بازدید 38068
سوای مدیریت فاجعه بار؛

چرا بازيكنان ايران، مرد بازي هاي بزرگ نيستند؟

تيم بزرگ داشتن، بازيكن بزرگ مي خواهد و بازيكن بزرگ داشتن هم در گرو آموزش و كار همیشگی و به روز علمي است؛ كاري كه قطعا از عهده اين فدراسيون فوتبال و اینچنين مديريتي برنمي آيد؛ فدراسيوني كه یا همواره درگير دادگاه هاي گوناگون براي پرداخت غرامت از پول بیت المال به دليل ندانم كاري هاي گذشته خود و ماله کشیدن بر آن است و...
کد خبر: ۱۴۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۰ 23 January 2011
باخت تيم ملي ايران در مرحله يك چهارم نهايي جام ملت های آسیا، نه تنها براي بسياري از مردم عجيب و باور نكردني نبود، بلكه براي بسياري، باخت شب گذشته به كره جنوبي ادامه و تكرار روندي است كه سالهاست در فوتبال اين كشور ادامه دارد.

به گزارش «تابناك»، اين ناكامي و تسلسل در ناكامي ها، در حالي پيش آمده است كه افزون بر ضعف شديد مديريتي در رأس فدراسيون فوتبال، بازيكنان تيم ملي نيز در بزنگاه هاي مهم و در آوردگاه هاي اساسي چون جام ملت ها و مقدماتي جام جهاني به يكباره خود را مي بازند و احساسات ملتي را به سخره مي گيرند.

بنا بر اين گزارش، در بازي شب گذشته، بازيكني چون جواد نكونام كاپيتان تيم، كه بالغ بر صد بازي ملي و تجربه اي بين المللي فراوان دارد، فرماندهي تيم ايران را بر عهده داشت؛ فرماندهي كه حتي سايه يك فرمانده را در زمين نداشت و اتفاقا تيم ايران با فروپاشي مركز فرماندهي و مديريت بازي، قافيه را از پيش باخته بود تا بار دیگر يادآوري كند كه در فوتبال روز دنيا، آماده سازي ذهني و دارا بودن ظرفيت بالاي روحي و رواني است كه يك تيم را بزرگ مي كند و به آن اعتبار مي بخشد، وگرنه صدها بازي ملي و صدها حضور بين المللي وقتي بازيكنی را بازيكن مصاف هاي بزرگ نكند، تنها آمار و ارقامی است كه سرانجام و در بهترين حالت، به گوشه اي رانده خواهد شد.

مسعود شجاعي هم وضعيتي به مراتب ضعيف تر از نكونام داشت و گويي ستاره بين المللي تيم ايران، تنها براي وقت كشي به بازي آمده بود، در حالی که در آن سو، باتجربه ترين بازيكن كره جنوبي، پارك جي سونگ، با آمادگی ذهني و رواني بالا، تحركي در خط حمله اين تيم ايجاد كرده بود كه اگر همت یکی دو مدافع ايران نبود، قطعا نتيجه اي بسيار ضعيف تر در انتظار ايران بود.

همچنین بايد افزود: تيم بزرگ داشتن، بازيكن بزرگ مي خواهد و بازيكن بزرگ داشتن هم در گرو آموزش و كار همیشگی و به روز علمي است؛ كاري كه قطعا از عهده اين فدراسيون فوتبال و اینچنين مديريتي برنمي آيد؛ فدراسيوني كه یا همواره درگير دادگاه هاي گوناگون براي پرداخت غرامت از پول بیت المال به دليل ندانم كاري هاي گذشته خود و ماله کشیدن بر آن سات و يا وقت خود را صرف حضور در برنامه هاي متعدد تلويزيوني براي خنديدن به خودشان و مردم مي كنند.

گفتني است، اتفاقا تحليل پايين بودن ظرفيت بازيكنان فوتبال ايران براي حضور در ميدان هاي بزرگ، موضوعي است كه بجد جامعه شناسان و روانشناسان اجتماعي بايد پیرامون آن تحقيقات مفصلي انجام دهند.

البته باید گفت، همه اين موارد ضعف و نابساماني مديريت فوتبال را توجيه نمي كند. اين نوع فوتبال بازي كردن به يك معضل ملي تبديل شده است، ولی تغيير مديريت هم دست کم يك حسن دارد و آن اين كه مردم خود را مضحكه ندانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۵۶
مدیریت باید تغییر کنه
حیف اسم مدیر که به اقای کفاشیان داده بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
4 تا بازیکن مثل علی کریمی ، مهدوی کیا ، فرهاد مجیدی بهتر از اینا بازی میکنن
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
مشکل مدیریت نیست امیرخان ! کفاشیان نشد یکی دیگه . ما ایرانیا کلا همینیم ! کلنا ملا قلی ! کره ای 40 داره از اون موقعی که ما راحت می بردیمش کار می کنه معلومه که نتیجه می گیریم. وقتی ما ایران ناسیونال (ایران خودرو) رو تاسیس کردیم کره ای ها خودروسازی نداشتند حالا ببین اونا چی دارن ما چی داریم ! مگه مشکل یکی دو تاست؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
آفرین
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
ببینید دوستان نباید خودمونو گول بزنیم،مقایسه تیم ملی به کره مثل مقایسه مثلا صنام با سامسونگ یا ال جیه،ایران مقایسه ایران خودرو با هیوندا امثال این جور چیزا،
زیاد خودتونو خسته نکنید آقای کفاشیان که دودستی چسبیده به میز ریاست و به گفته خودش میخواد یک سال دیگه هم بمونه تا بازنشسته شه و تو حقوق بازنشستگیش تاثیر مطلوبی بزاره
من هم ميخوام فوتباليست شم تا بتونم براي هر بازي 5 ميليون بگيرم. اونموقع ديگه نياز نيست برم دنبال هزارتا وام با سود بالا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
اگه می تونی بشو .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
جالب اينكه پول بگيري و بازي نكني و 70 ميليون جمعيت رو بذاري سر كار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
منظورت با مجتبی جباری هست!
دیشب اشک پسرم منو کشت خدا لعنتتون کنه اگر خوب بازی میکردید و میباختید زورمون نمیگرفت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
نگراني شما اشک پسرتان است يا برباد رفتن اميد يک ملت براي پيروزي؟ پسرتان چند ساله است؟سعي کنيد اورا «مرد» بار بياوريد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
به پسرت بگو گریه نکنه. ما باید به این تحقیرها عادت کنیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
سعی کنیم بچه هایمان درست تربیت کنیم تا بخاطر فوتبال! گریه نکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
آيا اين چند نفري كه راي منفي دادند به نظر شما ايراني هستند يا يك مشت آدم بيكار و بي غيرت ؟
حبیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
آقای ناشناس بخاطر فوتبال نیست.این اسمش غیرت ملیه.خیلی های دیگه هم گریه کردن.لطفا بفهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
باز هم بكوشيم بچه هايمان را درست تربيت كنيم تا براي فوتبال گريه نكنند.
ناشناس
| Canada |
۱۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
گریه نداشت .من بعد صعود 9 امتیازی مطمئن شد م می بازیم.همیشه بعد 1-2 برد ما مغرور می شویم چه برسد صعود 9 امتیازی!!!
مربی کره شمالی محکوم میشه بخاطر باخت ما اعضای فدراسیون مان خوش و خرم به ریش ملت می خندند
جواد نكونام فوق العاده بد بازي كرد و 6بار پشت محوطه جريمه توپ را لو داد تا بالاخره يكي از اون سوتي هاي نكونام به گل تبديل شد.
پاسخ ها
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
نکونام افتضاح بود به معنی واقعی کلمه. اصلاً با پارک جی سونگ قابل مقایسه نبود. کاپیتان کره به تنهایی یک تیم بود و در همه جای زمین حضور داشت. اما کاپیتان ما هرازگاهی فقط به توپ لگد میزد تا از محوطه جریمه دور شود.سایر بازیکنان هم دست کمی از او نداشتند
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
راست میگه گند زد!!
شاهزاده های پارسی بیشتر تن آسایی کردند تاشهامت و جسارت
پاسخ ها
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
خدا رحمت كند پدر كسي را كه اين شعار را براي تيم ملي ايران انتخاب كرد. باختيم و آخ هم نگفتم. گفتم شاهزاده هاشون باخت چه ربطي به من و ايران من دارد.
مجید
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
اون کسی که گفته شاهزاده های پارسی،میدونسته اینا می بازند.میخواسته اسم سرزمین پارس و شاهزاده رو خراب کنه.وگرنه اینهمه جوون با لیاقت تو این مملکت که بهشون بگن شاهزاده...
ناراحتی قلبی دارم و دیشب تا لب مرگ رفتم ولی آخر بازی از خودم و قلب مریضم شرمنده شدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
اوووه
چه جدي گرفتي شما.
مشكل از خوذتونه كه از اين تيم انتظار داشتيد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
دیوونه
ارزششو داشت؟
ديگه خسسسته شدم آخه تا كي........
تیم ما خیلی بهتر بازی میکرد نفهمیدیم چرا دیشب اینطوری شده بود و انگار همه بازیکنان قرص استرس خورده بودن ای کاش استرس نداشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
ببخشید نکنه شما فوتبال سال 96 رو دیدن که میگین بازی ما خوب بود؟
به نظرم این حق کره بود که ببره. ما هم باید چوب حماقتهای خودمون رو بخوریم. اون از رییس فدراسیون، اون از جوی که علیه سرمربی انداختن... اون از نکونام و ..........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
استرس ؟!
ديگه قديمي شده و بازي بد و بدون تكنيك كه استرس جوابش نيست !
ناشناس
| Hungary |
۱۳:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
نه بابا کجا خوب بازی کرد!!! تمام وقت اونا داشتن توی زمین ما توپ رو میچرخوندن.
تا کی باید اینگونه باشیم
با یک برد چشمان خود را به تمام کاستی هایمان ببندیم و با یک باخت همه چیز را زیر سوال ببریم بایستی نگاه فرهنگی خود را به این نوع برخورد عوض نماییم .

مربی و بازیکنان تیم خسته نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
شما به من بگو آخرین برد تیم ملی که میشه بهش افتخار کرد کی بود؟ آخرین عنوان درست حسابی فوتبال ابران کی بود؟ چه خسته نباشیدی مرد مومن، میلیون میلیون پول میگیرن پاداش می گیرن از بودجه منو تو میدن به اینا، چه گلی به سر ما زدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
خیلی هم بد نبود همه داشته های ما همین است البته نه از نظر فنی، کلی عرض می کنم.
کره جنوبی با آن همه امکانات و زحمت کشیهایی که انجام داده اند به دور از انصاف است از ما ببازند!
حرام است اگر یک ریال از بیت المال خرج فوتبال شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
تکبیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
الله اکبر الله اکبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
احسنت
تجربه ثابت کرده که متاسفانه هشتاد درصد ایرانی ها مدیریت خوبی ندارنند و یکی از علت های ان تحصیلات ناکافی در این امور می باشد و شما کاملان فرق یک مدیر ایرانی و یک خارجی را در یک بنگاه تجاری و ورزشی و غیرو خواهید دید .
پاسخ ها
حافظ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
آقا فرشيد منظورت كدام تجربه است ؟اتفاقا 80 درصد مدير هستند ولي در جامعه امروز افراد نا لايق در منسب مديرت فعاليت مي كنند و اجازه فعاليت به ديگر به وسيله تخريب هاي مكرر را نمي دهند مثال هم اگر بخواهم بزنم 2 صفحه شايد بيشتر ميشود
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۴:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
مدیریت در خون ادمیست نه در تحصیلات
اجازه بدید از این به بعد رو من براتون چشم بسته بگم:حالا یه چند وقتی همه حساسند و راجع به این موضوع صحبت میکنند،کار به مجلس هم میکشد و لابد نمایندگان کمیته بررسی شکست هم تشکیل میدهند،بحث های داغ کارشناسی با حضور انواع فوتبالی ها در رسانه ها برگزار میگردد و خلاصه یه چند وقتی همه سرکاریم و بعد هم یادمون میره تا تورنمنت بعدی و این داستان ادامه دارد...........
كفاشيان بايد از فدراسيون برود و يك فرد غير وابسته به دولت بايد به عنوان مدير ورزشي انتخاب شود اما اگر اينگونه نشود كماكان بايد شاهد از بين رفتن شخصيت ايران در صحنه فوتبال كه به نوعي هم در دنيا فراگير است باشيم.
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۱:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
يعني اگر يك مدير ورزشي وابسته به دولت باشه مشكلي داره؟؟ چون گفتي غير وابسته به دولت.
وقتي تو فوتبال فقط پول داره حرف اول رو ميزنه چه انتظاري از غيرت ايروني دارين ؟ ياد اون روزها بخير كه بازي كن ها فقط به عشق فوتبال تو ميدون ميرفتن . كسي فكر نميكرد ي روزي يك ميليار تومان بدن به كسي كه حتي كمترين غيرت رو نسبت به كشورش نداره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
دوران غیرت گذشته الان دیگه همه واسه پول و باشگاه بازی میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
درسته عزیز تیم 1996 تیم بود که غیرتی بازی میکرد
هنوز یادم نرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
انصاف داشته باشیم. خداییش غیرتمندانه دفاع کردند ولی در حمله دریغ......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
بازیکنا 120 دقیقه با تمام وجود دویدن، همه سعیشونو کردن، وقتی تاکتیک صحیح نباشه زحمتشون به نتیجه نمی رسه، شما رو دعوت می کنم که صحبت های آقای انصاری فرد بعد از بازی رو خوب گوش کنید تا دلیل باخت رو متوجه شید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
این پولها نمونه بارز اسراف اون هم از جیب بیت المال هست بیت المالی که باید برای من و تو خرج بشه
همه این ها بخاطر عدم مدیریت صحیح ، حرفه ای نبودن بازیکنان ، نبودن روانشناس در تیم و صدها علت دیگر است ولی آیا این بار دیگر به خود خواهیم آمد؟؟!!!!
آیا بالاخره مدیرانی بر سر کار خواهند آمد که دلسوز مردم باشند؟
بیچاره افرادی مثل فردوسی پور که این همه گفتند به جای این که کمی حرفهایشان مسئولین را به فکر جدی وادارد باعث شدند که حتی در این رقابت ها گزارش بازی ها را به او ندهند... برای این فوتبال فقط می توان تاسف خورد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
شما داداش فردوسی پور نیستید؟
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
شما كفاشيان نيستيد؟
چون اصلاً مرد نیستند
من فكر ميكنم بايد قبول كنيم ما ايرانيها بيش از اون چيزي كه واقعا" هستيم خودمونو دست بالا ميگيريم. درسته كه بحث غرور ملي بسيار مهمه ولي ما هميشه در مورد توانايي هامون به شدت بزرگنمايي ميكنيم. اگر قدري منصف باشيم ميبينيم كه تيم فوتبال ما كلا" تيم قدرتمندي نيست. ما فقط 3 دوره به جام جهاني راه پيدا كرديم كه حاصل كار فقط يك برد بوده و هيچگاه از دور اول هم صعود نكرديم.بعد از انقلاب هم كه هيچ قهرماني در جام ملتهاي آسيا كسب نكرديم. به المپيك هم كه بيش از 40 ساله صعود نكرديم. پس چرا ادعا ميكنيم تيم قوي هستيم؟
پاسخ ها
محمد رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
كاملا موافقم با شما. ما اصلا قدرت اول آسيا نيستيم . اصلا بازيكنان خيلي بزرگي نداريم و اصلا بهترين نيستم. هميشه منتظر يك جرقه هستيم كه توي بوق و كرنا كنيم كه آي جهانيان بفهميد ما همه چيز مي سازيم، همه كاري مي كنيم، قرار ملاقات كره مريخ مي ذاريم ، تمام كرسي هاي فوتبالي آسيا حق ماست. آخي ، حيف از اين همه غرور كاذب كه بلاي اين نسل و اون نسل است .
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
كاملا" مؤافقم . دوست من گل گفتي !
ahmad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
دوست عزیز کاملا نظر شما درست است.توی همه ی موارد اینجوری هستیم.تازه ادعا هم داریم .از این به بعد باید با عرب ها کری بخونیم.با این مدیریت قافله را باخته ایم.باید قبول کنیم سطح فوتبال ما بعد ار ژاپن وکره است.
تابناک دمت گرم ... این حرف دل خیلی از ما ایرانی هاست... فوتبال ما از ریشه خرابه باید یه بذر دیگه کاشته باشه.
فوتبال هر کشور در طولانی مدت نماد مدیریت اون کشوره و متاسفانه فوتبال ما هم درگیر بحران مدیریته مثلا رییس فدراسیون فوتبال هیچ اراده ای در تصمیمات بزرگ نداره و در این چند وقت اخیر بیشتر شاهد رقابت آقای سعیدلو و کفاشیان و علی آبادی بود تا رسیدگی و مدیریت تیم ملی.
تقصير علي دائي است و تقصير كره كه به ما گل زد
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۱:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
و تقصیر توپ که رفت تو دروازه ما و مهمتر از همه تقصیر صهیویستها و استکبار جهانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
اخه تقصیر علی دایی چیه ؟
1-بازيكني كه فقط براي پول وپاداش وسكه بازي ميكند چون عرق ملي وعشق دروجودش نيست بهتر ازاين نميشود.2- سرمربي تيم كه هميشه ساك ووسايلش كنارش باشد وهرلحظه اماده رفتن است ازاين بهتر نميشود.3- فدراسيوني كه بخواهد ازجيب ملت وپول بيت المال براي خود كسب آبرو واعتبار كند بهتر ازاين نميشود.4- باشعار نا بجا وغلط شاهزاده پارسي كه تمام اقوام ايراني راآزرده كرده است ودل اكثر مردم ايران با تيم ملي نبود بهتر ازاين نميشود.آقايان دلتان براي مردم وبيت المال بسوزد آخر قيامتي دركاراست.
پاسخ ها
حميد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
دمت گرم داداش، خوب گفتي.

ما كه از اين باخت خم به ابرو هم نياورديم. پيشنهاد مي كنم به جاي تيم ملي بگيم شاهزدادگان پارسي كه لااقل با اين بازي هاي سخيفش نصف مملكت با آرامش فوتبال را دنبال كند و عذاب نكشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
یکی حرف ما رو زد به خدا ما آذری ها عاشق ایرانیم اما این که شعار تیم شاهزاده های پارسی باشه توهین به سایر قومیت های ایرانیه
ما هم از باخت ایران دلگیر شدیم دیشب با همه ی مردم ایران اشک ریختیم لطفا بازتاب بدید به گوش تفرقه افکنان برسه
زنده باد ایران و ایرانیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
ایا خدا در قیامت می تونه منو متقاعد کنه که این پولها مال منو شما نبوده.
چرا بوده و اون دنیا خدایی و قیامتی هست
چه خوش بی مهربانی هر دو سربی
که چون یک سر بود پر درد سر بی
به شرایط بعضی بازیکنان امروزی نگاه نکنیم که
عمو پولدار شدن . امثال کریم باوی و محرمی
و پارسا و خیلی از سر طلایی و پا طلایی های تیم ملی که با موتور مسافرکشی
میکنند تا شرمنده زن و بچه نشن . بیاد
داشته باشیم برای بازگرداندن پیکر صفر
ایرانپاک به ایران فدراسیون فوتبال هیچ
زحمتی نکشید چون از دل برود هر آنکه
از دیده برفت . متاسفانه ورزش ملغمه ای
از حب و بغض و تنگ نظری شده که نه
معرفت ایرانی و نه نظم و دیسیپلین غربی
را دارد به قول معروف همه چیزمان به همه
چیزمان میخوره .
بدلیل اینکه مدیران غیرتخصصی درراس امور ورزش هستند نمی توانند مردروزهای بزرگ باشند برای همین مربیان و بازیکنان مرد بازیهای بزرگ نیستند و هر روز بدتر از دیروز
اقایان شهامت داشته باشید واز عربها یاد بگیرید واستعفا بدهید این ملت نمیخواهد که شما خدمتگزارشان باشید شما فقط برای پر کردن جیبهای خودتان به میز ریاست چسبیده اید باندازه یک ارزن غیرت در وجودتان باشد و فوتبال را کنار بگذارید اقای رئیس جمهور عزیز ملت در زیر فشارهای مالی دارن له میشوند که شدن انوقت شما مقام دوم مملکت در مقابل این همه سو مدیریتهای غلط که منجر به شکست برای کشورمان است واز سوی میلیاردها پول صرف همین سو مدیریتها میشود سکوت کرده اید این اقایان را عوض کنید کنار بگذارید نهایت فوتبال را تعلیق خواهند کرد چه بهتر چند سالی از فوتبال دور باشیم تا بلکه فوتبال این مملکت درست بشود مگر کشور را همه دنیا تحریم کردن چه اتفاقی افتاد اقای رئیس جمهور بخدا قسم اگر سکوت کنید فردای قیامت باید جوابگوی 70 میلیون ایرانی باشید که بیت المال را به پای این اقایان ریخته اید
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۱۲:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
فعلا آقایان مشغول مدیریت جهانی هستن اگر وقتی داشتن به مدیریت داخلی هم رسیدگی میشه
به نظر من ، باید هزینه هایی که برای فوتبال میشه را برای ورزشهای دیگه مثل ورزشهای رزمی یا والیبال خرج کرد. فوتبالیستها ارزش پول خرج شدن براشون را ندارند.
یکی از مشکلات اصلی فوتبال ما امثال همین آقای کفاشیان است که با وقاهت تمام می گوید من استعفا نمی دهم. شما فقط به فکر اسم و رسم و منافع خود هستید نه فوتبال این مملکت آقایان....
اگر بازی را می بردیم باید تعجب میکردیم وگرنه باخت مقابل کره با این مجموعه تعجبی نداره
فوتبال ما نبايد اينقدر پولي ميشد ان زمان كه بازيكنان با مبالغ اندكم بازي ميكردند ولي غيرتي تر بازي ميكردند واصولا تكنيك بالاتر بود سطح سواد بالاتر بود الان ما واقعا يك فوتبتليست با بازي تماشايي نداريم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
دوست عزیز، پولی شدن فوتبالیست ها دلیلی برای نتیجه گیری ضعیف نیست، توی لیگ اسپانیا که ارقام نجومی رد وبدل می شود پس اسپانیا هیچ وقت نباید قهرمان بشه که دیدیم شد، صرف نظر از نتایج مقطعی، ما الآن بیش تر از سه دهه هست که در رده های مختلف باشگاهی و ملی آنچنان قدرتمند ظاهر نشدیم، و این بر می گرده به زیرساختار های فوتبال ما که بازیکن پرور، مربی پرور و سیستم پرور نیست، باید به فوتبال بصورت سیستمی نگاه کرد، امروز اگر ما فوتبالیست درجه یک نداریم نه به این خاطره که فوتبالیست ها پول زیاد می گیرن، بلکه به این خاطر که فوتبال ما نمی تونه فوتبالیست بسازه، از یک مدرسه ضعیف، شاگردهای ضعیف فارغ التحصیل می شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
علت این بود که امدیم از فوتبال غرب و اروپا تقلید کردیم و ملیاردی از جیب بیت المال سالیانه به بازیکنان پول دادیم دریغ از اینکه بفهمیم انها فوتبالشان و باشگاهایشان خصوصی اداره می شوند و ریالی از دستمزد بازیکنان از بیت المال نیست
اصلا" عجيب و باورنكردني نبود. همان ده دقيقه اول نتيجه مشخص بود.
من اين تيتر قبول ندارم . نكونام شجايي الان تو ليگ خارج هستند و خط دفاعي و هافك ما سابقه طولاني دارند . مديريت غلط فرمايشي دخالت دولت . كوبيدن افرادي كه دلسوزانه حرف مي زنن مثلا علي كريمي بريد زماني كه ما كره را 4 تا زديم ببينيد كريمي چه كرد ما به كريمي چه كرديم ؟؟ بازيكن منچستر كره بيچارمون كرد ولي ما مثلا كريمي خودمون بيچاره كرديم تا ....
فايده هم نداره چون سياست . دخالت .... همه اينها متاسفانه تو ورزش ما نفوذ داره حيف اين همه حرص عصابي و گريه اي كه مي كنيم كرديم .. اخه اين فوتبال بود ؟؟ نصف عراق هم نبوديم ... متاسفم اگر عراق باخت مردونه باخت ولي ما چي ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
علی دایی که کره رو 6 تایی کرد و خراب کردن انتظار داشتی علی کریمی رو نکن؟؟؟؟
اونی که باید بره کفاشیانه!از زمانی که این آقا رئیس فدراسیونه یه بازی درست ندیدیم!!!!!!!!تا کی میخواد اینطور به صندلی بچسبه؟؟؟؟همه سرمایه های انسانی؛مادی و حیثیتی ورزشی کشور هزینه مدیر موندن این آقا شد!!!!!!با هر شکستی و باخت سریعا شاخه عوض میکنه که بتونه به صندلی حتی یکروز بیشتر هم که شده تکیه بزنه!!!!!!!آدم ضعیف و صندلی پرست تا این حددد؟
متاسفانه تا وقتي که ورزش ابزاري براي اهداف سياسي باشد چز اين نمي توان انتظار داشت. فوتبال ،‌در درجه اول مديريت مي خواهد و مديريت فوتبال هم بايد از گرايش هاي سياسي و يا ابزاري براي استفاده سياسي بدور باشد. تا وقتي که مربي تيم ملي فوتبال در محفل هايي خارج از فدراسيون تعيين مي شوند چز اين نتيجه اي متصور نيست. فوتبال ايران 90 درصد شبه دولتي است که متاسفانه اين مساله باعث بوجود آمدن فسادهاي بي حد و حصري در ورطه رو به سقوط آن ايجاد نموده است. براي فوتبال ايران آينده اي بهتر از حال فعلي آن نبايد در نظر داشت. تشکيل وزرات ورزش هم احتمالاً بر دولتي شدن فوتبال مي افزايد. بايد چاره ديگري انديشيد. من به مسئولين محترم فدراسيون فوتبال ،‌هيات رئيسه آن پيشنهاد مي کنم مردانه استعفا داده تا حداقل مرهمي بر دل هاي آزرده و چرکين ملت ايران باشد.
فساد وتباهي از لايه هاي پايين تا بالا و در مغز استخوان فوتبال ريشه دوانده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
آخه نخونده الکي بره چي منفي مي دي
تیم از ریشه مشکل داشت آن از اسم تفرقه افکن در داخل شاهزادگان پارسی ،‌ آن از سرمربی پوپولیست و آن از فدراسیونی که نمی دانست اعضای کدام فدراسیون هستند .
همه اینها به علت ضعف مدیریت در فوتبال و پلی شدن بازیکنان شما به بازیکنان نگاه کنید چقدر پول می گیرن ما هم در فدراسیون مشکل داریم هم در باشگاها وقتی به یه بازیکن این همه بها داده میشود نگاکنید چه میشود نمونه ان اقای هوار محمد بازیکن عراقی که اساقلال مسخره کرده باز اقاین قربون ان میروند تا بیاد بازی کنه
وقتی عشق پول باشد فوتبال هم این می شود واقعا متاسفم برای خودمان که معنی بیت المال را نمی فهمیم
این چه حرفیه میزنید ؟ مدیریت - امکانات - روحیه و و و را ول کردی چسبیدید به بازیکن ؟ در کدام ورزش گروهی موفق هستیم ؟؟ انفرادی هم مدال میاریم زیر سایه استعداد فردی است .طرف میره 10 سال کلاس کاراته و کشتی از جیب خرج میکنه به جائی میرسه اونوقت افتخارش میشه مال آقایون .4 تا زمین خاکی هم که قدیم بود با استعداد های ذاتی با عشق برن توش تمرین کنند شده ساختمان . برید بابا حالتون خوشه .
به یک دلیل ساده: عدم برگزاری بازی تدارکاتی با تیم های بزرگ جهان.
افرین بر شیرهای پارسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
شاهزادگان پارسی.
فوتبال اين مملكت هم مثل ساير چيزها ... غير كارشناسي ، احساسي ، بدون برنامه ، و از همه مهمتر سياسي
اگربخواهیم حق راگفته باشیم کره جنوبی مستحق بردبودچون مابرنامه ای نداشتیم واقعا ضعیف بودیم . خدابه دادمان برسدکارازکارگذشته است
ما یک پاشنه آشیل در تمام حوزه های اجتماعی و فرهنگی داریم و آن احساساتی شدنمان است . با دو برد و جنگ رسانه ای سریع احساسات دست داده و شور را در جایگاه شعور نشاندیم و از همین حربه نیز شکست خوردیم و شکست های بسیاری نیز تا حالا خورده ایم .
مشکل بزرگ کشور ما فقدان مدیریت و برنامه ریزی صحیح است.نخبه گان خانه نشین شدند و ...
وقتی یه آنالیزور که فقط با شانس در دقیقه 95 یک تیم رو قهرمان لیک می کنه وقتی کسی که توان ارنج کردن صحیح تیم رو نداره وقتی که کسی نمی تونه تصمیم درست درباره نحوه بازی بگیره به عنوان نفر اول تیم انتصاب می شه و نه انتخاب باید هم به کره ببازیم . به نظر من اگر کره رو می بردیم باید در عدالت فوتبال شک می کردیم . روز قبل از بازی مربی کره همه این اتفاقات رو گفته بود ولی مربی ما چی در جوابش داده بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
احسنت احسنت
نمي دونم تا كي مي خوان ما رو مسخره كنن؛ ديگه گذشت اون زمان كه با سلام وصلوات تيمها مي بردن؛ هر چقد راين عادل بيچاره حرص خورد و داد زد و حرف ملت رو به گوش اين مسئولين ناشنوا رسوند اما هيچ كس هيچ توجهي نكرد اين هم شد نتيجه اش؛ فكر مي كنيد 4 سال ديگه معجزه مي شه؟؟نه جانم هميني كه هست !!!!
کفاشیان رو چه به فوتبال !! ضمن اینکه بازیکنانی مثل نکونام و شجاعی باید از تیم ملی خداحاظی کنند و جای خود را به امثال انصاری فرد بدهند.
وقتی که فدراسیون بی سرو سامان باشد!بی غیرتی در وجود تمامی بازیکنان موج بزند!مربی کم تجربه ای که فقط خوب با الفاظ خوب بازی کند!لج و لجبازی در فوتبال بیداد کند !ضعف مدیریت و قبضه کردن فدراسیون توسط عده ای بی سواد و بی فکر درمیان باشد که ملت را از فوتبال و ورزش زده نمایند و وقتی اشکهای مردم دیده نشود؟ پس چه انتظاری از نکونام.شجاعی.رضایی.انصاری فر.نوری و ....میشود داشت.
از کوزه همان برون طراود،که در اوست.
مشکل فقط فوتبال نیست.کل ورزش ایران دچار آشفتگی و سوء مدیریت است.
از نداشتن فضاهای ورزشی استاندارد و عدم توجه به ورزش مدارس،تا نداشتن برنامه دراز مدت و علمی با مربیان تحصیل کرده و دانش روز.همیشه دلخوشیم به تک چهره ها و نخبه ها که کمی آبرو برای خود بخریم.کافیست نگاهی به برداشت مدال ما از المپیک در سالهای اخیر بیاندازیم تا فاجعه سوء مدیریت در ورزش ایران معلوم شود.حتی در رشته هایی که تا حدی اعتبار داشتیم با نوسانات شدید روبرو هستیم.حل داریم یک سازمان ورزش را به وزارت تبدیل می کنیم تا ...
عدم اتماد به نفس ورزشکاران ما نشان از زیربنایی کار نکردن در ورزش است.در جامعه ای که هر لحظه اتفاق غیر منتظره ای شاید بیافتد همه دچار استرسیم.در این فضا می خواهیم رشد کنیم و پیروز باشیم.زیر ساخت فضاهای ورزشی کشور کوچکی چون قطر را ببینیم که چگونه برای سال 2022 محل برگزاری جام جهانی می شود و ادعای مدیران ورزش ما را.
تا کی آزمایش و خطا و بازی با احساسات پاک ملت.
با سلام آیا چندین سال قبل پیش بینی نکردم و در سایت شما پیغام نگذاشتم که من این رئیس فدراسیون فوتبال رااز بچگی در فدراسیون دو ومیدانی ، بانک مرکزی و ... خوب می شناسم و گفتم که ایشان نمی تواند هیچ گلی بر سر ورزش کشورمان بنشاند ولی کو گوش شنوا ؟ چرا وتاکی؟؟؟؟
فوتبال نمودي است از آنچه كه امروز بر جامعه ما مي گذرد. مسلما قوانين ويژه فيفا مانع از اين شده است كه مديران فوتبالي نتوانند نقاط ضعف خود را با سياست بازي و خود را به دين و سيايت و مقدسات چسباندن بپوشانند. اي كاش در عرصه مديريت سياسي اقتصادي اجتماعي و فرهنگي هم چنين قوانيني وجود داشت. آن موقع بود كه همه مي فهميدند صد رحمت به فوتبال!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
دمت گرم گل گفتی
اقا تا وقتی این کفاشیان رییس فدراسیونه اوضاع بهتر از نمیشه که هیچ باید انتظار بدتر از اینها رو هم داشته باشیم....
با تشکر از مقاله خوب شما، یک مربی خوب وقتی بازی ضعیف کاپیتان و آقای مسعود شجاعي را میبیند میبایستی آنها را به موقع تعویض نماید. بچه ها با غیرت بودند همانطور که در این بازی و بازی های گذشته دیدیم. مربی لیاقت این بچه های خوب را نداشت.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
چرت گفتی داداش
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
کاملا برعکس گفتی. مربی نازنینمون مثل همیشه توانیی های بچه ها رو حروم کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
اصلا بازی رو دیدی!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
چرندياتي بيش نبود
چون ورزش حرفه نیست
چون ورزش دولتی هست
با این مدیریت ورزش تا صدسال
دیگم در جا میزند
كلكسيون افتخارات تكميل شد!
بابا این کفاشیان خیلی خوبه.. چرا گیر میدین بهش..چرا می خواین بیرونش کنین و زن و بچه اش رو از نون خوردن بیاندازین و امار بیکاران را افزایش بدین... اتفاقا ایشان بدلیل طبع شوخ اش مایه سرگرمی و نشاط روحیه بازیکنان است تا بعد از هر شکست انان و مردم را بخنداند تا کمتر دچار افسردگی شود...
اگه این پولهایی که از بیت المال خرج اینها می کنن یک ریالش سهم من باشه من و خیلی های دیگه راضی نیستیم.
متاسفم برای اون مربی که فرهاد مجیدی یکی از بهترین بازیکن های لیگ برترو از اوله اول دعوت نکرد ... متاسفم
بابا تا دیروز که یه چیزهای دیگه میگفین..
فوتبال دیگه.. اگه جای عربستان بودید چه میکردید؟
اتفاقا ریشه این مشکلات در مرحله اول از رسانه هاست.. تا دوتا برد بدست میاد یه تیترهایی میزنید انگار برزیل رو زدیم و قهرمان جهان شدیم.. بالعکسش هم همینطور
سانسور نکن
سلام
مثل روز روشن بود که ما می بازیم
فقط با دو تا برد تیم های درجه ۵-۶ آسیا انقدر خودمون و گنده می کنیم که سودای قهرمانی هم به سرمون می زنه
آقایون پولاشونو گرفتند قرار داداشونم بستن
تو فکر تعویض مربی و یه بخور بخور دیگه هستند
مردم و هم گذاشتند سرکار
البته دوست دارند ببرند ولی با این روشهای مدیریتی و این مربیا و این مافیا بازی ۱۰ سال دیگه هم هیچی نمی شیم

من هیچ وقت بازیهای ایران و نگاه نمیکنم
این دفعه هم ندیدم فقط یکی از دوستان با من شرط بسته بود
که باخت
ولی اونجور که من دیدم ژاپن قهرمان میشه
و واقعا با سبک بازی ژاپن حق داره که قهرمان بشه

تا دیروز همه آقایون و روزنامه و رادیو می گفتند قطبی …. چه مربی و چه بازیکنی ولی از فردا حرفای آقایون خیلی شنیدن داره
البته آقای قطبی که دارن می رن خوش بگذرونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
تو بهتره که راجع به فوتبال حرف نزنی وقتی نمی بینی ... با اونهمه امکانات کره و ژاپن باید هم بیان بالا یه خورده چشماتو بهتر بازکن تقصیر مربی و بازیکن نیست تو بلدی برو تو میدون !
من هم با شما موافقم. سوا از سوء مديريت كه همه مي بينند، نقش يازيكنان پول زده و بي انگيزه را هم نمي توان ناديده گرفت. در حاليكه كه ايمان مبعلي و محمد نوري سرشار از انگيزه بودند و در بازيهاي قبلي هم خوب بازي كرده بودند، واقعاً چرابايد بازهم نكونام و شجاعي فيكس باشند؟ آخرين باري كه نكونام يك بازي دلچسب براي تيم ملي انجام داد، كي بود؟ اصلاً كسي به ياد مي آورد كه شجاعي در تيم ملي يكهزارم درخشش اوساسونا را نشان داده باشد؟ تا كي بايد انگيزه ها را به پاي نام يك عده بازيكن كم فروش قرباني كرد؟
مديريت در ورزش ايران بسيار ضعيف هست. ما تو سنين پايه خيلي مشكل داريم و تا در سنين پايين ضعيف هستيم توانايي مقابله با تيمهاي مثل كره و ژاپن را نداريم.ما اصلا اين بازي براي ضربات پنالتي اومده بوديم. فوقش كره رو ميبرديم قطعا به ژاپن مي باختيم.
پیر شدیم به دلمون موند یه قهرمانی تیم ملی رو ببینیم اخرشم میمیریم واینو به گور میبریم ......اخ لعنت بر باعث وبانی کسانی که نمیتونن ونمی زارن ورزش کشور برنامه ریزی شده وبا مسئولیت پیش بره وووووووووواعصاب ملت رو داغووووووووون میکنن
فقط جوانان تیم را نگه داشته و ما بقی بازیکنان بی اگیزه مثل نکونام و شجاعی را هم از تیم کنار بگذارید.
اینها یا مریض بودند که نباید بازی میکردند و یا بی انگیزه که باز نبایستی بازی می کردند.
توی تیمهاشون در اسپانیا این جوری بازی می کنند؟
(البته فردوسی پور هم خوشبختانه این سری نبود تا بتوانید اشتباهاتتون را گردنش بیاندازید)
کاش می نوشتید باخت بزدلانه تيم ملي ايران .
کره استحقاق برد را داشت خیلی بهتر بازی میکرد من که طرفدار استرالیا شدم
واقعا متاسفم . تو کشوری هستیم که یک جوان اگه بخواد یک کار تحقیقاتی بکنه و چند میلیون خرج داشته باشه باید هزار جا بره و بیاد تا وام بگیره و کاری بکنه .
اون وقت یک مشت فوتبالیست میلیاردی پول میگیرن و هیچ کاری نمی کنن. به نظر من فوتبالی که داره فقط پول بیت المال را نابود می کنه باید منحل شه.
کل سیستم از راس فدراسیون تا بازیکنان همه باید تغییر کنن. کی مسئولا میخوان بفهمن؟
واقعآ متاسفم که حداکثر 10 نفر و در راس آنها پروفسور کفاشیان!! و عده ای که حامی آنها هستند احساسات میلونها ایرانی را به سخره گرفته و گستاخانه و با پررویی هر چه تمامتر اعلام می کند که حاضر به رفتن از این پست که لایق یک روز آن نیست را ندارد.
لعنت به همشون كه غرور ملي را ضايع كردند و علاوه بر اون شب تا صبح از سردرد خابم نبرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
مشخصه که نخابیدی داداش چون اگر میخابیدی حتماً خوابت میبرد
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
شما خودت را ناراحت نكن همه چي بايد بهم جور دربيايد.
این نوع فوتبال با قراردادهای چند صد میلیونی برای مربیان و بازیکنان فقط سوزاندن بیت المال است.
آقا چند صد ساله كه تيم ما با وجود شايستگي، بايستگي و دانستگي از مقام اولي دومي سومي يا حضور در ادامه رقابت ها باز مي ماند و اين چيزي از شايستگي بچه هاي ما كم نمي كنه!!!
با اين فوتبال بيت المال حرج مي شود.خدايا اين جمله را با چه زباني بايد ادا كرد تا تاثير گذارباشد.
در بازی دیشب تیم کره شخصیت برد را داشت فعل خواستن را بخوبی صرف کردند این نشان از یک برنامه ریزی هدف دار بود اما متاسفانه در فدراسیون فوتبال ما این درایت وجود ندارد وبا این مدیریت باز هم نخواهد داشت مدیریت هم فن است وهم علم که هر کدام به تنهایی قادر به ایفای نقش خود نیستند.ما باز هم باید تا4 سال دیگر در افسوس وانتظار بمانیم اما بااین سبک شاید تا چند 4سال دیگراین لیاس برای اقای کفاشیان گشاد بوده وهست وهمه کسانی که دراین انتخاب نقش داشتند در پیشگاه ملت مقصر میباشند وقاهت تا این اندازه که میگوید من استفاء نمی دهم این حداقل کاری است که میتواند انجام دهد.شکست در تمامی رده های سنی کارنامه این مدیریت درخشان است
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
داداش علیرضا سنگ پای قزوین تو فدراسیون خیلی زیاد شده
این اتفاقات از زیباییهای ورزش و فوتبال هست ولی دلیل نگرانی و ناراحتی مردم تنها باخت ملی نبود بلکه ضعف بازی در عین ناباوری و در حالیکه همه میدانیم ظرفیت فوتبال ما بیش از این هست و دلیل دیگر باخت در دوره قبل مقابل همین تیم و در همین مرحله بود که اینها دست به دست هم دادند تا مردم آزرده خاطر شوند
با این وجود دنیا به آخر نرسیده و چاره ای نیست جز اینکه درس بگیریم و بدون فراموش کردن هدف دوباره شروع کنیم
ما به مربی با دانش و به فدراسیون مستقل و ریاست مقتدر نیاز داریم دیگر دوران دروغگویی بسر آمده و همگان خود واقف به امور هستند
بنده با نظر شما مخالفم و معتقدم به گفته ناصر حجازی فوتبالیست باید بیشترین پولها رو بگیره و بهترین بازی رو امنجام بده..چرا که بازیکن پولدار باعث پولدار شدن باشگاه و افزایش کارایی فنی تیم ملی میشه..بنظرم اینبار همه بچه ها و مربی خوب بودن و ما به اتفاقات نسنجیده فوتبال باختیم...ولی مطمئنم که باید کفاشیان بره کنار تا مردم بیشتر مضکه رفتار این اقا نشن
طبق معمول همش تقصیر دارور بود؟!؟!!!؟؟
چراخارج ازقائده وعده پول پاشی به بازیکن
که اول به عشق وطن به میدان میره بعد خودش
این همه کارهارا پولکی نکنید ...مثل اینکه درمیدان جنگ فرمانده بگه اگراین عملیات موفق شدید هرنفر اینقدر پول یاسکه
داده میشود این خودیک نوع بی ادبی به شخصیت افراداست ونه تشویق کردن !!!
ان روز هم خواهد امد، باید اسباب "بزرگی" فراهم کرد...
ما خالي بند نمي خوايم خداداد کجايي
کفاشیان را بندازید بیرون بره پی کارش
به نظر توان فیزیکی بازیکنان ایران به نسبت سالهای قبل خیلی کمتر شده و دقت خود بازیکنان کمتر شده ولی دفاع چهار نفر عالی بود.
به یاد دیالوگ سریال هزاردستان,,, همه چیزمان به همه چیزمان باید بیاد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
فكر كنم اين ديالوگ مال فيلم كمال الملك بود اونجا كه مظفرالدين شاه به استاد مي گويد برگرد ايران
تبريك به خاطر سه برد خوب و تسيلت به خاطر يك باخت بد. نميدانم چرا باختيم اما ميدانم كه بايد بازهم افسوس بخوريم. نميشود گفت مقصر كيه اما ميشود گفت كه همه ي دست اندركاران فوتبال مقصرند از بزرگترينشون تا كوچكترينوشن .
يه پيشنهاد اگر ميشه درامد فوتباليست ها با درامد ساير ورزشكاران يكي بشه شايد از اين راه بتونيم بهتر نتيجه بگيريم.
به اميد يك جامعه ورزشي سالم و پاك
آقاي دادكان خواهشا وارد بازي اينا نشو شما بزرگتر از اين حرف ها هستيد
ايران شما{14جهان}كجا و ايران اينا{56الانم70}جهان كجا؟!!
درمورد تيم مليم بگم بچه ها دستتون درد نكنه
كره واقعا قوي تر از اونيه كه فكرشو مي كنيد
بازيش شبيه بازي آلمان تو جام جهاني 2010 هستش البته50درصد اون آلمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
اصافا قطبي و بچه ها خوب كار كردند انصاف بدين تيمي كه يك هفته اي و زير بار رگبار حمله هاي همه بسته شده خداوكيلي خوب تا اينجا بالا اومد هيشكي باور نمي كرد ما حتي از عراق ببريم
اتفاقا من كه خيلي خوشحال شدم،به نظرم موفقيت بايد نصيب كسي بشه كه لياقتش رو داشته باشه!نوش جون كره!!! موفقيهاي بزرگ نصيب افرادي ميشه كه اراده هاي بزرگ داشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
تویی که نوشتی خیلی خوشحال شدی و نوش جون کره اصلا ندیدی کره داشت می ترکید ازخوشحالی انگار به آلمان گل زده بیچاره خودفروش کره فقط به یکی دوتا بازیکن وابسته است و بس
دادکان یادشبخیر ! می گذاشتید می موند دیگه !
خاک بر سر انایی که به بچه فوتبالیست و مربی فوتبال میلیاردی پول میدن ولی به پژوهشگرای نمونه پلاک طلای قلابی، تامدیریت ها دست ادمای فرصت طلب ، چاپلوس، بی غیرت،.... هست وضع ما بهتر از این نمیشه
فوتبال ما آنروزی به فنا رفت که انتخابات فدراسیون به صورت سفارشی- نمایشی انجام شد و علی آبادی بعد از اینکه خودش نتونست رییس فدراسیون بشه یک مهره غیر فوتبالی به نام دکتر کفاشیان!! رو برای ریاست فدراسیون علم کرد. حالا هم توان فوتبال ما بیش از این نیست. به نظر من تقصیر قطبی یا بازیکنا هم نیست بلکه این واقعیت تلخ فوتبال ماست.
دیگه همینه دیگه ...
ما این جوری هستیم .
به همین سادگی !
متأسفم ماایرانیهاهمواره دچارافراط وتفریط هستیم زودمرحبامیگوییم وزودمحکوم میکنیم.نه فوتبالیست مامیخواهدببازدنه مربی ونه کادرفنی ونه هیچ عقل سلیم ایرانی.اماانتخابها درست نیست برنامه نیست وروحیه ...
فوتبالي که بازيکنان تيمهاي باشگاهي آن توسط دلالها انتخاب ميشوند و بازيکنان با استعداد بدليل نداشتن وسع مالي جهت تامين پول دلال و مديران و مربيان باشگاهها پشت خط مي مانند از اين بهتر نميشود.
کسانی که در مجمع به کفاشیان رای دادند باید جوابگو باشد چرا با غرور یک ملت بازی میکنن اگر میخواهند ملت انها را ببخشد باید کفاشیان را استیظاع کنند
ما مردمان عجیبی هستیم. با یک برد به عرش می رسیم و با یک باخت به فرش. بیایید صادقانه به قضیه نگاه کنیم. بازیکنان داخل زمین مجموعی از بهترینهای حال حاضر فوتبل ما بودند، و شاید هر مربی دیگری تنها دست به یکی دو تغییر در این ترکیب میزد.
به این نکته توجه کنید که 3 تیم از جمع 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی، از کشورهای پیشرفته قاره محسوب میشوند.
حالا سوال اینجاست، چرا ما باید کره را ببریم؟
یک نگاه به اطرافتان بیاندازید. چند محصول کره ای در اطرافتان می بینید؟ از خودرو و لوازم خانگی و کامپیوتر گرفته ... تا حتی سریالهایمان هم از کره می آید. در چه زمینهای ما از کره ایها برتر هستیم که توقع داریم در فوتبال اینطور باشد؟
آیا غیر از این است که مدیریت در ورزش هم جزیی لاینفک از مدیریت کلان در سطح مملکتمان است؟؟؟
بدون شک، مادامیکه کشورما در این مسیر قدم بر میدارد، فاصله مان نه تنها در زمینه فوتبال، بلکه در تمامی مقوله ها از قبیل اقتصادی،فرهنگی و معیشتی با کشورهایی که مسیر خود را پیدا کرده اند بیشتر خواهد شد.
پس خواهشا واقع بین باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
البته اين هم درسته هم نيست . مگر تيم هاي آفريقايي مثل کره توليد لوازم خانگي دارند . خودرو توليد مي کنند . ولي تو فوتبال موفقند. من مخالفم . ريشه اين کار را در نظر قائم مقامي بخوانيد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
البته یه توضیح هم باید اضافه کنم.. ما از نظر آدم حسابی و استعداد بیشتر هم داریم.... اما حلقه مفقوده این وسط عقله!!!
اگه عقل تو کار بود مضعمون اینجوری نبود
ناشناس
| Kuwait |
۱۲:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
حرف درست را زدی این را هم اضافه کنم که حریفان تدارکاتی ما چه تیمهایی بودن؟د وحریفان کره چه تیم هایی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
بالاخره یک حرف حساب از یک ذهن بیدار و بدون برخورد احساسی دیده شد. دستتون درد نکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
من كه خودم بازي را از تلويزيون ال جي نگاه كردم! خوب تلويزيونم هم بايد برد كره را نشون بده ديگه مگه نه؟
مهران حرف خوبي زده
البته فيلم كمال الملك بود
ما همه چيزمون بايد به همه چيزمون بياد
نمي شه اقتصاد و ورزش و فرهنگ و اخلاق و سياست را جدا از هم ديد . به نظرم قهرماني در اين شرايط توهمي بيش نبود
دیشب کلی اعصابم خوردشد قطبی هم مقصرنیست بضاعت این تیم همین است کلی هم بچه ها مایه گذاشتن ازخودشون دیگه چکارکنند بایان وضع باشگاهها و مدیریت فدراسیون و یکدندگی کفاشیان چه باید کرد چقدر راحت دروغ میگه قبل از بازیها گفت یک مربی بزرگ میارم و میرم و حالا باز جاخوش کرده و میگه استعفا نمیدم ! چه هرکی به هرکیه!
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
معلومه که قطبی مقصره. تیم رو که عمه خانم من ارنج نکرده، کار قطبیه. گیریم بچه ها هم کوتاهی کردن. آقای قطبی نباید بهشون تذکر می داد؟
مشتی !1!! نصرتی رو نگفتیا!!! اگه واقعا بی طرفی نصرتی رو هم بگو
با سلام
برد حق ما بود ما خيلي خيلي بهتر بازي كريدم كره تو مشت ما بود ما فقط يك سر سوزن كم آورديم ما مارادوناها ، مسي ها، رونالدوها داشتيم !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
كره تو دست ما بود يا ما تو دست كره! رنگ لباس بچه ها ديشب سفيد بود نه قرمز.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
ببخشید نکنه شما دیشب بازی بارسلون رو دیدین!!!
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
بهتر از کی تا اخر داشتیم دفاعی بازی میکردیم پاسامونم یکیش درست نبود گل خوردیم تازه یادمون اومد که بازی کنیم داریم حذف میشیم خوب از اول اگر فکر میکردیم بالاتر از حذف که نداریم اینجوری نمیشد داورم دمش گرم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
خواب دیدی خیر باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۴:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
منظورت کدوم کره است ما اينجا داريم راجع به کره جنوبي حرف ميزنيم ها...
جواد نكونام بدترين بازي عمرش رو انجام داد.
واقعه متاسفم براي اوساسونا !!!!
یاد اون روزا به خیر استاد اسدی و خداداد ومهدوی کیا
در حال حاضر فدراسیون در تقلا برای پیدا کردن یک مربی خوب احتمالا تروسیه هست تا آبی باشه بر روی آتش دل مردم
باید خدارو شکر کنیم که با یک گل باختیم
استعفا دادن هم شجاعت می خواهد مثل رئیس فدراسیون عربستان و مربی تیم ملی اش. این آقا حتی شجاعت استعفا را ندارد. در ضمن آقایان باید وقتی بازیهای خوب کره و ژاپن را در جام جهانی دیدند فکر امروزشان را میکردند و حساب کار دستشان می آمد که با چه تیمهای پیشرفته و به روزی طرف هستند و الکی با شکست دو تا تیم عربی به خودشون غره نمی شدند. واقعاً برای این فوتبال متاسفم
نکونام و شجاعی نباید بازی می کردند . اگر پروین یا مایلی کهن مربی تیم بودند نکونام رو توی نیمه اول تعویض میکردند. نوع بازی خلعتبری هم بدرد این بازی نمی خورد بهتر بود از حدادی فر استفاده میکرد.
خیلی بد بازی کر دند حقشان بود
چرا باید پول هایی که صرف دانشمندان و نخبه ها شود تا از این مملکت فرار نکند صرف ادمهایی بی ارزش می شود. من نمی دانم چرا ادمی که دیپلم ندارد و هیچی از فوتبال نمی داند و صرفا با زد و بند به این فوتبال کثیف راه پیدا کرده، میلیاردی پول بگیرد و انسانی با مدارج علمی بالا ماهی 500 هزار انهم شاید درامد داشته باشد.
متاسفانه سوء مدیریت در بسیاری از سازمانها به یک رویه تبدیل شده و نهادینه گردیده و از همه فاجعه بارتر اینکه مدیران ارشد تظام به جای عذر خواهی و استعفاء در چنین مواقعی از ملت طلبکارند و نمونه اش همین آقای کفاشیان که در طول دوران ریاست بر فدراسیون مهم فوتبال که حداقل باید یک نفر با دانش فوتبالی و ورزشی در راس آن باشد جز ناکامی برای فوتبال کشور نداشته و اسباب شرمساری این ملت را باعث گردیده است، اینک نیز پس از این ناکامی بزرگ می گوید که استعفاء نمی دهد.
بنظرم در چنین مواقعی باید با این اشخاص حقیر برخورد تندی داشت و آنها را با وضع نکبت باری برکنار کرد تا برای سایر مدیران ناموفق و پرادعا درس عبرتی ماندگار باشد
باخت طبیعی است.
اما ترس طبیعی نیست.
شکست طبیعی است، اما ضعف نفس طبیعی نیست.
قرارداد طبیعی است، اما کمیسیون نه!
همفکری درست است، اما باندبازی نه!
تعویض مربی خوب است، اما سیاسی کاری نه!
وقتی سرمربی ایرانی ایران اصلا دوست نداره فارسی حرف بزنه وعرق ملی نداره از بازیکنا چه انتظاری میشه داشت؟
ای بابا!! تو هم دلت خوشه!!
اگه جامعه شناس و روانشناس و تصمیم گیری عقلانی و کارشناسی جایی تو مملکت ما داشت که این فوتبال و البته چیزهای دیگمون این جوری نمیشد...
بابا تا كي ميخوايد خودتون رو به خواب بزنيد. . . جناب امير خان . نميفهمي يا خودت رو زدي به نفهمي؟ چرا همش توهم ميزنيد؟ ما بهتر بوديم چيه آخه؟ كجاش بهتر بوديم؟ يه مشت بازيكن اجوج مجوج بهتر از اين نميشن. . . ايراد از قطبي نيس ايراد از خودمونه. ايراد از اين بازيكناي عتيقه هست و مديران فدراسيون مسخرمون. . . رييس فدراسيون كه كفاشيان باشه بقيش معلومه چي ميشه . گه به تمام معناست اين فدراسيون.
... واز فوتبالیست پولی بیشتر از اینها نمی شود انتظار داشت !!!!پس هموطنان احساسات خودتون کنترل کنید ریلکس ریلکس ریلکستر......اعصاب خودتونو خورد نکنید فدای سر همتون
من فكر ميكنم بايد قبول كنيم ما ايرانيها بيش از اون چيزي كه واقعا" هستيم خودمونو دست بالا ميگيريم. درسته كه بحث غرور ملي بسيار مهمه ولي ما هميشه در مورد توانايي هامون به شدت بزرگنمايي ميكنيم. اگر قدري منصف باشيم ميبينيم كه تيم فوتبال ما كلا" تيم قدرتمندي نيست. ما فقط 3 دوره به جام جهاني راه پيدا كرديم كه حاصل كار فقط يك برد بوده و هيچگاه از دور اول هم صعود نكرديم.بعد از انقلاب هم كه هيچ قهرماني در جام ملتهاي آسيا كسب نكرديم. به المپيك هم كه بيش از 40 ساله صعود نكرديم. پس چرا ادعا ميكنيم تيم قوي هستيم؟
به نظر من پایه یک تیم تاکتیکی از لیگ برتر شکل می گیره. اگر تیمهای لیگ برتری سیستم پاس کوتاه دادن (مانند بارسلونا) را به جای پاس های بلند مانند بازی دیشب تیممون که خیلی از این پاسها هم اشتباه بود, در پیش بگیرنذ کم کم به این سیستم عادت می کنند و ما میتونیم مانند کره جنوبی بازی کنیم.
مشکل در فرهنگ فوتبال و دید فوتبا ماست. دیشب کره فوق العاده بازی کرد و حقش بود ببره ولی همان بازیکنان پرمدعا بدترین بازیی خودشون رو به همه مردم آسیا نشون دادند.
واقعا جای تاسف دارد که در بازی به این حساسی هنوز خودخواهی در یک بازی تیمی به چشم می خورد!!!!!!!!!!!
بازیکنی که با قرارداد میلیاردی برای باشگاه بازی میکنه نمیاد خودشو در معرض خطر قرار بده و جنگنده و خوب بازی کنه .
زمانی که ما فوتبال داشتیم قرارداد بازیکنان ما از ده میلیون بالاتر نبود ، چون پول براشون مهم نبود ، عشق فوتبال و غیرت داشتند .با دل و جون بازی میکردند . نه حالا که از ترس مصدوم شدن حاضر نیستند حتی داخل زمین دنبال توپ بدوند .
اگر نتیجه ای غیر از این میگرفتیم در حق خریف ظلم میشد واقعا فکر میکنید ظرفیتمون بیشتر از اینه؟
اگر با یک برد در مقابل تیم های درجه 2 دچار غرو و تعریف بی خودی از بازیکنان پولکی نباشیم قطعا بازی با کره تسلیم محض بازی سازی آنها نمی شدیم.
من که تا حالا فوتبال بازي نکردم اگر ديروز در زمين بودم از اين بازيکنان بهتر بازي ميکردم!!! ببينم مگر اينها تمرين نميکنند؟آموزش نميبينند؟
همه چی به کنار. من فقط نمیدونم این شجاعی افتضاح چرا اینقدر خودشو مینداخت زمین-آخه مگه ما جلو بودیم؟؟؟؟؟؟؟ آفرین به داور مثل همه ی ما دستشو خوند و کارت حقش بود. اینجوری فوق آسیایی بازی میکنن آقای قطبی؟؟؟!!!
1) بی غیرتند
2) احساسی هستند
3) در یک بازی بزرگ دست و پاشون رو گم می کنند و از نظر روانی افت شدیدی می کنند
4) ترسو هستند
مي دونم كه باز هم اين قوم از انتقاد بترس سرشونو از زير برف نميارند بيرون ... چون ديگه بايد بهشون ثابت شده باشه عدم نتيجه گيري در فوتبال نه تنها تقصير امثال آقاي فردوسي پور نيست ( كه مثل بچه ها تصميم مي گيرند خودش و برنامه شو موقتا تعطيل كنن كه تيم نتيجه بگيره ) ، بلكه نياز به امثال فردوسي پور نه تنها تو فوتبال بلكه همه جاي ديگه داريم ....
به اميد سر عقل اومدن مسئولين مربوطه ...
خدا مارو دوست داشت كه چندتا گل نخورديم.
از همه قشنگ تر ضربه پژمان نوري پشت محوطه بود.
مشکل از کفاشیان و ... نیست.مشکل اینه که همه تو مملکت فقط با لابی و تقلب یه کاره ای می شن نه با علم و تخصص.این وسط مردم تماشاگر هستن.واقعا" دلم واسه خودمون می سوزه......
من هم اگر سالي چند صد ميليون درآمد داشتم و خانه هاي آنچناني و ماشين هاي آنچناني، ديگه مرض نداشتم دنبال توپ بدوم.
بازي اعصاب خراب كن ديشب يكطرف ، تبليغات چندش آور صدا و سيما هم يكطرف. در حالي كه همه منتظر نظر كار شناسان بودند تا لحظه آخر تبليغ پخش كردند. همه چيز مون به هم مياد مگه نه ؟!
هر کاری که میتونستیم کردیم که قهرمان نشیم حالا چرا گله میکنیم، مربی را با صحبت از مربی جدید دلسرد کردیم ، مسائله مالیاتش و ممنوع الخروجی ایشان را مطرح کردیم ، مربیان قدیمی با تنگ نظری برایش شاخ وشونه کشیدن نتیجه اش میشه همین
همش تقصیر فردوسی پور بود..
چون ميترسندالنگوهاشون بشكنه يافكل شون خراب بشه -ولي چون پولشون روبه راهه زيادخودرابه زحمت نمي دهند
این فوتبال و این بازیکنا دارن از جیب مردم درآمدهای انچنانی بدست میارن که به هیچ عنوان لایقش نیستن
یه توهمی که میگه ما آقای دنیا هستیم همون توهم هم میگه ما بهتریم مدیرینپت رو داریم...فوتبال ما نماد کوچکی از مدیریت کلام ماهست
بازیکن نمی تونه توپ رودرست کنترل کنه اصلافیزیکش به بازیکن فوتبال نمی خوره من خودم هم مخالف قطبی ام اما قطبی مگه میتونه تو10روزاز این بازیکنان مسی بسازه؟مشکل مربیان بی سوادلیگ برترهستندمشکل بی تدبیری وبی توجهی به پایه هست هوش واستعدادتا یک جایی میتونه با امکانات وتلاش وبرنامه ریزی وپایه سازی مقابله کنه کمااینکه دیدیم تادقیقه108......ترکیه که سوم جام ملت ها یاسوم دنیامیشه به خاطراینه که10سال مربیان لیگ کشورش روالمانی میذاره. تابناک نمایش بده
از باخت ناراحت شدم ولي تنها بازي بود كه مي ديدم ايران اينقدر بد بازي مي كنه خدايي خيلي هم بمن برنخورد حيف بود ما با اين بازي مزخرفمون مي اومديم كره مي برديم اون موقع انصاف و عدالت اصلا رعايت نمي شد.
رقابتهاي ورزشي عرصه بردوباخت است. آنچه مسلم است كليه بازيكنان ودست اندركاران اين تيم بااشتياقي فراوان جهت كسب موفقيت وشادنمودن قلوب هم ميهنان خود پابه ميدان گذاشتند. اگرهمين بازيكنان باهمين بازي بايك گل به برتري ميرسيدند اينچنين موردانتقادهاي مخرب قرارنميگرفتند. بهتراست قدرايشان رابدانيم وتوجه داشته باشيم كه اين بازيكنان بهترينهاي كشورهستندو دربازيهاي بعدي هم بازي خواهندنمود.
اقایون خودشون نمیخوان پرچم ایران بالا باشه اخه کجای دنیا از 3 ماه مونده به شروع یه تورنمنت برای مربی و بازیکنان تیم تشویش ایجاد میکنن و میگن بعد از این بازی ها مربی را عوض میکنیم
فقط اندرانیک تیموریان خوب بازی کرد
بقیه ول معطل بودن
خداوند انشاالله اسباب برکناری کفاشیان رو فراهم کند. چون توی این مملکت ظاهرا بشری نیست که بتواند از دست این موجود خندان رهایی یابد
اغلب مشکلات ما ایرانی ها یک دلیل اصلی دارد:

!!!کار کلاسیک بلد نیستیم!!!
چون یک شبه شاهزاده شدن !!
تيم بانشاط وروحيه بودوبچه هاحتي ذخيره هاخيلي جسارت وخودباوري داشتندالبته دردوراول وپيش ازانكه مقامات دولتي ومشخصاسعيدلوباانهاديدارداشته باشدمعلوم نيست چه زهري اين ديدارداشته كه همه بازيكنان راپژمرد
تیمی که توش بازیکن استقلالی نباشه بهتر از این نمیشه
از اماممان علی (ع) فقط شبهای رمضان را می فهمیم و دیگر هیچ
کاش به جای این همه عذاداری سخنانش را آویزه ی گوش می کردیم
علی (ع) می فرمود اگر دیدی بر منصبی هستی که فردی بر نیستن در آن منصب از تو شایسته تر است............
کاری که در مملکت ما انجام نمی شود
چرا این آقای کفاشیان سمت خودشن را تحویل مرد کارپشته نمیدن.این لجاجت توهین ایشون به همه ایرانی هاست.چند ساله تو مسابقات غرور مارو لکه دار کردند.چند ساله اشک ما رو در اوردن.خدا اشکشون رو در بیاره
بازي بزرگ مربي بزرگ ميخواهد نه يك آناليزور ترسو!
بهتر نيست به مسائل قشنگتری فکر کنیم
بهتر نیست بازیهای قشنگتر فوتبال جهان را بدون استرس ببینیم
یک کم خودتون رو رها کنید از مسائل که اسمش آدم رو یاد قرون گذشته می اندازه ...عرق ملیت ایران پارس ......
سلام
به نظر بنده کمترین مجموعه ای از علل باعث باخت ما شد که میتوان از مدیریت فدراسیون کمیته فنی کادر فنی سرمربی روشهای نادرست رسانه ها بازی کنان و ...... همه این عوامل نامبرد اما یکی از مسایل بسیار مهم ترس از باخت است که در بازی های مهم برکل تیم از مدیران گرفته تا بازیکنان سایه انداخته و جسارت را از مربیان تیم میگیرد. مسلما فرق زیادی بین اندیشه های دفاعی وترس است. ترس از شکست نتیجه ای جز شکست ندارد. همان
واقعا حیف نون!!!!!!!!!!!!!چرا اقای کفاشیان ول نمی کند والله حقوقش را از بیت المال بدهید ولی یک نفر دیگه بیاداین فوتبال درب وداغونو درست کندحیف وقتکه صرف دیدن فوتبال دیشب کردیم
می دانم که هیچ وقت نظر مرا ثبت نمی کنید ولی باز می نویسم ولی بهتر است بدانید که ما 30 سال پیش انقلاب کردیم تا اسم شاه را از این مملکت حذف کنیم بعد از سی سال اسم فوتبالیستهای ایرانی شاهزاده های پارس می گذارید و عاقبت شاهزاده ها را مگر ندیدید یک هفته پیش مگر ندیدید که شاهزاده پهلوی چطور خودکشی کرد عاقبت شاهزاده ها همین است
اگه به جای نکونام یا تیموریان یا پژمان ما از محمد نوری و حدادی فر استفاده می کردیم نتیجه چیزه دیگه ای می شد حیف که خوب آنالیز نکردند
به قول یه بنده خدایی میگفت یه روز رادیو رو روشن کردم زدم شبکه ورزش دیدم علی آبادی داره صحبت میکنه زدم شبکه غیر ورزشی دیدم دبیر داره درباره مسائل و مشکلات شهری حرف میزنه! تو همه چیز مملکت ما همینه ، به چی دلتون رو خوش کردین؟؟
فوتبال یکی از پر خرج ترین و هزینه بر ترین و البته یکی از بدترین و بی اثرترین رشته های ورزشی تو بالابردن سطح ورزش حرفه ای ایران هست به نظرم اگر هزینه اونو برای رشته های ورزشی دیگه اختصاص بدن خیلی بیشتر نتیجه خواهیم گرفت و باعث بالارفتن سطح ورزش کشور میشه.
به نظرم باید به تیم ملی یه زمین خاکی با یه توپ پلاستیکی بدیم برای خودشون گل کوچیک بازی کنن تا قدر عافیت رو بدونن بی غیرتا انقدر که بهشون رسیدن اینطوری شدن هر کدومشون اومدن بار خودشون رو ببندن و برن
اگه یه بچه 6 ساله جای آقای قطبی مربی بود می دونست چه ترکیبی رو تو زمین بزاره تا نتیجه بگیره فکر کنم می خواست ایران ببازه با اینکه ما دفاعی بازی می کردیم کره چندتا موقعیت بیشتر نداشت اگر ما رو به حمله بازی می کردیم مسلما کره جلوی ما حرفی نداشت و عقب می کشید
آیا واقعا افراد بزرگی هستیم و آیا در این خصوص آموزشی داده ایم تا توقعی داشته باشیم
تا كي ميخواهيم تو توهم به سر ببريم؟ يك زماني كره به 6 گل زديم. گذشته تمام شده. چرا فكر ميكنيم اين همان كره است؟اونها پيشرفت كرده اند و ما پسرفت.بايد قبول كرد كه از همه لحاظ از تيم ما سرتر بودند. مديريت " فدراسيون" بازيكنان و از همه مهمتر مربي
از ارنج تیم مشخص بود که مربی قبل از شروع بازی روحیهاش رو باخته. دلیلش هم اینکه حتی یک بازیکن بازی ساز توی زمین نداشتیم و همه هافبکهامون هافبکهای دفاعی بودند. مدافعانمون هم که فوتبال زمان پدرانمون را بیاد میاوردند و با زیر توپ زدن توپ رو تو زمین کره ایها تقدیمشون میکردند.
باید به فکر یک مربی جیگر دار باشیم چرا که بعد از خوردن گل تازه آقایون یادشون افتاد که حمله هم میشه کرد. پس میشد با یک مربی با جرآت حداقل از شروع نیمه دوم اینطوری بازی کرد.
کره و ژاپن سالهاست سالهاست که از فوتبال آسیا فراتر رفته اند آن هم بدون این که بخواهند در بوق و کرنا بدمند.آنها مثل ما ندید بدید نیستند که بعد از این که سه بازی در مقابل تیم های ضعیف بردیم و خودمان را گم کردیم سرودهای حماسی از تلویزیونشان پخش کنند و در مورد تیمشان غلو کنند.دیدید که چطور در مقابل اولین تیم قوی قافیه را باختیم و هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم...بهتر است آقایان به خودشان بیایند و برای قهرمانی های پوشالی و مسخره و بی اهمیتی مثل بازیهای آسیایی این قدر هوش از سرشان نرود.در حالی که در همین بازیهای آسیایی برنده واقعی کره و ژاپن هستند که تیم زیر بیست و یک سالشان را می آورند نه ما که تا آنجایی که بتوانیم مهره های اصلیمان را می بریم
آقایان بردن غراق و امارات که این قدر هیاهو نمی خواهد اگر راست می گویید قدرت های درجه یک را ببرید
خدا لعنتش كنه بازكن هايي كه يك شبه پولدار شده كه اينقدر بد بازي كرده اند. آقاي قطبي بايد رضاي كه تك روي ميكرد را بيرون بياره و شجاعي را داخل زمين نفرستد.
میخواهم ببینم این آقای!! کفاشیان عرضه استعفا داره یا نه!
کسی به جز شوت آندو تیموریان که مستقیم زد تو دست دروازه بان، شوت تو چارچوب دیگه ای دید؟ تو 120 دقیقه بازی دروازه بان کره تو دروازه استراحت میکرد، رحمتی اون طرف هنرنمایی میکرد. 3 ساعت عمرمونو تلف کردیم آخرشم با ناراحتی خوابیدیم.
من دقيقم مي‌توانستم حدس بزنم بازنده اين ميدان هستيم چون اولا مثل مسئولان خودمون آدمهاي مغروري هستيم ولي بعد كه نتيجه نمي‌گيريم مقصر كس ديگري رو جلوه مي‌دهيم كاش وعده مسئولان هم مانند فوتبالمون بود تا ظرف يك روز ببينند هيچ غلطي نمي‌توانند بكنند مثل قطبي
سال96 کره 6-2 از ما باخت آن باخت باعث شد فوتبال کره به خودش بیاید و با برنامه ریزی پیشرفت کند ای کاش ما هم دیشب 6-2 میباختیم بلکه آقایان سر عقل بیایند.
در اینکه بد بودیم هیچ شکی نیست ولی باید از افراط و تفریط هم بپرهیزیم. مربی و بازیکنان چندان مقصر نیستند مدیریت فوتبال ما باید تغییر اساسی کند. اگر بطور اتفاقی برده بودیم و یا بازی به ضربات پنالتی کشیده می شد و ما برنده می شدیم آنوقت همه چیز متفاوت بود! نباید اینطور باشد و نتایج تعیین کننده باشند. در هر حال مدیریت فونبال ما سالهاست که زیر سوال رفته و تغییر مربی و کادر فنی برای ما موفقیت بهمراه نخواهد آورد.
چون مردان بزرگی مسئول ورزش کشور نیستند
افتضاح! افتضاح! افتضاح! افتضاح!
این خانه از پایبست ویران است عزیزم......
پخش نشدن برنامه نود به منظور عدم انتقاد از تیم ملی چقدر اثر جالبی بر تیم داشت!!!!!!!!
بابا این کفاشیان کارمند بانک مرکزی بود برش گردونید همون جا شاید افکار اقتصادیش به دردمون خورد.
به نظر من فوتبال ایران مثل اقتصادش سیاستش فرهنگش پر از حاشیست این برای ما مضره چرا واقع بین نیستیم
با این بازی که اینا کردن اگه حتی
می بردیم هم باید زار می زدیم
اصلاً عادلانه نبود که ایران ببره. اون چه بازی بود کردن؟ چند تا فرصت گلزنی تونستن ایجاد کنن؟ اصلا چند بار تونستن به محوطه جریمه کره برسن؟ چند تا پاس درست پشت سر هم تونستن بدن؟ چند بار تونستن با یه حرکت تیمی توپو جلو ببرن؟ تنها کاری که میکردن این بود که مثل بچه مدرسه ای ها میزدن زیر توپ! حیف این همه پول که به اینا میدن.اما ازون طرف کره ایها واقعاً منظم و بابرنامه و کم اشتباه و تکنیکی بودن، بردشونم نوش جونشون. فوتبال کره هم مثل بقیه چیزاشون داره روز به روز پیشرفت میکنه و به سطح اول دنیا میرسه اما ازونطرف فوتبال ما مثل بقیه چیزامون روز به روز داره بدتر میشه.
چه ميشه انقلابي در فوتبال بوجود آيد؟ حد اقل چند سال تعطيلش كنيد و اساسي كار كنيد.
بازیکن بزرگ در شرایط مطلوب بزرگ می شود. وقتی مدیرها اینا هستن از بازیکن توقع نداشته باشید و تقصیر را گردن آنها نیندازید. تیم کره جنوبی بسیار زیبا بازی کرد. پرشهای عالی بازیکنان این تیم که کوتاهی قدشان نسبت به بازیکنان ایرانی را پوشش می داد برایم فوق العاده بود. مربی کره تیم مقابلش را به خوبی می شتاخت و حرکت بازیکنان را بر همان اساس ترتیب داده بود. اشکال از فدراسیون و مربی است چون بازیکن نظرات مربی را در زمین اجرا می کند. مسئله دیگری که توجه مرا جلب کرد دست به دامان دعا شدن بازیکنان به دعا بود نه به توانایی های خودشان. البته دلم خیلی گرفت که چهره اینگونه از اسلام به نمایش گذاشته شد. ما همیشه به دنبال دست نجات دهنده از غیب هستیم و هنوز نیاموخته ایم که تمام اینها را خداوند در وجود خود ما کار گذاشته.
چه كسي پاسخگوي شكسته شدن غرور ملي وسرخوردگي اين همه جوان ونوجوان علاقمند به فوتبال است؟؟؟؟
چه كسي پاسخگوي ايهنمه ارقام
ميلياردي براي اين فوتبال بي برنامه است؟؟؟
خانه از پایبست ویران است ...
مقصر اصلی جواد خیابانی است با این جور بازی پخش کردنش و هندوانه گذاشتن زیر بغل بازیکنان جای عادل خالی بود . باعث باخت خیابانی بود.
مرد بازیهای بزرگ نیستند چون نه قدرت بدنی دارند و نه نفس شما فکر میکنید اگر کسی چند صباحی در این هوای کثیف تهران زندگی کرد ششهایش سالم میماند که در ورزشهای مانند فوتبال نفس 90 یا 120 دقیقه دویدن را داشته باشد تا همین مرحله اش هم ورزشکاران ما از جان مایه میگذارند
فقط ادعا دارند.حرفهاي دوروز پيش آقايان رو مرور كنيد متوجه مي شويد.
وقتی می بینم برای این فوتبال بی ارزش وبیخود ای همه نظر داده شده متاسف شدم
چه توقع بیجایی! خوب باید همه چیزمون بهم بیاد . وقتی اوضاعمون اینه شما وسط این محشر کبری توقع دارید فوتبالمون سوییس باشه یا آلمان ؟
دوستان عزیزم سلام
بنده کلیه نظرات یادشده در بالا را مطالعه کردم که می توان آن را در سه بخش جمع بندی نمود: 1- مدیریت فوتبال ؛ 2- تشکیلات و ساختار فوتبال؛ 3- کادر فنی و فوتبالیست ها
درحوزه امور مدیریت کلان فوتبال به آقایان کفاشیان، علی آبادی، سعیدلو اشاره شده است؛
در حوزه تشکیلات و ساختار فوتبال از فدراسیون فوتبال یادشده است؛
و در حوزه کادر فنی و فوتبالیست ها به آقایان قطبی، نکونام، شجاعی،(خداداد عزیزیّ بازیکن سابق) اشاره شده است.
در ضمن بیاناتی داشته اید که بسیار تند می باشد که نشان از غیرت و علاقه مندی شما عزیزان می باشد.
باتوجه به تاسیس وزارت ورزش و جونان امید می رود بسیاری از نابسامانی ها مرتفع گردد و راهبرد 20 ساله فوتبال ایارن برای اولین بار تدوین و اجرا گردد.
امیدواریم بیش از این به جوانان و مخاطبان فوتبال که طیف گسترده ای از جامعه ایرانیان را شامل می گردند خون دل ندهیم و اشک از چشم ها جاری نشود. به نظرم چند حذفی در سطوح مختلف کمی تسلی خاطرمی آورد. سلام بر زبان گویای فوتبال ایران، عادل فردوسی پور
آقا طبق آخرین بررسی ارنج تیم ملی را خانم آقای قطبی که کره ای هم هستند چیده و شماهم که خوب میدونید حرف خانمها لازم الاجراست
چقدر توی ذوق می زند؛ زمانی که رئیس فدراسیون می گوید: استعفا نمی کنم و به دنبال یک مربی خارجی بزرگ برای تیم ملی هستم...آری، آقای کفاشیان، استعفا نکن تا جون فوتبال ایران دربیاد؟ هرچند بعید است جونی باقی مانده باشد!!

راستی، چه کسی باید به دنبال جذب یک رئیس فدراسیون بزرگ برای فوتبال ایران باشد؟
بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند.بروید سیستم های مدیریتی ژاپن و کره را ببینید. تا بفهمید.خانه از پای بست ویران است.حالا هی مربی و پائین دست ها را عوض کنید واسه ماست مالی کردن قضیه. نعوذبالله خدا را هم بیارین با این سیستم مدیریتی که جز میز و حیف میل کردن بیت المال هیچ هنری ندارند
به نتیجه نخواهید رسید.دیدید چگونه پستی را که با زحمت در ده سال بدست ایران افتاده بود را با حقه ای که خوردند به چه راحتی از دست دادند. ابروی ورزش درایران اسلامی بدست اینها از دست رفته.
فوتبال نداریم همه سرکاریم
تا کی میخوان خرج فوتبال کنن؟
مثلا اینطوری به خواست جوونا اهمیت میدن؟
فوتبال رو هم لطفا بذارن پیش خیلی از پیزا که ازش محرومیم و پولش رو خرج همه ورزشای دیگه بکنن
من زیاد اهل فوتبال نیستم ولی توی 70 دقیقه بازی فکر کنم گزارشگر یه بار اسم فوروارد تیم رو اورد
فوتبال همينه!!!!!!!!هميشه باخت ما
مگه نمیدونستین اسم دوم نکونام بان کین سونه
در بازي ديشب يك چيز معلوم شد بازيكنان ما توانائي بازي با تيم هاي متوسط و بزرگ را ندارند همچنين مشخص شد كه اين پولهائي كه از باشگاههاي داخلي مي گيرند خيلي بيش از توانائي و ارزششان است پول مفت مي گيرند
باسلام، در فوتبال بهترين دفاع حمله است وقتي حمله با برنامه نداشته باشي در دقيقه 120 هم گل ميخوري. اگر كادر به اصطلاح فني اين نمي داند،بهتر است برود دنبال كار ديگي.
سوء مديريت ، بي صداقتي ، بي كفايتي ، بي برنامه گي .تاسف تاسف تاسف. تاسف براي ورزش اين ممكلت تاسف براي اقتصاد تاسف براي سياست و و و و
تیمهای عرب مسلمان که حذف شدند به مسخره می نوشتید یک تیم دیگر عرب هم رفت حالا بنویسید که تیم عجم هم رفت
دلیل اصلی باخت تیم ملی همین از کیسه خلیفه بخشیدن 10000 دلار و 150 سکه و ...... می باشد یعنی بازیکن ها فقط به عشق دلار بازی می کنن نه ایران ! و مسئول همه این ها همین افرادی هستن که این قول های دلاری رو میدن
تا وقتی مدیر بی سوادی مثل کفاشیان باشه همینه. در ضمن تیمی که در هر بازی ترکیبشو عوض میکنه نتیجه ش همین میشه این نشانه خوب بودن نیست
آقا بچه های ایران (فوتبالبا)خنگن یعنی شدن
شایدم می فهمن ولی ترسو اند.
نه علی دایی نه قلعه نه یه قطبی نه دوقطبی نه هیچکی دیگه نمی تونه فوتبال ایران رو به جایی برسونه
چون بازیکنای هوشیاری نداریم ترسوییم فوق العاده و از غیرت خبری نیست

در فدراسیون و تخته کنید.
تا وقتي كفاشيان در راس فدراسيون فوتبال هستش نبايد بيش از توقع داشت مگر فرجي حاصل شود فدراسيون فوتبال از غير فوتباليها پاك بشه شايد جام جهاني صعود كنيم با مديريت جديد و كادر فني جديد براي تمام سطوح، نوجوانان جوانان اميد و بزرگسالان با كفاشيان استعفا دهد يا بر كنار شود حيف نون بي غيرت از سر فوتبال ايران دست بردارد
با سلام
چرا ما باید ببریم ؟ یک نگاهی به لیگ های پایه فوتبال کشور بیندازید ببینید به چه شکل است ، فوتبال باید اول در آن فرهنگ سازی شود متاسفانه در فدراسیون فوتبال تنها چیزی که نیست فرهنگ سازی است مگر نه آن است که فوتبال باید از تیمهای پایه شروع شود مگر این بازیکنان تیمهای پایه 4 سال آینده به تیم ملی راه پیدا نمی کنند ، شما فکر کنید ببینید در فدراسیون فوتبال یک نفر بنام آقای عبدی اولین برف و اولین امتحان که شروع می شه بازی های لیگ پایه را هم شروع می کنه خوب نتیجه چی میشه بازیکن نه درس می خونه نه لیگ پایه آن کیفیت را داره شما بررسی کنید در لیگ های پایه فوتبال اکثر بازیکنان ترک تحصیل کرده اند خوب نتیجه آن چی میشه بازیکن آموزش پذیر نیست بنظر من باید از فوتبال پایه شروع کرد آیا ژاپن و کره هم به همین شکل است ، یا نه از مدارس شروع می کنند ، به نظر من باید فوتبالیست را با علم و آموزش فوتبال رااز مدارس شروع کرد .
آقای کفاشیان فقط لبخند میزنه همین
فوتبالی که دیروز ما بازی کردیم با فوتبالی که کره بازی کرد خیلی متفاوت بود . کره استرس نداشت و لی بچه های ما از وقتی داشتند سرود ملی رو در ابتدا می خوندند استرس در چهرشون موج می زد . فوتبال ما نیازمند چشم انداز است ، پیشنهاد می شود برای فوتبال چشم اندازه 11 ساله تهیه شود و هر دو سال برنامه ویژه تدوین شود . کسانی که در سال 2022 و به بعد می خواهند در جام جهانی بازی کنند الان سنشان بین 10 تا 15 سال است . کسانی که در جامهای ملت ها و یا جام باشکاه های آسیا در سنوات بعد می خواهند بازی کنند الان در همین رنج سنی اند. برنامه ریزی کنیم و چشم انداز طویل المدت و برنامه دوسالانه یا چند سالانه داشته باشیم ، مثل طرح های 5 ساله توسعه و چشم انداز های بیست ساله ، برای ساخت ورزشگاه های مدرن برنامه ریزی کنیم ، آیا ما توانایی میزبانی جام ملت های آسیا در سنوات آتی رو ( مثلا 2019 ) در حد قطر در سال 2011 خواهیم داشت ؟ با برنامه ریزی میشه موفق بود ، یارانه باشگاه های دولتی ور قطع کنیم و مثل تیم های باشگاهی تراز اول دنیا عمل کنیم ، فوتسالمون رو گسترش بدیم تا در فوتبالمون امثال کریمی ها ( به لحاظ تکنیکی ) هر ساله به میدان بیایند ، اونوقت روزی میرسه که جایگاه ما دوباره به جایگاه مد نظر برمیگرده ، کره در دهه گذشته از ایران 6 بر 2 باخت و این سیلی محکم رو جدی گرفت و حالا با برنامه ریزی در این مدت امروز به ما سیلی می زند . سطح بازی کره دیروز بسیار حرفه ای بود و از سطح آسیا بالاتر و این حرفه ای بودن طی سالهای متمادی حفظ خواهد شد . ما نباید دنبال بردها و موفقیت های کوتاه مدت باشیم ، وقتی همه اعتقاد داریم از اساس مشکلاتی داریم باید طویل المدت برنامه ریزی کنیم . برنامه ریزی کلی و برنامه ریزی با جزئیات . پیشنهاد می شود برای این برنامه ریزی کارگروهی شامل تعدادی از خبرگان فوتبال کشور به لحاظ مدیریتی ، فنی و غیره تشکیل شود . فوتبال فقط از بازیکن تشکیل نشده ، باشگاه ، مدیران ، کمیته های فنی ، انضباطی ، داوری و غیره همه تشکیل دهنده فوتبالند . برای پیشرفت همه اونها باید برنامه ریزی کلان صورت بگیره . برنامه ریزی و حرکت در راه اونه که میتونی از تکرار اشتباهات جلوگیری کنه . پس وقت رو تلف نکنیم ، 11 سال ، 15 سال و حتی 20 سال آیندرو برنامه ریزی کنیم . یا علی
اولين باره توي نظر سنجي ، همه با هم به يه موضوع اشاره مي كنن و مشكل رو همين كفاشيان مي دونم . خيلي برام جالب بود . كاش به گوش مسئولان برسه . من به شخصه هيچوقت ارزو نمي كنم تيم ملي ببره. اون فوتباليستاي مفت خور با فدراسيون مفت خور تر لياقت برد نداشتن ... دم كره گرم . حقش بود
وقتی در رسانه ها و بین مردم کسانی مثل دایی مضحکه می شوند و آنها را افرادی بی منطق و بی خرد جلوه می دهید و افرادی مثل قطبی را اعلم و ارجح آداب دانان معرفی می کنید می خواهید انگیزه و روحیه ای برای فوتبالیستها هم بماند؟؟ شما در کار خودتان انتظار دارید که دائما شما را مسخره و مضحکه کنند و دائم یک تازه از راه رسیده را بر شما ارجح بدانند؟؟
وقتي تو بي لياقتي و بي ارادگي فدراسيون يك دلال مربي تيم ملي ميشه از اين بيشتر توقع داريد از اين جور آدمهاي كلاه بردار تو كشورهاي حاشيه خليج زياد هستند كه فارسي رو هم با لهجه انگليسي‌ صحبت مي كنن قطبي كجاي فوتبال با ريشه ما قرار داره جايگاه پيشكسوتهاي فوتبال ما كجاست چرا اسمي ازشون نيست مهاجراني-بهزادي - كلاني -حجازي -روشن -پروين-ابراهيم زاده دايي -قلعه نويي......
درسته ديشب نكونام افتضاح بازي كرد اونم خيلي افتضاح اما دليل ير اين نميشه كه فقط و فقط اون مقصره اونايي مقصرند كه با 3تا برد در برابر تيمهاي نه چندان سخت اين تيم رو بيش از حد يزرگ كردند در ضمن تو اين فوتبال چه كار اصولي و برنامه ريزي شده كه حالا ما بايد حاصلشو ببينيم؟؟؟!!1 يادتون نره غلامرضا رضايي هم به شدت گند كاشت حتي نميتونست يه استپ ساده كند (مهاجم بسيار محبوب نزد علي دايي)
آقاي كفاشيان همين الان استعفا بديد هم ديره.
آقاي بامزه بهتره شما بريد تو سريال هاي 90 قسمتي بازي كنيد.
تازه ميگه راضيم مگه تو بايد راضي باشي مردم ببين چي ميگن؟!؟
من هم به نوبه خودم اين پيروزي غرور آفرين رو كه نتيجه سالها برنامه ريزي و مديريت علمي هست به همه جوانان ملت تبريك ميگم ..... اي واي ببخشيد فكر كردم سايت كشور كره هست (يكي از شهروندان چشم بادومي)
آقا ي كفاشيان ! خواهش مي كنم بيش از اين با اعصاب مردم و پول بيت المال بازي نكن.بس است هر چه خالي بستي و خنديدي.
تورو خدا مردانگي كن و منت بر سر مردم ايران بگذار و خيله محترمانه و در كمال شهامت خداحافظي كن.
بی انصافی نکنید فوتسال ما چهارم جهانه واقعا ما استعداد فوتبال رو داریم فقط نمیدونم چرا مثل فوتسال نمیتونیم استعدادمون رو بالفعل کنیم خداییش همه بچه های ما دریبل میزنن شوت میزنن ولی متاسفانه باید ریشه ای کار بشه که نمیشه تا بچه های با استعداد از مدارس شناسایی بشن کم کم روشون کار بشه و مدت زیادی با هم کار کنن تا به هم مچ بشن علت اینکه فوتسال و والیبال خوب کار میکنیم هماهنگی بسیار بالای بچه هاست همه همدیگر رو می شناسن چشم بسته می دونن طرف میخواد چیکار کنه فوتبال هم هماهنگی می خواد اگه هماهنگی باشه میشه یه و دو کرد میشه پاس کاری کرد در حد بارسلونا، باید تیم مدت زیادی با هم باشن با 3 4 تا بازی هماهنگی ایجاد نمیشه، همین تیم رو اگه دست به ترکیبش نزنن و 3 4 سال با هم باشن قول میدم بهتون هیچ تیمی جلو دارش نیست. الان بچه ها هر کدومشون خوبن ولی نمیتونن با هم هم افزائی کنن وقتی اجزا سیستم با هم هماهنگ نیست دیگه اسمش سیستم نیست حالا مربی بیاد هر سیستمی رو به تیم تحمیل کنه وقتی هماهنگی نباشه تیم نمیتونه اون سیستم رو جواب بده. تیم برانکو 3 سال دست بهش نخورد تو همین بازی ها جلو کره 4 3 پیروز شد اصلا هم دفاعی باز نکرد چون بچه ها خودشون رو پیدا کرده بودند و همدیگر و توانائی هایشان را درک کرده بودند. شما فقط بگذارید این تیم با هم باشد تا ببینید چه تیم خوبی خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
همه چیز که دریبل زدن نیست مهم بازیسازی و گردش توپه مابقی همه پیش نیازه
عامل باخت تیم جواد نکونام بود و قطبی! که جواد را تعویض نکرد
والسلام
تو فوتبالي كه رئيس آن تو بازيهاي آسيايي ميره مسابقه دوميداني را ميبينه و درقبال انتقاد كارشناسان فوتبالي فقط لبخند تحويل ميده وبازيكني مثل نكونام بجاي فوتبال بازي كردن خوب بفكر جواب دادن به كارشناس باشه ازاين بهترفوتبالمان نميشه.
قطبی در حد تیم ملی ایران نبود. ما به دلیل ضعف مربیگری قطبی باختیم. اون نتونست یک برنامه و نقشه خوب برای این بازی طراحی کنه
از تابناک نژاد پرست بعید بود
معلوم شما هم به این مورد علم پیدا کردین
ناراحت نشييد شاهزادها باختن تيم ايران نباخت....
این شکست نتیجه عملکرد لیگ ما را نشان میدهد بازیکنان خروجی این لیگ برای مسابقات بین المللی مناسب نیستند برای انتخاب اعضای تیم ملی باید شاخصهایی را که در سطح جهانی برای اینکار وجود دارد را در نظر بگیریم به نظر میرسد استفاده از مربیان کره ای و ژاپنی درلیگ میتواند گام موثری باشد
کاری با مدیریت غلط ندارم چونکه به آن عادتمون دادند ولی قطبی قبل از اینکه یک مربی خوبی باشه یک شومن خوبیه!!!
پاشنه آشیل همه تیم های ایرانی کسی نیست جز نصرتی!!!!!!!!!!
همش سوتی، همش سوتی. یکی باید اینو جمع کنه.
آخه یه بازیکن تو چند بازی باید اشتباه کنه که بگن بدرد تیم ملی نمی خوره؟؟!!!!!
عامل اصلی نرفتن ما هم به جام جهانی 2010 همین نصرتی بوده.
بازی های جام باشگاه های آسیا رو هم که همه یادشون هست که تیم پاسی که برای قهرمانی بسته شده بود رو بدبختش کرد و جلوی العین چقدر سوتی داد.
هنوز هم یه مربی شوت مثل قطبی میادو این آقا رو میذاره تو ترکیب اصلی و تازه اونم در نقش مدافع راست. دیشب که در نیمه اول سمت راست ما شده بود اتوبان کره ای ها
از وقتی پول تو فوتبال زیاد شده این اتفاق افتاده قبلا فوتبالیستا غیرت داشتن اما الان معلوم بود اومدن که خوش بگذرونن و در کنارشم فوتبال بازی کنن!
عراق هم باخت اما مردم عراق به تیمشون افتخار می کنن چون با غیرت بازی کرد
به نظر من لیگو به همون وضع سابق برگردونید نتیجه ی بهتری میگیریم و تقصیر کفاشیان یا هیچکس دیگه ای هم نیست
بی غیرتی بی عرقی از سر و پای و بازیکنا می ریخت!
آدم وقتی می بینه تیم ملی همه ی کشورها با عرق ملی بازی می کنه حتی قطر که قطری نبودن بازیکناش!!! دلش میگیره
زنده باد ایران
کاری با مدیریت غلط ندارم چونکه به آن عادتمون دادند ولی قطبی قبل از اینکه یک مربی خوبی باشه یک شومن خوبیه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۵:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
جانا سخن از زبان ما می گویی
اون از داورهای افتضاح ایران و اونم از تیم افتضاح تیم ملی.
وقتی تو لیگ باشگاهها به داورها رشوه میدن که قهرمان بشن،وقتی بازیکنهای بی لیاقت با رشوه و دوز و کلک وارد تیم ملی و تیمهای لیگ برتر میشن و...
انتظار دارید تیم ایران قهرمان دنیا بشه؟!
افشین قطبی به درد مربی گری یک تیم ملی نمی خورند حتی مربی خوبی برای پرسپولیس هم نبودند کسی تا به حال با لاف و کرکری نتیجه نگرفته که ایشان بخواهند بگیرند
فوتبال ما انقدر هم که فکر میکنیم ظرفیت نداره. البته ما ایرانی ها اساسا خیلی جو گیر هم هستیم و با اندک موفقیتی فکر میکنیم شاخ غول رو شکوندیم.وقتی کاپیتان تیم که باید از همه با روحیه تر باشه داره هر ۵ دقیقه سوتی میده و روحیه همه رو خراب میکنه دیگه بهتر از این نمیشه.البته مدیریت اشکال داره و راس فتنه هم کفاشیان بی غیرته. بهتره بیخیال تیم ملی شیم که به غصه خوردنش نمیارز
آقا ي كفاشيان ! خواهش مي كنم بيش از اين با اعصاب مردم و پول بيت المال بازي نكن.بس است هر چه خالي بستي و خنديدي.
تورو خدا مردانگي كن و منت بر سر مردم ايران بگذار و خيله محترمانه و در كمال شهامت خداحافظي كن.
حیف ازپولهایی که درفوتبال ایران خرج میشود.
ای کاش علی دایی و علی کریمی و مهدوی کیا و استاداسدی و .... برده بودیم اونجا جای اینا بازی میکردن و البته کریم باقری هم که اونجا بود
ایرانیان در تمام کارهای جمعی شکست میخورند نمیتوانند با هم کار کنند بیخود زور نزنید ما برای کارها و ورزشهای انفرادی بهتر هستیم پول بیت المال را خرج فوتبال نکنید هرگز جواب نمیدهد
مرد اگه ديدي سلام مارو برسون مرد كجا بوده حيف اين همه پول كه حيف اين بي عرضه ها مي كنن
چون تا حالا تنشون به تن بازیکنهای بزرگ نخورده. چند بار با تیمهای بزرگ بازی کردند؟
اگه ایران میبرد عدالت فوتبال اجرا نمیشد. آخه کره ای که واسه 50 سال دیگه برنامه ریزی کرده کجا و ایرانی که واسه فرداش نمیدونه چیکار میخواد بکنه. از فردا جناب آقای کفاشیان کاملا منطقی میاد تو تلویزیون و یه لبخند مضحک تحویل مردم میده و میگه ایشالا واسه دوره بعد از الان برنامه ریزی میکنیم و من هیچ وقت دروغ نمیگم و نمیگم تقصیر کی بود...
همه چیزمان باید باهم همخوانی داشته باشد.کدامیک از مسئولین ورزش اینکاره هستند تا کفاشیان هم یکی از اونها باشه. ما کلا در تمام زمینه ها قافیه را باخته ایم.
آخرين خبر: نتيجه بازي ايران و كره جنوبي 3 بر صفر به نفع ايران تغيير خواهد كرد.
علت: علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران طي يك اعتراض رسمي به كنفدراسيون فوتبال آسيا نسبت به شرايط سني بازيكنان كره مراتب اعتراض خود را اعلام و درخواست تغيير نتيجه به نفع ايران را داشته است.در اين نامه اعتراضي ذكر شده كه تيم كره بايد با تيم بزرگسالان خود در بازي شركت مي كرد درصورتيكه هر 14 بازيكن حاضر در زمين زير 21 سال بودند.
ترديد نداشته باشيد كه آقاي كفاشيان با نفوذي كه در كنفدراسيون فوتبال آسيا دارد اين اعتراض به تنيجه خواهد رسيد.
سه شنبه بازي ايران و ژاپن راس ساعت 19:55
ديشب عين عدالت اجرا شد. اگر ايران مي برد كاملا بي عدالتي بود. تيمي مثل كره كه دائما در جام جهاني است و هميشه هم كارنامه درخشاني در جام جهاني داشته و با تيمهاي بزرگي مثل برزيل و... با جسارت بازي كرده و حتي آنها را هم برده و برنامه ريزي و آينده نگري خوبي كه داشته چرا بايد به ما كه دائما فقط غيرت و... را يدك مي كشه ببازه. ديشب عين عدالت اجرا شد . همين
همه تون بي انصافين. چرا قدر كسايي رو كه با جون و دل براي اين مملكت زحمت مي كشن رو نمي دونين؟ چرا وقتي عراق رو برديم كسي انتقادي از كفاشيان نكرد؟ چرا كشورمون رو زير سوال مي برين؟ مگه مديريت غربيها چه گلي به سرشون زده؟ ديدين كه از اروپا حتي يه تيم هم موفق نشده بود به اين بازيا راه پيدا كنه. پس اونا بايد خودكشي كنن ديگه
یک رکورد عجیب تو فوتبال، تو ۹۰ دقیقه حتی یک کرنل هم نداشتیم!!
از کفاشیان متنفرم، کسی که با خنده های چندش آورش خون آدم رو جوش میاره
لطفش اینه که از گزارشهای بعضیها راحت شدیم!!!
یه چیزی تو سایت تابناک هست که خیلی اونرو جالب کرده و اون هم نظراتی است که دوستان می گذارند و معمولا جالبتر از متن خود مقاله یا خبره و اما؛
ظاهرا یه ضرب المثلی با این مضمون داریم که میگه همه چیزمون به همه چیزمون میاد.
میخوام از یه مثال استفاده کنم:توی کشوری که حاصل مدیریت اون برندهایی مثل سامسونگ،هیوندای و...
یا کشوری که خروجی اون بنز، زیمنس و...
آخه ما که عرضه تولید یک خودروی ساده مال 3 دهه پیش رو هم نداریم چرا اینقدر مدعی هستیم.
خودرو رو وارد می کنیم مساله حل می شود؟، راننده تاکسی رو هم وارد کنیم، آقای کفاشیان رو هم وارد کنیم، نماینده مجلس رو هم باید وارد کنیم،بهداشت،صنعت و... نهایتا خودمون رو هم باید وارد کنیم.
ممکنه توی یه مسابقه اتفاقی پیکان برنده بشه ولی مطمئن باشید پایان مسابقه حتما موتور پیکان رو باید بیارید پایین.
توان کل کشور ما یه چیزی تو مایه های یه پیکان هست حالا می خواید غیرت تو باکش بریزید یا بنزین سوپر.
زیاد حرص نخورید.
بریم خودمون رو درست کنیم.
مگر ایران باخته ؟!
چند چندن ؟
این علی دایی بود که کره رو بمباران میکرد..کجایند اون زریچه ها..پیروانی ها خاکپور ها..دین محمدی ها...ابرومون رفت ینی بردین..حرامه حتی یه ریال واسه اینا خرج کنین
واقعا اگر تيم روستاي ما در مقابل کره قرار مي گرفت بهتر از اين بازي مي کرد کره ليها ميدانستند چکار مي کنند اما ما فقط زير توپ مي زديم اين از نيمه اول در نيمه دوم هم که يار که اي را يارخودي مي انگاشتيم وبه آنها پاس مي داديم من نمي دانم غلامرضا رضايي با يک متر قد بايد کشتي گير مي شد يا فوتباليست.ايشون يا به توپها نرسيد يا از دست داد ويک پاس صحيح هم نداد
به حال آن فدراسیون باید گریست که افراد نالایقی مثل کفاشیان رئیس اوست آخه کفاشیان بجز نابود کردن فوتبال ایران چکارکرد
باخت ایران طبیعی بود
نظری نظری ندارد
به نظر من حیف از وقت که انسان برای دیدن فوتبال ایران هدر بدهد ما هم مشکل مدیریتی داریم هم مشکل بازیکن
تو این بازیها نشون دادیم که میتونیم خوب بازی کنیم و خوب هم نتیجه بگیریم. بازی با کره یک بازی عجیب بود. یه لحظه هم نمی تونستیم حفظ توپ بکنیم. دفاع و حمله ما خوب بود. وقتی توپ به حمله نرسه چه انتظاری می شه داشت. خط میانی ما مشکل داشت که همه هم دیدیم روز بچه ها از جمله نکونام و شجاعی نبود. به نظرم تیم مشکلی نداشت و اگر عدالت . یا همون عدلی رو که توی دبستان بهمون یاد می دادن خود مسئولین اجرا بکنن مشکل ما در همه ی زمینه ها حل خواهد شد. تو کتاب دبستان اومده عدل یعنی قرار گرفتن هر کس و هر چیز در جای خودش. مدیر فوتبال باید دکترای تربیت بدنی داشته باشه که در کشور ما فارغ التحصیلان زیادی داریم نه هر شخص دوست و هم حزبی
واقعآ این کفاشیان پی چی از چون فوتبال ایران می خواد که دودستی به میز ریاستش چسبیده . بابا فوتبال و به قهقرا بردی دیگه چی می خوای ؟
بهترين حرف را آقاي پروين زدكه گفت نقطه شروع اصلاح تيم ملي پذيرش سطح فوتباليمان است چرابايددايم خودمان رابادوتيم فوق قاره آسيامقايسه كنيم.ماچي بيشترازعراق وعربستان داريم كه احساس سرخوردگي ميكنيم؟ مگه آخرين باري كه قهرمان شديم 35سال پيش نبود؟مگه الان چي عوض شده بودكه از قطبي توقع داشتين؟واقعيت اين است كه مايك تيم درجه دو آسياهستيم كه چندپيروزي توقعمان رابالابرد.حالاهم خيال خام است كه فكركنيم بدون استراتژي دقيق پنج ساله ميتوانيم به جايگاه اول آسيابرسيم.
بسیار متاسفم برای جامعه ای که هر روز دهها و یا صدها گل در زمینه های مختلف علمی می خورد و دم نمی زند اما برای فوتبالی که تأثیر خاصی در روند علمی، اجتماعی و اقتصادیش ندارد از بیت المال میلیاردها هزینه میکند! در دنیای غرب، فوتبال از بیت المال (بودجه ملی!) حقوق ملیاردی به بازیکنان و مربیان پرداخت نمیکند!
چند سالی می شد که بازی های تیم ملی را نگاه نمی کردم. دیشب کل بازی را نگاه کردم و بعد از پایان بازی افسوس خوردم که چرا بازی تیم ملی که در سطح روستاها بازی میکنه را تماشا کردم.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی