین می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
شما کی درست حرف زده ای که حالا دفعه دومش باشه؟
دست برادران خود جوش درد نكند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
بعضی ها میگن خودسر بعضی ها هم میگن خودجوش. ببینم خودت نبودی؟؟
بازم برید حج پولاتونو بریزید تو جیب این عربا
پاسخ ها
فامیل دور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
حالا عربستان نباشه میرن عراق.چه فرق میکنه؟
وقتي مي ريزت تو يك سافارت و انجا را به اتش مي كشند انتظار داشتين به اون كشور جايزه و مدال بدن . سفارت جز خاك يك كشور محسوب مي شود و قوانين مخصوص به خودش را دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
از کجا فهمیدی؟؟
دیدین که سیاست .. فقط کولی بازی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
اگه نبود که عربستان محکوم می شد. 47 نفر را اعدام کرده با گردن افراشته اعلام کرده سازمان های بین المللی حقوق بشر و امثالهم هم بی خیال. خوب اسمش کولی بازی نیست پس چیست؟
جالبه روسيه هم ايران را محكوم كرده ....
تعجب کردید که ایران به دلیل آتش زدن سفارت خانه ای محکوم شد ....باید صاحب سفارتخانه محکوم می شد...عجب ......
اين هنر ماست تبديل برك برنده به بازنده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
البته شما بعله.
حمله کنندگان را اعدام کنید تا اینگونه بی آبرویی درست نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
موافقم احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
اختیار دارین. اینا ب.... نور چشم هستند. اعدام؟ زهی خیال باطل.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
حرکت آقایون افراطی در مسیر لطمه زدن به نظام و آشوب علیه امنیت ملی بوده...این کار محاربه با نظام مگه نیست؟؟
مشتاقانه منتظر حکم محاربه برای این دوستان هستم
جشم شما روشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
چشم خودت روشن
خب عربستان از ایران شکایت کرده و این شورا را هم به درستی عمل کرده!چیزی که در ایران قانون شده(بالا رفتن از دیوار سفارتخانه ها) در قاموس بین الملل بی قانونی حساب می شود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
ببینم شما از دیوار سفارتخانه ها بالا رفتن را قانون کرده ای؟؟
خودمان زمينه اين محكوميت و مظلوم نمايي سعوديها فراهم كرديم و داريم چوب خوديها ميخوريم
چشمتون کور شه تا کارهای احمقانه نکنید
اینقدر که ما ایرانی جماعت جوگیر و احمق هستیم ...
پاسخ ها
ابوالفضل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
اقا ناشناسه این جماعت خودشونوایرانی نمی دنن ومسلمانی که مرز نمیشناسه میدونن ضمنا حماقت خودت ورفقاتو بحساب ایران وایرانی نذار
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
درست صحبت کن در مورد مردم
خوب باید حفاظت میکرد دیگه.
شورای امنیت اون موقع که ایران به حق بود محکوم می کرد تا چه رسد به الان که کار غلط از عده ای نادان سر زده است.
خخخخ- خب معلومه شیخ نمر که ایرانی نبوده -ولی سفارت خاک عربستان حساب میشه-حق دارن
اقا شورای امنیت کار درستی کره
حمله به سفارت یک کشور کار واقعا نادرستی هستش
ضمنا
به ما چه عربستان چند تا تبعه خودش را اعدام کرده چرا وقتی ایران اعدام میکنه میگیم بقیه در امور ایران دخالت نکنن
يك كار بد را با كار بدتر تصحيح نميكنند
أفراد خودسر ! در ايران مصونيت ديپلماتيك دارند نه سفارت خانه ها !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
گل گفتی
هیچی مون به ادمی زادها نرفته
پاسخ ها
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
آي گفتي همه چيمون به همه چيمون بايد بياد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
شما که بعله
اصلا عربستان لجن . ولی حمله به سفارت کشورها در کشور دیگر کار درستی نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
بله کار عوامل خودشون بوده.
دستگاه دیپلماسی کشور، واقعا دستتون درد نکنه با این دیپلماسی کاریتون! واقعا! خداروشکر حفاظت از مرزهای کشور برعهده شما نیست وگرنه مثل همین مورد، بازی برده رو برامون میکردین بازی باخته! بخدا از ناراحتی بیدرایتی ما و سوء استفاده عربستان میخام سرمو بکوبم به دیوار!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
از خود فریبی سرت رو بزن به دیوار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
ماهی از اب گل آلود توسط دلواپسین ممنوع - البته اگر از نظر سیاسی قوانین رو نمیدونین که فقط باید به شما دوست عزیز بگم که اشتباه میکنین اینجا مقصر نیروی انتظامیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
با این تفکری که داری باید هر چه زودتر بکوبی.
پس دریغ مکن همین الان
فرزاد
| United States of America |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
به اين ميگن فرار به جلو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
منظورت اینه که برادر ظریف و همکاراش ریختن تو سفارت عربستان؟
علی
| Switzerland |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
میگن یک دیونه سنگی رو تو چاه میندازه صدتا آدم عاقل هم نمی تونن درش بیارند. بنابراین بهتره دیونه ها رو جمع کرد نه اینکه به دستگاه دیپلماسی ایراد بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
چه ربطی به دستگاه دیپلماسی داره؟ طبق کنوانسیونهای بین المللی حمله به اماکن دیپلماتیک هر کشوری محکوم است.
دست پخت دلواپسانه دیگه .اینها برای ضربه زدن به دولت حاضرند آبرو وحیثیت وحتی کل کشور را به نابودی بکشتنند
عقل که نباشد همیشه حق هم باشی ظالم قلمداد خواهی شد.
ما اگه کشوری صالح میخوایم باید از هیجانات مخرب دوری کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
مسله توی همین ما مونده ما اگه 90 درصد مردم عادی ایران باشه که قطعا میخواد اما اگه ما صاحبان قدرت باشه قطعا منافع اونا با منافع مردم فرق داره
خسته نباشی دلواپس
کاملا محکومیت به جایی بود .
از نظر ما هم این اقدام محکومه چه رسد به نظر جامعه ی جهانی!
آخر بی فرهنگی و داعش مآبیه!
آنروز که برای کسانی که از دیوار سفارت خانه های کشورها بالا می رفتن ،کف می زدیم وانقلابی خطابشان می کردیم ، باید فکر این جایش را هم می کردیم که دنیا را علیه خود تحریک می کنیم .
شورای امنیت کی حق گفته که این باردومش باشه.
نابود باد اقلیت ضد منافع ملت ایران و پشتیبانآن آنها
اصلا اعدام های انجام شده کاملا رفت پشت ابر حمله به سفارت ... این عده آدم بی عقلی که با هوچیگری باعث و بانی بودن رو محاکمه کنین تا تقی به توقی خورد سفارت آتیش نزنن
عجب مردمی هستیم که ادعای خوب بودن داریم و از همه دنیا هم بی قانون تریم.
انزوا راز بقا
خوب شماهم بودید کشوری رو که به سفارتش حمله شده را مظلوم میدونستید هرچند اون کشور گناهکار باشه همونطور که میگین ترور و کشتن هر شخص یا گروه بی گناه فارغ از هرنوع دین و مسلک و مذهب جرمه
با این بیخردی ها دیگر کشور جای زندگی نیست باید گذاشت ورفت .این از سیاست اون از اقتصاد اون از الودگی هوا اون از وضعیت اب اون از فقر وفساد و اختلاص وفساد وفحشا واعتیادو...موضوع دیگه .
تمام خسارتی که به سفارتخونه زدند رو از همین آدم های خودسری که دستگیر شدند بگیرند که هم ادب بشند و هم از جیب ما که داریم مالیات میدیم نره...
چــــون عــقل نباشـــــدجـــان درغذاب اســـت.
خوب مگر مزارت خارجه ما هم به سازمان ملل و یا شورای امنیت بابت اعدام شیخ نمر و یا حادثه منا یا سقوط جرثقیل و غیره درخواست یا شکایتی کرده!!!!!!!!!
بااین نا بخردیها ایران وعربستان را بجان هم بیندازند تا با جنگی ناخواسته منابع وصلاحهای دوکشور مسلمان که باید روزی برای نابودی اسراییل صرف گردد در مقابل یکدیگر تلف شودتا خیال اسراییل را از قدرت این دوکشور مسلمان نیز خلاص کنند همچنانکه مصر ولیبی وسوریه وعراق و....را تخلیه کردن .
اگه همينجوري پيش بره ديگه سفارت برا بالا رفتن نميمونه ي زره هم بزاريد برا اينده چنتا سفارت بمونه ازش برين بالا
حتما 15 کشور عضو شورای امنیت سازمان ملل سواد جغرافیا ندارند بخاطر همین ایران را با عربستان اشتباء گرفتند!
کسانی که به عشق ساندیس همه جا حظور دارن اینکارو کردن .و این بهانه خوبی برای عربهای پا برهنه عربستان بود که کشور ایران رامحکوم کنند.
دیوانه ای سنگی به چاه می اندازد که هزاران عاقل هم نمیتوانند بیرون بیاورند.
برخورد شعبان بي مخ ها جاي مجرم را عوض كرد
هيچ ميدونين همين افراد به اصطلاح خودسر خيلي وقته كه شدند بلاي جان سيستم متاسفانه
سالهاست که مردم وکشور هزینه های گزافی بابت اعمال متحجرانه عده ای خودسر،خودجوش،لباس شخصی ویا...را می پردازند.لطفا مسئولان فکری اساسی بکنند.
اين خدمتي بود كه از طرف عوامل خود سر و نفوذي به كشور كردند
اگر سفارت را آ تش نمیزدید قضیه شکل دیگری پیدا میکرد
این اولین بتر نیست که ما چوب نادانی یکسری خودسر ولات را میخوریم
مارادونا رو بيخيال !
غضنفرو بچسب !
دوستان بجای سرزنش یکدیگر به فکر دشمن مشترک باشیم
سياست پدر و مادر نداره
معلوم نيست پشت پرده حمله به سفارتخانه ، چه كس يا كساني بودند يا هدفشان چه بود يا اينكه بوسيله چه گروه يا گروههائي حمايت و پشتيباني شده اند؟
بابا جان سياست پدر و مادر نداره . ميفهمي ؟ نداره كه نداره .....
اون 47 نفری که آبروی ایران رو بردند باعث بدتر شدن اوضاع شدند دسته کمی از قاتلین و متجاوزین ندارند و باید به اشد مجازات برسند.
این رفتار ناپسند برای عربستان یک بهانه است اما بهانه ای موجه است شاید اگر این بهانه هم نبود بهانه ای دیگر می تراشید عربستان نمی تواند ایران قدرتمند و رقیب در خاور میانه را شاهد باشد.
وقتي سالگرد حمله به سفارت امريكا رو جشن ميگيريم چه انتظاري داريد؟؟؟
مشتی انسان احمق سرنوشت بقیه را هم تحت تاثیر قرار میدهند
حتي خيلي از ما هم اينجا نميدونيم كه اين حمله كار خود سعودي ها و عوامل نفوذيشونه نه مردم و نه خودسرها... در واقع اين خودسرها جاسوس و مامور سعودي و اسراييل هستند... ولي كور خوندن...
تا کی بایستی این هزینه ها را از جیب بیت المال پرداخت کنیم چرا کس جواب گو نیست
موقعي كه دولت بجاي محكوميت شديد اين عربهاي بي همه چيز فقط مثل كفاشيان مي خنده مردم بايد دست به كار بشن.افتاد...
حمله به سفارت عربستان نه دلسوزی بوده نه جوگیری.بلکه حرکت حساب شده مخالفین دولت اعتدال در جهت به شکست کشاندن سیاست ترمیم روابط با منطقه وجهان بود.که ان شاالله در انتخابات مجلس نارضایتی خودمون از افراط گراهاو حمایت از اعتدال وعقلانیت رو نشون خواهیم داد
به ديوانه يه سنگ مياندازنه تو چاه صد تا عاقل هم نميتونند در بيارند
حالا عربستان انقدر به نقطه ضعف ما مسلط. شده كه يه عاقل فرستاد كه سنگ رو بندازنه ته اقيانوس حالا بريد در بياريد
از این شورای امنیت بیش از این انتظار نمی رود.
رئیس پلیس تهران باید برکنار شود.
این داستان هنوز ادامه داره .فردا یه سفارتخونه دیگه پس فردا یکی دیگه و...تا روزی که بشیم کره شمالی انشاالله به لطف برادران
متاسفانه آتش که به جنگل بیفته تر و خشک با هم میسوزن.
از دارو دسته احمدی نژاد همه چی برمیاد .
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
ایکاش روزی برسه که تفکرات احمدی نژادی اینچنین به کشور آسیب نزنه
سلام من معتقدم که همانطور که عربستان در سال 88 مقامات ضد فتنه فاش کردند که عربستان چند میلیارد به رهبران فتنه داد اینبار عربستان به نفوذی ها در حمله به سفارت خودش داد تا بتواند به وجه ایران تا حد امکان ضربه بزند که زد.
یه عده تندرو به اسم مردم هرکاری دوس دارن میکنن
یعنی واقعا فکر میکنید خودسرند
به نظر من نیروی انتظامی مسئول مستقیم این هرج و مرجهاست اگر دو نفر تو یه پارک به هم آب بپاشند دویست تا مامور میریزه سرشون.
هرچی بافتیم رشته شد. آبرو رفت کاریش نمیشه نکرد.
چقدر کامنت های جور و واجور گذاشتید حالا جواب و اظهارات فرمانده سپاه محمد رسل الله را :

محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران، با "بسیار غلط و اشتباه" توصیف کردن حمله و به آتش کشیدن سفارت عربستان سعودی گفت: "حمله به سفارت عربستان، آن طور که برخی می‌خواهند القا کنند، یک اقدام خودجوش مردمی نبوده است؛ حرکتی کاملاً حساب شده و با طرح‌ریزی قبلی بوده."

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله، که مسئولیت امنیت تهران بزرگ را بر عهده دارد، در مصاحبه با خبرگزاری میزان افزود: "اطمینان داریم که این کار توسط نیروهای مؤمن و حزب‌اللهی صورت نگرفته و این اقدام کاملاً سازماندهی شده بوده است."

پیشتر، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران حمله به ساختمان های دیپلماتیک عربستان را 'مشکوک' دانسته و بر 'رسیدگی سریع قضایی به این موضوع و مجازات عاملان آن' تأکید کرده بود
راستی روسیه هم محکوم کرد ههههههه
خب خب بچه ها حالا نوبت کدوم سفارتخونه هست که تسخیر کنیم ؟
کدخدا تلفنی فقط جلوی ایران رو میگیره !!!!!
این هم نتیجه خودسریها زیاد هم خودسر نیستند کسانیکه ککتول مولوتف دارند کسانیکه نتوانستند برجام را بهم بزنند دارند قاعده بازی راجوردیگر بهم میزنند
اخه فلان فلان شدها رفتین سفارت اتیش زدین خوب کارکردین دیگه چراتلفون سفارت برداشتین و باهاش عکس سلفی گرفتین ؟ اینکه دزدی میشه.
به ما چه ارتباطی دارد ۰ همین افراد برای اکثریت ملت تصمیم
میگیرند حرف زدن فایده ای ندارد
خوب انتظار داریم عربستان محکوم بشه اونها قوانین کشور خودشون اجرا کردند .ما چرا یاد گرفتیم تا تقی به توقی بخوره از درو دیوار سفارت بریم بالا حداقل این یاد بگیریم که مثل سایر کشورها بریم جلو سفارت ارام شعاربدهیم .تجاوز به سفارت عین تجاوز به همون کشوره تمام تلاش برای روشن کردن ذهن ایران هراسان که ایران امن امن همه بر باد هوا رفت که رفت
گرچه این تندروی ها اصلا قابل دفاع نیست و اسیب زدن و تعرض به ساختمان های دیپلماتیک کار اشتباه و نادرستیه و جز متهم شدن به خشونت و سوزاندن فرصت ها در سطح جهانی نتیجه ای نداره
اما اگر دولت سر قضیه تعرض به دو نوجوانمون و فاجعه منا و انفجار سفارت ایران در بیروت و هتاکی های ال سعود جوابشون رو میداد و مقتدرانه از عزت و شرف ایرانی دفاع میکرد اینطور وجودمون پر از عقده های حقارت نمیشد و کار به اینجا نمیکشید...
ضمنا آون هموطنایی که نگران هستن و شعار های قشنگ فرهنگ و ادب میدن، نگران نباشن چون مثل همیشه همین بچه های بی فرهنگ هستن که با دادن جونشون از فرهنگ و عزت و خاک و ناموس ایران و شیعه دارن دفاع میکنن و کسی از شماها توقع نداره چون گذشته و حال حتا یک شب برنامه سونا و جکوزی و قرار تو رستوران ایتالیایی تون رو کنسل کنید
اشکال نداره؛ شعارهای قشنگ وطن پرستی و پز روشنفکری ش با شما، دفاع از خاک و ناموس ایرانی شیعه و خون دادنش با ما...
وقتی دولت نتونه موضعی همگام بااحساسات مردم بگیره تا دلشون خالی بشه،نتیجش حمله به سفارتخونه است.تا اعتراضشونرو نشون بدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
اینها مردم نبودند بشون میگن : خودسر ح تندرو - رادیکال - بی مغز و ....
حمله عربستان به یمن وحشیانه هست و تعرض به خاک یک کشور محسوب می شود.
حمله به سفارت یک کشور تجاوز به خاک آن کشور محسوب می شود و عواقبش را باید همه پس بدهیم.
کجای درک این واقعیت و اصل روابط بین المللی در طول تاریخ که فرستاده باید در امان بماند دشوار است؟
اقایون در عرف دیپلماتیک اعدام شیخ نمر به حقوق بشر سازمان ملل مربوط میشود نه شورای امنیت اما حمله به سفارتخانه ها به شورای امنیت مربوطه انتظارات خودمان را عیب دیگران ندانیم و انها مثل ما نیستند که هر کس در هرچه دلش خواست دخالت کند و شخصی بدون تخصص در وارد مباحث غیر مرتبت با خود میشود
يعني وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و بيسج قادر به جلوگيري از فجايع نبودند يا نخواستند جلوگيري كنند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
اینها خودشون بسیجی بودن و تندرو
حالت خوبه ؟
می دونید برای من چی جالبه؟
زمانی که 400 تا ایرانی بیگناه به قصد انجام مناسک حج، زیر دست و پا له شدند حتی یه سنگ به طرف سفارت عربستان پرتاب نشد.
زمانی که حاضر نبودند اجساد رو تحویل بدهند هم همینطور
الان که یه اعدام داخلی در عربستان صورت گرفته اینطوری باید ابرو ریزی بشه
کاش انقدر داعیه نجات جهان رو نداشته باشیم
کاش بیشتر از همه دنیا (شیخ نمر- فلسطین-عمرالبشیر- بشار اسد و ...) به خودمون احترام بذاریم و به فکر خودمون باشیم
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
خب اینا که ایرانی نیستن . دلشون واسه من و تو میسوزه ؟
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
جانا سخن از زبان ما میگویی..
روی سایت یک رای گیری انجام شود تا معلوم گردد از دیوار سفارت بالا رفتن چقدر طرفدار دارد
اگرفرض کنیم جمعیت کل مسلمانان جهان یک میلیارد و چهارصدمیلیون نفرباشه یک جمعیتی درحد نهایت 100 میلیون طرفدارماهستند و بقیه طرفدار عربستان.حالا انتظار دارید با این کارهای نابخردانه کسی هم ازما حمایت کنه.برادر شیخ نمر مرحوم هم محکوممان کرد چه برسه به شورای امنیت که کاملا سمت عربستان هست.
چاره ای غیرازاین با این کشور جنایتکار آدمکش که احتمالا ادامه دار است نبود این محکومیت را هم می پذیرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
شما از طرف کی داری صحبت میکنی ؟؟؟؟/
سوای تمامی این نظرات، کسی هست که رئیس نیروی انتظامی رو مورد مواخذه قرار بده و کار آئی اصلیشو؟
تسخیر سفارت کار اشتباهی است .هرچند مادر این کار ید طولایی داریم.روسیه هم اگر رای به نفع ایران می داد آبروی خودش می رفت .خب اگه اعتراض داریم چرا وحشی گری
ایران در موضوع حمله به اماکن دیپلماتیک محکوم شد و این محکومیت مطابق با حقوق بین الملل است و سر سوزن ستمی به ایران نشده است.
دخالت تو سوریه خوبه تو یمن بد
آقای تابناک توام مسئول همین بدبختیایی وقتی با شوق و ذوق داشتی تعریف میکردی از حمله به سفارت و اینکه هموطنانمون بودن اگه راست میگی کامنت های حمله به سفارت رو منتشر کن . واقعا آبروی خبرگزاری رو بردید . وقتی گند زدید تازه من نبودم دستم بود میکنید؟
توقع دیگه ای داشتین. زدیم سفارت رو سوزوندیم تشکر هم میخواهیم.
باید ال سعود محکوم میشد چون خودشان سفارت خودشان را اتش زده و به گردن نیروهای مهربان خودسر انداختند
کار بسیجی هاست
با سلام
تحویل بگیرید، ایا این شورا حاضر است موشک باران سفارت ما در یمن توسط سعودی ها را محکوم کند ؟از کجا معلوم است که حمله به سفرات و کنسولگری عربستان در مشهد وتهران کار نفوذی های تطمیع شده با طراحی عربستان ربرای سرپوش گذاشتن برقتل آیت الله نمر نباشد.؟
الان که سعودیها با خمپاره زدن سفارت ایران رو تو یمن ترکوندن شورای امنیت کجاست؟
همیشه از افراط ضربات مهلکی ایران خورده است: آشوبها و عربده کشی های خیابانی سال ۸۸، سفارت انگیس۹۰، و هم اکنون سفارت عربستان۹۴. تا کی در این مملکت، شاهد بی ارزش بودن قانون باشیم؟!
قالب نوحه است
اقدام علیه امنبت ملی یعنی چی غیر همینه که ایران رو غیر امن نشون می ده
چه وضعشه!!!
یه عده جمع بشن برن جلوی سفارت و آبروی مملکت رو ببرن!!!
چند تا تانک میذاشتن جلوی سفارت و بعضیها که باعث و بانی این کار هستن رو میترسوندن!!
با آتش زدن و اغتشاش هیچ دردی درمان نمیشه و تنها آبروی مملکت میره!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست