نبض خبر

لحظات محو شدن ابرها در آسمان تبریز

کد خبر: ۱۲۱۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ 20 January 2024
تعداد بازدید : 128587
بیشتر بخوانید
بازدید 531216
ویدیویی از محو شدن ابر‌ها در آسمان تبریز در فضای مجازی منتشر شده است. عضو هیات علمی دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه سامانه‌های باران زای اخیر، هیچ گونه بارشی بر فراز دریاچه ارومیه و نواحی اطراف آن از جمله شهر تبریز نداشته است، گفت: «گرمایش حاصل از تولید آلایندگی‌های شدید (حاصل از سوخت‌های غیر استاندارد و مازوت سوزی)، روی شهر تبریز، علت اصلی محو شدن ابر‌ها می‌تواند محسوب شود.» این تصاویر ادعایی را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴۱
دعای باران خوندن پس چی شد !!!؟؟؟
پاسخ ها
یا علی مدد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
باید با امثال شما بسوزیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
کمتر گناه کنید تا ابرها ببارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
این یارو ناشناس که میگه کمتر گناه کنید. تا باران ببارد ببینم خودش چیکار کرده که بارون رو سرش نباریده نکنه بارون تو خونه امثال این یارو می‌باره که خودش رو بی گناه میبینه و این حرف رو میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
یارو میگه کمتر گناه کنید تا ابرها ببارد .حتما تو ترکیه و کشورهای اروپایی و امریکا مردم اصلن گناه نمیکنن که اینهمه نعمت داره رو سرشون میباره .
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
مرگ بر پاکستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
واقعا چرا روحانیون به حرفهایی که میزدن عمل نمی کنند ما ملت گناه کاریم شما مومنها برین نماز باران بخونید و خدا وکیلی محل نماز را ترک نکنید تا باران بیاد وما دعا گویتان هستیم
م م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
مازوت سوزی، کیفیت پایین بنزین، خشک شدن دریاچه ارومیه و متصاعد شدن گازهای گوگردی و متان از بستر آن، گاز متان حاصل از دفن زباله ها و مواردی از این قبیل بنظر من دلیل محو شدن ابرها هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
باورم نمیشه آدمهایی اینقدر حقیر جرات داشته باشند حقارت خود را علنی کنند. آنها ازشان برمی آمد دعای باران بخوانند توچه کردی؟
دقیقا بنزین بی کیفیت باعث این مشکلات شده... بخدا توی سیستم باشی دیوانه میشی از دروغ گویی به ملت... هیچ امیدی نیست
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
برای حفوقت به سیستم اویزانی
در سرزمینی که پر از فساد و گناه است هیچ برکتی نخواهد بارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
داداش فساد و قبول دارم ولی گناه رو نه .کشورهای اروپایی و امریکایی گناه نمیکنن که اینهمه برف و بارون و نعمت رو سرشون میریزه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
خدا شفات بده
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
لطفا کار خدا رو به خدا بسپارید و انقدر رو‌صندلی خدا نشینید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
معلومه کدام کشور مثل ایران اختلاس وتبعیض و دزدی های چندین میلیاردی میشه کدام کشور الان بارش نداره
نه جمعیت تبریز اندازه تهران 15 سال پیشه ونه حجم وسایل گرمازا و حودروهای آن از اندازه تهران 15 سال پیش بیشتره. پس چطور اونموقع کوههای تهران پر برف میشد؟هر چی هست سر امواجه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
اینجا امواجه جاهای دیگه چی؟ همه جای مملکت خشکه
دکلها دوباره روشن شدند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
یا هارپ آمریکا
پاسخ به 00:55
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
آخه آمریکا انقدر بی کاره که انقدر هزینه کنه و با هارپ مثلا ابرها رو پراکنده کنه. وقتی چیزی نمیدونی هیچی نگین . اصلا میدونی هارپ چیه ؟ حداقل یه سرچ ساده بکن بعد بیا نظر بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
اینقدر که چینی ها دارن به ما ضرر می زنند هیچ کشوری نزده وبعد افغانستان وروسیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
دکل روستاییها در باغات مشکین شهر از 10 سال پیش بوده و موضعی عمل میکند و ربطی به پراکندگی ابر ندارد اول مطالعه بعد اظهار نظر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
تویی که میگی هارپ آمریکایی... شیر توالت ماهم چکه میکنه اینم کار آمریکاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
بی اطلاع نظر نده
قدرت تکنولوژی هست که اجازه بارش نمیده خودمون رو گول نزنیم
آقای امام جمعه شیراز تحویل بگیر، کم بارشی دلیل علمی داره برادر، چه اصراری دارند برخی که در خصوص همه چیز نظر بدهند بدون علم و آگاهی!!!. پس به جای این حرف ها که نماز باران بخوانید بروید یقه برخی مسئولین بی مسئولیت رو بگیرید و بخواهید از سوخت های سبز تر و کم آلاینده تر استفاده کنند.
پاسخ ها
علی میرزایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
احسنت به شما
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
ببین تا جایی موافقم که یقه ی مسولینو باید بگیری ولی نماز بارون بی تاثیر نیست اونطوری نگو
مسوولین یا خیلی بی سواد هستند و یا هیچی از تکنولوژی نمی‌فهمن ..بخدا قسم این غیر عادیه ..مثل روز روشنه که امواج رادیویی الکترومغناطیسی..باعث توقف و قطع شدن ناگهانی ابرها شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
هر دو مورد
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
هرچى نيكلا تسلا بگه
دعای بی کیفیت باعث شده باران نباره
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
تو اغتشاش گر اینا رو نمیدونی
تو فکر می‌کنی الکی آفریده شدی
فکر می‌کنی دنیا خود به خود به وجود اومده
همون جور که بچه بدون پدر مادرش زنده نمی‌مونه آدم هم بدون خدا زنده نمی‌مونه
این بنده کی هست که در برابر پروردگارش مغرور شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
آقا مهدی خدا رحمتش را داره این بندگان خدا هستن که با آلودگی مثل مازوت وغیره باعث میشن اغتشاش چه ربطی داشت چرا الان تمام کشورها بارندگی داره جز ایران وآدمهای عاقل می‌بینند که خیلی عجیبه که حتی ابر میشه ولی هیچ بارندگی ندارن وجالبه مسئولین اصلا هزینه واقدامی نمی کنند
ابرها از مرز تا تبریز از چند شهر می گذرند آیا در آن شهرها بارش هست و فقط در تبریز نیست. آیا گزارش های هواشناسی این را تایید می کند؟ آیا ارومیه بارش خوبی دارد؟ آیا مهاباد بارش خوبی دارد؟ آیا میاندوآب بارش خوبی دارد؟
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
سلام بزار قشنگ دریاچه ارومیه رو جارو بزنن بعد شاهد رحمت الهی خواهید شد
دوستان، مساحتی دریاچه ارومیه ۵۶۰۰ کیلومترمربع است.
منهی مساحت رودهای که دایما به دریاچه وارد میشدند. تولید بخار آبی میکرد. و نیز سبب یا به باروری ابرها کمک میکرد. اکنون بجای آنها انعکاس نور و حرارت از سطوح آینه ای نمک متصاعد میشود.
خود قضاوت نمایید. چرا ابرها در آسمان تبریز و بقیه شهرهای این حوضه پودر میشوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
ابرها با امواج ارسالی پودر می شوند
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
تو محدوده دریاچه حرفت درست و منطقیه. ولی تبریز چرا اینطوری ابرها محو میشن. اگر ابرها به این صورت روی دریاچه ازبین میرفتن اصلا به تبریز نمیرسیدن. جدای اون بقیه شهرهای استانهای غربی مخصوصا مرزی چطور؟ اونها ک قبل از دریاچه ارومیه هستن. دلیلش چیز دیگه‌ای هست. ابرها انگار به گنبدی نامرئی برخورد میکنن و ازبین میرن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
خوب میشه شما بفرمایید، اون وقتی که دریاچه خشک نبود، اون موقع چه عاملی ابرها رو فراری میداد؟ دریاچه که یک شبه خشک نشده، حداقل از پانزده شانزده سال قبل که خودم دارم سامانه های بارشی رو رصد می کنم، این اتفاق افتاده، توی این سال ها که دریاچه خشک
الان افتاده گردن خشکی دریاچه! نبود، اون وقت چی، مانع بارش می شد؟
با مازوت بسیار خطر ناک و سمی سرطانزا دارند برق تولید و گاز را تصفیه میکنیم

برق و گاز پاکش را به عراق و ترکیه صادر میکنیم / ولی دلارهایش بلوکه میشوند

و بجایش دینار و درهم عراقی و سوری میگیریم !!!!؟؟

این مدلی به قله های پیشرفت رسیدیم !!!!!!
از خدا و بندگان خدا فیلترینگ شدیم خدا عذابمون کرد خونه خرابمون کرد
از وقتی منازل گازکشی شدند، باران و برف کمتر می آید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
چرا چرت میگی قبل از گاز نفت و گازوییل و چوب میسوزوندیم الودگیشم چند برابر گاز بود ولی چرا اون موقع سه متر برف میومد ولی الان کل زمستون نیم مترم نمیشه
مملکت را هم ویرانه کردی .
یا دشمن، یا مردم ،بالاخره یکی مقصر است. مسئولین؟! نه! نه! بهیچوجه!!!!
میگن ابرها رو پیش فروش کردن
مقصرگناهان مردم گفتن هسه همیشه مقصرمردم هستن نه مدیریت اشتباه مدیران مازوت سوز
کوروش کبیر میگوید:
در سرزمینی که ابر ها میگذرند بی آنکه ببارند
بی شک ظلم عظیمی صورت گرفته است.
پاسخ ها
Rahimcnc
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
دقیقا مطلبت رو قبول دارم اما کوروش کبیر دیگه چی بود اخه جهالت هم حدی داره اصلا خط اختراع نشده بوده اون موقع در ایران و اولین تاریخ دان سیصد سال بعد از مرگ کوروش به دنیا میاد یا از این ور بوم یا از اون ور بوم این فیلم هم به نظر ادیت شده است
Bogh
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
??کوروش کجا اینو گفته کورش شناس؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
آدم فهمیده کم هستاحسنت هزار مرتب برشما
ناشناس
| Netherlands |
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
کوروش بعد از حمله به کشورای دیگه اینو گفته؟
تنها مشکل سوخت نیست دکلهارا بردارید وسدها را باز کنید ومسعله را بیمورد توجیه نکنید عامل اصلی خودتانید
پاسخ ها
چارلتون
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
دکتر جان خط در زمان فنیقیها اختراع شد. پس منشور کوروش با چی نوشته شده؟؟؟
بچه های تبریز داداش این ابرهایی که الان روی زنجان هستن از کجا میان مگه از روی اردبیل و تبریز رد نمیشن .ابر هستش بارور نیستن در ضمن خدا کریمه انشاالله بهمن ماه میباره
هارپ رو متوقف کنید بارون هم میباره
نماز باران برای زمانی بود که تو کار خدا یا طبیعت دخالت انسان دخالتی نداشت
الان با وجود هارپ و هزار کوفت و زهرمار دیگه نماز باران به درد نمی خوره
پاسخ ها
یا علی مدد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
خدای متعال علت و معلول هم تو جهان قرار داده
فقط دعای باران دوای درد همه است وسجده طولانی ..
این خیلی طبیعی هست و عکسش هم صادق است. تشکیل آب های باران زا هم همینطور است. این ابرها در ۵یلم فوق باران زا نیستند.
این یه پدیده طبیعی است من بارها اینو از بچگی دیده ام
دلیل شرعیش خب گناهه .وبیشتر دروغ چون تو خارج اگه کسی دروغ بگه زندانیش میکنن.دلیل علمیش فکر کنم گازهای گلخانه ای .شرایط اب وهوایی پدیده هارپ وخیلی چیزهای دیگه هست.قدیم ابرها رو فقط باد میبرد ولی موقعی که باد نیست کی میبره
ازروزی‌که‌نیروگاه‌هسته‌ای اومد توایران‌بارون‌تمام‌شد
الاینده های هوا و افزایش گلوبل وارمینگ عامل اصلی این پدیده هستش یعنی تشدید گازهای گلخانه‌ای نظیر دی اکسید کربن باعث افزایش گرمای زمین می شود
فقط مردم هالو نیستند همه چی بایه سرچ ساده بهت میگه چخبره
سطح دی اکسید کربن تمام استان های صنعتی ایران به قدری بالا رفته که مستقیماً روی اقلیم آنها تاثیر می گذاره و یکی از دلایل محو شدن ابرهاست. امسال تو استان اصفهان چندین برابر از مازوت در کارخانجات دولتی و نیروگاه ها نسبت به سال های قبل استفاده شد و تقریباً همه ی روزها آلوده بود
پاسخ ها
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
یعنی سالهای قبل نبوده ؟
ساخت وساز بیش از حد زمینو را گند کشیده?
همه نظر ها چرت و پرت هستند گرمایش زمین باعث خشکسالی هست این خشک سالی جهانی هست باعث هم خود بشر هست لعنت بر اروپاها که نفت را کشف کردن همه مصیبت سر آنها هست برفی که در ترکیه باریده بود ذوب شد و تمام الان در جنوب اروپا برفی نیامده
هرچیه سرذخایر لیتیوم دریاچه ارومیه هست
تبریز شهری است که رحم به فضای سبز نمی کنند
سلام.دوستان تبریز و ارومیه جای خودش،
شمال که چسبیده به دریای خزر ، دیگه چرا بارون نمیاد ،آقایون خوابند و بیسواد
بجای دنبال دلیل منطقی بودن،از ایمان مایه میزارند،
ازنظر آقایون اروپاییان گناهکارن پس چرا بارون دارن
سال ۷۲ دبیرستان که بودم تازه منزل ما گاز کشی شد ، دبیر جغرافی ما گفتن ؛ متاسفانه یه زمانی گاز در ایران گسترده میشه وقتی کل ایران سوخت منزل را به گاز شهری وصل کنند فاجعه بزرگی رخ خواهد داد ، نبود بارش باران و برف و این موضوع به خشکسالی ایران دامن خواهد زد ??
استدلال استاد گرامی کاملا علمی است؟
اصلا این ها مال الودگی یا مازوت نیست اینها مال سلاح هارپ امریکا ست چرا پنهان میکنید چرا وسط یک بیابون هیچ الودگی نیست بارون نمیاد علت سلاح هارپ وانتن های چینی وماهوارها ست
دیگه امسال از اینها گذشته مرکز ایران اگر این باشد کویر می‌شود فقط اگر خدا نظری نظری بکند
دیگه امسال از اینها گذشته مرکز ایران اگر این باشد کویر می‌شود فقط اگر خدا نظری نظری بکند
یک کلام تمام کره زمین را آتش زده ایم میخوایم بارون بیاد ؟
هرچه زمین گرمتر و آلوده تر بشه بارندگی به سمت صفر میل میکنه
خدایا رحم کن ?
عامل اصلی گناهانی است که مردم مرتکب میشن .الان نگاه کنید تو اروپا و امریکا که مردمشون تقوا پیشه کردن نعمات الهی رو سرشون میریزه .
فقط دعا کنید خدا با بی ابی امتحان نکنه به جاش با زلزله ۲۰ریشتری امتحان کنه انشاالله انشاالله انشاالله انشاالله انشاالله انشاالله الهی امین
اینجا مرز ایران و ترکمنستان است
من سواد ابراز نظر ندارم ولی خیلی برام عجیبه ایران نمیباره واسه عربا میباره .
انگار یکی داره کنترل میکنه
سالها تمام دنیا دارن سدها رو از بین میبرن.
سدها هوای خوزستان رو دارن هر سال ۳تا ۵ درجه گرمتر میکنن، چرا هیچکس بفکر خوزستان نیست بخدا تابستان بیشتر از ۹ ماه شده داخل خوزستان واقعا دیگه جای زندگی نیست چه برسه به کار کردن با حقوق پایین و بدون بدی آب و هوا ، واقعا ظلمه.
گروه ملی فولاد اهواز توی این هوای ۷۰ درجه تابستون بدی آب و هوا نمیده.
از ماست که بر ماست. مردم باید کمک ما کارگران باشند و ظلم رو کمکمان فریاد بزنند.
کوروش کبیر درست فرموده است علت عدم بارش ظلم وبی عدالتی است
اینکار رابا هارپ انجام می‌دهند
هر وقت مشکلات مالیم حل شد اونوقت به مشکل ابرها هم فکر میکنم.
سلام علت نباریدن بارون گناه ادما نیست این سیاست دولت هست تا ببینی اونحا در حال ساخت چی هستن که نباید بارون بباره
دیدید روی منقل حرارت با چه شدتی با بالا میره.
این دقیقا همان اتفاقیه که روی شهرهای صنعتی ایران مثل تبریز و اصفهان داره میفته و جریان ابرها به این حرارت پرفشار بالا رونده که میرسند، شکافته میشوند و به اطراف میروند.
پاسخ ها
اسماعیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
اونوقت رو شهرهای ترکیه همچین اتفاقی نمی افتد چه ابرهای هوشمندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
اسمال جون اقلیم ترکیه و ارتفاع و فشار جوی با ایران فرق داره
تورو خدا ابمانتون کجا رفته. خداوند برهمه چیز احاطه داره دلش بخواد میذاره بباره دلشم بخواد نمیذاره.
خداوند ازهمه کس و همه چیز قدرتمندتره.
این حتماً دستایی پشت پرده داره و از نیروی امنیت کشورم به عنوان یک محصل درخواست میکنم اونا در عوض نیروی هواشناسی پیگیری کنن چون اگه نیروی هوا شناسی میتونست تا الان بارونیی یا چیزی میداشتیم ولی نه به خوشکسالی بخوریم
وگرنه که خدا بخیل نیست نعمتشو بهمون میده و ماهم از شما خواهشمندیم به ابر های کشورمون دقت کنید با تشکر از یک محصل
همگی ی دیقه اجازه بدید.من بچه شهرکردم.پارسال بعد از گذشت چند سال کم بارشی، زمستان بسار پر برفی داشتیم.اونقد برف اومد ک همه چیز را خراب کرد.پس گردن گرمی هوا نگذارید.این قضیه فقط بر میگرده ب دست کاری بشر.انشاله ک خدا نابودشون کنه.
سلام.جهت بارش باران باید توی سایت ثبت نام کنیم.الکی که باران به کسی نمیدن
ابر سفید باران زا نیست
وقتی اینهمه سد میزنین جلوی سرازیری رودخانه ها را می گیرین کار طبیعت را مختل میکنید اینم میشه نتیجه اش
نتیجه ی سو استفاده از طبیعت و همینطور عدم مدیریت درست، چیزی جز ویرانی ندارد...
بعد از کشف سوختهای فسیلی در یک قرن اخیر به تدریج وضعیت اب وهوایی بد تر شد و نظم طبیعت به هم خورد و تنها راه استفاده بیشتر از سوخت های پاک می باشد در یک برنامه بلند مدت
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
اروپا و امریکا مرکز صنعت و سوختهای فسیلی و حرارت و الودگی های صنعتی و انسانی است حتی چین هم بیشترین الودگی ها را دارد اگر علت کم بارانی در ایران، گرمایش زمین و‌الودگی صنعتی است بتید اروپا و چین و‌امریکا بیابان شده بودند لذا بایدهمه احتمالات را ولو دستکاری دشمنان را در نظر بگیریم سلام
الان که با کم آبی مواجه هستیم بهترین راه دعای باران و برفه فقط زیاد نباشه سیل میاد
امکان نداره ابرها برای آلودگی هوا اینجور ناپدید شوند ادعای فرستادن امواج ماکروویو منطقی تراست ابر دزدی وازبین بردن ایران
چرا از خدا غافل شدین همه اینا حرفه باید از خدا بخواین و شکر نعمت بکنید ولی مرگ به این و اون نگین خدا بر همه چیز ناظر هست دعای بارون بسیار خوبه
علتش فقط تبعیض و بی عدالتی درکشورماست.
از وقتی پای چینی ها تو ایران باز شده ایران از هر لحاظی داره نابود میشه
چ گرفتاری شدیم.
رییس جمهور پیشین، آقای روحانی گفت، آب هم به تحریم ها ربط داره، اما برداران ارزشب بهش خندیدند. اگر یادتان باشد بعد از امضای برجام سیل هم آمد. نشانه ها را به هم ربط دهیم تا بفهمیم در دنیا چه خبره و دیگر با اسطرلاب انداختن نمی شود زندگی کرد.
خدا همه شماها رو به راه راست هدایت کنه ، آمین
کلا برای بدبختی و بیچارگی بدنیا اومدیم الان بارون نمیباره تابستون آب و برقو قطع میکنن بعدش با این گرونیا قشنگ مالیات میگیرن این بارونم کار خودشونه همش سیاسته
عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز این سوادش رو از کجا آورده ،خب مگر سالهای گذشته ما مصرف سوخت غیر استاندارد نداشتیم ،مگر اروپا در قدیم از چنین سوخت‌هایی استفاده نمی کرد چرا ابرهایش غیب نمی شد ،برو داداش حمله دشمن به آسمان کشور را ماس مالی نکن
ابر و بارندگی ک نداریم خدا رو شکر حداقل خورشید و ماه و ستاره رو داریم
اگ اینم ازمون نگیرنشون
ناشی از فرستنده های امواج 5G نیست؟!
پارازیت چی؟
خواهشا دکل رو خاموش کنید
راستش رو بگید
هوا به این تمیزی
چرا دروغ میگید
مشکل رو حل کنید
مرگ بر بنگلادش مقصر اصلی خودشه
من ابادان هستم هر هفته کلی ابر در آسمان ما جمع می‌شود ولی هیچگونه بارشی نداشتیم در حالی که شهر بصره عراق که چند کیلومتر باما فاصله داره مرتب بارانهای شدیدی داشته
مشکل امواج که از طریق هارپ و دکل های که تو مرزها کار گذاشته شده هست وگرنه اینجوری ابرها محو نمیشن اونم تبریز که بارندگیش کم نیست
برید جعمش کنید پار سال که بارشا خوب بود گناه نبود چه ربطی داره
یه چیزیومیگم گوش کنیدهمه ایران پاسوز دریاچه اورمیست تاااااا تمام این لتیومه چیه؟تاتمااااام اینواستخراج نکن رنگ بارونونمیبینیم وسلام!
با تکنولوژی و هارپ همش .عربستان داره برف میاد بعد ایران اینه وضعش . هیچ ربطی هم به الودگی و گناه اینا نداره .
همه چی یه دفعه ای شده
برای مثال شهر شیراز پارسال حدود ٣٠٧ میلی متر بارون اومد
امسال به ٣٠ میلیمتر هم نرسیده!!
شکی نیست دخالت انسان در این پدیده وجود داره همزمانی بی بارشی و موج گرما در ایران و جنگل کاری در عربستان و شاید پروژه هارپ برای خشک سالی عمدی یا فروش اقلیم
دکل های مخابراتی اطراف کلید حل معناست 5G
همه کامنت ها رو خوندم یه مثلی هست که میگه از ماست که بر ماست وقتی هیچی سرجاش نیس وقتی هر کی به فکر خودش هستش و مسئولیت پذیر نیستیم بهتر از این نمیشه چه مسئولش چه نفری که پایین پایین ها هستش البته ناگفته نماند کسانی هستند که با جون و دل کار می کنن حساب کنید 1 به 1000
خواهشاً کمی چشماتون رو باز کنین ربطی به آلایندگی نداره جاهای دیگه جهان هم آلایندگی دارن برف وبارن هم دارن ولی اینکه به این منظمی ابرها پراکنده بشه ودقیقا تا روی مرز کشورمون بباره اینهارو ربطی به آلایندگی داره مال امسال هم نیست چندین ساله که دارن این کارو انجام میدن.... داره کشورمون تبدیل‌ به بیابون میشه اونوقت تعدادی نشستن با خشکسالی آلایندگی توجیح میکنن
مگه فقط هوای ایران آلودس نمیباره چرااین همه کشورضنعتی باهوای آلوده ترازایران همه بارندگی دارن
سلام بر همه �
مسئولین محترم مطمئناً خیلی به فکر مردم هستند � که ابرها محو می‌شوند
حاج اقا فرمودن که برای گناه ما مردم هست این باران نیامدن . همه بریم توبه کنیم تا انشالله باران بیاد . مسئولین چه گناهی دارن که هی میگید مسئولین مقصرن . نه مازوت سوزی نه بنزین تو این موضوع دخالت ندارد .
مردم انگار اولین باره دارن ابری که داره تو آسمون راه خودشو تو لایه های مختلف جو میره میبینن
سلام همش خودومن مقصر یم با تکنولوژی همه کاری میکنند بیایید واقعا
خودمون را گول نزنیم همگی دوستان موفق باشید ختم کلام
این بار بجای ملت همیشه در صحنه دانشمندان ایرانی همیشه در صحنه ریخته اند پای کامنت ها و دارند نظرات فوق تخصصی خودشان را رایگان در اختیار مردم قرار میدهند
فقط باید خیلی مراقب خودشان باشند که خدای نکرده ربوده نشوند
پای حرف تعداد معدود از آدمهای درستکار در سیستم گسترده ادارات که بشینید خواهید فهمید که انقدر توی این مملکت ظلم میشه ،انقدر بر خلاف عدل خدا عمل میشه که این بلایای آسمانی طبیعیه .
کشورهای خارجی که میگید چرا میباره درسته مسلمان نیستند اما خدا را قبول دارن ما که مسلمونیم حجت تمام . دین گرفتیم آموزش دیدیم اینطور رفتار میکنیم که یه خارجی که از چیزی خبر نداره تو اون موقعیت غیر دینی رشد کرده والدین مسلمان نداشته اما ته دلش خدا را قبول داره نعمت باید برا کدوم قشر بریزه ؟!
با درود فقط و فقط احیای باتلاق ها و تالاب ها ،واز لحاظ دینی دروغ گفتن مسولین نباریدن باران و برف
سلام. مسئولین در خصوص ارسال امواج از داخل  دیوار مرزی ساخت ترکیه بررسی کنن. (مثل  دستگاه دیوار هوا که دربالا درب  ورودی سالن جهت جابجایی هوانصب می‌شود).  احتمالاترکیه دستگاه‌ ارسال امواج را داخل دیوار نصب کرده که با ارسال امواج به بالا از رد شدن ابرهای بارور جلوگیری میکن.
سالی در گذشته های دور (فکر میکنم حداقل شصت سال قبل) در ایران یک خشکسالی میاد که در اون سال گندم تا کیلویی ۵ تومان میرسه. با اینکه در اون زمان حتی ۱ قران پول بسیار زیادی حساب می‌شده. خواست خدا رو هیچ وقت دست کم نگیرید. شاید هم ظهور نزدیک باشه انشاءالله.... .یاعلی
نیشابور هم پس از اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی را راه اندازی کردند باران شروع می شود و بلا فاصله قطع می شود
فیلم مارگارت تاچر که درمورد آلودگی هوا تو کشورهایی مثل ما حرف میزنه رو ببینید
مگه مهمه. ای بابا. دیگه کارازاین چیزها گذشته.
آری گناه مانع باران است و آن گناه نابودی محیط زیست به دست انسان است. از گناه خود توبه کنید و در صدد جبران برآیید تا دیر نشده